Oletko psykopaatti?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko psykopaatti?

Kyllä.
6
25%
En.
15
63%
Olen Niba.
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 24

EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Oletko psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Quinevere kirjoitti:Kuulin juuri eräästä ex-avioparista, jotka olivat molemmat hakeutuneet yhtä aikaa eronsa jälkeen samaan narsistien uhrien tukiryhmään. Mahtoi olla riemukas jälleennäkeminen :D
:rofl:

Mahtava esimerkki siitä, miten vaikea sosiaalisessa tilanteessa on erottaa oma toimintansa toisen toiminnasta, ja tajuta miten nämä vaikuttavat toisiinsa.
Tix

Re: Oletko psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eräs tuttu tässä juuri lähti aidosti oikeasti narsistisesta persoonallisuushäiriöstä "kärsivän" puolisonsa luota. Tukka pystyssä olen niitä juttuja kuunnellut jo reilun vuoden, ja vihdoin tajusi itsekin että ei ole ihan normaalia vältellä töistä kotiin menemistä.

Tyypiltä tuli aika kuvaavia lohkaisuja:
"Ei hyvässä parisuhteessa itkeskellä, mee hoitamaan pääs ja tuu takasin."
"Mähän aina kehun sua mun kavereille!"
"Et voi tehdä näin, sä sotket MUN kaikki suunnitelmat."
"Kaikki aika ja raha mitä oon suhun sijoittanut menee ihan hukkaan!"

Rrromanttinen rrakastaja. On se ikävää, kun hyvä investointi ja hieno näyttelyesine karkaa ilman lupaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja Niba »

EI vittu meidän määrä on multibloitunut!
Koska en ole Manalan tapainen hienohelma, en ala rääkymään jostain vääristä äänestyksistä! AASI! Hän! Voisi antaa nyt sitten aina kolme ääntä minulle vähintään! Koska meitä on jo niin paljon!
Pyyhin Netikettiin..
Quinevere

Re: Oletko psykopaatti?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Tix kirjoitti:Tyypiltä tuli aika kuvaavia lohkaisuja:
"Ei hyvässä parisuhteessa itkeskellä, mee hoitamaan pääs ja tuu takasin."
"Mähän aina kehun sua mun kavereille!"
"Et voi tehdä näin, sä sotket MUN kaikki suunnitelmat."
"Kaikki aika ja raha mitä oon suhun sijoittanut menee ihan hukkaan!
Ei nää mun mielestä oo edes kovin pahoja. Ainakaan noi kaksi keskimmäistä. Jään miettimään mitä kaikkea olen itse mahtanut (riidoissa) laukoa tai kuulla...

Itse luulen, että yksi tuttu saattaa ihan oikeasti elää narsistin kanssa. Se nimittäin nitistää sen itsetunnon haukkumalla jatkuvasti Urpo-Tyhmä-Lehmäksi ja henkisen väkivallan lisäksi on alkanut esiintyä fyysistäkin. Likka taas on sitten käynyt mm. psykiatrisella sitten itsemurha-ajatusten takia. Hieno homma.
Vastaa Viestiin