Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nowaysis kirjoitti:No vaikka kaikki yksittäispakattu, jota myydään myös yksittäispakkaamattomana?
Tuolla logiikalla on jalo ympäristöteko, jos ei aja 20 litraa satasella kuluttavalla V8 monsterilla.

Mielestäni yksittäispakattujen ja kahteen kertaan pussitettujen tuotteiden _ostamiseen_ vaaditaan jokin syy. Noiden tuotteiden ostamatta jättäminen taas on ihan normaalia, eikä vaadi kuluttajalta mitään ponnistuksia.

Yksittäispakkaaminen taitaa perustua joidenkin ihmisten hygieniaintoiluun tai lahjan avaamis -vimmaan. Yksittäispakattuja tuotteitahan usein markkinoidaan luksuksena, eli kuluttaja pääsee avaamaan uuden neitseellisen tuotteen vain itseään varten.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aivan juu, olemme tässä samoilla linjoilla, mutta miljoonista kuluttajista on silti siistiä ja jännää ostaa yksittäispakattuja tuotteita, ei kai niitä muuten edes tehtäisi. Niiden mielestä triplapakattu tuote voi olla normaali. Hui!

Jos sinä ajatteletkin kuten fiksu kuluttaja, et voi yleistää koko muun maailman ajattelevan samoin. Ymmärrätkö vai väännetäänkö vielä?

Miehet! :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapsuudenkodissani pestiin kaikki viili- ja jugurttipurkit, ja niitä käytettiin kymmeniä/satoja kertoja mukeina kunnes kuluivat puhki. Huomaan tämän tavan edelleen pinttyneen äidilleni, joka edelleen sinnikkäästi työntää astianpesukoneeseensa joka helvetin marganiirirasian ja kertakäyttömuovipurnukan, ikäänkuin muka niitä vielä tarvittaisiin joskus. Saan aina hänen luona käydessäni olla kalastamassa niitä pesukoneesta roskikseen etteivät tipahda ja sula astianpesukoneen lämpövastuksille yms.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Lapsuudenkodissani pestiin kaikki viili- ja jugurttipurkit, ja niitä käytettiin kymmeniä/satoja kertoja mukeina kunnes kuluivat puhki.
Me tehtiin tarhassa viilipurkeista radiopuhelimia. Reikä pohjaan ja siitä lanka kavejille. Taidettiin tehdä oikea ekoteko ja taidettiin olla myös aikaamme edellä?
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Meil on kans ehrmannin purkkeja paikat täys, skidit leikkii kauppaa ja keräilee niihin käpyjä, legoja ja ties mitä. Lasipurkkeja on maalattu kymmenittäin ja nykyään vien tavaraa jo suoraan poiskin. Pieni lasipurkkivarasto pitää kuitenkin kokoajan olla, nytkin ajattelin lapsityövoimalla saada pihalle kivoja lyhtyjä jouluks.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nowaysis kirjoitti:Aivan juu, olemme tässä samoilla linjoilla, mutta miljoonista kuluttajista on silti siistiä ja jännää ostaa yksittäispakattuja tuotteita, ei kai niitä muuten edes tehtäisi. Niiden mielestä triplapakattu tuote voi olla normaali. Hui!

Jos sinä ajatteletkin kuten fiksu kuluttaja, et voi yleistää koko muun maailman ajattelevan samoin. Ymmärrätkö vai väännetäänkö vielä?
Ollaan ihan samoilla linjoilla. Pointtini oli vain, että ylipakattua kamaa on kaupoissa häviävän pieni osa. Mieleen tulee lähinnä tietyt hieman luksuksena markkinoidut elintarvikkeet, kuten ne pienet jugurtit tai jotkin karkit. Esim. en keksi ainuttakaan ylipakattua leipää.
daddykillkill

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Bluntly kirjoitti:En ymmärrä miksei asioita voida sanoa suoraan vaan vihjaillaan kauttarantain ja kun en tajua niin sitten mökötetään herne nenässä.
Tanakka komppi tälle.
Lisäksi ikuisuusaiheet: kuinka monta kenkäparia / shampoopurkkia nainen oikein kerralla tarvitsee?

En kuitenkaan jaksa näitä enää hirveästi ihmetellä, vaan hyväksyn ne samanlaisina väistämättömyyksinä kuin planeettojen liikkeet, vuodenaikojen vaihtelun ja Keskustapuolueen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

daddykillkill kirjoitti:Lisäksi ikuisuusaiheet: kuinka monta kenkäparia / shampoopurkkia nainen oikein kerralla tarvitsee?
Me kaikki tarvitsemme vähintään 20 paria kenkiä sukupuoleen katsomatta. Sen sijaan shampoita tarvitaan vain yksi purkki. Tämä on totuus.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti:Sen sijaan shampoita tarvitaan vain yksi purkki. Tämä on totuus.
Väärä profetia. En tarvitse yhtään purkkia shamppoota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mää tartten yhden putelin shampoota. Jostain syystä miehellä taas on niitä noin 5-7.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaikeinta on ymmärtää, että naiset ovat oikeasti niin tyhmiä ja kanamaisia kuin miltä vaikuttavat. Tissit ja tussut häiritsevät loogista ajattelua; jos naiset olisivat miehiä, kukaan ei olisi heistä kiinnostunut.

EDIT. Piti tietysti sanomani, että jotkut naiset, eivät esim. tällä palstalla esiintyvät tai muutenkaan 99,99 % naisista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä tartten useita shampoita, koska päänahka kuulemma pitää vaihtelusta. Tällä hetkiksellä oon ihan lopen kyllästynyt Typerän Blondin tuoksuun, ja haluaisin jonkun uuden Tigin mutten oo vielä keksinyt minkä. Toinen käytössä oleva tosin on Goldwellin PlatinaPlondeille tarkotettu.


Arghh, saan uusia raitoja vasta 29.11. En malta odottaa, uhkaava tummuus ja fiksuus lisääntyy koko ajan!11

Voitte suositella hyviä shampoita jos tiedätte!

Riemumieli: hyvä että ediotoit, luulin jo sinun tarkoittavan minua1!1
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Alisuorittava G kirjoitti:Mää tartten yhden putelin shampoota. Jostain syystä miehellä taas on niitä noin 5-7.
No ei kai sun miehellä ees oo noin paljolle shampoolle riittävästi tukkaa!11

Enkä tarkota että se ois kaljuuntunu, vaan hyvin lyhyttukkainen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

masa kirjoitti:Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?
Itse käytän mehusta yleensä sen viimeisenkin pisaran. Kaadan tölkkiin hiukan vettä pohjalle ja ravistan. Kaadan sitten kaikki lasiin ja juon. Se mehu mitä purkkiin vielä ehkä jää ei haise missään. Ja tosiaan kerään pahveja. lististän maitotökit ja laitan niitä sitten monta yhden tökin sisään. Tölkin sisään ehkä jäänyt maito ei saa juurikaan happea eikä haju siksi pääse leviämään.
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

Viimeaikaisen keskustelun valossa, onko keskeisin asia miesten ja naisten välisessä ymmärryskuilussa siis pahvitölkkien huuhtelu ja kierrätys? Mielenkiintoista. Mä oon aina luullut että se on se WC-istuinrinkulan asento.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti: Mä oon aina luullut että se on se WC-istuinrinkulan asento.
En oo ikinä ymmärtäny miks tosta pitäs tapella. Pystyn ihan hyvin laskeen sen rinkulan alas jos se on jätetty ylös. No biggie.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon sanonut tän ennenkin, mutta vessanpöntössä on se umpinainen päällimmäinen kansikin, ja se on olemassa siksi, että se suljetaan! Lapsuudenkodissa isän kanssa kiinnitettiin J.J. Lehdon ja Renny Harlinin kuvat niiden kansien sisäpuolelle, että äitinikin muistais sulkea.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

nastamuumio kirjoitti:Mä oon sanonut tän ennenkin, mutta vessanpöntössä on se umpinainen päällimmäinen kansikin, ja se on olemassa siksi, että se suljetaan! Lapsuudenkodissa isän kanssa kiinnitettiin J.J. Lehdon ja Renny Harlinin kuvat niiden kansien sisäpuolelle, että äitinikin muistais sulkea.
Ja Lilon gerbiili tippu sinne. Kaverin kissanpentukin. Kandee se kansi sulkea jo senkin vuoksi, että ihan kaikki joutuis koskee siihen pöpörinkulaan ennen suoritustaan, tasapuolista touhua!
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:Juu ja rakennuspalikatkin ovat viime aikoina salaperäisesti pyrkineet pönttöön. Tosin meidän pikku intiaanin tapauksessa auttaa vain vessan oven sulkeminen huolellisesti. :)
Meil on nyt pieni koukkulukitussysteemi tuol veskin oves, ulkopuolel katonrajas, jotta äiskä saa kitinöidä rauhassa. 8)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Alisuorittava G kirjoitti:Ja Lilon gerbiili tippu sinne. Kaverin kissanpentukin. Kandee se kansi sulkea jo senkin vuoksi, että ihan kaikki joutuis koskee siihen pöpörinkulaan ennen suoritustaan, tasapuolista touhua!
Totta! Puhumattakaan niistä lukemattomista kännyköistä, joita pyttyihin tippuu tässäkin maassa pitkin vuotta.

Joutuu ehkä kotona teippaileen Hasselhoffin siihen kannen sisäpuolelle. :think:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

... ja minähän suljen pöntön kannen aina, jo ennen vetämistä (jotteivät kakkahiukkaset sinkoile vedettäessä, kuten Myytinmurtajissa kumottiin), joten täähän on mulle täysin non-issue.

Next topic!
Tix

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Joutuu ehkä kotona teippaileen Hasselhoffin siihen kannen sisäpuolelle. :think:
En tiedä, tosta vois tulla monelle miehelle vastustamaton tarve kusaista Deividiä silmään.
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Niin, ja koska naiset niitä koriste-esineitä yleensä harrastavat, niin lienee yleistettävissä että tässä on juttu jota en ymmärrä naisissa.
bedlam

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Duck kirjoitti:Minen kauheasti ymmärrä koriste-esineitä. Kallisarvoista vaakasuoraa pintaa jolle voisi laskea muutakin roinaa tuhlataan värikkäisiin esineisiin, joilla ei ole mitään muuta funktiota kuin vain olla siinä. Vattöfak?

Niin, ja koska naiset niitä koriste-esineitä yleensä harrastavat, niin lienee yleistettävissä että tässä on juttu jota en ymmärrä naisissa.
Meikällä on hyllynpäälliset puolillaan Alien-päitä, figuureita, Galactica-aluksia ja Darth Vader-kypäröitä. Koristeitahan nekin on, mutta ei ehkä niin naisellisia.
elco

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti: Gattaca-aluksia
Ette pysty edes kuvittelemaan hämmennystäni, kun yritin ymmärtää virheellistä lukemaani.
Vastaa Viestiin