Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huonosti menee, menköön, Mennään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

:paijaa:

Mutta sitten iloisempiin asioihin. Sunnuntaina sataa lunta etelää myöten.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha, olin lähössä kouluun tunnin etuajassa. Onneks huomasin jo tos omassa pihassa. Tässähän ilmaantu sit ylimääränen tunti lakikokeeseen lukua varten, mikä itse asiassa olikin se syy miks heräsin näin aikasin. =P
Oisko pikku loman aika...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chevilyn

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Väsyttää. Eka tpk. Nyt kahvia koneistoon.
Duck

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Tänään on vipinäisä päivä. Ens sählyy, sit lyhyt pätkä duunia, sit joulubiletystä iltaan asti. Ja seuraavana aamuna lähtö Turkkusseen seuraaviin bileisiin. Eiköhän tällä tahdilla kohta jo ole ikävä takaisin arkeen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

zzzzz...
Meni poppisteluks (HIM - Uneasy listening) ja kitinöinniks. Ei toi aamulukeminen sittenkään sovi mulle. Ehkä sillon tällön, mut ei jatkuvasti, ei tällä univelalla.
zzzzz...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs mitäs kiltit lapset? Jäin juuri miettimään virka-aseeni tarkastajalle vietyäni ja padit työpöydälle jätettyäni, että jos kaiverran patiin esmes seuraavan lyijysäiliön etunimen, niin muuttuuko ballistiikka?

Tein muuten eilen ihka oikeita kotitöitäkin. Ote päiväkirjastani: Yritin asentaa lampuvarjostimen uudentyyppiseen lampputelineratkaisuun. Sain suojakuvun ja koukun pois, porasin kattoon reijät, mut tuloksena oli vain posahdus ja sulakkeen palaminen räpellettyäni johtoja. Sitten myyntiä varten hinkkasin tunnin vanhaa soffaa erikoispesuaineella. Pinttynyt lika ei juuri lähtynyt ja soffan pinta jäi aivan koppuraksi, ilmeisesti pesuainetta jäi kankaaseen. Niin tätätätätä...

Mut illalla paikallispeliin Hakametsään dädin kanssa.
Dumis

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töissä. Muuttopäivä. Krapula.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemiksen kuvagalleriasta sais kevyesti lyhytelokuvan, ihan pelkistä still-kuvista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vähän meinaa taas yskittää. Illalla ois juhlat tiedossa, joten päikkärit tulis ottaa jossain välissä, muuten ei jaksa. Snadi ongelma niiden kanafileiden ja keskeltä hyvin avonaisen topin kanssa, joudun ehkä ompeluhommiin, pari senttiä onneks vaan!

Onko ilmankostuttimet huonoja juttuja? Meillä on tosi kuiva ilma, aamulla kurkku tuntuu melkein aina käheeltä. Ehkä pitäis kokeilla edes.
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nowaysis kirjoitti:Onko ilmankostuttimet huonoja juttuja? Meillä on tosi kuiva ilma, aamulla kurkku tuntuu melkein aina käheeltä. Ehkä pitäis kokeilla edes.
Huonekasvit ja pyykkien kuivattaminen sisällä ajavat saman asian. :]

Minä taas olen miettinyt lisälämmittimen hankkimista. Joskus huoneilma on pikkaisen liian kylmä vaikka pitäisin ikkunoita kiinni. Lämpöpatterit eivät yksinkertaisesti pukkaa täysilläkään tarpeeksi lämpöä, ilmattu on. Ikkunatkaan eivät vedä, mutta patterit tuntuvat kädellä hädintuskin lämpimiltä.

Ainoa mitä oikeasti kaipaisin olisi lattialämmitys kylppäriin. Täytyy pitää mielessä sitten kun putkiremppa ja siihen yhdistetty kylppäriremppa mahdollisesti iskee (jos silloin vielä asun tässä).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

jaa, pääsin kouluun. No nyt voi ruveta ihan oikeasti nörtiksi. Pitäis vaan päättää ett haluaako myydä vai koodata.

Kyllä se myynti on aina sujunut paremin ja kooderiksi mulla on ihan liikaa energiaa ja sanomista:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
daddykillkill

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mä tarviisin kyllä oikeasti oppia stressinhallintaan. Hajoilen ja repeilen ihan suotta. Toki on paine päällä, käsiä särkee vitusti, kipulääkkeet loppu ja rannetuki jäi himaan.

Onko hyviä vinkkejä? Harjoittaako kukaan esim meditaatiota?
Ensiavuksi taidan vääntää Slipknotin ihan vitun kovalle. Olen huomannut että raskas rock rauhoittaa lujaa soitettuna..
prosessi

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

daddykillkill kirjoitti:Mä tarviisin kyllä oikeasti oppia stressinhallintaan. Hajoilen ja repeilen ihan suotta. Toki on paine päällä, käsiä särkee vitusti, kipulääkkeet loppu ja rannetuki jäi himaan.

Onko hyviä vinkkejä? Harjoittaako kukaan esim meditaatiota?
Kynä ja paperi auttavat kummasti. Kun listaa stressinaiheuttajat paperille, järjestelee ne kriittisyysjärjestykseen ja kirjaa myös jonkinlaiset ratkaisumallit, asiat muuttuvat jotenkin paljon vähemmän nujertaviksi. Vielä kun keskittyy ajattelemaan, että murehtia saa vain yhtä asiaa kerrallaan, koska useampaa ei kuitenkaan pysty samalla kertaa ratkaisemaan, niin kummasti helpottaa.
Duck

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

nowaysis kirjoitti:Onko ilmankostuttimet huonoja juttuja?
Kuorsaava mies kertoo: en tarvi semmoista enää. Uniapneetikon kuorsauksenestopumppuun voi liittää ilmankostuttimen, jolloin kuivimpinakaan talviöinä eivät röörit kuivu. Ja jos on flunssa, veteen voi laittaa vähän vademeekkumia niin jopas raikastuu.

Sängyssä kuultua: "Jos olisit kuka tahansa muu, ja mä näkisin sut toi nasse naamassa, niin se olis good bye." Kyseinen laite siis varmistaa rauhaisat yöunet useammallakin tavalla. :roll:
Dumis

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Meen kakalle.
daddykillkill

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

prosessi kirjoitti:Kynä ja paperi auttavat kummasti.
Umm... ei tässä tapauksessa.
Tuo on kyllä hyvä neuvo jos stressorit ovat kantajalleen tuntemattomia.
Nyt on kyse vaan tunnettujen paineiden purkamisesta.

Kirjoittaminen on siksikin ongelmallista, etten pysty pitämään oikein kynää kädessä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Kouluun pääsyn johdosta pitää pasteta kun sivuaa aihetta:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
prosessi

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

daddykillkill kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kynä ja paperi auttavat kummasti.
Umm... ei tässä tapauksessa.
Tuo on kyllä hyvä neuvo jos stressorit ovat kantajalleen tuntemattomia.
Nyt on kyse vaan tunnettujen paineiden purkamisesta.
Itse asiassa mietin juuri tuttuja stressinaiheita. Niillä kun on taipumusta päänupissa kasvaa isommiksi kuin ovatkaan, ja paperilla ne jotenkin suhteutuvat oikeisiin mittoihinsa.
Kirjoittaminen on siksikin ongelmallista, etten pysty pitämään oikein kynää kädessä.
Tämä on kieltämättä ongelma... Ehkä täytyy ensin opetella kirjoittamaan toisella kädellä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Onko ilmankostuttimet huonoja juttuja?
Tuli mieleen, että parkettilattialle suosittellaan ilmankostutinta talviajaksi, jolloin ilma kuivuu ja puu elää omaa mielenkiintoista elämäänsä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:jaa, pääsin kouluun. No nyt voi ruveta ihan oikeasti nörtiksi. Pitäis vaan päättää ett haluaako myydä vai koodata.

Kyllä se myynti on aina sujunut paremin ja kooderiksi mulla on ihan liikaa energiaa ja sanomista:P
Oletkos käynyt niissä kyky- ja viihtymystesteissä? Mihin kykysi oikeasti viitoittaisi elämääsi?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

prosessi kirjoitti:Itse asiassa mietin juuri tuttuja stressinaiheita.
Different strokes for diffent folks..
Dumis

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Haemaeraemies kirjoitti:Kouluun pääsyn johdosta pitää pasteta kun sivuaa aihetta:

Kuva
:lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytynee kehitellä jokin keino, joka pakottaa hoitamaan viikonloppuna rästihommia kaiken kivan sijaan. Ei taida porkkana auttaa, joten mentävä piiskan kautta.

Edit: keppihän se sana olikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Paskainen ja visvainen pelon täyttämä Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No ni, bussi on just pakittamassa firman pihaan. Pardypardypardyyyyy! :miitti: :beer: :ohyeah: :pimp:
Vastaa Viestiin