Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Verta pakkiin

Juu
12
50%
Ei
12
50%
 
Ääniä yhteensä: 24

elco

Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos tulisi saumat ja yhteistyöhaluinen vampyyri kohdalle niin ryhtyisitkö vampyyriksi vai jättäisitkö väliin?

Vampyyriksi ryhtymisen etuja: olet cool, olet kuolematon (vanhuuteen, mm. paalu keuhkoon tappaa kyllä), olet vaffa, olet nopsa, olet eroottinen, olet paskasakin yläpuolella, jakaus on aina hyvin.

Vampyyriksi ryhtymisen haittoja: tapat ihmisiä elääksesi, valvot yöt ja nukut päivät, auringonvalo sattuu/tappaa (lähteestä riippuen), paskasakki suhtautuu nuivasti (ja yrittää lyödä paalua keuhkoon), ruoka ei maita, seksiä ei harrasteta, valkosipuli kuvottaa, jakauksen hyvinoloa ei voi tarkistaa peilistä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja huima »

Seksiä ei harrasteta?
elco

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:Seksiä ei harrasteta?
Eikös ne hoida seksin ja ruokailun ikäänkuin samalla imulla? Ainakaan Ann Ricen kirjoissa ei harrastettu. Vissiin tässä Twilightissä kuitenkin harrastetaan (kirja kesken, joten en tiiä). Ei niitä kuitenkaan seksi aja vaan veri.

Koska speksi on epäselvä niin sovitaan, että seksiä saa harrastaa vampyyrinakin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No en tapa kun verta saa purkissakin ja valkosipuli on hyvää, mutta muuten nuo haittapuolet on jo ilman mitään hyvyyksiä.

Eli joo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:Seksiä ei harrasteta?
No eikös joissakin (=useimmissa) lähteissä sillä ruokailutapahtumalla ole ollut hyvinkin eroottisia ulottuvuuksia. Kyl kai se korvaa.

Ja ajattele, vampyyrinä ei edes perse leviäis!

(Eli mikä jottei!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä. Jimiltä tuli viikonloppuna dokkari ihmisistä, jotka elävät "vampyyreinä" (ihmisen tappamiset poislukien). Mielenkiintoista.
Tix

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tarviiko tätä nyt edes kysyä aseksuaalilta juristilta? Totta munassa, johan minä miltei olen.
MGandhi

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Bluntly kirjoitti:No en tapa kun verta saa purkissakin ja valkosipuli on hyvää, mutta muuten nuo haittapuolet on jo ilman mitään hyvyyksiä.

Eli joo.
Mutta vampyyrithan juovat vain tuoretta verta ja muistaakseni 'kuollut' veri on näille myrkkyä. Eli tappaa, eli joo mikä ettei!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:Seksiä ei harrasteta?
Buffy ainakin paneskeli kahdenkin vampyyrin kaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä. Jimiltä tuli viikonloppuna dokkari ihmisistä, jotka elävät "vampyyreinä" (ihmisen tappamiset poislukien). Mielenkiintoista.
Ensivaikutelmani oli, että kuullostaapa idioottimaiselta. Sitten kelasin, että jos elää superstarana ilman että on superstara tai miljonäärinä ilman että on miljonääri niin voihan siinä joku itu olla.

Oma vastaukseni on tietenkin kyllä: kaikkea pitää kokeilla ja jos sauma kävisi niin ei voisi jättää väliin vaikka olisi kuinka yksisuuntainen katu. Mutta pitäisi siis olla ne featuret kanssa eikä vaan arkku kellarissa.

EDIT: Ja mikä vtun Jimi?
Viimeksi muokannut elco, 01.12.2008 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:Seksiä ei harrasteta?
Buffy ainakin paneskeli kahdenkin vampyyrin kaa.
Jotenkin ei taas yllätä, että juuri Sinä toit tämän kaikkien tietoon.

Kai nyt vampyreita aina VOI nussia, mutta taitavat olla yleisesti ottaen aika frigidiä porukkaa.
Rouva Pupu

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:Seksiä ei harrasteta?
Buffy ainakin paneskeli kahdenkin vampyyrin kaa.
Ja mitä hyvää siitä seurasi?? (Tosin Angel pahana nahkahousuisena versiona oli sitä kuuminta hottia).
Rouva Pupu

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

elco kirjoitti:
EDIT: Ja mikä vtun Jimi?
Nelosen "rinnakkaiskanava" vai miksi sitä pitäis sanoa.
Duck

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Duck »

MGandhi kirjoitti:Kai nyt vampyreita aina VOI nussia, mutta taitavat olla yleisesti ottaen aika frigidiä porukkaa.
Ja purevat mielellään myös kesken suikkareiden, ainakin mitä yhteen lukemaani novelliin tulee...
masa

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja masa »

No en ryhtyis. Mä olen mielummin bissetölkki kourassa rannalla auringossa, kuin yökyöpelinä imemässä verta joltain hepatiittilutkalta.
masa

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti:
Nelosen "rinnakkaiskanava" vai miksi sitä pitäis sanoa.
Jotain
Ihan
Muuta
Viimeksi muokannut masa, 01.12.2008 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ehdottomasti. Oon tullut siihen tulokseen, että kuoleminen ei oo mun juttuni.
elco

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä. Jimiltä tuli viikonloppuna dokkari ihmisistä, jotka elävät "vampyyreinä" (ihmisen tappamiset poislukien). Mielenkiintoista.
Vielä tästä: ton possen hermoille olisi niiiin siistiä käydä! Valkosipulia postiluukusta ja aina kun hemmo tulee käytävään niin 1980-luvun mallin "Juha Jokinen" kotisolariumilla vastapalloonl
Rouva Pupu

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hxlQiIpuBxA&NR=1[/youtube]

Tuo ensimmäinen mies taitaa olla tunnetuin näistä nykyajan "vampyyreistä", tosin olen nähnyt dokkaria toisestakin, joka muistaakseni noudatti vielä tarkemmin elämäntapaa.



Ehkä jossain joku elää vielä tarkemmin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Clay »

Joskus auringon/päivänvalo sattuu sen verran päähän, ja silmiin, että epäilyttää onko joku käyny jo imemässä salaa.

Voi olla, etten vois vastustaa ikuisen elämän houkutusta. Mitä tohon seksiin tulee, niin olen käsittänyt, että se veri maistuu wampýrin makuhermoon paremmalta. Eli se on vähänku viina.
Nyt penikseni on fantastinen!
Duck

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Täältä voitte lukea käyttöohjeita uuteen elämäntyyliin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire_lifestyle
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hankin mieluummin delirium tremensini ihan vaan viinalla, syön verilättyjä ja valkosipulimurenta.

Kauan on eletty Vlad II seivästäjän ajoista? Stoker tökerösti päästi saastaisen mielikuvituksensa valloilleen ja samalla pilasi romanialaisten suuren kansallissankarin maineen turkkilaisten, unkarilaisten ja Hollywodilaisten mieliksi?

Seuraava merkittävä tai ainakin tunnettu romanialainen merkkimies oli Nicolae Ceaucescu, jonka olemme kohta unohtaneet, tuon "Ajatusten Tonavan".
Viimeksi muokannut Niba, 01.12.2008 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla taitais hemoglobiini-arvot pamahtaa pilviin. Vaikka välttelen arvoa nostavia elintarvikkeita, huitelee lukema 180 tuntumassa. Eli ei kykene.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

No ilman muuta. Eihän noi elämäntavat juuri muuttuisi, mutta bonuksena irtoaisi lupa tappaa, ikuinen semi-nuoruus ja aivojen siirtyminen kikkelistä kohti makuhermoa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ryhtyisitkö vampyyriksi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ehdottomasti.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin