Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä saan ja annan saada vasta kahen jälkeen yöllä ku isäntä kotiutuu töistä,blaah.

Käkättelen täällä Californiacationille, hitto tuo on hauska :D
SikaMika

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Arrrrrrrrrse, ahneus koitui kohtalokseni.

Muutenkin kuin siksi että vietin 14h tästä taas kerran niin kauniinharmaasta talvipäivästä töissä, vieläpä ihan vapaaehtoisesti. Hommahan menee siis niin, että olen joulupukkeilemassa aattona yNpäri Helsinkiä. Sain koko illan buukattua täyteen minimaalisin ponnisteluin jo hyvissä ajoin viime viikolla, olen joutunut myymään eioota ja tyrkyttämään paska-aikoja viime hetken myöhään heränneille. Homma on tuonut mukanaan enemmän ja vähemmän mielenkiintoisia lieveilmiöitä äärellisen sosiaalisen kapasiteetin omaavista puolimykistä luurikorvaan-tyypeistä aina valtamedioihin asti. Ensin viime maanantaina herättyäni jeesuskanuunassa kotoani joku media-alaa opiskeleva nainen yritti viekoitella tekstiviestitse vanhaa pukkia johonkin journalismi-opintoihinsa sivuavaan haastatteluun. Oli selviö, ettei juuri tuona päivänä poistuttaisi edes sängystä kuin korkeintaan poistamaan kehosta kuona-aineita kaikista mahdollisuuden rajoissa olevista aukoista, saati sitten annettaisi mitään haastatteluita. Kysyin, voisiko homman hoitaa puhelimitse ja sehän vaan passasi syöjättärelle. Tyypillä oli joko mieletön tilanteenlukutaito tai sitten häntä vaivasi alalleen sopimaton ujous, mutta hän heitti koko keissin läpi tekstiviestitse, mikä sopi paremmin kuin hyvin koska koko maailma vihasi mua juuri silloin.

Sitten alkoi tulla tilaisuuksia, joista ei voinut kieltäytyä. Eli kyseessä oli kaikkien tuntema perinteinen kuulin_naapurilta_että_taloon_on_tulossa_pukki_siihen_ja_siihen_aikaan
_tuutko_meillekin-sarjatulitus. Olin jo aiemmin päättänyt, että heitä yhden keikan per puoli tuntia jotta ehtisin suorittamaan moottoroidun marssin pukkitäyspakkaus mukana ennen seuraavaa puolituntista. Nyt kuitenkin kapitalistiset seireenit alkoivat kuiskia luurista korvaani tarjoten 50%:n palkankorotusta jos saisin ängettyä vielä kolmannen keikan tunnin sisään, sijaitsevathan peräkkäiset pokat toistensa naapurissa. Sama suomennettuna, tulee vähän vitun kiire. Ei se mitään, ajattelin, paha tarkoitus pyhittää pahat keinot ja ilmoittelisin sitten loppuillan pokille että pukki saattaa tulla hieman myöhässä (ja ehkä alasti).

Tänään sitten kakka iski tuulettimeen kuin tuhat volttia tahi Mustanaamio. Nelosen uutisista soitettiin, olisivat halunneet kuvata pukkia itse teossa eli asiakaskäynnillä ja tehdä pukin aivovaurioita luotaavan pienen haastattelun. Vittusaatana, mitä muuta kaltaiseni pyrkyri ja wanna-be-what-ever voisi enemmän joulupukilta toivoa kuin näkyvyyttä valtakunnallisena mediavaikuttajana? Saisin puffattua omaa pukkiuttani mahdollisia tulevia jouluja varten ja ennen kaikkea - päästä pätemään. Hetken kiemurtelin ja heittelin savolaisia ketunlenkkejä kunnes oli pakko myöntää, ettei mun iltaani mahtuisi mitään vitun haastatteluja koska olen osannut kusta aikatauluni jo etukäteen. Itkin ja anoin pääsyä edes Hermusen tai Karpon haistattelemaksi, mutta nelosen täti toivotti tiukasti hyvät joulut ja poistui takaisin omaan kiehtovaan maailmaansa jättäen mut yksin kylmään ja pimeään. Jäi harmittamaan, teki mieli soittaa takaisin ja yrittää sopia haastattelu jonkun ensimmäisten pokien yhteyteen, mutta ongelma kokonaisuudessaan ei vain poistunut silläkään mihinkään: aikaa ei ole. Viimeisen käynnin yhteyteen olisi tietenkin ehtinyt, mutta siihen aikaan ko. haastattelun tulisi ja takuulla puskea ulos eetteristä joten täti olisi takuulla ampunut alas punaista valoa tällekin yritelmälle jouluntoivotuksineen.

Vittu, apua! *vetäisi itsensä kiikkuun jos sellaisen jostain halvalla/ilmaiseksi löytäisi ja saisi sen vielä myytyä toimituksen jälkeen*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

^ Ahmed Ahneellä on paskainen loppu!

Kun tunnetaan vähäiset lahjasi niin persettä olisi vrmasti tullut haastattelun päälle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja aasi »

SikaMika kirjoitti:Arrrrrrrrrse, ahneus koitui kohtalokseni.
Eikö ton haastattelun ois voinut tehdä ennakkoon jo näin tiistaina..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aasi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Arrrrrrrrrse, ahneus koitui kohtalokseni.
Eikö ton haastattelun ois voinut tehdä ennakkoon jo näin tiistaina..
En tiijjä. Montako kertaa niitä huvittaa pyörähtää kuvausryhmineen jonkun puolivillaisen joulupukin perässä. Täytyy kuitenkin katsoa huomenna Nelosen uutiset jotta näen kuinka varamieheni pärjäsi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai? Talvenselkä taittui? Valo, tule meitä lähemmäksi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stinky kirjoitti:^Eikös se antaminen olekkin paljon tyydyttävämpää kuin saaminen?
Jokaisen miehen täytyisi oppia dominoimaan, eikä vain tyytyä saajan kiittämättömään rooliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin