runkkaus
-
- Kitinä VIP-jäsen
Re: runkkaus
En mä kyllä tajua tuota Ilta-Pierun pariskunnan ongelmaa.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä tajuun. Kun on oikein liukasta, niin ei lennä vaikka kuinka rynkyttää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
^
Sitten kuivana paljaalla berberiin!1
Sitten kuivana paljaalla berberiin!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Kai mie oon sitten outo kun nautin siitä että nainen on kiihoittunut (liukas) ja nauttii. She´plesure is my plesure.Mirkku kirjoitti:Ajattelin vaan, että joidenkin mielestä voi olla liian liukasta
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
-
- Kitisijä
Tarvitsenkin emännän, joka pakottaisi minut suihkuun ja siivoamaan, ruokkisi minut, katsoisi että vaihdan joskus vaatteita, pesisi pyykkiä, olisi alasti ja tarjoaisi olutta senkin säännöstellen (oluen, ei alastomuutta). Runkkupapereita ei enää tarvitsisi jos antaisi pillua. Emäntänä voisi kieltää vanhempienikin vierailut. Kiinnostaisiko homma, Mirkku? Salaa kumminkin tykkäät minusta.Mirkku kirjoitti:On siinä kitkaa kerrakseen. Ei teillä ole roskista, minne suttupaperit laitetaan? Kuka teillä siivoaa? Se perinteinen kotitonttuko, minkä olemassaoloon miehet todistetusti vielä näinä päivinä uskovat? Saisi muuten olla melko lehmänhermoinen nainen, joka tuollaista elämää kestäisi. Ja vielä appivanhempien lymyillessä nurkissaGat kirjoitti:Tarviiko sitä paljaaseen käteen runkata?.....
Runkkaustekniikan ero ilmeisesti. Minä kun en ole koskaan runkatessa ensisijaisesti hinkannut kyrpäni vartta, vaan vessapaperin suojaamalla kädelläni lipsutellut esinahkaani edestakaisin. Kitkan poistaa siis esinahan ja terskan väliin erittyvä kiimatippa. Tämän varmasti halusitte tietää?Manaaja kirjoitti:Ite kanssa fundeerasin tota kitka-asiaa. Kaveri on mitä ilmeisimmin raastanut temminsä jo sen verran tuntoköyhäksi puukalikaksi, ettei laukeaminen normaaleja naisellisen kosteita kudoksia vasten enää edes onnistuisi.
Mutta joo, eihän pillun syvyyksissä ole mitään, joka hyväilisi knuppiani yhtä hyvin kuin Käteni.
No tottakai siitä nauttii psyykkisesti, mutta jos kitka on pyöreä 0 niin kyllä se fyysistä nautintoa voi viedä pois. Ja siis kun joillain naisilla tuo on ihan ongelma siinä määrin että takaapäin punnerrellessa joutuu ihmettelemään mikä omiakin reisiä pitkin valuu.Nergal kirjoitti:Kai mie oon sitten outo kun nautin siitä että nainen on kiihoittunut (liukas) ja nauttii. She´plesure is my plesure.Mirkku kirjoitti:Ajattelin vaan, että joidenkin mielestä voi olla liian liukasta
Tarvitset siis äidin joka tulee kanssasi saunaankin?Gat kirjoitti:Tarvitsenkin emännän, joka pakottaisi minut suihkuun ja siivoamaan, ruokkisi minut, katsoisi että vaihdan joskus vaatteita, pesisi pyykkiä, olisi alasti ja tarjoaisi olutta senkin säännöstellen
-
- Kitisijä
Otatte vain kuuluisan afrikkalaisen kuivapanon ja kuivaatte frotee pyyhkeeseen sillä lailla afrikassa hoitavat liiallisen märkyyven!
Ja Saharassa hiekka..
Ja Saharassa hiekka..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
niballa taas sana ja asia hallussa. =D
Its asiaan nii voihan sen säädellä mieleisekseen. Kuivailla tai kostutta
a.
Ja alkuperäseen kys et joka päivä. Muuten menee mieli mykkyrälle!
Its asiaan nii voihan sen säädellä mieleisekseen. Kuivailla tai kostutta
a.
Ja alkuperäseen kys et joka päivä. Muuten menee mieli mykkyrälle!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Joten voit oikein mainiosti lopettaa sen pillun perään haikailun. Pettyisit ja katkeroituisit vaan entisestäänGat kirjoitti:Mutta joo, eihän pillun syvyyksissä ole mitään, joka hyväilisi knuppiani yhtä hyvin kuin Käteni.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
- Kitisijä
hups. My mistake. Tosi Romantikko, joo.Suvinen kirjoitti:Olet ymmärtänyt väärin...
Mitäköhän The Gat tekisi jos joku sellanen misu oikeasti tulisi ja ilmoittaisi täyttävänsä herran kaikki tarpeet. Niin on käynyt, olen nähnyt elokuvissa! Olisiko The Gat sanojensa mittainen?
-
- Kitisijä
Toivottavasti ei koska sitten meikäläisen olisi ruvettava Gatiksi Gatin paikalle, yksi on aina oltava.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
En usko, että Gatilla riittäisi pokkaa. Nähtiinhän se jo silloin, kun Demit rynnistivät palstalle laumoittain
edit. ja mä luulen, että musta on ekana Gatiksi Gatin paikalle. Olen tehnyt viimeaikoina pari arveluttavaa ehdotusta kahdelle eri henkilölle. Molemmilta pakit.
edit. ja mä luulen, että musta on ekana Gatiksi Gatin paikalle. Olen tehnyt viimeaikoina pari arveluttavaa ehdotusta kahdelle eri henkilölle. Molemmilta pakit.
Kokeile manaajaa tai gattia! Money back guarantee! Puolella hinnalla Pulkkis!Mirkku kirjoitti:edit. ja mä luulen, että musta on ekana Gatiksi Gatin paikalle. Olen tehnyt viimeaikoina pari arveluttavaa ehdotusta kahdelle eri henkilölle. Molemmilta pakit.
-
- Kitisijä
Siis Sika on menettänyt PalstanPanomiehen-tittelin? Tai jäänyt ainakin neljänneksi?
Mä olen kuitenkin mies ja Sika on on/off narttujen suhteen, eli flaksi käy muttei lukkiinnu, enkä sillai seuraa sen pakaroiden edesottamuksia. Panin vain framille varmat nakit! Onhan meillä toki HB ja Niba.Mirkku kirjoitti:Siis Sika on menettänyt PalstanPanomiehen-tittelin? Tai jäänyt ainakin neljänneksi?
-
- Kitisijä
Ehkä tuo palstaneekeri ajatteli meitä puutteenalaisimpia? Olethan Mirkku hyväsydäminen ja antelias? Antamisen ilo on puhtainta iloa! Ja minä olen varmasti eniten tarpeessa, niin! Älä kuitenkaan unohda Bluntlyä!Mirkku kirjoitti:Siis Sika on menettänyt PalstanPanomiehen-tittelin? Tai jäänyt ainakin neljänneksi?
-
- Kitisijä
Kovaan seuraan oon päässyt, kiitos tästä!CeDell Davis kirjoitti:Kokeile manaajaa tai gattia!
-
- Kitinä VIP-jäsen
Manaaja kirjoitti:Kovaan seuraan oon päässyt, kiitos tästä!CeDell Davis kirjoitti:Kokeile manaajaa tai gattia!
-
- Kitisijä
^^
Nii määäki !
Nii määäki !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Mut sua ei lasketa koska olet mielikuvitushenkilö.Pulkannaru kirjoitti:^^
Nii määäki !
-
- Kitisijä
PerusteleManaaja kirjoitti:Mut sua ei lasketa koska olet mielikuvitushenkilö.Pulkannaru kirjoitti:^^
Nii määäki !
Paheksun suuresti nimimerkkini mainitsemista juuri tämännimisissä ketjuissa, vaikka tarkoitus onkin ollut ilmeisen hyvä.
Ei pulkkista ole oikeasti olemassa. Se on vaan vespan miehinen alter ego.Mirkku kirjoitti:PerusteleManaaja kirjoitti:Mut sua ei lasketa koska olet mielikuvitushenkilö.Pulkannaru kirjoitti:^^
Nii määäki !