Onko tänään muka MAANANTAI?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Niinq häh? Onneks nää hiton pyhät loppuu.
Duck

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Osanottoni eilisestä, bliss. Mut joo huomenta ja uimaan. Pirteä pakkainen tuolla ulkona, piti käydä plugaamassa auto tolppaan.
milli

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja milli »

Joo, töissä. Oli ihan kiva kaksiviikkoinen "loma" =P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jännitti varmaan uusi duuni niin paljon, ettei sitten viitsinyt edes nukkua viimeyönä. Taidan mennä pariksi tunniksi nakkipiiloon koisaamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Maanantai-vitutus on mahtava, vaikken ole tipoitellutkaan. Muutaman viikon sisällä on mennyt niin monta pientä asiaa päin v**tua, että kokonaisuudesta alkaa tulla aika iso asia.

Ja kun nämä univelat ehtisi jossain välissä nukkumaan pois, mutta ei. Eilenkin kun rohkaistuin yrittämään iltapäivätorkkuja ennen edessä olevaa 1.5 tunnin vaunuttelusessiota pakkasessa, minulle lyötiin poika syliin viihdytettäväksi. Se niistä zetoista sitten.

Alan kallistua toisen lapsen kannalle. Josko ne osaisivat leikkiä keskenäänkin. Minen aina jaksa.
bliss

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti: Ja kun nämä univelat ehtisi jossain välissä nukkumaan pois, mutta ei.
Noooo, mä oon valvonut (tai nukkunut max. 5 tuntia/yö) nyt viimeiset 3 ja puoli vuotta. Ehkä sitten tuhkana lepää... :roll:
daddykillkill

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Sori pertsa, tässä ei ole mitään ihmissuhteisiin liittyvää taustalla.
Olen kokeillut tuota "mukana hengailua", mut se ei oikein meidän natiaiselle tahdo riittää. Jos ei osoita tarpeeksi huomiota, tulee äkkiä kiukkuinen "ÖÖÖ!"

Sikäli ei pitäisi valittaa, että äitee se edelleen suurimman rintamavastuun lapsenhoidosta kantaa - mutta siitä huolimatta tuntuu välillä että seinät kaatuu päälle. Dyykkiharrastus - yksi niistä harvoista asioista joista saan kiksejä ja onnistumisen elämyksiä - laahaa pahasti. Ei vaan ehdi / pääse / pysty tekemään sellaisia vetoja, jotka tuntuisivat hyvältä. Vähä vesiaika menee perusasioita harjoitellessa ja uusien varusteiden kanssa tapellessa. Aika itsekkäältähän tämä kuulostaa, mutta tältä nyt vaan tuntuu. Duuni on ollut semmoinen loputtoman paskabyrokratian, nillittävien esimiesten, typeryyden ja tylsyyden musta paraati, ettei asiasta tuon enempää jaksa edes alustaa. Käyn töissä jonka jälkeen kassan kautta kotiin tekemään toivottavasti jotain järkevää. Paitsi että viime aikoina ei sitäkään.

Lohduttaudutaan peräreikäsurffareilla.

Dumis

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tylsää. Tylsää. Tylsää. Viikonloppu oli kiva :dream:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Muutin viimeyönä lastenhuoneeseen. Katsellaan parin kuukauden päästä, huvittaako palata makkariin vai suuntaisinko mieluummin sinne oikeaan kotiin.

Meillä ois täällä nurkissa tommonen iso vaalee koira, jonka voisin antaa pois. Toi mieski on paska. Koirassa ei muuta vikaa, kuin syö kaikki sapuskat pöydiltä kun silmä välttää ja levittelee sen miljoona karvaa aina ohi pyyhältäessään. Seisova tollo, joka ei osaa noutaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huoh .. odotin niin tätä maanantaita ja ..
Nomutta onhan tätä päivää vielä tässä, ehdin hyvin ryhdistäytyä.

Pakkanen vaan jumittaa sisähommille inhottavasti :?
bedlam

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niinku miks taas piti la/su-yönä käydä puoli neljältä nukkumaan, vaikkei edes juoppoillu eikä mitään. Olipa nimittäin taas kiva nousta työpäivään. Onneksi huomenna on taas huilipäivä, pitää koettaa tänään mennä ihmisten aikaan nukkumaan.
ninnithequeen

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Paskaa täälläkin. Tyttö itki eilen tunnin kun ei olis halunnu lähtee isänsä luo täältä meiltä, iso mies käyttäytyi taas kuin 5-vee ja oli niin päissään että sain kantaa sen kotiin taas, tänään tuhkataan hyvä ystävämme ja rahaa ei niinku olis ees sapuskaa, kämppiä olis edelleen kolme ja tää kahvi on pahaa. Prkl.

Haluisko joku vaihtaa osia?
ninnithequeen

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:kämppiä olis edelleen kolme
Miksi tyytyä yhteen? :)

:roll:


Älköön kukaan tulko valittamaan mulle enää KAHDEN asunnon loukusta...
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huomaankin etten välttämättä haluakaan vaihdella osia oikein kenenkään kanssa ja pidänkin tän oman tökkivän maanantaini ja .. keitän lisää kahvia tähän väliin.
Piparkakkutaloakin on vielä pari seinää .. että jos joku kahvilla tahtoo poiketa vaikka.
1108

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En nyt vaan vittu voi ymmärtää miten et pääse tiputtaan niiden asuntojen määrää yhteen, luulisi niistä olevan helpompi päästä eroon kuin saada lisää.
daddykillkill

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Eli "työ-on-paskaa-lapsi-ärsyttää-vaimo-ei-anna-mihinkään-ei-ole-aikaa" syndrooma. :)
Varmaan jotain sellaista.
Kasvais tuo natiainen nyt äkkiä niin sen kanssa voisi oikeasti jotain tehdäkin. On meillä pari yhteistä leikkiä kylläkin. Molemmissa isä nostelee ja päästelee hassuja ääniä. Jännä nähdä, miten ehdollistaminen toimii jo noin pienen ihmisen kanssa. Liittämällä tietyn eleen tietyn leikin aloitusmerkiksi juniori alkaa kihertää jo ennen itse leikin alkamista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voi vitsit, tänään on aika tylsä dokaa ku kaikki muutki tekee niin... =( Eilen sai sentään hyvät kicksit siit että muut on menos huamen töihi.

[Beddikselle kiits kommentista, melkein rupes... öö... janottaan. Kosteustasapaino nääs. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:Koetapa kutittaa itseäsi, se ei vain onnistu.
Onnistuupa! =D
No joo, ehkä mä olen vaan hieman liian yksinäinen.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:En nyt vaan vittu voi ymmärtää...
=D
En tiä johtuuko musta vai teistä, mut täältähän saa näemmä tänään hupiakin. =D Ehkä mul on vaan vihdoinkin oikee lääkitys.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuolema kuittaa univelat!

Piti lähteä ,kiertämään vanhan kaupunginlahtea, olis vaan 14km sauvomislenkki, kohta on pakko lähtee, aikaa pitäs mennä n. 3h 20min..
Katotaan! Prkl! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Viikonloppu oli kiva :dream:
Ehanata. <3 Happy for u!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

daddykillkill kirjoitti:...
:paijaa:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha. Täs kännispäiten ja rööki huules tuli sitouduttua taas Elixiaanki lisävuodeks. Tulipa heti sellanen tosi sport ja hyvä ihminen -fiilis. =D

Edit/lisäys: Puhukaa nyt hyvät ihmiset joku muukin jotain tai täst tulee mulle kallis päivä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MGandhi

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Maanantai. FUBAR.

4 duuniherätystä ennen Egypti-reissua. Niin siistiä päästä snorklaamaan Punaiseen mereen! :cheer: Sen voimalla jaksaa, mutta en edes halua ajatella miten perseestä lopputalvi on tuon reissun jälkeen!
daddykillkill

Re: Onko tänään muka MAANANTAI?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

MGandhi kirjoitti:Niin siistiä päästä snorklaamaan Punaiseen mereen! :cheer:
Öh. Miksi tyytyä snorklaamaan? Muutama satanen tiskiin niin pääset pinnan alle pisemmäksikin aikaa..
Kade olen. Jos olisi tilaisuus, lähtisin Punaiselle Merelle vaikka saman tien, vaikka olen pari kertaa Hurghadasta "pohjoisen safarilla" jo käynytkin. Tosin talvikelit voivat sielläkin olla välillä aika häijyjä ja kelit kylmiä.
Vastaa Viestiin