Torstai sen olla pitää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyä näi o. Vietin paheellista elämää. Menen hautumaan hyvyyttä huomiselle. Hyv yöt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Taitaa olla joku ahistuskausi tai jotain. Vuoden alussa olin täynnä intoa ja puhtia ja olo oli hyvä, asiat kiinnostivat ja opin uutta, ja katselin tulevaisuuteen innolla - mut nyt on yhtäkkiä kurjaa. Vaikka elämä on ihan yhtä hyvällä mallilla kuin ennenkin. Tutkimattomia ovat aivojeni aivoitukset...

Yhden syyn tiedostan. On 15. päivä ja kuukausittaisen (henkkoht) projektin deadline. En ole saanut mitään aikaiseksi, koska ei ole inspannut lainkaan. Työpöydällä on vain yksi raakile, jonka valmiiksi saattamisen epäilen kestävän pidempään kuin mitä minulla on aikaa. Hhh. Tekisi mieli laistaa lupauksesta.
1108

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Maansiirto sotki kadun työmaan edessä, tilasin harjakoneen ja nyt tossa 10min sitten sen stanan koneen kuski kätteli jotakin sillä tuloksella että sai koneen pysähtyyn täydestä vauhdista mallilla "Heti" --> kuski tuulilasista pää edellä lävitse ja ambulanssilla sairaalaan.

Täällä sattuu ja tapahtuu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pikkasen on sellainen massamurhaajamainen fiilis. Jos lehdissä on huomenna jotain, se en ollut minä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:Pikkasen on sellainen massamurhaajamainen fiilis. Jos lehdissä on huomenna jotain, se en ollut minä.
Sama.

Tahtoisin päästä mökille lumisen, kylmän, jäisen ja kalaisen järven rannalle. Sinne pilkille, verkottamaan, saunomaan, syömään, tupakoimaan ja tissuttelemaan.

Vaan kun ei ole mökkiä, ei lunta, ei kylmä, ei jäätä ja kairakin on vielä kaupassa, siirryn massamurhiin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Lilo »

En enää ikinä skannaa yhtäkään helvetin paperia. Saatanan masiina alkaa pureskella paperia silpuksi heti kun menen lähellekään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Onslow kirjoitti:Tahtoisin päästä mökille lumisen, kylmän, jäisen ja kalaisen järven rannalle. Sinne pilkille, verkottamaan, saunomaan, syömään, tupakoimaan ja tissuttelemaan.

Vaan kun ei ole mökkiä, ei lunta, ei kylmä, ei jäätä ja kairakin on vielä kaupassa, siirryn massamurhiin
Haluais myös kalastamaan (ja metsätöihin). On mökki, lunta, jäätä, kaira, jääsaha, jäätuura, jne. Ja veto(!)naru jään alla odottamassa verkkojen laittoa. Mutta, Prkle ei tällä silmällä vielä kykene ! Työpäivä toimistolla ja pk-seudun liikenne on ihan tarpeeksi väsyttävää tälle näkökyvylle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chevilyn

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Viikon sairasloma. Noh ihan miten vain, lähden shoppailemaan.
bliss

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti: siirryn massamurhiin.
Palokunta ehti onneksi hätiin...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No lepäisit nyt vaan Chevilyn! *äiti huolehtii*

Äiti perui kaveritapaamisen koska ei nyt jaksa värjätä kenenkään tukkaa vaan lähtee kirjastoon ja ehkä jumpalle, tätä en toki sanonut syyksi. Jos jaksaa siis. Eilen äiti nukkui 2h päiksyt klo 17.15-19.25 ja tämän päälle vielä 9h yöunet. Woah.

Äiti oli hyvin iloinen kun täti tuli kylään tänään, päivän myöhässä. Äiti ehti jo ikävöidä tätiä kovin, eikä halunnut päätyä kolmanneksi ... esimerkkitapaukseksi palstallemme ;-)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No kun saikin yllättäen olla kotona yksin relasti niin mikäs sen parempaa kun tilitys tänne! Ei tarvi kuunnella edes muiden kommentteja ;-) Perfect!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Haen vielä ullakolta vitriinin, niin wanha kämppä on tyhjä ja sitruunanraikas. Tiistaina avainten luovutus. Harmikseni huomasin murehtivani muiden asioita, ja koko päivä ollut ahdistunut olo. Jos jaksais salille vähän rinnallevetoa ja taljaa, niin ei menis ihan puluille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chevilyn

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

nowaysis kirjoitti:No lepäisit nyt vaan Chevilyn! *äiti huolehtii*
Ei kipeä käsi parane yhtään sen nopeammin, vaikka makaisin lepositeissä sängyssä kiinni. Doh!

Näin kaupassa ihanan ranskanbulldogin. Teki mieli kaapata mukaan. Taidan hankkia joskus vielä koiran, ehkä.
daddykillkill

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Pikkasen on sellainen massamurhaajamainen fiilis. Jos lehdissä on huomenna jotain, se en ollut minä.
Palattuani työmatkalta äsken erehdyin avaamaan duunisähköpostin. Kaksi ensimmäistä meiliä luettuani on koko lailla samanlainen fiilis :twisted:
1108

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:...erehdyin avaamaan duunisähköpostin...
Sama vika, nyt vituttaa ja kajareista raikaa tämä:



Ymmärrän että asiakkaita saattaa ottaa pataan putkiremontti mutta miksi vitussa pitää omatoimisesti hankaloitta/hidastaa oman huoneistonsa valmistumista ihan puhtaasti piruuttaan? Minä alan huomenna Ville Vittumaiseksi ja torppaan muutaman lisätyön jäihin puhtaasti sen takia että tuo @:lia lähettänyt kusipää on tautinen tuppikulli ja runkkari ilman orgasmia. Haistakoon vitun ja tehköön kämppänsä itse valmiiksi jos niillä nipuilla kyrpiä, mitä itse tuntuu pitävän käsinään, pystyy.

PERKELE!!!!!!1111½½½½½
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Noh, noh, muistetaan asiakaslähtöisyys. Asiakas on aina oikeassa ja ilman asiakasta ei ole bisnestä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Oisko talonkorjaamisesta tietävillä vinkkiä maanpinnan alapuolella olevan kellarin+teknisentilan betonielementtiseinän halkeaman korjaamiseen? Joku hyvä aine?
Halkeaman leveys 0,x -> 4mm. Korkeus lattiasta kattoon. Korjaus onnistuu itseltä kunhan on aine ja ohjeet.

Niin. Iso Kiitos tulevan naapurin louhintaurakoitsijalle !
:maanantai:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Sulla on kuitenkin sellainen tilanne, että ne on varmaan molempia. Hormonit ja oma pää. Mutta, et ole kuitenkaan sekopää. Normaali tunteva ihminen.
Onslow

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pulkannaru kirjoitti:
Niin. Iso Kiitos tulevan naapurin louhintaurakoitsijalle !
:maanantai:
Laskua urakoitsijalle vaan kehiin. Kai niillä on vakuutukset tommosia varten.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

On toki vakuutukset.
Teen korjaukset kuitenkin itse, laitan samalla muutaman muun kohdan samoissa tiloissa. Siis ei louhintavaurioita, vaan ajanhampaan. Ja näinollen haluan rahallisen korvauksen.
Jos ehotukseni ei kelpa, tulkoot korjaamaan kaikki ko vahinkoon liittyvät vauriot ylä- ja alakerrassa sit klo 17:00 jälkeen. Uskoisin, että valitsevat rahallisen korvauksen. Pitää vaan vääntää laskelmat vaatimukseen mukaan, tai ei kai pakko - saattavat kuitenkin ymmärtää paremmin ajatukseni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Pulkannaru kirjoitti:Oisko talonkorjaamisesta tietävillä vinkkiä maanpinnan alapuolella olevan kellarin+teknisentilan betonielementtiseinän halkeaman korjaamiseen? Joku hyvä aine?
Halkeaman leveys 0,x -> 4mm. Korkeus lattiasta kattoon. Korjaus onnistuu itseltä kunhan on aine ja ohjeet.

Niin. Iso Kiitos tulevan naapurin louhintaurakoitsijalle !
:maanantai:
Käyttääkö ne tuollaisissa injektointia?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En tarkoituksella maininnut tuota menetelmää. Ajatuksena josko on joku muu, parempi ja/tai helpompi tapa.

Onko? Ja jos ei, niin mikä on hyvä Leevin mainitseman menetelmän aine?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voi ny vidu. Seiskaan duuniin, eikä vois vähemmän väsyttää. Vois sitä tietty ennakoida, eikä nukkua puoli yhteen tänään :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pulkannaru kirjoitti:Oisko talonkorjaamisesta tietävillä vinkkiä maanpinnan alapuolella olevan kellarin+teknisentilan betonielementtiseinän halkeaman korjaamiseen? Joku hyvä aine?
Halkeaman leveys 0,x -> 4mm. Korkeus lattiasta kattoon. Korjaus onnistuu itseltä kunhan on aine ja ohjeet.

Niin. Iso Kiitos tulevan naapurin louhintaurakoitsijalle !
:maanantai:
Jos sinulla on tosiaan elementtiseinä paukahtanut halki sisälle asti niin näillä tiedoilla veikkaan kämppäsi perustuksien pettäneen. Kas kun 4mm on aika perkeleesti ja siinä ei auta enään injektointi, syy on selvitettävä.

Kerro lisää niin kerron lisää, jos en tiedä niin otan selvää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai sen olla pitää

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Louhintaa tehtiin seinän yläosasta katsoen 1m alaspäin, eli antura on toivottavasti ehjä kun jää paljon alemmaksi paksun sorapatjan päälle. Ko seinäelementin yläosa on siis noin maanpinnan tasossa. Kallio on vaakalustoista ja siksi lievästi sanottuna ikävää louhintaurakoitsijalle. Tuolta pohjalta ajattelin paineen tulleen ko elementin pitkän sivun suunnasta. 4mm saattaa olla liikaa, kai pikemmin max 2,5...3mm silmämääräisesti katsoen, kuitenkin keskimäräinen leveys noin 1mm. Räjäytykset olivat lähimmillään n 10m tuosta seinästä ja n 5m talon toisen päädyn eri suuntaisesta seinästä. Eli ampuivat talon perustukset ja putkikanaalin kunnallistekniikalle. Seinien maanpinnan alapuolisella ulkopinnalla pitäisi(!) piirustusten mukaan olla bitumimatto.

Ja samanmoinen, samalla puolella rakennusta Lecaharkoissa. Sekin seinä on maanpinnan tason alapuolella.

Siporex väliseinissä kanssa joitain kymmeniä metrejä hiushalkeamaa. Näissä kohdissa ei (vielä) ole lasikuituvahviketta. Mutta noita siporexin halkeamien korjauksia olen jo tehnyt ja kestivät tämän räjäyttelyn.

Katselmusmies kävi ennen ja jälkeen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin