Pappailu2

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
MGandhi

Re: Pappailu2

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ai? Mäkun luulin, että me käytiin mielenkiintoista keskustelua, jossa nyt välillä vähän palaa hihat. Älä taas Pertti itke.

Mä taas näkisin että tällaisten tuplatopikkien luominen on spämmäystä.
Ylipito voi poistaa tämän offtopic-viestin tästä ketjusta.
MGandhi

Re: Pappailu2

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ai? Mäkun luulin, että me käytiin mielenkiintoista keskustelua, jossa nyt välillä vähän palaa hihat. Älä taas Pertti itke.

Mä taas näkisin että tällaisten tuplatopikkien luominen on spämmäystä.
Ylipito voi poistaa tämän offtopic-viestin tästä ketjusta.
Olen todella onnellinen, että viikonloppu on pienen hetken päässä.

Juniorin kanssa kun pääsee hetken pelaamaan niin unohtaa kaikki ääliöt, joitten juttuja on lukenut päivän aikana.
:D

Parhautta! Teit tästä päivästä entistä paremman!
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Pappailu2

Viesti Kirjoittaja Madonna »

exPertti kirjoitti: Juniorin kanssa kun pääsee hetken pelaamaan niin unohtaa kaikki ääliöt, joitten juttuja on lukenut päivän aikana.
Tuo on niin totta :D
Jos ei vanhemmuudesta aina parhautta keksisikään, niin kyllä lasten kanssa kaikki ääliöt tipahtaa juurikin sinne omalle paikalleen ja arvojärjestys palautuu kummasti :wink:
Semmonen vähän sisäänpäin kääntynyt hymyily että: "niimpä niin" valtaa alan ja jokin "kannatti herätä" tunne kutittaa mukavasti.

Lapset on näpsä juttu ja hyvä kun on tullut tehtyä moisia ♥
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu2

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä on nimivaihtoehdot päätetty. Ei tullut edes tappelua, kysymys kuuluukin, että miksi ei 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin