Mistä kärsit?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä kärsin siitä, että käytän virkkeissä liikaa kyllä-sanaa (kyllä vaan kyllä tämä on totta), aiiiivan liikaa sulkuja [tai vaikka useitakin (useesti tarvii, kun ajatus polveilee) sisäkkäin] ja sit oon kolmoispisteiden kunkku myös... mistä sekin kertoo... ehkä haluu antaa vähän tilaa muidenkin ajatuksille tai omilleen tulkinnan varaa (ku ei haluu laittaa sitä lopullista pistettä)? Sehän on kyllä ihan hyvä piirre kyllä se...

Ja sit mä käytän aivan liikaa hymiöitä. Se ärsyttää aivan vallan. Mä lopetan sen nyt (jo tänään vknpväketjussa hillitsin =D). Se tuntuu kauheelta viestin vastaanottajan aliarvioimiselta, mut ko ei teistä (eikä sen puoleen irl:nkään viestin vastaanottajista) tiä onks samoilla fiiliksillä, nii siks pitää. Ärsyä.

Niin että näistä minä kärsin. Sun kärsimysten ei tarvi mennä ees samaan kategoriaan, mut avaudu silti!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Avarretaan vähän. Toisten pilkkaaminen aina saa kitinäkansan innoksiin ja kirvoittaa kirjoittaan.

Jos nyt pysytään kirjoitustyylissä (misssä ei ollut tarkoitus edes pysyä =P), niin muistan kyllä ketjun "mitä et tule ikinä näkemään kitinässä" tjsp, ja tiesin kyllä heti vastauksenkin: huiman puheenvuoroo ilman ajatusviivaa. Ihan hieno tehokeino, mutta lian usein (ts. aina) käytettynä saattaa ehkä jopa - vähentää tehoaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

lääkkeet, LÄÄKKEET!!!!!11
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:-
Sitä paitsi: kuinka moni kärsii siitä, että eihän tuo ole ajatusviiva vaan tavuviiva (korjaan: yhdyssanaviiiva)? Mä ainakin!! Hugee! Big time!! Ärsyä.

Sit kärsin siitä, että lorttopuistossa ei olla mulle keskusteluvalmiudessa aina 24/7. =( Siit oon kärsiny ihan todella.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kärsin siitä jos Geetzulla menee huonosti. *moooourn*
Kärsin jos Chap ei tule läpsäämään haifaiviaan tänne.
Kärsin siitä että en osannut irl sopeutua kaikkeen.
Kärsin siitä jos kätköilllessä gepsi heittää, ja jos en luota vainuuni!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Valkonikki

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Meitsi kärsii krapulasta. Ehkä hieman riettaiden SM-leikkien puutteesta, mutta vain ehkä hieman.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Valkonikki kirjoitti:Meitsi kärsii krapulasta. Ehkä hieman riettaiden SM-leikkien puutteesta, mutta vain ehkä hieman.
Iik. Way of our league.
Paitsi että, voisit sä ehkä sittenki olla ihan tarkotuksiin sopiva... mist sitä tietää. [del del del del del]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Fcuk

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Lapitii kirjoitti:Kärsin siitä jos Geetzulla menee huonosti. *moooourn*
Voi kulta! Olin just tulossa tähän jakamaan kärsimykseni. En osaa käyttää ajatusviivaa oikein ja huomaan käyttäväni sitä kokoajan! Huudan paljon mut tää on vaan kitinää tää.

Nyt kärsin vähän siitä, että oon vuorokauden sisällä syöny viikon safkat. Käsittämätöntä. Laksatiivipurkille ja viikoks löysää vaatetta niskaan. Ugh. Kumma miten seksi silti maistuu, luulin, ettei ylensyöjät sekstaa... Oon muuten vähentäny tota kolmoispistettä. Ja hoen "muuten". Alotan virkkeitä typerästi "vaikka" ja "mutta" ... ... ...

Ois ihkuu olla useemmin tämmönen lapseton norsuäiti ja kärsiä vaan husbandia. Ih, liikkistä. Kärsiä. Kärsitään kaikki.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Kärsin siitä jos Geetzulla menee huonosti. *moooourn*
Voi kulta! Olin just tulossa tähän jakamaan kärsimykseni. En osaa käyttää ajatusviivaa oikein ja huomaan käyttäväni sitä kokoajan! Huudan paljon mut tää on vaan kitinää tää.

Nyt kärsin vähän siitä, että oon vuorokauden sisällä syöny viikon safkat. Käsittämätöntä. Laksatiivipurkille ja viikoks löysää vaatetta niskaan. Ugh. Kumma miten seksi silti maistuu, luulin, ettei ylensyöjät sekstaa... Oon muuten vähentäny tota kolmoispistettä. Ja hoen "muuten". Alotan virkkeitä typerästi "vaikka" ja "mutta" ... ... ...

Ois ihkuu olla useemmin tämmönen lapseton norsuäiti ja kärsiä vaan husbandia. Ih, liikkistä. Kärsiä. Kärsitään kaikki.
No voi kulta!
Et oo ikinä ärsysti käyttänykään ns. ajatusviivaa (sähän olet äidinkielen kukkanen), mut muistelin sua (ja puPuu) huutomerkeissä!! Dellasin vaan teäiät obvissiouos. Wanna-be:tä ei lasketa, sori.

Yyh ääh sullon joku syömishärö taas, voi että kuinka turhaa. Turhaa turhaa, menee elämä hukkaan. Voi EIIIJJJ
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä kärsin just tällä hetkellä siitä, ettei täällä ole ketään kärsittäväksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Fcuk kirjoitti:Alotan virkkeitä typerästi "vaikka" ja "mutta" ... ... ...
Mä aina alotan et "Emmätiä muta.... em mä tiä mutta"... Snadisti ärsyä, mut hei vaan snadisti! Ihan ihmettelenkin miksei mulle oo sanottu asiasta. jotkut ei vaan välitä. =)

Muoks: Ja nimenomaan alotan kaikki tärkeet asiat tolla "emmätiiämuttamummiälestä". Hieman ärsyä toi emmätiiä kun tasan tarkkaan tiiän mist haluun puhuu! =D Ehkä se on vaan semmost armonaikaa sille toiselle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt kärsin oluen loppumisesta.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Chap »

*high 5*
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mistä kärsit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Chap kirjoitti:*high 5*
Waaaah.... Oijjoi ku mua hemmotellaan. =)
Onpa nyt hyvä miäli lähtee baariin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin