Mannitoli maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^^^Jos vika siinä on niin toki vaihtavat, me ei vaan olla vielä siinä vaiheessa hitaina ja laiskoina :) Mut on tuo autokauppa ollut murheenkryyni alusta asti. Voi, voi. Unohtivat kaupassa rekisteröidä vanhan automme omiin nimiinsä ja paukahti siitäkin vakuutusmaksut (jotka autokauppa toki maksaa), jouduttiin käymään Fordin liikkeessä teettämässä vara-avain (jonka autokauppa toki maksoi) kun se oli hävinnyt jonnekin ja nyt näyttäisi ettei soitinkaan pelitä :D Ei kuule näin paljon ollut sählinkiä meidän rakkaan oudon värisen Opelimme kanssa, ei :) Niin ja sitten siinä oli yhden talven Nokiat alla, hyvällä pinnalla, mutta ei niissä sitten jostain syystä kuitenkaan pitoa ollut, sitä sitten sai ihmetellä rengasliikkeessä kun uusia ostettiin mekaanikon kanssa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Huolehtikaa sit kanssa ettei vanha avain sovi autonne ajonestolaitteeseen. Saavat Fordilla koodattua pois. Myyjän lukuun? Muuten taitaa varkaus olla liian helppoa, eikä jää edes murtojälkiä autoon. Mut hei - vakuutusetsivän kanssa saattaa olla kuumaa jutskata !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Ikää pari vuotta. Ja itseasiassa Audi liikkeestä :D
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pulkannaru kirjoitti:^ Saavat Fordilla koodattua pois.
Juuri tuon takia Fordin liikkeeseen asti piti mennäkin.
Rouva Pupu

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Meillä oli tuollainen ennen, nuo kampanjat tehtiin ja ei muita murheita.
Mä ajattelin silleen et jos ja kun seuraavaksi Audin liikkeeseen mennään niin sieltä voisi Audin kanssa ajaa ulos :P Voi sitten repiä hiuksiaan kun huollot ja mahdolliset korjaukset maksaa hunajata.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:No et hitto laita mitään OlympiaVolkkaria
Audi kyllä taitaa olla yksi kalleimista autoista ylläpitää nykyään. Siis normi käyttöautoista.

Itse tarvitsisin suuremman auton kuin nykyinen tussunen. Jää perskeles pieneksi. Jos vaikka SantaFe seuraavaksi..
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Autot. Maalaisten lempiaihe.
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

McJanne kirjoitti:Noh, ovh ilman varusteita ja kilkkeitä 32.9k€, 10% vuodessa saa laittaa poistona vähennyksiin, auto siis 2v vanha = 26 649€. Alle tuon ei kannata myydä
Jaaha. McJanne ja autosijoitukset, osa 2. Tällä kerralla ei sentään ole 20-tuumaiset aluvanteet kyseessä.

Mäkin oon katellut tässä paria tommosta noin 27 tonnin autoa jotka ovat 2 vuoden ikäisiä ja maksimissaan 40 tonnia ajettu.

Ainoa vaan että niiden ovh ilman lisävarusteita ja kilkkeitä oli uutena 60k€. Suhteuta siihen. Kahden vuoden ikäisen hyvin varustetun auton kauppahinta on tänä päivänä suunnilleen puolet uudesta, ota tai jätä pari tonnia. Ooppelilla tietty vielä vähän alle. Bonuksena vielä se, että Vectran on jo korvannut täysin uusi mallisarja joten auto on ihan eri tavalla vanhentunut verrattuna malliin joka olisi vielä samanlainen kuin kaupasta uutena saatava.

Ihmetteletkö ihan oikeasti miksi ei mene kaupaksi? Etkö edes katsonut muiden vastaavien pyyntihintoja ennenkuin keksit omalle autollesi "järkevän" hinnan?
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

McJanne kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Autot. Maalaisten lempiaihe.
Noh, onhan siinä enemmän valinnanvaraa kun vertaa urbaanijuntin oransseihin juniin (niin, metro kulkee maan alla).
Kalikka kalahti. :)

Huomasitko pönde, etten ottanut kantaa auton omistamisen järkevyyteen vaan vain niistä vaahtoamiseen. Stadilainen ei jaksa pitää niin kauheata meteliä autostaan maalaisen tavoin. Mitä pöndemmälle mennään sitä suurempi merkitys tulee hevosvoimille.

Toimiva julkinen liikenne on kaikin puolin jees, esim. ryyppyreissuilla. Sitähän (sitäkään) teillä pöndeillä ei ole. :) Voittekin sitten ottaa mittarin viidellä kympillä ja jutella kuskin kanssa mukavia, esim. auton koneen koosta ja hevosvoimista! Siinähän se matka kivasti kuluukin lempiaiheen parissa.
Monsieur Manala

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Ihan kiva, mut ota xDrivella. :-p
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Sedän kaveri korjautti vastaavasta pirssistä toisen etuvalon pikku kolaroinnin jälkeen. Maksoi hiukan päälle 3000 euroa :D
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:.

Toimiva julkinen liikenne on kaikin puolin jees, esim. ryyppyreissuilla.
.. tai housuihin kuseksijoille, kirvesmurhaajille, narkkareille, raiskareille ja kaikelle muulle roskasakille. Onneksi on tosiaan taksi.
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onslow kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Sedän kaveri korjautti vastaavasta pirssistä toisen etuvalon pikku kolaroinnin jälkeen. Maksoi hiukan päälle 3000 euroa :D
Vakuutus, ystävä hyvä, vakuutus... ;)

Monsieur Manala kirjoitti: Ihan kiva, mut ota xDrivella. :-p
Ei oikein pysty valikoimaan, jos ostaa käytettyä tai jo valmiiks tehtyä, varastoon jäänyttä autoa. Ihan uuteen ei taida kyetä :(
Viimeksi muokannut bliss, 09.02.2009 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bliss kirjoitti:
Vakuutus, ystävä hyvä, vakuutus... ;)
No en tiedä tosiaan miksi se ei mennyt vakuutuksesta, mutta tuokin hinta kertoo jo jotain kyseisen auton ylläpitokustannuksista..
bliss

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Jep. Meillä on asunut tuon merkkisiä useampia tässä vuosien varrella :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Mä oon vähän niinq katellu tämmöstä.
Ja mä tämmöstä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:.

Toimiva julkinen liikenne on kaikin puolin jees, esim. ryyppyreissuilla.
.. tai housuihin kuseksijoille, kirvesmurhaajille, narkkareille, raiskareille ja kaikelle muulle roskasakille. Onneksi on tosiaan taksi.
Ymmärrän jos metro on sulle liian vaarallinen, mutta osa meistä kyllä pärjää.
Taksi on vaihtoehto myös sivistyksen parissa. Tosin välillä sitä joutuu jonottamaan, kun pöndet eivät tajua esim. yödösien päälle.
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Pisunesteet ei tuu. Lamput kyllä putsii muttei tuulilasia. Hmmph. En silti lakkaa rakastamasta Opeliani. Aito rakkaus antaa vähän anteeks. Mut viddu huoltoonko plääh en jaksa, seisköön hetken kaunistamassa pihaa...

Olin Sipoossa äsken ja taisin nähdä suden!
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Veljet, sait oikeasti jonkun tarttumaan näin ilmiselvään. :)
Yllättävän helppoa oli joo.
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Veljet, sait oikeasti jonkun tarttumaan näin ilmiselvään. :)
Täällä ei taida provoja nykyään niellä kuin Pertsa. Oletkos kuullut koskaan suunsoittamisesta?
Onslow

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:kun pöndet eivät tajua esim. yödösien päälle.
Bussit on persauksia stadilaisia varten. Rikkaat böndet menee taksilla.
Fcuk

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rikkaat stadilaiset ei edes lähde yötä vasten ilman kuskia...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rikkaat böndet yöpyy hotellissa. Tai köyhien stadilaisten sohvalla/sängyssä ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Mannitoli maanantai!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Bussit on persauksia stadilaisia varten. Rikkaat böndet menee taksilla.
Vain stadilaisilla on edes varaa asua Stadissa.

Vain tyhmä pönde jonottaa taksia tunnin pakkasessa kun fiksu stadilainen on ollut jo 45 minuuttia nussimassa yödösästä bongattuja kaksosia...
Vastaa Viestiin