Tiistain keijuttelut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pupuille onnea.
milli

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja milli »

Onnea pupulle. Miten mä muistelin, että ihan vielä ei ollut toi laskettu aika.

Elämä alkaa vähän voittaa taas, kuumelääkkeet rules.
Stinky

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onnea Pupuille :h:

Ihana päivä taas takana, lisää näitä kiitos :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kämppä alkaa olemaan melkoisen sekaisin tämän pidempään jatkuneen "järjestelyn" ja "tavaroiden poisheittämisen" jäljiltä. Onneksi edes tietsikkapöydälle sai reilusti tilaa.

Pistin sitten taas yhden kukkaruukunkin palasiksi. Sai ainakin isomman ruukun ja uuden mullan sille rehulle. Tossa pullojukan istutuksessa oli vain joku kikka, mitä en nyt muistanut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Onnittelen Pupusii sit ko ovatten paikalla.

Kelaan nyt tätä lomapäivää; alta tunnin kuteet päällä (aamun siirtymäaika), sit vaan nukkunu, potenu, maannu ja dokannu. Vähän tai siis hyvinkin erilaiset oli suunitelmat, mut yritän ny arvostaa tätäki. Onpahan ainaki todella LOMAA kaikesta ja tavallaan aika eksoottista.
Kaliaaki ihan reilustti eikä mitää velvollisuuksii, kivoja juttuja puhelimen kautta ja jotain ihq mitä taas odottaa, nii tosi tyhmähä täs ois valittaa, vaik välillä vähä siltäki tuntu.
*allways look at the bright side...* ti-diu!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

! Pupulle onnea !

Kiireinen päivä takana. Töistä pääsi kotiin vasta 18.45 ja sen jälkeen ehdin jo käydä tunnin lenkillä, pestä auton, panna murua rinnan alle, nyt takassa tuli ja hella onkin jo kuuma. Oiskohan tunnin päästä jo unessa, hmm.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onnea mulle, koska en ole onnistunut vielä panemaan ketään paksuksi. Lisääntyminen on amatöörien puuhaa.

No, onnea myös rva Pupulle. Nakkaa kuitenkin nyytti hetkeksi sivuun ja katsele jalkapalloa.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Kumma juttu kun paino ei laske totuttuun tapaan, vaikka safkaamiset on hyviä ja melko minimissä. Voinko vaan uskotella että läski muuttuu lihakseksi, ja siksi lukema vaa'alla ei muutu totuttuun tapaan?
Uskottele vaan, koska saatat olla osittain oikeassakin. Dieetillä paino ei vähene tasaisesti. Eikä sitä vaakaa kannata liikaa tuijottaa. Peili, oma fiilis ja se miten vaatteet istuvat kertoo paljon enemmän. Oma projekti pääsi vähän unohtumaan talviloman ajaksi, mutta taas jatketaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ote juhannus2009 tavoitteeseeni heltisi myös hetkeksi. Syytän silmän vauriota ja siitä aiheutunutta vitutusta. Nyt näkökyky alkanut palautua lähelle normaalia, vielä olisi 6 vkoa lopputarkastukseen jolloin toivottavasti jo silmä on kunnossa. Jussiin on vielä niin paljon aikaa, että pääsen tavoitteen ohi toivottavasti vappuun mennesä - saa nähdä kuin äijän käy.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Uskottele vaan, koska saatat olla osittain oikeassakin.
Pakko uskoa. Ja siis tiedänhän mä sen, 5-6 aerobista (tiukkaa) treeniä viikossa kasvattaa sen verran lihasta (ja lisää nesteen määrää lihaksissa) että ei heilahda lukemat ihan samaan tahtiin kun jos olis urheilematta.

Ja nyt nukkumaan että jaksaa taas aamulla polkea :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kyllä menisin minäkin nukkumaan, JOS TUO SAATANAN HUUTAMINEN PIKKUHILJAA LAKKAISI!!!!!!! En tiedä tekeekö hampaita vai mitä, mutta karjuu kuin päätä leikattais irti. Ei auta kipulääkkeet, hyssyttely eikä tissi.

Tunnin nukkui ja sitten alkoi sirkus. Voi vitun vittu! Ennen leikkaan mulkkuni poikki kuin toista kakaraa rupean meille tekemään *dannyglover-korttia pöytään hartiavoimin*
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ootteko tsekannu kehonkoostumusmittauksii?
Ite piän niitä jo aika bullshittinä; oli treenii alla (tai olematta) kuin paljon vaan, mul on aina "liian" vähän läskii ja lihaksii vaik paino ois melki normi. Et niinku mitäs vittuu mul sitten on, helvetin isot sisäelimet vai?
Haluisin uskoo tohon juttuun, mut käytäntö osottaa ettei vaan pysty.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiistain keijuttelut

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No joo, kaikki meni nukkumaan täältä ja muistakin medioista, niin vihdoinkin aikaa jollekin asialliselle: 4D pierudokkari. Wo-hoo!
Ja 8/24 olusta jäljellä viä - prööööt!
Sit onkin hyvä mieli mennä unillle. <3

Edit/lisäys: Jos kekkuloin tääl viä myöhemmin ja esim. yritän alottaa vknpväketjun, niin ampukaa mut.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin