Tuhkakeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paastokysely

Äänestys päättyi 26.02.2009 9:20

Paastoan
0
Ei ääniä
En paastoa
12
39%
En paastoa
12
39%
V*tun urpå kysymys
3
10%
Patz on tymä
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alkaako paasto? Ei ainakaan mulla. Uskollisesti tänään taas aamuspinni ja nyt voiskin loppupäivän rötväillä tekemättä mitään niin kovin tähdellistä. Illalla leffaan jossa aion nauttia porkkanoiden sijaan lakrtisia. Hui!
milli

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kotona kipeänä. Tää sucks, tahdon urheilla ja touhuta, enkä maata särkyisenä aamu neljästä asti hereillä sohvalla/sängyllä.

Jos saisin keitettyä aamukahvia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homopaska antilooppibiootit väsyttävät. Melkolailla ja tismalleen samaa paskaa eri pusseissa tänäänkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu että kättä särkee ja pahasti. Tässä napitettu kohta 1200mg buranaa ja vaikutus tsap tsup tasan nolla. Tarvis kirjoittaa työvaiheilmoitus ja työmaapäiväkirja mutta saa raapustettua kuin jotakin vitun harakanvarpaita oikealla ja vasemmalla tulos ei ollut yhtään sen parempi. Pitääkö mun nakittaa joku kirjuriksi? Tossa saattaa muuten olla käyttistä!

Mutta jos positiivista hakee niin pirun komia keli. Ja siihen sopii:

daddykillkill

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Pitääkö mun nakittaa joku kirjuriksi?
Paaskat. Opettelet kirjoittamaan toisella kädellä. Mulla katkesi teininä kirjoituskädestä molemmat ranneluut. Kipsissä kuusi viikkoa. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin opetella kirjoittamaan toisella kädellä. Ihminen pystyy ihmeellisiin asioihin, kun a) haluaa b) on pakko.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei haloo, ei niitä kuitenkaan kukaan lue, joten on ihan sama millaisia harakanvarpaita sinne tuherrat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^No se on harvinaisen totta. Tässä muutenkaan ole mitään järkeä koska eka saneerataan sitten suunnittelija piirtelee kuvat. Nurinkuristako? On!

Mutta tää ratkasi ongelman, otan kannettavan mukaan kierrokselle ja kirjoitan yksisormitekniikalla paikanpäällä ilmoituksen. Nyt on taikuri itsekin ihmeissään ideastaan! :D

EDIT: Tällä mennään:

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1108 kirjoitti:Nyt on taikuri itsekin ihmeissään ideastaan! :D
Meinasin myös itse ehdottaa 2000-luvulle astumista, mutta sitten kuvittelin sen teidän päiväkirjan sellaiseksi ihkun vaalenapunaiseksi, glittersydämillä koristelluksi vihkoseksi, johon saa kirjoittaa vain pinkillä höyhenkynällä. Olis tosi rumaa liimata joku printti sellasen sivuille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Herrajjjumala, Pupunko tyttö syntyi jo, keskosena??? Mistä tiijätte? Mitä tapahtui? Kaikki kunnossa?? ONNEA jokatapauksessa kaaauuuhiasti!!!! :h:

Ja ninni: eikö mun tyttöö lasketa vai hä???? :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Iski gaamea nakki huomisaamulle, pitäs toimittaa systeri matkalaukkuineen lentokentälle jo puoli viideks! Mitä hittoa, ei kai töihin voi vielä viideltä tulla? Salikin aukeaa vasta 6:30. Kotiin ei ole mitään järkeä ajaa pariks tunniks. Apua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stevie Ray

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

En taida kyetä paastoamaan, vaan suuntaankin tästä junpoon hankintaretkelle. Ja on mulla vielä pari suklaamuffinsiakin hätävarana. Toisen vois tarjota jollekin konttorin kaunottarista :)
Fcuk

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mulle ku viimeks iski moinen nakki ajelin rauhassa Rusalle aamukahville. Taisin antaa autollekin vähän spessuhellyyttä, pesuun ruuhkitta. Ja voi kai töihin sit ennen ruuhkia ajella niin pääsee ajoissa poiskin.

Taas välttelen töitä.............

Pitkästä aikaa tätäkin kivuutta. :h:

Stevie Ray

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Vesper kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:HULLUT!!
Mä olin hei spinnaamassa jo klo 7. Pakarat kiittää sitten biitsillä ;)
Vastaan tänne ettei mene toisten ketjut sotkuun. Ensinäkin postilaatikkoni kiittää jo etukäteen kuvamteriaalista ja toisekseen, jos on kykeneväinen spinnaamaan klo 7.00 aamulla, tarkoittaa se sitä, että on ollut pakko herätä jo klo 4.00 aamulla. HULLU!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stevie Ray kirjoitti:HULLU!!
Ei ku vasta 5:45. Kamat niskaan ja siitä sitten 50 minuutin ajomatka salille :] Huomenna kyllä herätys jo 3:45, en tajuu miten selviin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti: i:

Lauri torajyvän jollotukset ja epämusikaaliset suoritukset on ihan vaan parempi vaikka tunkea persiiseen? En tykkää enkä tykkää pohjallisista..

EDIT?

Kenestäköhän mä tykkäisin? Itestäni? Tuskin..
Ehkä Patzin hinkeistä? :wink: Enkä en.
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stevie Ray kirjoitti:HULLU!!
Ehkä niinkin - mutta motivaatio on kyllä ehdottomasti kohdallaan. Sitä pitää aina kunnioittaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Kenestäköhän mä tykkäisin?
MarthaFockerista?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Pähkään ja pähkään lähtisinkö solariumiin ennen muksun hakua tarhasta. Hitto ku ne laittaa alella tälleen 10-14 aikaan mut silti kauhee vaiva käydä automaatilla ja vielä rikkoa rahat... Oon korttityyppi. Hiton tykästyny silti siihen solkku-after-fiiwikseen.

Ääääh! Työt inspaa todella. Ja illalla ois psyketädille aika mut mul ei oo mitään askaa! Äkkii joku kriisi päälle nyt heti!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Solariumissa käyminen on niin itäblokinmaalaista. Ota mielummin vaikka pari tatskaa persauksiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Yskin. Suussa maistuu verelle.

Plus LauriTähkä ja Irina samassa ketjussa. Tää on joku merkki. Lopun aikoja.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Fcuk

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ei ku solariumissa käyminen on mun Hyvä Tekoni maailmalle. En tartte oikeesti niin paljoa aurinkomatkoja kun hoidan ihoani kopissa katseilta piilossa. Ruskettumaan en tyylilläni kerkeä, kerta viikossa pitää kuitenki ihon parempana talvella. Ja mielen, tietenkin.

Tatskat on huibbubiiloissa. Pyllyssä melkein.



Puolessa tunnissa alan jo kyllästyy tähän taas. Vasta. Ah.
Stevie Ray

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Ehkä niinkin - mutta motivaatio on kyllä ehdottomasti kohdallaan. Sitä pitää aina kunnioittaa.
On, kyllä! Kadun aikaisempaa kommentoimistani ja lupaan vast'edes olla paljon kannustavampi. Go Patz GO!!

Kyllähän minäkin silpaisen aamuisin fillarin selkään työmatkan taittoon. Joinain päivinä jopa ennen klo 7.00:aa. Mutta en näin kaamoksen aikaan... Tai siis kaamoksen lopun aikaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Ei ku solariumissa käyminen....
Eiks ruiskurusketus auttais tohon? Solkku on niin vaarallista ja vanhettaakin. Ryppyjä, niinq!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ei ku solariumissa käyminen....
Eiks ruiskurusketus auttais tohon? Solkku on niin vaarallista ja vanhettaakin. Ryppyjä, niinq!
No ei se rusketus mua napsaa. Ainakaan nyt ku just käyny etelässä. :]

Mitähän ne jotkut valohoidot on, mihin tosi ihotautisia ohjataan? En oo ottanu selvää, koska toi lekurin ehdottama solkku riittäny hyvin... Taidan kipasta nytkin.
Stevie Ray

Re: Tuhkakeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Eiku hei. Pitäisköhän meidän kaikkien tehdä välillä vähän töitä? Saadaan Suomi nousuun.
Vastaa Viestiin