Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Margariinilla ;-)
:shock: No ei tod voi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Rapeat kalapalat?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ei kun pottumuusiin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ^^ sitten. Eikun ^^^^, tai jotain. Perkele!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^xD

Mutta tämä pisti naaman vakavaksi, missit on ihan aidosti vähän tyhmiä.

http://crap.teurasporsaat.org/archive/6936.thumb2.jpg
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tunnustus: En oo koskaan ostanu voita. Ok, ehkä lapsena äitille leipomiseen. Voilla leivotuissa leivonnaisissakin oli mielestäni jotenkin "tympeä" maku, jota margariinista tehdyissä ei ollut. Enää en ole varma tästä.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:miäs lähtee yöks ajoon, pöh.
Kuka sitä ajaa? No, jos niillä rahoilla sit vaikka niitä kahvikuppeja... ;)
Höh, johonki halvatun Kruunupyyhyn se nakitettiin. Aamulla sai 3 kissanhiekkapussia pummattua jostain, josko yöllä sit vaiks niit kahvikuppeja... En tiiä mihin firmaan on lastaus. Onkohan Kruunupyyssä Arabian tehdasta?? :D
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:miäs lähtee yöks ajoon, pöh.
Kuka sitä ajaa? No, jos niillä rahoilla sit vaikka niitä kahvikuppeja... ;)
Höh, johonki halvatun Kruunupyyhyn se nakitettiin. Aamulla sai 3 kissanhiekkapussia pummattua jostain, josko yöllä sit vaiks niit kahvikuppeja... En tiiä mihin firmaan on lastaus. Onkohan Kruunupyyssä Arabian tehdasta?? :D
Etteks te saa palkkaa? Korvaus duunista kissanhiekkana?????? :shock:
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Muah! Eiku ne lahjoo aina välillä noit kuskeja vaikka millä. Yks tuon kollega saa aina hirveesti limua Hartwallilta ja me saahaan välillä osamme siitä. Kaik on kotiopäin.

Ja tällä hetkellä joka lati menee vuokraan ja elämiseen, ens kuussa jo helpottaa onneks.
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt perkele fisua pöytään.

Taustalla soi:

Kuva



Destroy Eveything!!!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RUOKAA tänne ja heti! Nää suoraan duunista liikkumaan-illat on kyllä hieman hanurista, venyy päivällinen tosi myöhäseks ja ei huvittais tähän aikaan enää kokatakaan. Mut ei pelkällä lounaalla elä. No jos eka suihkuun ja sitten vaikka vokkia...

Kävin vara-äiteilemässä kun sisko on liuennut Israeliin naapurin akan kanssa, ja jättänyt lapset heitteille (no on niillä isä, mut ei sitä voi mikskään kodinhengettäretks kutsua...). Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan :]
Täällä iskä jätti lapset mun armoille. Lettuja kiitos!

Ei vaan, ne nukuksii. Venailen Darlingeja ruutuun ja tilailen kultakimpaleita asiakkaalle. Söin aivan ällöhyvää avocadotahnaa just leivän päällä, iski avocadohimo joten kertokaa mihin ja miten sitä käytätte! Thanks.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:iski avocadohimo joten kertokaa mihin ja miten sitä käytätte! Thanks.
Mä just eilen tein guacamolea, mut noin muuten se menee tosi kivasti ihan kuutioina salattiin tai vaikka kalan kanssa. Nam nam :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Kävin siis halimassa ja pusimassa pennut ja koiran, ja paistoin samalla niille ison läjän lettuja. Sinne jäivät iloisina mussuttamaan :]
Sun kyllä pitäis perustaa joku VaraTätiPalvelu - ihQ täti vuokrattavissa tädittömille lapsille :)

edit: typo. Hitto että oon tänään pätevä.
Viimeksi muokannut bliss, 02.03.2009 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Sun kyllä pitäis perustaa joku VaraTätiPalvelu - ihQ täti vuokrattavissa tädittöille lapsille :)
Ja lapsenmielisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä lupasin kans Nitskulle et huomenna paistetaan lettuja iltapalaksi :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Sun kyllä pitäis perustaa joku VaraTätiPalvelu - ihQ täti vuokrattavissa tädittöille lapsille :)
Täytyy kyllä sanoa et en mä niin mahottoman monessa hommassa ole hyvä, mut tätinä kyllä ihan huippu :] Tai niinku kummityttö sanoo, maailman paras kummitäti :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kummisetäily ja enoilu on kanssa mukavaa. Kummitytön (4v) kanssa käyty kalassa (ongella ja verkoilla), korjattu mummin autoa, ukin moottorisahaa, tehty halkoja, laskettu mäkeä luikurilla ja pulkalla, tehty ruokaa ja leivottu, ja mitähän vielä. Ja oon antanut aikaa.

Meinasin unohtaa. Pitäisi tehdä huomiset läksyt. Ruotsin kurssille. Ei viitteis. Taidan tehdä työpäivän aikana. Joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ ja ^^. Nuo onkin tärkeintä lapselle. Tai siis ainakin mun mielestä. Ei se että ostelee rompetta ja roinaa muutenvaan tai synttärilahjaks, vaan se että touhuu yhdessä jotain kivaa ja antaa aikaa ja hellyyttä.
Siksipä minäkin otan yhden kummilapseni lauantaina yökylään mun tykö :h:
daddykillkill

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Mutta tämä pisti naaman vakavaksi, missit on ihan aidosti vähän tyhmiä.
Jos menet perjantai-iltana "Onnelaan" kysymään kymmeneltä teinixiltä samat kyssärit, luuletko että tulos on juuri tuota kummempi?
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äääh, mä iskin silmäni huuto.netissä vallan ihquihin ranskalaisiin lastenvaatteisiin, enkä millään jaksais vahdata sitä puoleenyöhön asti :?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^^
Oon yrittänyt vältellä lahjojen ostoa. Mielummin aikaa ja elämyksiä.
Vaatteet oon jättänyt suosiolla vanhemmille ja isovanhemmille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sama täällä. Mä käyn lasten kanssa mielummin pulkkamäessä, luistelemassa tai vaikka vaan leikin barbeilla tai väritän/piirrän heidän kanssaan. Leipominenkin on kivaa :]

Oli mukava päivä tänään. Ja huuto.netin kautta myymäni rotsikin oli ostajalle mieluinen. Kävin mä vähän itsekkin törsäämässä, ostin kierrätyskeskuksesta pari paitaa ja ens viikonloppuna vihdoin shopaileen kirppikselle. Life is good.
1108

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:Äääh, mä iskin silmäni huuto.netissä vallan ihquihin ranskalaisiin lastenvaatteisiin, enkä millään jaksais vahdata sitä puoleenyöhön asti :?
Pramea määrä viestejä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa söpö skoude tossa Poliisit-ohjelmassa 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin