Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: 01.12.2021 12:46 Edit. Deletoin, kun James käski. :(
Mun mielestä on hyvä, että näinkin tärkeissä topikeissa on valvovia auktoriteetteja.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voi olla ollut aikaisemmin ja jäänyt alitajuntaan:

Pakkohan paskan maan viherpiiperöiden on olla ryssien talutusnuorossa. Ei kai kukaan muuten olisi luopunut ydinvoimasta, että voi ostaa ryssälandian kaasua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti: 01.12.2021 14:13 Voi olla ollut aikaisemmin ja jäänyt alitajuntaan:

Pakkohan paskan maan viherpiiperöiden on olla ryssien talutusnuorossa. Ei kai kukaan muuten olisi luopunut ydinvoimasta, että voi ostaa ryssälandian kaasua.
Hirveän vaikea lukea tällaista uuskieltä. Viittaako "paska maa" Saksaan ja "viherpiiperöt" oikeistokonservatiiveihin, vai mikä juttu sulla on mielessä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Hokasin, että Syksy Räsänen on kirjoittanut kirjan Israelin ja Palestiinan saastaisuudesta ja yrjöittävyydestä. Löytyy grrjastosta.


Syksy Räsänen - Israelin apartheid

Israelin/Palestiinan tilanteesta uutisoidaan paljon ja sitä ymmärretään vähän. Tapahtumien ytimessä on Israelin järjestelmä, joka asettaa ihmiset erilaiseen asemaan ja jakaa heidät eri asuinalueille etnisen taustan mukaan. Järjestelmä täyttää kansainvälisen oikeuden määritelmän apartheidille, mutta se ei ole toisinto Etelä-Afrikasta, vaan ainutlaatuinen omanlaisensa versio rotuerottelusta. Israelin apartheid on ensimmäinen suomenkielinen kokonaisesitys tämän järjestelmän historiasta, nykytilanteesta ja häämöttävästä lopusta.

https://kauppa.intokustannus.fi/kirja/i ... apartheid/
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hoksasin, että jos kuuluisin intelligentsiaan, ei tarvisi käydä parturissa ja aamutoimia voisi lyhentää. Toista se on meillä pikkuporvareilla.

Tietysti asian voisi ratkaista myös olemalla riittävän rikas. Ehkä joku miljardin varallisuus, niin voisi tehdä noin. Sen alle se olisi noloa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Minusta tuon tason saavuttaa heti jos fyrkka ei koskaan lopu nykykulutuksella. Eli jos konservatiiviset sijotukset tuottavat vaikka 200 kiloa vuodessa ja oma kulutus on 50k, niin saa jättää parran ajamatta. Jos joku sitten arvostelee, niin mätkähtää vaan maahan ja makaa siinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päähän pälkähti ajatus: haudutuspata + pulled pork. Mikä voisi olla helpompaa.
Viimeksi muokannut Bluntly, 11.01.2022 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 11.01.2022 12:45 Päähän pälkähti ajatus: hauduspata + pulled pork. Mikä voisi olla helpompaa.
Minulla on vielä parempi ajatus: Tee ribsejä! Miksi savustaa tuntitolkulla kun yön yli haudutuspadassa saa saman lopputuloksen!?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kuuntelin Roganin podcastin, jossa vieraana Steven Pinker


Älysin yhtäkkiä, miksi ihmiset tuntuvat monesti niin epärationaalisilta.

Pinkerin mukaan on kaksi selkeää tilannetta, jossa ihmiset ovat "epärationaalisia":
1. Heidän sosiaalisessa verkostossaan vallitsee totuus, jonka he omaksuvat = Itse en laskea tätä epärationaalisuudeksi, koska on ihan rationaalista uskoa vaikkapa poksahtaviin ydinvoimaloihin tai Qanoniin, jos oma kaveripiiri palkitsee tuon uskon.
2. Kyse on asiasta, joka ei mitenkään vaikuta henkilön elämään = Jos tavallinen kuluttaja uskoo maailman olevan litteä, niin eihän se vaikuta hänen elämäänsä!

Tuo 2. kohta on helppo huomioida omassa elämässäni. Jos henkilöllä ei ole pennin jeniä kiinni aiheessa, niin ei hänen ajatuksillaan ole merkitystä. 1. on hankalampi, koska ihan bisneksessäkin voi olla jotain jaettuja uskomuksia ja voi olla vaikea tunnistaa epärationaalisuuden lähdettä, jos ei tiedä onko olemassa jokin tuon uskon jakava porukka.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ilkka Remes kirjoittaa dokumentäärisiä kuvauksia vaihtoehtoisista tulevaisuuksista. Meidän aikajana on vaan se uskomattomin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 08.03.2022 21:28 Ilkka Remes kirjoittaa dokumentäärisiä kuvauksia vaihtoehtoisista tulevaisuuksista. Meidän aikajana on vaan se uskomattomin.
Muissa aikajanoissa Remeksen meidän aikajanaamme koskevia kirjoja arvostellaan epäuskottavista juonenkäänteistä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Jos joskus tehdään Modern Warfare: Ukraine, niin eihän sen tapahtumia usko kukaan.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NHLssä pelaa 2 Sebastian Aho nimistä pelaajaa :shock:

Olin hieman hämmentynyt, kun Sebastian Aho teki Islandersien maalin, mutta se olikin joku halpa kopio ruotsista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 01.04.2022 9:03 NHLssä pelaa 2 Sebastian Aho nimistä pelaajaa :shock:
On pelannut jo monta vuotta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.04.2022 9:04
Vagabondo kirjoitti: 01.04.2022 9:03 NHLssä pelaa 2 Sebastian Aho nimistä pelaajaa :shock:
On pelannut jo monta vuotta.
Todennäköisesti. Katsoitko mihin ketjuun postasin?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Iron Maiden julkaisi uuden albumin viime syyskuussa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Senjutsu_(album)
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Olipas huiman tylsää ja epäkiinnostavaa paskaräminää. Teen johtopäätöksen, että setien ei tarvitsisi enää heilua.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti: 04.04.2022 15:51 ^ Olipas huiman tylsää ja epäkiinnostavaa paskaräminää. Teen johtopäätöksen, että setien ei tarvitsisi enää heilua.
No viimeisin kuunneltava levy on tehty 1988.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen miettinyt, miksi jotkut (monesti nuoret naiset) pitävät kännykkää hands free -asetuksella ja sitten puhuvat pitäen kännykkää naaman edessä kädessä. Yhtä hyvinhän voisivat pitää kännyä normaalisti korvalla. Nyt hokasin, että asia liittyy varmaankin naaman meikkeihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 10:42 Olen miettinyt, miksi jotkut (monesti nuoret naiset) pitävät kännykkää hands free -asetuksella ja sitten puhuvat pitäen kännykkää naaman edessä kädessä. Yhtä hyvinhän voisivat pitää kännyä normaalisti korvalla. Nyt hokasin, että asia liittyy varmaankin naaman meikkeihin.
Eikös niillä ole yleensä kuulokkeet korvilla eli ei tarvitse pitää puhelinta korvalla? Näin siis olen itse olettanut. Mulla on usein kuulokkeet kiinni luurissa, joten en siksi pidä puhelinta korvalla, jos joku sattuu vahingossa soittamaan. Sitten olen myös olettanut, että niillä on kamera päällä eli voivat katsella toistensa naamoja puhuessaan. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En siis ehkä hokannutkaan :(

Kuulokeselitys ei mielestäni oikein toimi, koska silloinhan puhelin olisi vaikka taskussa tai laukussa. Kameraselitys saattaa olla oikea, ellei kyse ole pakkeleista.

Ps. Kännykän asento on kyllä monesti horisontaalinen, eli kamera ei toimisi. Eli ehkä sittenkin hokasin :ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Eikös se mikki ole puhelimessa eli pakko kaivaa se luuri laukusta esille. Itse siis kuuntelen lenkeillä podcasteja ja puhelin on "juoksurepussa". Jos joku soittaa, se pitää sieltä kaivella esille että voi vastata. Podcast keskeytyy, jos joku soittaa.

Voi tietty olla, että on pakkelit kyseessä. En sitä kiistä. Omat pakkelit on tosin niin laadukkaat, ettei ne leviä jos pitää puhelinta korvalla. Ehkä saatta näyttöön kyllä tarttua hieman laastia :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 13.05.2022 11:15 ^Eikös se mikki ole puhelimessa eli pakko kaivaa se luuri laukusta esille. Itse siis kuuntelen lenkeillä podcasteja ja puhelin on "juoksurepussa". Jos joku soittaa, se pitää sieltä kaivella esille että voi vastata. Podcast keskeytyy, jos joku soittaa.
Kuva

Tietty Applen kuulokkeissa on integroitu mikrofoni!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^ :lol: ilmeisesti!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 13.05.2022 10:42 Olen miettinyt, miksi jotkut (monesti nuoret naiset) pitävät kännykkää hands free -asetuksella ja sitten puhuvat pitäen kännykkää naaman edessä kädessä. Yhtä hyvinhän voisivat pitää kännyä normaalisti korvalla. Nyt hokasin, että asia liittyy varmaankin naaman meikkeihin.
Kännykkää pidetään korvalla ja korvia ei kai meikata?

Kuulokeselitys ei toimi, koska kukaan mies ei tee näin.

Olen päätellyt näiden naisten vain olevan idiootteja. EDIT: epäilen tyylin apinoidun realiy-sarjoista, joissa aina puhutaan näin puhelimeen, jotta keskustelu saadaan "äänitettyä" (kuvittelisin äänen otettavan talteen fiksummin oikeasti).
Vastaa Viestiin