Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja masa »

Hectorin Asfalttipirinssissä kerrottu "hullujussi" on kaivinkone.

http://www.youtube.com/watch?v=zUQnnSmq00c

Opin tämän Scarryn autokirjasta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Kyllä.
Höh. Koska sä sen hokasit? Ala-asteella?
Muistelen englanninopettajan puhuneen siitä joskus.
Ei lasketa kun et itse hokannut !!11
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei lasketa kun et itse hokannut !!11
Mä hokasin ton ihan itse joskus ~10 vuotta sitten. Siitä tuli kamalan oivaltava olo!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nythän mä hokasin, että luottokorttitililtä on helvetin kallista maksaa laskuja. Ottavat 2% palkkiota luottotiltä maksettavan laskun summasta, joka sitten vielä pidetään 3kk luotolla ennenkin laskutetaan. Jos maksaa aina uudella luotolla edellisen kuukauden erääntyvät maksut, niin vuotuiseksi koroksi tulee yli 24% pelkistä palkkioista. Siihen vielä luottokorko päälle.

Mulla on kaksi luottokorttia, joissa molemmissa on 10 000 luottoraja ja molempien luottoraja tapissa. Nyt kun olen käytännössä aina maksanut toisen luottokortin erääntyvän luoton toisella kortilla, niin maksan ensin 2% eli 200 euroa kuussa tuosta palkkiota+ vielä 7.2%:n luottokorkoa, eli 60 kuussa siitä, että toinen tili on koko ajan 10000 miinuksella. Eli 260 kuussa.

Helvetin kallista rahaa. Pitäis varmaankin myydä osakkeita ja maksaa iso ylimääräinen kertamälli palkkaa, että saisi tuon luoton pois. Mutta siitä menisi tietty "ylimääräistä" palkkaveroa. Mutta saattaisi silti tulla pidemmällä tähtäimellä edullisemmaksi.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 15.09.2013 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Ota pikavippiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Ota pikavippiä.
:D

Olisi vielä kallimpaa. Vaikka tulee tuossakin 10 000:n kuukausittain uusittavalle summalle vuodessa 31%:n korko, kun lasketaan 2%:n palkkio ja 7.2% luottokorko yhteen.

Mutta pikavippiin verrattuna halpaa rahaa, niissähän vuotuinen korko oli enimmillään yli 2000%

Nykyään näyttää pikavippien korkokatto olevan 51%.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hokasin, että Otaniemessä on Servin Maijan tie, ei Servin majan tie. n 30 vuotta se kesti. En varmaan olisi hokannut koskaan, mutta potilas sanoi osoitteekseen Servin Maijan tie xyz
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re:

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

masa kirjoitti:Hectorin Asfalttipirinssissä kerrottu "hullujussi" on kaivinkone.

http://www.youtube.com/watch?v=zUQnnSmq00c

Opin tämän Scarryn autokirjasta.
Mä opin tuon mielestäni Aku Ankasta
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt vasta tulin ajatelleeksi, että kaikilla naisilla on PILLU.
Tai olenhan minä sen periaatteessa aina tiennyt, ja äitini pillusta tullutkin. Eikä vanhojen ja rumien naisten pillu kiinnosta, mutta että kaikilla, myös näteillä nuorilla naisilla on PILLU!!

Vaan en turhaan himoamiani nuoriakaan misuja tsekkaillessani silloin itsekin nuorempana ole keskittynyt asiaan, että heilläkin on PILLU. Hurja ajatus että kaikillla oikeasti romanttisesti haaveilemllani ja vonkaamillani naisilla ja treffaamillani ja jopa joka kassatytöilläkin on ihan oikeasti PILLU!!! Hurjaa vai sanoinko sen jo ja myös sanan PILLU?

Toki aiheuttaa katkeruutta, että jonkun muun ja muiden kyrpä liikkuu PILLUSSAAN, koska itse niin haluavat. PILLUUNSA. MIten ylellistä lienee elääkään naisena, kun on oma PILLU aina jalkojen välissä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hokasin eilen että Jerry Lee Lewis (KVG) käyttää molempia etunimiään ettei häntä sekoitettaisi näyttelijä Jerry Lewisiin (KVG).
Jälkimmäinen vielä elävien kirjoissa. :!:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla on iMacissa paikallisena sähköpostikansiona kansio, johon olen kerännyt tärkeitä työposteja. Nyt hokasin, että kun siirrän ko. kansion työpöydälle, niin pääseen siihen helposti mistä vain iPhonen "Kansiot" appsilla.

Oon kyllä tyytyväinen iMacin ja iPhonen sekä iPadin yhteistoimintaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^No ei sitä postilaatikon local folderia saanutkaan siirrettyä työpöydälle, vaan halusi olla meiliohjelmassa. Otin sitten käyttöön applen meiliosoitteen ja siirsinkin sen online folderiksi. Joku voi kysyä, miksi en sitten tehnyt siitä alkuperäisen palveluntarjoajan online folderia. Ei ollut tilaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Tuon takia mä en käytä appletuotteita: vidullinen effortti, että saa valaistumisen tunteen ja luulee onnistuneensa tekemään jotain ja sitten onkin väärässä eikä onnistunutkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Toisaalta, jos pysyy Applen ekosysteemin sisällä, eikä yritä mitään omia virityksiä, kaikki toimii tosi vaivattomasti yhteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja elco »

^ En ikinä päässyt tuohon yhteensopivuuden auvoon kun en saanut sitä yhtäkään laitetta toimimaan edes itsekseen (Macbook Air). Voi olla niin, että ekosysteemin yhteensopivuuden edut ovat huimia ja ihanaa, mutta tällä kokemuspohjalla hyppään mieluummin 5. kerroksen ikkunasta kuin otan tuon riskin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hokasin vasta, mistä John Hughesin melkein mun ajan melko höpön mutta hyvän "Breakfast Club" nimi saattaa olla peräisin. Richard Bachin "Lokki Joonatanin" alkuperäinen lauma kun on enkuksi "Breakfast Flock" . Siinä saattaa olla yhteys, kun leffan nimi ei muuten ihan sovi juoneen.

Hokasin tuon etsiessäni, miten Richard Bach oli oikeasti sotilaslentäjä.

Pidän siitä, jos elokuvissa ja musiikissa ja kirjallisuudessa on kätkettyjä viittauksia. Sellaista päällemaalausta, jota ei rahvaan yleisön tarvitse tajutakaan. Piilotettua syvyyttä. Esimerkiksi suosikkileffassani ´"12 apinaa" ja varsinkin Kate Bushilla sitä. :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti: 03.10.2017 0:16 Hokasin vasta, mistä John Hughesin melkein mun ajan melko höpön mutta hyvän "Breakfast Club" nimi saattaa olla peräisin. Richard Bachin "Lokki Joonatanin" alkuperäinen lauma kun on enkuksi "Breakfast Flock" . Siinä saattaa olla yhteys, kun leffan nimi ei muuten ihan sovi juoneen.

Hokasin tuon etsiessäni, miten Richard Bach oli oikeasti sotilaslentäjä.

Pidän siitä, jos elokuvissa ja musiikissa ja kirjallisuudessa on kätkettyjä viittauksia. Sellaista päällemaalausta, jota ei rahvaan yleisön tarvitse tajutakaan. Piilotettua syvyyttä. Esimerkiksi suosikkileffassani ´"12 apinaa" ja varsinkin Kate Bushilla sitä. :mrgreen:
Minä taas hokasin taas, että tuo ei ollut hörhön kirjoitusta niinkuin Gat haluaa itsestään imagoa antaa. Uskon hänen olevan alkoholiin liikaa mieltynyt silti kunnostaan huolta pitävä mies, jolla on naisia vähän väliä, mutta nuuka ja tarkka mitä antaa. Hetero ja ärsyyntynyt tietyistä asioista oikeasti. Ei järin kohtelias. Mutta todellakaan mikään puutteessa oleva kakkaripulialkoholisti vaan mukavuudenhaluinen varsin ajatteleva mies. Tykkää Arskastakin, mutta imagon mukaisesti ei voi sitä myöntää. (En ole koskaan puhunut Gatin kanssa tai nähnyt). Tyyppinä silti selkeä. Gat on ihan jees, mukava!

LOKAARSKA
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen ihmetellyt, mistä mun housuihin tulee vaaleanharmaita tahroja (kyse ei ole nyt alushousuista).

Nyt aamulla hokasin. Huuhtelen sähköhammasharjan vedellä ennen hampaiden pesua. Pestessä oik käteen valuu sitten vettä harjasta. Harjauksen lopettamisen jälkeen huomasin pyyhkiväni käden housuihin. Epäilen tätä nyt syylliseksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin Pentti Linkolan wikipedia-sivulla ja hokasin, että Halla-ahoa olisi kymmenen vuotta sitten pitänyt kutsua radikaaliksi maahanmuuttofilosofiksi.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bhven kirjoitti: 22.03.2019 21:37 Kävin Pentti Linkolan wikipedia-sivulla ja hokasin, että Halla-ahoa olisi kymmenen vuotta sitten pitänyt kutsua radikaaliksi maahanmuuttofilosofiksi.
Hokasin että tiedän kaikkien muiden kitinäläisten sukupuolen paitsi sinun. Taidat kuitenkin olla mies?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Riippuu kuka kysyy. Sukupuoli on ilmoitusasia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bhven kirjoitti: 25.03.2019 20:03 ^ Riippuu kuka kysyy. Sukupuoli on ilmoitusasia.
Tämä on siis salaisuus? OK. :sir:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 29.03.2019 16:42
Bhven kirjoitti: 25.03.2019 20:03 ^ Riippuu kuka kysyy. Sukupuoli on ilmoitusasia.
Tämä on siis salaisuus? OK. :sir:
Jotenkin olen ajatellut tätä nimeä aina ahvenena ja siten maskuliinina, mutta se onkin entinen tyttö!

HUHTIARSKA

Väriterapeutti, värimestari

[/quote]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mulla on seinät täynnä edesmenneen tätini tauluja. Tuskin arvokkaita, mutta nyt vasta hokasin, että onhan siitä lyhyt Wikipediamainintakin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rauni_Arjas
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Eiku nythän mää vasta hokasin..

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Matias Mäkynen on Suomen Sacha Baron Cohen.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Vastaa Viestiin