Keikka keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stevie Ray

Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Tampestereelle, nääs. Nährään. Menkää tekin jonnekin.
ninnithequeen

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, mä meen töihin.

Isäntäki kotiutu vihdoin omista töistään yöllä, ja toi läppärinki kotiin jee.

Nyt kahvia, kersa ylös ja eskariin. Sit takas kotia, mää lähen töihin vasta aamupäivällä.
Duck

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joo huamenii teille. Nakkien valaminen, valssaus ja takominen jatkuu. Kirjoitan jotain repäisevämpää joskus .. myöhemmin.

Ai niin joo, tänään tais olla punttipäiväkin vielä. *nostaa housunpunttia* Done.
milli

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Työhuoneeseen raahauduttu. Sain inspiksen tänäänkin laittaa takkaan tulen, jumittelin tuossa äsken liekkejä tuijotellen.
Duck

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

milli kirjoitti:Työhuoneeseen raahauduttu. Sain inspiksen tänäänkin laittaa takkaan tulen, jumittelin tuossa äsken liekkejä tuijotellen.
Jumpe, teillä takka työhuoneessa?
ninnithequeen

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Milli on varmaan kotitoimistolla?
milli

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^ja ^^ tuossa se on työhuoneen/toimiston vieressä takkahuoneessa.

Täällä kotitoimistolla tosiaan.. talovahteina tämän viikon. Kivaa vaihtelua omakotiasuminen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Stevie Ray kirjoitti:Tampestereelle, nääs.
Kah, niin mäkin. Ei kai sitä minnekään tarvitse lähteä kun täällä on jo?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:^ja ^^ tuossa se on työhuoneen/toimiston vieressä takkahuoneessa.

Täällä kotitoimistolla tosiaan.. talovahteina tämän viikon. Kivaa vaihtelua omakotiasuminen.
Tiekkö nyt keksin mistä kaverin kanssa sut tunnistettiin sillon viikkoja sit (luultiin tunnistavamme). Teidän firma hoitaa kaverin faijan firman tilit ja sukunimes sitä kautta sille tuttu, uh mäkin kävin sen kanssa kerran ovellanne heittämässä papruja. No mut nyt se bongas naamas kalorilaskurista. Sä kummittelit jotenki mielessä ku ei välähtäny asiat kohilleen.

Anteeks, en ees oo stalkkeri vaik tiedän nyt missä oot. :D

Poikkeuksellisen paskat yöunet takana. Boxilta Dirty Sexy Money ja crossailua 15 kilsaa, puhelin soi vaan kerran eli aika lepposa duuni-aamu.

Mieheen meinas kyllä mennä hermo. Se mulkku on viikannu vaatteeni väärin päin kaappeihin. Vähän älähdin et inhottaa kääntää vaate ennen päälle laittoa ja se katto mua ku hullua.

"No sähän voisit opetella kääntämään sen rätin ennen koneeseen laittoa?"
"No en tietenkään, printit kuluu!"
"Montakohan printtipaitaa oot käyttäny lähikuukausina?"
"Ihan sama, sun kuuluu kääntää noi koska mäkin tein sen sun vaatteille vuosia"
"Pyysinkö?"
"Olin kiltti"
"Oo kiltti ja lähe jo töihin"

Nalkutinalkutinalkuti.
1108

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Heh.

Meinasin eilen asentaa saunaan uuden lasioven, siinä polvillani maassa sylkiessäni lasinpalasia ja verta vuotaessani mietin hiljaa mielessäni että mikä meni päin vittua. Tulos oli meinaan tämä:

Kuva

Kiva että noihin sekundoihin on saatu sellaisia jännityksiä että räjähtävät paskaksi kun yrittää asentaa. En ollutkaan ennen tarvinnut lumilapiota saunassa, lasimurskaa tuli meinaan isosti. Laastaria kului puolipakettia ja kai tässä naamassa arpikin kaunistus on.

Mutta hyvin mä vedän jos kävis ostaan uuden oven tänään ja harjoittelis uudelleen. Ja kyllä, otan sen vähän kalliimman tälläkerralla.
milli

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti: Tiekkö nyt keksin mistä kaverin kanssa sut tunnistettiin sillon viikkoja sit (luultiin tunnistavamme). Teidän firma hoitaa kaverin faijan firman tilit ja sukunimes sitä kautta sille tuttu, uh mäkin kävin sen kanssa kerran ovellanne heittämässä papruja. No mut nyt se bongas naamas kalorilaskurista. Sä kummittelit jotenki mielessä ku ei välähtäny asiat kohilleen.

Anteeks, en ees oo stalkkeri vaik tiedän nyt missä oot. :D
HUIH :D
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Älä pelästy, repeilen tääl vaan vähän. :D
Pitäiskin muuten rekkautua kalorilaskuriin taas. Ei vaan oikein jaksa.
milli

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Fcuk kirjoitti:Älä pelästy, repeilen tääl vaan vähän. :D
Pitäiskin muuten rekkautua kalorilaskuriin taas. Ei vaan oikein jaksa.
Muailma on niiiiin pieni välillä, huih. Mä taas aloin silleen semi vainoharhaisesti kurkkimaan ikkunasta pihalle :P

Mä oon edelleen ihan koukussa siihen kalorilaskuriin, se auttaa ainakin mulla saamaan painoa takaisin normaaliin. Hitsi, meinas tulla itku lauantaina. Löysin itsestäni jonkin vanha kuvan.. mä näytän ihan varmasti enemmän 80kiloiselta siinä, ihan sairas syöttöpossu. Ajattelin laittaa sen sitten jääkaapin oveen motivaatiokuvaksi, kuhan taas siirrytään avokin kanssan kotiin.
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

milli kirjoitti:Muailma on niiiiin pieni välillä, huih. Mä taas aloin silleen semi vainoharhaisesti kurkkimaan ikkunasta pihalle :P

Mä oon edelleen ihan koukussa siihen kalorilaskuriin, se auttaa ainakin mulla saamaan painoa takaisin normaaliin. Hitsi, meinas tulla itku lauantaina. Löysin itsestäni jonkin vanha kuvan.. mä näytän ihan varmasti enemmän 80kiloiselta siinä, ihan sairas syöttöpossu. Ajattelin laittaa sen sitten jääkaapin oveen motivaatiokuvaksi, kuhan taas siirrytään avokin kanssan kotiin.
Don't worry, oon tooosi kaukana. :]

Ikuista painon ja peilin kanssa pelleilyä tää elo, ellei hyrrästä pääse irti... Väänsin itkua viikonloppuna minäkin, lähinnä olemattomille tisseille ja vilkkuville kylkiluille. Tajusin rypistyväni ihan kohta ja vaikkei se ennen oo kauheesti haitannu ni nyt iski kyllä vittumaisuutena päähän. Se aika kuusta kai sit.

Kun pystyis olee liikkumatta mut ku ei! Pää hajoo jos pelkkää punttia tekee. Varsinkin röökittömyys pakottaa aerobiseen... Whatever, ollaan tosi ihkuja liian vähine tai liian isoine kiloinemme. 8)

Joo joo, nyt syön puol kiloa juustoa aamupalaks.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

32 :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

*syvä huokaus* Palo paahtoleivät ja pinna heti aamusta, eikä huono-onnisuudelle loppua näy. Itkukin yrittää tulla vaikka oikeesti ei ole syytä. Rintaakin ahistaa pikkusen. Se aika kuusta selittää jonniin verran mutta ei kaikkea.
Jos aurinko ees paistais niin mieli ois kait vähän kirkkaampi. Töissä sentäs mukavaa, vaikka pitkä päivä tiedossa. Jos sitä ees yhdentoista aikaan illalla ois kotona niin hyvä..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Puudeli poliisi siis sai tuon verran jo täyteen? Onneksi Olkoon Menköön.

Naikkoset? Onneksi peili ei ole ainoa mittari maailmassa!

Numba siis rikkoi kukkaruukulla uuden lasioven??
Viimeksi muokannut Niba, 11.03.2009 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onneittelut vuosista tai raskausviikoista! :]
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Fcuk kirjoitti: Tajusin rypistyväni ihan kohta ja vaikkei se ennen oo kauheesti haitannu ni nyt iski kyllä vittumaisuutena päähän. Se aika kuusta kai sit.
Plaah. Kiitti vaan, jotkut meistä on jo ehtinyt rypistyä muutaman vuoden sua enemmän!
(Kehittelen kunnon kriisiä tässä kesäks. Sitten välillä relaan vähän tajutessani että toivoa on, kun näen tosi tyylikkäitä vanhempiä rouvia liikenteessä. Hitto että jotkut näyttää mahtavalta vielä 60 plussina!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Siis niin näyttää! Mä todella ihailen yleensä juuri vanhempia naisia. Mut mut. Sä et ole tupakoinu ~ 15 vuotta, mieti sitä kriisis keskellä ja minä koitan tuudittautua suvun naisten hyviin geeneihin. 8)

On mulla ryppyjäkin jo mut ne on sellasia seksikkäitä, joista jännästi tykkään. Vähän ku miehen pienet viirut naamassa, luoja ne on murmurmur.

Päiväpanofiilis iski.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti: murmurmur.

Päiväpanofiilis iski.
Rajoittasit sträppärin käyttöös?
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Niba kirjoitti:
Fcuk kirjoitti: murmurmur.

Päiväpanofiilis iski.
Rajoittasit sträppärin käyttöös?
En käytä lainkaan. Ja nyt lupaan kääntää ja viikata itse vaatteeni. Herkistyin niin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Fcuk kirjoitti: murmurmur.

Päiväpanofiilis iski.
Rajoittasit sträppärin käyttöös?
En käytä lainkaan. Ja nyt lupaan kääntää ja viikata itse vaatteeni. Herkistyin niin.
Joo joo kaikki uskoo.. 8)
Kyllä pitää pestä vääritepäin mutta sitten kääntää automaagisesti takas kuivauksen jälkeen..

Kävin pyykkikoulua kymmenen vuotta erään emännän komennossa..
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Keikalle On The Rocksiin! Alkaa yhdeltätoista, sitä ennen jotain standup-settiä. Tulkaa kuuntelemaan bändiä ja katsomaan mua!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikka keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Melnais kirjoitti:Keikalle On The Rocksiin! Alkaa yhdeltätoista, sitä ennen jotain standup-settiä. Tulkaa kuuntelemaan bändiä ja katsomaan mua!
No voi KIROSANA!½½
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin