Tohina Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kuva

Grääh, uimaan. Inhoon pissa-altaita nykyään, oon ihan kauheen rajottunu eritteiden suhteen! Niin ku se aiemmin puhuttu hiki. Mut tsemppaan ku oon äiti.
1108

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Vasemman käden pikkurilli on kokolailla saman paksunen ja pituinen kun mun siitin. Mutta ei se koko vaan kuinka sitä käyttää! Mie visputan helikopterilla sisään ja haen tuntumaa seinämistä.

Orgasm free zone.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

MGandhi kirjoitti:Lauantaina onkin muuten eräs tärkeä globaali juhlapäivä: http://steakandbj.com/v2/.
Huomenna lämmittelyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nakki nakki nakki nakki... näitä on taottu liukuhihnatahtiin. Puutumus painaa päälle. Kuva
1108

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Koska se tulee markkinoille??????? Nakkien määrästä kohta!

*miettii että tässä tarvitsee päivittää kone vielä uudestaan*
Duck

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Ei ny tarvi hötkyillä.
milli

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmm.. kuvittelin takamukseni olevan valmis uimaan, mutta ei se ollut. Sain sentään uitua 20 minuuttia ... ihan jeesch, jos lauantaina onnistuisi jo vähän pidempi uintikeikka.

Nyt töiden pariin.

(heh, mä oon niin kyl vaan urheilua ja töitä....)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:
aasi kirjoitti:Olipa loistava aamuspinning. Ja täytetty patonki. Ja pulla. Ja kahvi. Loistavaa.
Alat kuulostaa ihan huimalta. :shock:
Nämä olivat aivan liian yksinkertaisia nautintoja huimalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Home, sweet home! Sanonpa vaan, että sairastelu tulee kalliiksi. Kun ei voi töiden jälkeen mennä spinnaamaan eikä tyhjä koti houkuta, pitää siis shopata. Ja voi pojat, sitä on viikon sisällä harrastettu niin, että jos joku vielä mainitseekin saman lama, tulee pataan. Ja onnistuin toki nolaamaan itseni vielä Herkussakin, en nimittäin pitkine kynsineni saanut sitä parieurosta irti niistä typeristä kärryistä, onnekseni paikalle sattui joku avulias herrasmies joka pelasti avuttoman neidon pulasta. Olin varmaan tosi hellyyttävä siinä tusinan ostoskassin kanssa ähkiessäni. Tai sitten vaan superhottis kiiltonahoissani ;)
Kokeilin myös miten hyvin toimii motarilla vakkarilla ajelu, kun samaan aikaan surffaa sähköposteja kapulalla. En suosittele!

Ja nyt ruokaa, prkl!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tohina Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lähden pois vähäksi aikaa. En toki palstalta, mutta maasta. Palannen kevään myötä. Farewell!11
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin