Törötörötörstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lolita kirjoitti:en haluaisi salamiittiin, joka huolii minut osallistujaksi.
:mrgreen:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lolita kauhee elitisti!
Prepare for the worstest.
Stevie Ray

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

nowaysis kirjoitti:Ketään ei oo koskaan kielletty tulemasta salamiittiin! Ainakaan toistaiseksi.
No ei ole kyllä koskaan kutsuttukaan!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No kutsutaan sitten. Kai on useempikin kerta menny sillain et kiinnostuneet voi kysellä yhteyshenkilöltä, ja jos ei kysele niin sit ei kerrota. Voidaan luvata pyytää sut seuraaviin bileisiin ellei ne oo vaan naisille :) Tarjoilijaksi ja hierojaksi toki voit päästä niihinkin! :)
Prepare for the worstest.
Stevie Ray

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

nowaysis kirjoitti:hierojaksi toki voit päästä niihinkin! :)

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Jeee :)

Mulla on nyt kevättä rinnassa! Molemmissa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: Mulla on nyt kevättä rinnassa! Molemmissa!
Ilmankos mun kevätfiilis on enimmäkseen kateissa. Tarttis hankkia ne rinnat joihin kevättä vois varastoida!!!1 :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täällä kellarissa mistään keväästä ole tietoakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Fritzl, is it you?

Mulla jäi aamulla puhelin kotiin, aika rentouttavaa. Ja kauheen jännää kotona sit nähdä et ketkä mulle on päivällä soitellu ja tekstaillu! Tai no, se lienee aika masentavaa, tuskin kukaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Mulla jäi aamulla puhelin kotiin, aika rentouttavaa. Ja kauheen jännää kotona sit nähdä et ketkä mulle on päivällä soitellu ja tekstaillu! Tai no, se lienee aika masentavaa, tuskin kukaan.
Puhelin ollu vaan 3 päivää hukassa, ei mitään ahdistusta kun ei siihen todellakaan soitella... Taidan olla tosi nörde ku hoidan iskän ja mummelien treffailutki gmailin kautta! 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:^ Fritzl, is it you?
Sama nuori ja salskea jannu. Nyt täytyy vaihtaa kellari toisenlaiseen asumukseen, joten en voi kutsua "pikavisiitille".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No nyt aurinko alkoi heijastumaan vastapäisen talon ikkunasta suoraan päin pläsiä. Lähden salille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mä lähden polkemaan pyörää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas pärähti pari + tuntia työaikasaldoon. Josko himaa kohti. Tai vois tietty käydä ostamassa pikkujouluihin muutamia jutskia. Ruokaa, astioita ja kertsipöytäliinan. Ja huomenna, vapaa päivänä, sit lisää.

Kurkun kaktus toivottavasti kuoli eilen illalla. Söin muutaman aplarin ja kurlasin karpalomehulla, kummatkin tuntui kurkussa aluksi häijyltä. Lisäksi kaadoin kurkusta alas kuumaa mustaherukkahunajamehua liki pari litraa. Pitänee tänään illalla vetästä ainakin eilisestä puolikas setti, että on lauantaina iskukunnossa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työntöreeni. Päätelkää siitä sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitää varmaan järkätä mielipidetiedustelu omasta puolestakin, niinq että onko mun aika poistua vai nöy.
En vaan ole ihan varma haluanko kuulla tuloksia :D
1108

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja 1108 »



:h:

Piru vie oli komia päivä, melkeen yhtä komia kuin mä.
*painuu jatkamaan remonttia*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Väsynyt maija simahti ylämäjessä?
Tylsästi sali. Ei edes erotiikkaa saat yleisökysymystä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pesin sitten jääkaapin ja sulatin pakastelokeron. Pesin samaan rahaan pyöränkin ja öljysin sen. Yritin vielä kiinnittää siihen hankkimani upean Biltema-merkkisen ajotietokoneen, mutta se ei tunnu pelittävän. Olisi pitänyt tajuta testailla sitä ennen kiinnittämistä pyörään, olisi käynyt hieman helpommin. Viinakin maistuisi. Ja piNppi.

Menen salinjälkeiselle pippelipesulle, kiitos.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nolla puhelua, mulla ei oo frendejä :/ Onneks oli edes kohtuullinen spinni. Nyt murkinaa, mums mums!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sain kuulla että Suomi olisi maailman innovatiivisin maa ellei Alaska kuuluisi USAhan! Ja kuulun puljuun joka johtaa koko maailmankaikkeuden(melkein) innovatiivisimman maan innovatiivisuutta.. (tutkimus amerikkalainen ja Sarah Palin miss Alaska) Innovatiivisyyden ylistys.. Onko se ainoa mitä meillä on kohta?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Duck »

Oli näköjään niin tuoreenkirpeitä kiwejä ettei kuori lähtenyt irti lusikoimalla. Että hitsi kun ne kuorikarvat ärsyttävät, kielenpäätä kirpoo vieläkin. :P Turvauduin sitten kuorimaveitseen niiden nylkemiseksi elävältä.

Mut oli kyl merkillisen kiva päivä. Kaikki meni ihan putkeen. Ja ei ollut pilven pilvee taivaalla. Jotenkin mulla nää kaks aina korreloi. Pilvisinä päivinä väsy-vatuttaa lähes poikkeuksetta. Pitäisköhän muuttaa jonnekin missä on pilvetöntä yNpäri vuoden? Vaikka Sudaniin? Bhohoh.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivottavasti sain voitettua kaktuksen kurkussani.
Huomenna vois aloittaa ostoskierroksen Kokkipuodista ja edetä sit muihin kauppoihin. Ja ostosten jälkeen laittaa ne kaihtimet lopulta paikalleen, kokkailla lauatain tarjottavat, imuroida ja kuurata, pestä sauna ja pesutilat, mitähän vielä. Ai niin ja laittaa musiikit usb-kovalle, jonka laitan sit MediaLoungeen kiinni. Onneksi on vielä lauantain päivä vielä aikaa..

Nyt nuquu..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:...kokkailla lauatain tarjottavat, imuroida ja kuurata, pestä sauna ja pesutilat, mitähän vielä...
Voisit vaik muuttaa meille? Meiltä puuttuu just tollasia juttuja tekevä tyyppi...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Törötörötörstäi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

meinasin tehdä humalaisen avautumisviestin, mutta onneksi itsesensuuri ehti väliin ennen postaamista. mietinpäs nyt jonkun aikaa ja viestin sitten selvinpäin jos on edelleen pakottava tarve avautua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin