Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Rintsikatkin saa kulumaan nopeammin hankkimalla kopeloivan miehekkeen talouteen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tsaari kirjoitti:Olitko Vesper eilen Sinimäessä siinä ysin pintaan vai näinkö ilmetyn kaksoisolentosi?
Näit jonkun huonon kopion, mä olin Töölössä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Duck kirjoitti:^ Rintsikatkin saa kulumaan nopeammin hankkimalla kopeloivan miehekkeen talouteen.
Ei sinänsä. Kun mulla ainakin on erikseen kotirintsikat tai sitten annan roikkua vapaana. Joten ei se kulumisefekti ole kuitenkaan niin suuri. Ja toisaalta tuohan tietää vaan lisää rahanmenoa. Kuule, ette tiedäkään millainen operaatio oli löytää imetysliivejä tässä koossa, joka ei ole edes Vesperin luokkaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Sitten kun joudut ostamaan ton hintasia kalsareita, voit tulla nillittämään.
Olen antanut itselleni rajoittamattoman oikeuden nillittää kaikesta. Varsinkin jos en tiedä aiheesta mitään. Tunnetaan myös termillä kitinä-mandaatti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Bluntly kirjoitti:Olen antanut itselleni rajoittamattoman oikeuden nillittää kaikesta. Varsinkin jos en tiedä aiheesta mitään. Tunnetaan myös termillä kitinä-mandaatti.
Gimme a five! _o/ \o_
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En kyllä mitenkään taida ehtiä! Saako sua tulla huomenna moikkaamaan, vai lyökö se sun pirttihirmus kaulimella?
Eiköhän sinne saa tulla, ainakin klo 20 asti. En vain tiedä mihin aikaan olen taas tajuissani kun en edes tiedä mihin aikaan se leikkaus on. En ole meinaan vielä saanut mitään papereita koko toimituksesta. Eihän tässä vielä kiire ole, sehän on vasta huomenna.
Tulkaa moikkaaman mua ;) Eihän mun töissä tartte töitä tehdä, eihän? (ps. huomioikaa osastojen vierailuajat ;))
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten helvetissä voi vaan väsyttää ja väsyttää....

Noh, muksu eskarista ja majaa rakentamaan. Lupasin ranskalaisia ja kalapuikkoja ruoaks...

Ensin kuitenkin n. 4 litraa kahvia mamman naamaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aironia nöyryyttään eli viikkoliikunta. Yläkehoa ei voi koskaan reenata liikaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Täysin surrealistista olla takaisin Suomessa: Ravintolassa kaikki puhuivat suomea!

Työttömyys on tilanne, mikä pitää ratkaista kahdessa viikossa. Sitten voi hankkia asunnon, auton, pari sviddullista telkkaria, äänentoistolaitteiston, Wiin, Pleikan ja pari kissaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti: pari kissaa.
Suosittelen kokeilemaan tuota uutta sedulaa, The Tigeriä.

Viikonloppuna siellä oli oikea kissatarha.
elco

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti: pari kissaa.
Suosittelen kokeilemaan tuota uutta sedulaa, The Tigeriä.

Viikonloppuna siellä oli oikea kissatarha.
Karvattomia kissoja?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Karvattomia kissoja?
Osittain karvattomia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Löyty silmäripset ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hän?

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Hahhahhah! OHHOHHOHHOH. Ehheheheh!

Tilannekomiikan sensei.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin töiden jälkeen spinnaamassa tunnin ja olen silti jo kotona. Historiallista!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt kyl lopetan työt tältä viikolta. Viikonloppu ja loma alkaa.

Ostoksille. Rautakaupasta sähköasennuksiin tarvikkeita ja iskuporakone.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ängh.

Toivottavasti jossain Star Trek -tulevaisuudessa on olemassa nettisivu jonne voi copy-pastettaa muutaman sivullisen lakikapulaa, ja artilekti osaa tiivistää sen muutamaan helppolukuiseen virkkeeseen.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Saatiin lainaksi Kitara Sankari. Pakko ostaa oma nyt kun Metallicaakin saa. Pakko harjoitella Maikkelin Beat It. Se on semmonen Pupun tunnusmusiikki IRL.
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Rouva Pupu kirjoitti:Pakko harjoitella Maikkelin Beat It. Se on semmonen Pupun tunnusmusiikki IRL.
Lemme guess: he used to beat his meat a lot?

Öhhöhö!
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mdm »

Loma loppu, sairasloma alkaa. Ihanaa olla kotona. :(
fuck me I'm fabulous
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

mdm kirjoitti:Loma loppu,
Luin et lama loppu. On kato vaan niin synkkää, niinku eskimon fjöntassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takassa palaa tuli. Autotallin lattia pesty. Ruoka lämpenee, viimeisiä lauantain pikkujoulujen rääppiäisiä viedään huomenna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Telkassa Metsien miehet, vieressä tuhiseva vauva, sängyssä kuorsaava mies, lasissa colaa. Same old, same old.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Täysin surrealistista olla takaisin Suomessa: Ravintolassa kaikki puhuivat suomea!

Työttömyys on tilanne, mikä pitää ratkaista kahdessa viikossa.
Vitun työtävieroksuvat ja ravintoloissa vetelehtivät mamut. Perusta edes kebab-baari.
Sitten voi hankkia asunnon, auton, pari sviddullista telkkaria, äänentoistolaitteiston, Wiin, Pleikan ja pari kissaa.
Älä valehtele, kuitenkin sait nuo kaikki jo turvapaikkahakemuksesi jättämisen yhteydessä, ja satelliittilautanen kaupan päälle.

Minulla oli tänään kovin kiirettä töissä, mikä valitettavasti heijastui Kitinöintiin. Ehkä minun pitäisi ruveta työttömäksi jotta ehtisin kirjoittaa tänne enemmän painavaa asiaa. Onneksi kesäloma on enää n viikon päässä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.03.2009 22:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin