Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen mies ja

Osallistun kullinantolakkoon
1
3%
En osallistu kullinantolakkoon
11
37%
En osallistu kullinantolakkoon
11
37%
Valehtelen osallistuvani lakkoon, koska silloin panomiehenä kikuttelen vielä enemmän kun muut miehet ei anna kyrpöö
3
10%
Valehtelen luuseri osallistuvani lakkoon, koska oletan silloin saavani panomiesten lakottamaa epätoivoista pillua
4
13%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock:
Vasta yksi on ilmoittanut osallistuvansa rehellisesti lakkoon! (ja se en ole minä, vaan olisin salarikkuri, joka yrittää panomiesten pöydältä lakon aikaan tippuvia muruja). Eihän tämä näin onnistu!

Mihin on kadonnut Talvisodan Henki ja Miesten Keskeinen Solidaarisuus? Ovatko ajat todella muuttuneet niin, että sekä poikamiehille että liitossa eläville Pillu ei enää olekaan vonkaamisen ja naisen pihtailun takana? Vaikka naisetkin kuulemma tykkäävät seksistä, mitä tässä juuri yritetään hyödyntää. Tällä lakolla käännettäisiin voimasuhde toisinpäin, naiset nöyränä pyytämään! Sekä sinkut että vaimoväki. Kaikki miehet hyötyisivät, jos tämä pitkän tähtäimen hyöty ymmärrettäisiin!

Vai koostuuko Kitinän miesväestö sittenkin ylivertaisista panomiehistä, niistä 10% jotka nussii 90% naisista ja vain nauravat meille luusereille? Ja toisaalta kyltymättömien nymfomaanien kanssa liitossa olevista semi- tai kokoukkomiehistä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos nyt on kevät ni ei onnistu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Monsieur Manala

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gat kirjoitti::shock:

Mihin on kadonnut Talvisodan Henki ja Miesten Keskeinen Solidaarisuus?
Veikkaan että joko yhdenaikaiseen orgasmiin tai jedi-luokan blowjobiin.
MGandhi

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Gat kirjoitti: Vai koostuuko Kitinän miesväestö sittenkin ylivertaisista panomiehistä, niistä 10% jotka nussii 90% naisista ja vain nauravat meille luusereille? Ja toisaalta kyltymättömien nymfomaanien kanssa liitossa olevista semi- tai kokoukkomiehistä?
Aika pitkälti näin juuri homma menee. Nauretaan kovaa koko koituksen keston ajan... ja vähän vielä sen päällekin.

Et oo Gat vielä hoksannut, että mimmit ei sittenkään lämpee yleisesti ottaen heikolle itsetunnolle ja varsinkaan sen ylikorostamiselle?
Duck

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

MGandhi kirjoitti:Et oo Gat vielä hoksannut, että mimmit ei sittenkään lämpee yleisesti ottaen heikolle itsetunnolle ja varsinkaan sen ylikorostamiselle?
On hän sen hoksannut varmastikin, kun tätä dogmaa toistellaan foorumeilla papukaijatyyliin pelkäksi hämäykseksi. Kerrohan hänelle sen sijaan, mistä tyhjyydestä ammennat oman itseluottamuksesi, ja minkä olemattomuuden varaan sen rakennat? Vai onko se pelimiesten varjeltu salaisuus, jonka paljastuminen romahduttaa koko Pelimiesten Salaliiton kuin korttitalon?

Minä ainakin tarvitsen itseluottamuksen rakentamiseksi esimerkiksi kommunikointikontaktia toisiin ihmisiin ja mielekästä tekemistä, sekä tyydyttäviä saavutuksia jollain saralla. Minusta ei siis selvästikään ole pelimieheksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Duck kirjoitti:Kerrohan hänelle sen sijaan, mistä tyhjyydestä ammennat oman itseluottamuksesi, ja minkä olemattomuuden varaan sen rakennat?
There is no spoon.

Elämästä voi vapautua vain lopettamalla itsensä vertailun irrelevantteihin tavoitteisiin ja olemalla onnellinen. Sen tuntemuksen että on maailman paras seuramies ja kovin panomies ei tarvitse perustua mihinkään sen todellisempaan kuin Enronin arvostus markkinoilla ennen romahdusta - tai sitten se voi oikeasti perustua siihen että itsestä tuntuu hyvälle ja tietää että kun flaksaa näkee vaivaa viedäkseen toiselta jalat todella alta ja ylittääkseen odottamukset.

Irrelevantti kuva:

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

MGandhi kirjoitti:
Gat kirjoitti: Vai koostuuko Kitinän miesväestö sittenkin ylivertaisista panomiehistä, niistä 10% jotka nussii 90% naisista ja vain nauravat meille luusereille? Ja toisaalta kyltymättömien nymfomaanien kanssa liitossa olevista semi- tai kokoukkomiehistä?
Aika pitkälti näin juuri homma menee. Nauretaan kovaa koko koituksen keston ajan... ja vähän vielä sen päällekin.

Et oo Gat vielä hoksannut, että mimmit ei sittenkään lämpee yleisesti ottaen heikolle itsetunnolle ja varsinkaan sen ylikorostamiselle?
Nymfomaania jaksaa jonkun kolme vuotta kyllä sitten alkaa maistaa puulta pikku hiljaa..

Ja ei ole iloinen eikä surullinen jumala, syystä siitä että se on nimittäin monikansallinen brändi ja konsortio..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

huima kirjoitti: tai sitten se voi oikeasti perustua siihen että itsestä tuntuu hyvälle ja tietää että kun flaksaa näkee vaivaa viedäkseen toiselta jalat todella alta ja ylittääkseen odottamukset.
No eikös Gat ole täällä monta kertaa toistellut miten hän näkisi vaivaa viedäkseen naisilta jalat alta ja ylitttääkseen heidän odotuksensa, jos vaan antaisivat, antaisivat, ovathan he ennenkin antaneet?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja saira »

Ei kai siitä ole apua jos täällä tuollaista toistelee, mutta ei sitten halua noudattaa neuvoja, joilla voisi asiaa edesauttaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Duck kirjoitti:No eikös Gat ole täällä monta kertaa toistellut miten hän näkisi vaivaa viedäkseen naisilta jalat alta ja ylitttääkseen heidän odotuksensa, jos vaan antaisivat, antaisivat, ovathan he ennenkin antaneet?
Toisteleminen on ihan eri asia.

Eihän kungfumestaritkaan mene tuolla kadulla uhoilemassa ja toistelemassa sitä kuinka pistäisivät kavereita pataan, jos joku kävisi iholle. Viime viikonloppuna yksi parikymppinen tuttava-ystävätär juuri selitti yhden ystävä-panomiehen flaksin perustaksi vain järkyttävän itsevarmuuden ja lainien tasoksi 'kuis paistuu?' tai 'mennääks panee?'.

Eikä se kaveri ollut mikään erikoisen näköinen tai varakas jätkä, kun se Tigerissa nähtiin. Normaalioloinen hieman sporttinen kaveri siististi ja asiaan kuuluvalla tavalla pukeutuneena bileissä, mutta olemuksessa ei mitään turhaa anteeksipyytelyä tai pälyilyä vaan koko ajan scouttaamassa iloisesti potentiaalisia kaatoja ja hyvä meininki päällä.

Ei ihan Gattaca.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Duck kirjoitti:No eikös Gat ole täällä monta kertaa toistellut miten hän näkisi vaivaa viedäkseen naisilta jalat alta ja ylitttääkseen heidän odotuksensa, jos vaan antaisivat, antaisivat, ovathan he ennenkin antaneet?
Toisteleminen on ihan eri asia.

Eihän kungfumestaritkaan mene tuolla kadulla uhoilemassa ja toistelemassa sitä kuinka pistäisivät kavereita pataan, jos joku kävisi iholle. Viime viikonloppuna yksi parikymppinen tuttava-ystävätär juuri selitti yhden ystävä-panomiehen flaksin perustaksi vain järkyttävän itsevarmuuden ja lainien tasoksi 'kuis paistuu?' tai 'mennääks panee?'.

Eikä se kaveri ollut mikään erikoisen näköinen tai varakas jätkä, kun se Tigerissa nähtiin. Normaalioloinen hieman sporttinen kaveri siististi ja asiaan kuuluvalla tavalla pukeutuneena bileissä, mutta olemuksessa ei mitään turhaa anteeksipyytelyä tai pälyilyä vaan koko ajan scouttaamassa iloisesti potentiaalisia kaatoja ja hyvä meininki päällä.

Ei ihan Gattaca.
Hoh Hoijaa.
Niinkuin en olisi monesti selittänyt mistä tuulee täällä.
Koetas nyt pelle tajuta, että siinä mikä MINÄ olisin vaikka sitten "itsevarmana", siihen kulttuuriin ei kuulu sun yökerhokulttuuris ja niihin pukeutuminen saati tuollaset lainit. Toimiakseen sun kulttuurin ympäristössä tarttis jo valmiiksi olla sun kulttuurissa. Jota muuten pidän erittäin vajakkina, just ja just vältin vittuilemasta yökerhoketjuusi.

Tietysti sen voisi teoriassa näytellä. Mutta pointti, että sun ja sun kavereiden ei tarvitse näytellä, kun olette siinä kulttuurissa jo valmiiksi. Ja epäilen osaisitko tai haluisitko itsekään näytellä sanotaan vaikka kiihkomuslimia tai kommaria tai junttipunaniskaa, vaikka oma pillunsaantisi olisi siitä kiinni. Saattais tulla mieleen, onko se pillu sittenkään vaivan arvoista. Ja onko sellainen pose sittenkään ITSEvarmuutta, siis omana itsenään varmuutta.

Elikkä me ollaan ihan eri lajia, ja voi olla, että tosiaan en kuulu ihmiskuntaan. Arvot ja kulttuurit ovat joo suhteellisia. Mutta sä olet absoluuttisestikin fundisidiootti, joka luulee että sun maailmas ja arvos on koko maailma. Sua lykästää, kun teitä ohjelmoituja pellejä riittää pillullisissakin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Hyeena

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Hyeena »

En oikein ymmärrä, mikä itsevarmuudessa tai missään muussakaan vastakkaisen sukupuolen viehettämiseen liittyvässä asiassa olisi erityisen mystistä. Kaikessa pariutumisessa on sukupuolesta riippumatta kyse siitä, että saadaksesi joltakulta jotain mitä haluat sinun pitää tarjota hänelle mitä hän haluaa. Yksilöstä riippuen nainen voi haluta vaikkapa turvallisuutta, älykkyyttä, rahaa, komeutta, sielujen sympatiaa tai vaikka samanlaisia arvoja. Yhtä kaikki voidaksesi saada kiinnostusta sinulla pitää olla jotain mikä kiinnostaa.

Itsevarmuus on pohjimmiltaan sitä, että tunnistaa sen mitä itsellä on tarjottavana, luottaa siihen että se riittää jollekulle tai jopa useammille ja osaa ja uskaltaa tuoda sen esiin. Se johtaa tuloksiin oikeassa kontekstissa. Joskus siihen voi riittää yksi katse, joskus se vaatii keskustelun, joskus pidemmän tutustumisen.

Itsevarmoille miehille ja naisille on kuitenkin yhteistä se, että he tunnistavat ja tiedostavat omat vahvuutensa ja viestivät niitä ulospäin. Ilmein, elein, olemuksella, sanoilla ja teoilla. Kertovat mitä on tarjolla. Ei sen kummempaa. Juuri siksi introverttien ihmisten pariutuminen on huomattavasti hankalampaa. Kenenkään potentiaalisen kiinnostuneen on paljon vaikeampi olla selvillä siitä, mikä introvertissä ihmisessä voisi olla kiinnostavaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hyeena.
Muuten komppaan, mutta sitä iljettelen, että parinmuodostus tai parittelukaan olisi jotain mitä itse haluaa ja mitä siitä maksaa- peliä. Muuten kuin huorissa käydessä. Muuten se mun mukaan olis sieluntoveriutta, samassa maailmassa yhteisin tavoittein oloa (Noin väljästi tietty) ja lisäksi molemminpuolista eläimellistä himoa. Eli vakka kantensa. Ja siihen ei mun maailmassa kuulu nuo tekeytymis- ja sopeutumispelit ja muu discopelleily. Jos halutaan toisiaan, niin siitä lähtökohdasta niitä toiselle hyvää tekemisiä voi miettiä jatkossa. Eikä koko ennakkokäsitteenä, että mikä kunkin tasoinen tässä kulttuurissa ja mitä kauppaa siinä käydään.

Sen verran toki itsekin, että mielitietyn tavatessa olisi hyvä olla esmes. peseytynyt ja ystävällinen :D Mutta että niin päin, että pelimaailman ehdoilla koko ikänsä sopeutuen, silloin kuitenkin yhtä epäaitoa pillua saaden.. niin ei kannata. Paitsi niille, jotka on aidosti kasvaneet juuri siinä kulttuurissa, ja luulee että kaikki muutkin on.

Introverttiudesta kyllä se verran.. vähän kuin jossain Twilight Zonen tms. jaksossa, jossa introvertille ihan hyvin sanottiin: "Mites ne voi sinusta tykätä, jos et edes näytä mitä olet". Mutta: Yleensä se ei riitä, vaan pitäis ollakin joku muu kuin itse.. sellainen mitä sen sanojat luonnostaan jo ovat :D

Ne kerrat kun olen jälkeenpäin kuvitellut mulle ulkomaailmassakin tarjotun peräti ilmaista pillua, ja kuitenkin jätin Astumatta :D .. ongelma ei ole ollut sinnepäinkään, että en olisi noudattanut Kitinämaailman neuvoja (ja siis enhän ole). Vaan oma, ihan paljon syvempi psykopatologiani.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Hyeena

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Hyeena »

Gat kirjoitti:Jos halutaan toisiaan, niin siitä lähtökohdasta niitä toiselle hyvää tekemisiä voi miettiä jatkossa. Eikä koko ennakkokäsitteenä, että mikä kunkin tasoinen tässä kulttuurissa ja mitä kauppaa siinä käydään.
Minulle jää nyt epäselväksi, mikä tässä olisi se toisen haluamisen syntymekanismi, jos ei sellainen havainto, että toisessa on jotain itseä miellyttävää. Jolloin taas palataan siihen lähtöruutuun, että sen miellyttävyyden tunne syntyy siitä, että toinen voi tarjota itselle jotain mitä kaipaa tai ainakin luulee kaipaavansa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hyeena kirjoitti:
Gat kirjoitti:Jos halutaan toisiaan, niin siitä lähtökohdasta niitä toiselle hyvää tekemisiä voi miettiä jatkossa. Eikä koko ennakkokäsitteenä, että mikä kunkin tasoinen tässä kulttuurissa ja mitä kauppaa siinä käydään.
Minulle jää nyt epäselväksi, mikä tässä olisi se toisen haluamisen syntymekanismi, jos ei sellainen havainto, että toisessa on jotain itseä miellyttävää. Jolloin taas palataan siihen lähtöruutuun, että sen miellyttävyyden tunne syntyy siitä, että toinen voi tarjota itselle jotain mitä kaipaa tai ainakin luulee kaipaavansa.
Jokainen on omanlaisensa. Ja mun vajakissa maailmassa ei vaan onnistu enkä haluakaan ryhtyä yökerhopelleksi.

Joten mulle joku vielä lisääntymiskykyinen, laiha, mieluiten (edit Tästä voi joustaa) pystytisumisu, joka olis mun kanssa noin väljästi samoilla aallonpituuksilla. Eli ei perustaisi urbaanikulttuurista eikä penkkiurheilusta, tykästelisi elukoista, olis ainakin yksityisanarkisti, jossain määrin tykästelisi samoja asioita kuin minä, ei laskisi yökerhokulttuurin arvoja (nusunusunun saannin 2000-luvun määritelmien "markkina-arvoa" ja yökerhokulttuurin "tasoisuutta" , ei edes mun rahoja), ja jotenkin yllättävästi haluis just mun alakäyrää pilluunsa. Mikä tässä voi olla epäselvää?

Edit että mulla siis heruttaessani vaan tarttee olla joku henkinen koukku :D Kaikissa valitsemissani netti(EI)hoitokeiseissäkin kyse on ollut, ulkonäköäänkin tietämättä, joku aistittu samanlaisuus niiku Hengessä :D jolla pyrkii Syvemmälle. Saati että Ainoo rakkauteni yritti heruttaa mua luentoni takia. Ei Saanu! :D

Vaiko se, että mun tarttis mennä huimakulttuuriin, sulautua siihen yhtä samalla antaumuksella kuin Huima markkinointi- ja yökerhomaailmaan? Joka toiseen sopeutuma ei Huimaltakaan onnistuisi, ellei olis jo luonnostaan siinä tyhjässä ohjelmoitavuudessa. Ja, koska syntyjään ohjelmoitu robotti on, Huimahan sais pildee vaikka olis syntynyt Afganistanin musulmaaniksi.

Mutta entäs jos ei olekaan sellainen joka pelitää noin missä vaan??
Ihan subjektiivinen harha voi olla multa, että olis jotain enemmänkin.
Ja tietty tarvis olla yhtä kaunis kuin te.
Miten sen kelaa, jos ei ole kuin te? Miten itse tekisitte?
Aivoja tai luonnettaan ei voi amputoida.

Sanonta:
"Sokeiden maassa silmäpuoli on kuningas" on perseestä.
-Erittäin mahdollista, että vain hallusinoi näkevänsä.
-Tai jos näkeekin, niin mitäpä välii sillä on, kun muilla avuin pärjää paremmin ja saa pildee?
Ja miten vakuuttaa tätä sokeille antaville pilluille, jos sulla on pienempi kyrpä käsikopelolla? ;D (Tai ei mulla, vertaus, joo.. :D )

Elikkä tappais ittensä!
Viimeksi muokannut Gat, 29.03.2009 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Duck

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Gat kirjoitti:Elikkä tappais ittensä!
Koet itsesi sosiaalisesti syrjäytyneeksi. Siihen on parempiakin keinoja kun toi, hyvänen aika. Jos perähikiällä asuminen ahdistaa, eiköhän sulla olis varaa muuttaa vaikka johonkin pieneen pohjoiseen kaupunkiin jossa on akateemisia punavihreitä tyttöjä. Olisko niitä vaikka Joensuussa. Käy ainakin kattomassa. Samanhenkistä seuraa löytäessä kaikki alkaa yhtäkkiä tuntua paremmalta, ja väärässä porukassa pään seinän hakkaaminen lakkaa kiinnosamasta kun yhtäkkiä on parempaakin tekemistä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Joten mulle joku vielä lisääntymiskykyinen, laiha, mieluiten pystytisumisu, joka olis mun kanssa noin väljästi samoilla aallonpituuksilla. Eli ei perustaisi urbaanikulttuurista eikä penkkiurheilusta, tykästelisi elukoista, olis ainakin yksityisanarkisti, jossain määrin tykästelisi samoja asioita kuin minä, ei laskisi yökerhokulttuurin arvoja (nusunusunun saannin 2000-luvun määritelmien "markkina-arvoa" ja yökerhokulttuurin "tasoisuutta" , ei edes mun rahoja), ja jotenkin yllättävästi haluis just mun alakäyrää pilluunsa. Mikä tässä voi olla epäselvää?
Ei mikään muu kuin se, että mitä muuta asian suhteen teet kuin runkkaat kotona, provoilet netissä ja ihmettelet kun ei tyttöjä tule ikkunoista ja ovista sisään. Jos ajattelet vain omia tarpeitaisi tai mitä sinä haluat ilman että mitä sinä ihmisenä, partnerina tai seksiobjektina tarjoaisit tai merkitsisit toiselle jäät aina ihmettelemään ja kiroilemaan kun se elukoista tykkäävä pystytisu ei haluakaan viettää aikaansa kömpelön vanhan ihmisvihaisen aikamiehen kanssa sen sijaan että viettääkin aikaansa jonkun toisen kanssa joka joko pamputtaa suoraan rajusti tai kohtelee ihmisenä ja välittää toisen ihmisen ajatuksista ja tunteista.

Edelleenkään ei tarvitse toistella niitä itsestäänselvyyksiä, että et ole ikäiseksesi mitenkään ruma tai pahan näköinen kuvissasi au naturel ja sinulla on riittävästi älykkyyttä ja ajatuksia että voisit hyvinkin viihdyttää jotain ihmistä jorinoillasi mökin perukoilla tai osana ulkoilmaelämää tiluksillasi. Ainoa joka estää onnistumisesi ja onnellisuutesi tässä suhteessa on sinä itse.

Voit kieltäytyä uskomasta ja potkia lattiaa niin kauan kuin haluat, mutta ihmissuhteet ovat antamista ja saamista. Voit hyvinkin olla jollekin kolmi-, neli- tai viiskymppiselle naiselle täydellinen mies, mutta hurmataksesi parikymppisiä pystytisuisia tyttöjä sinun kannattaisi ottaa neuvoista vaari tai pistää rahaa peliin ja tilata neito jostain Venäjän alusmaista.

Äh. Miksi astun taas provoiluun.
Gat kirjoitti:Vaiko se, että mun tarttis mennä huimakulttuuriin, sulautua siihen yhtä samalla antaumuksella kuin Huima markkinointi- ja yökerhomaailmaan? Joka toiseen sopeutuma ei Huimaltakaan onnistuisi, ellei olis jo luonnostaan siinä tyhjässä ohjelmoitavuudessa. Ja, koska syntyjään ohjelmoitu robotti on, Huimahan sais pildee vaikka olis syntynyt Afganistanin musulmaaniksi.

Mutta entäs jos ei olekaan sellainen joka pelitää noin missä vaan??
Ihan subjektiivinen harha voi olla multa, että olis jotain enemmänkin.
Ja tietty tarvis olla yhtä kaunis kuin te.
Miten sen kelaa, jos ei ole kuin te? Miten itse tekisitte?
Aivoja tai luonnettaan ei voi amputoida.

Sanonta:
"Sokeiden maassa silmäpuoli on kuningas" on perseestä.
-Erittäin mahdollista, että vain hallusinoi näkevänsä.
Kaikki muut ovat aina väärässä ja maailma on mätä, kukaan muu ei ole tajunnut miten loistava olet ja lopulta raskas uhrautumisesi palkitaan. Hyvä asenne elämään.

Hieman iloa elämään ja pokz napz, naiset huomaavatkin elämään iloisen miehen ja haluavat tulla sotkemaan sen. Silloin pitääkin muistaa SikaMikan opetukset, eli pamputtaa ja jatkaa sen jälkeen ryyppämistä entiseen malliin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Duck kirjoitti:
Gat kirjoitti:Elikkä tappais ittensä!
Koet itsesi sosiaalisesti syrjäytyneeksi. Siihen on parempiakin keinoja kun toi, hyvänen aika. Jos perähikiällä asuminen ahdistaa, eiköhän sulla olis varaa muuttaa vaikka johonkin pieneen pohjoiseen kaupunkiin jossa on akateemisia punavihreitä tyttöjä. Olisko niitä vaikka Joensuussa. Käy ainakin kattomassa. Samanhenkistä seuraa löytäessä kaikki alkaa yhtäkkiä tuntua paremmalta, ja väärässä porukassa pään seinän hakkaaminen lakkaa kiinnosamasta kun yhtäkkiä on parempaakin tekemistä.
ÄÄHYM.
Kiitos, mutta relaa tosta.
En ole hetikään nirhaamasta itseäni hengiltä.
Mutta joo, mua on niin käytännössä ja teoriassa niin hyvin valistettu, että olen lakannut naisia yrittämästä. Jo kaksi vuotta (Äh siis miinus raskaaksi tullut naapurin karjakko ja äh raskaaksi tullut Kitinämisu. Vaikkei mun kyrvästä :D )

Ja siis hei niitä neuvoja ei lasketa, että mä vanha saisin katsookaan vain lisääntymiskyvyttömiä menopaussin ohittaneita naaraita! Vielä niin, että kuka vaan lähipubin muumio mulle kännisä antas :D Jos, niin antaa olla, teinipornoo ja huoriakin riittää :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Ja siis hei niitä neuvoja ei lasketa, että mä vanha saisin katsookaan vain lisääntymiskyvyttömiä menopausin ohittaneita naaraita! Vielä niin, että kuka vaan lähipubin muumio mulle kännisä antas :D Jos, niin antaa olla, teinipornoo ja huoriakin riittää :D
Hei totta kai vanhempi mies voi skorettaa nuorempien naisten kanssa, ei se mikään harvinaisuus ole. Kymmenen tai kaksikymmentä vuotta on ihan hanskattavissa - Sauli Niinistö, Bruce Willis ja monet muut miehet ovat hoitaneet itselleen nuoren siipan ja näyttävät suhteellisen onnellisilta. Ja onhan siinä että nuori nainen pitää miehen mielen virkeänä kyllä empiirisesti tutkittuna perää.

Mutta jälleen kerran kavereissa on jotain ominaisuuksia, jotka niitä naisia viehättävät. Tosin en voi ymmärtää mitä Emma Hemming näkee viiskymppisessä Bruce Willisissä, *sigh*....

Ja Latviassa, Ukrainassa tai muussa alistetussa kehitysmaassa eläisit herroiksi pienellä omaisuudellasi pitäen vaikkapa useampaa nuorta naista ruuassa ja vaatteissa, eikä mikään estä sitä etteikö joku niistä naisista kehittäisi oikeita tunteita ja sielujen sympatiaa sinua ja elukoitasi kohtaan. Go on! Be a man, live your dream!

Jos minulle tipahtaisi ansiottomasti miljoonan omaisuus, karistaisin Suomen pölyt jaloista ja muuttaisin vaikkapa Espanjaan parempaan ilmastoon tai New Yorkiin tai lähistölle nauttimaan NY:n palveluista ja mahdollisuuksista. Uuh, kaikki ne hyvät ravintolat ja teatterit... Tai miksei vaikkapa Kroatiaan tai Bulgariaan meren rannalle asumaan. Voi sitä elämisen laatua.

Mietipä Gattaca Bulgariassa asumista mustan meren rannalla. Opiskelijatyttöjä tulossa halvalle ryyppäyslomalle ympäri eurooppaa. Treenaisit itsesi puolessa vuodessa tai vuodessa kuntoon ja skorettaisit nuoria tyttöjä, jotka haluavat jäädä lomalle pidemmäksi aikaa kuin omat varat riittävät. Siitä vaan sitten hurmausta peliin ja ennen pitkää opiskelijatyttö unohtaakin aikaisemman elämänsä jossain muualla ja jääkin asumaan kanssasi. Epic win.
elco

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
Jos minulle tipahtaisi ansiottomasti miljoonan omaisuus, karistaisin Suomen pölyt jaloista ja muuttaisin vaikkapa Espanjaan parempaan ilmastoon tai New Yorkiin tai lähistölle nauttimaan NY:n palveluista ja mahdollisuuksista. Uuh, kaikki ne hyvät ravintolat ja teatterit... Tai miksei vaikkapa Kroatiaan tai Bulgariaan meren rannalle asumaan. Voi sitä elämisen laatua.
Jos minulle tipahtaisi jostain miljoonia niin reissaisin talvet ja viettäisin ajan vapusta elokuun loppuun Suomessa. Minulle ei tuottaisi mitn ongelmia viettää yhdeksää kuukautta koluten vaikkapa Fidziä läpi.

Kolme vuotta yhdeksästä 2000-luvulla ulkomailla asuneena voin kyllä todeta, että Suomi on kelejä lukuunottamatta mesta paikka. Ja siis naisethan Suomessa ovat aivan uskomattoman ihania. Jos olisin sinkku niin en ilman niitä miljoonia suostuisi asumaan missään muussa maassa maailmassa. Olen saanut kolmessa päivässä Helsingissä enemmän öögaa kuin Australiassa puolessatoista vuodessa.

EDIT: En osallistu lakkoon, vaan lähden panemaan.
Viimeksi muokannut elco, 29.03.2009 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Olen saanut kolmessa päivässä Helsingissä enemmän öögaa kuin Australiassa puolessatoista vuodessa.
Big Fish, Small pond efektit. Kato sussa tuoksuu vielä maailmanmatkaaja ja tsybyt haistaa sen. Efektit on erilaiset kuin pihakopin tuoksulla.
elco

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Big Fish, Small pond efektit. Kato sussa tuoksuu vielä maailmanmatkaaja ja tsybyt haistaa sen. Efektit on erilaiset kuin pihakopin tuoksulla.
Se voi tietty olla siitä kiinni, että kävelen vasemmalla puolella jalkakäytävää, ajan autolla vasemmalla puolella tietä ja hymyilen turhaan.

Varsinainen selitys on tietty se, että Australiassa eivät naiset anna öögaa(kaan).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Hyeena.
Muuten komppaan, mutta sitä iljettelen, että parinmuodostus tai parittelukaan olisi jotain mitä itse haluaa ja mitä siitä maksaa- peliä. Muuten kuin huorissa käydessä. Muuten se mun mukaan olis sieluntoveriutta, samassa maailmassa yhteisin tavoittein oloa (Noin väljästi tietty) ja lisäksi molemminpuolista eläimellistä himoa. Eli vakka kantensa. Ja siihen ei mun maailmassa kuulu nuo tekeytymis- ja sopeutumispelit ja muu discopelleily. Jos halutaan toisiaan, niin siitä lähtökohdasta niitä toiselle hyvää tekemisiä voi miettiä jatkossa. Eikä koko ennakkokäsitteenä, että mikä kunkin tasoinen tässä kulttuurissa ja mitä kauppaa siinä käydään.
Hyeena ei varmaan tarkoittanut discopelleilyä eikä muutakaan teeskentelyä, vaan ihan vain sen tunnistamista kuka on ihmisenä. Siis ilman niitä pelleilyjä. Kun sen antaa näkyä ulospäin, ja samalla sen että itse pitää itsestään, niin samanhenkisillä kumppaniehdokkailla on mahdollisuus tunnistaa itseään kiinnostavia piirteitä.

Sivumennen sanoen vaikutat päässeen hieman etenemään siitä, kun viimeksi näitä juttujasi luin. Mutta edelleen tuntuu siltä, että annat teeskentelyyn ja trendipelleilyyn perustuvan klubikulttuurin normien vaikuttaa itseesi liiaksi. Siis et osaa pitää itsestäsi, koska tiedostat olevasi erilainen, etkä osaa irrottautua tuosta normista ja elää tyytyväisenä omaa elämääsi sellaisena kuin satut olemaan.

Jos et itse pidä itsestäsi, et anna ympäristöllesikään siihen mahdollisuutta.

Hyeenan kanssa olen eri mieltä siitä, etteikö introvertin muka olisi yhtä mahdollista viestiä ympäristöönsä sitä, kuka on. Introverteilla vain on käytössä toisenlainen (hiljaisempi) kieli, jota ekstrovertit eivät ehkä osaa lukea (tai havaita).
Monsieur Manala

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Gattaca voisi ostaa mulle sen Aston Martinin, niin voisi aloittaa kunnolla ton alatupsuharrastuksen verkkaisälyisemmän sukupuolen keskuudessa. Bonuksena voisin antaa Gat-miehelle pari oppituntia powerslidestä ja muista jälkiliukkaista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehet: Julistetaan kevät 2009 kullittomaksi kevääksi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:Gattaca voisi ostaa mulle sen Aston Martinin, niin voisi aloittaa kunnolla ton alatupsuharrastuksen verkkaisälyisemmän sukupuolen keskuudessa. Bonuksena voisin antaa Gat-miehelle pari oppituntia powerslidestä ja muista jälkiliukkaista.
Aika paha paljastit nyt itsesi, pidät naisia itseäsi alempiarvoisena ellei peräti vajaaälyisenä? ;) Jopa minäkin myönnän älykkyyden lajeja olevan muitakin kuin se miten vääntää auto liikenteenjakajan ympärille?

Muista tummeli ettei Gat joudu nylkyttää sua kuivana?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin