Torstai on jo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tässä teille sitä viikonpäiväketjua, niiiiii.

Mulla on heti aamusta asiaa postiin. Siis kunhan tuo aukenee.
1108

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tässä teille luettavaa, niiiiiiiiiiii
Dumis

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Dumis »

TPK!
milli

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja milli »

2 tpk!

Ei uutta.. hmm.. juu .ei..
Chevilyn

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Hirmuinen väsymys. Olen sattuneesta syystä vielä pahasti kaikista aikatauluista jäljessä ja sen lisäksi sain järjettömästi uutta puuhaa. Poliisikin soitti äsken ja pyysi jos voisin tulla vielä paikalle. Tenttasin häntä kaikesta tapahtuneesta ja hän pahoitteli kovasti tapahtumien saamia käänteitä. Hän oli ainoa kultainen poliisimies koko episodissa ja hän oli eilen silminnähden järkyttynyt tavatessaan minut, enkä halua hänelle ongelmia. Harmi vain, että pelkät pahoittelut eivät tässä vaiheessa enää riitä, koska asia on jo viety eteenpäin. Tsiis mikä ongelma :roll:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^voisitko vähän laajentaa tota juttua? vitutusketjusta oli editoitu jo pois kun pääsin paikalle asti, ja pakko myöntää, tuo kuulostaa erittäin mielenkiintoselta. Varsinkin kun on niistä pienistä tiedonmuruista yhdistellynnä jo erittäin erikoisen tarinan, mutta siinä on vielä joitain isoja mustia aukkoja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivän pelastus, mutsi päästetty heräämöstä/tarkkailusta osastolle ja terästäti vastasi jo puhelimeen. Kuulemma pumpattu niin täyteen lääkkeitä että nukuttaa kovasti, ei mikään ihme 2 kirurgia leikkasi eilen 8h. Tämä tietää sitä että tämä menee töiden jälkeen kukkia ja sidontaa kauppaan ja ostaa tällä kertaa niitä kukkia.
Chevilyn

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

par-sky kirjoitti:^voisitko vähän laajentaa tota juttua? vitutusketjusta oli editoitu jo pois kun pääsin paikalle asti, ja pakko myöntää, tuo kuulostaa erittäin mielenkiintoselta. Varsinkin kun on niistä pienistä tiedonmuruista yhdistellynnä jo erittäin erikoisen tarinan, mutta siinä on vielä joitain isoja mustia aukkoja.
Kyseessä on erittäin poikkeuksellinen tarina. En voi valitettavasti vielä tässä vaiheessa kertoa kovinkaan tarkasti, koska vaikuttaa todennäköiseltä, että koko asiasta tulee todella iso. Haluaisin kovasti kertoa enemmän, mutta edellä mainituista syistä johtuen täytyy pidättäytyä kertomasta yksityiskohtia. Annan haastattelun lehdille ja kirjoitan tännekin/blogiin tarkemmin siinä vaiheessa kun asia on ohi, jos katson sen vielä muiden toimenpiteiden jälkeen tarpeelliseksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamuhikoilu suoritettu tsygällä, nyt teetä ja sympatiaa, no vähän jogurttiakin.
Oon shoppailut viime aikoina niin huonosti, että saatanpa tänään pyörähtää laukkuostoksilla. Ja ehkä mekkokin. Saa ehkä joku pitää työpaikkansa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:Päivän pelastus, mutsi päästetty heräämöstä/tarkkailusta osastolle ja terästäti vastasi jo puhelimeen. Kuulemma pumpattu niin täyteen lääkkeitä että nukuttaa kovasti, ei mikään ihme 2 kirurgia leikkasi eilen 8h. Tämä tietää sitä että tämä menee töiden jälkeen kukkia ja sidontaa kauppaan ja ostaa tällä kertaa niitä kukkia.
:h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Niba »

Chevilyn kirjoitti:
par-sky kirjoitti:^voisitko vähän laajentaa tota juttua? vitutusketjusta oli editoitu jo pois kun pääsin paikalle asti, ja pakko myöntää, tuo kuulostaa erittäin mielenkiintoselta. Varsinkin kun on niistä pienistä tiedonmuruista yhdistellynnä jo erittäin erikoisen tarinan, mutta siinä on vielä joitain isoja mustia aukkoja.
Kyseessä on erittäin poikkeuksellinen tarina. En voi valitettavasti vielä tässä vaiheessa kertoa kovinkaan tarkasti, koska vaikuttaa todennäköiseltä, että koko asiasta tulee todella iso. Haluaisin kovasti kertoa enemmän, mutta edellä mainituista syistä johtuen täytyy pidättäytyä kertomasta yksityiskohtia. Annan haastattelun lehdille ja kirjoitan tännekin/blogiin tarkemmin siinä vaiheessa kun asia on ohi, jos katson sen vielä muiden toimenpiteiden jälkeen tarpeelliseksi.
Poliisin epäkäytöstä?
Kyllä hyvä riipustelu, kiinnostus on kitinäkansassa jo herännyt!

___________________________________________________________

Vihdoinkin on Numban klaanissa leikattu jotakin tarpeellista! :cheer:

__________________________________________________________
Vesper kirjoitti: *.*
Oon shoppailut viime aikoina niin huonosti, että saatanpa tänään pyörähtää laukkuostoksilla. Ja ehkä mekkokin. Saa ehkä joku pitää työpaikkansa!
Sä lupaat vaan!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Chevilyn kirjoitti: En voi valitettavasti vielä tässä vaiheessa kertoa kovinkaan tarkasti, koska vaikuttaa todennäköiseltä, että koko asiasta tulee todella iso. Haluaisin kovasti kertoa enemmän, mutta edellä mainituista syistä johtuen täytyy pidättäytyä kertomasta yksityiskohtia. Annan haastattelun lehdille ja kirjoitan tännekin/blogiin tarkemmin siinä vaiheessa kun asia on ohi, jos katson sen vielä muiden toimenpiteiden jälkeen tarpeelliseksi.
Missä vaiheessa voisimme odottaa tietojen ilmestyvän mediassa ja mitä olisi syytä seurata? Iltapäivälehtiä, Karpolla on asiaa, 45 minuuttia, hesari..?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Chevilyn

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

par-sky kirjoitti: Missä vaiheessa voisimme odottaa tietojen ilmestyvän mediassa ja mitä olisi syytä seurata? Iltapäivälehtiä, Karpolla on asiaa, 45 minuuttia, hesari..?
Riippuu monesta tekijästä. Byrokratian rattaat rullaavat hitaasti, mutta en tämän jälkeen enää kirjoita ko. asiasta palstalle, koska mitä siitäkin tulisi jos minua alettaisiin epäillä vielä siitäkin, että olen aiheuttanut sen, että keskustelupalstallinen nimimerkkejä on kuollut uteliaisuuteen. Ehe-ehe.

Aurinko paistaa ja aamukahvit on juotu, joten ei muuta kuin menoksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto iskarien vaihdossa ja tiety 4p-säädöt saman tein. Putkimies kävi askartelemassa paineenalennusventiilin ja magneettiventtiilin kotona/pois-kytkintä varten ja koko tolle hässäkälle ohitusmahdollisuus sähkökatkon tai vikaantumisen varalle. Auton valmistumista odotellessa vois vaihtaa pari lattialämmityksen termostaattia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Perhana. Loppus jo duunit että pääsis varustelekaan ostoksilla. Hillittömän halvalla armeijan ylijäämäkamaa tarjolla. Pakko saada pari maastopukua, sadeasu, reppuja, pipo, jne.. 8)
Stinky

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Musta tuli tänään kummitustäti :h:
Fcuk

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tän ketjun ilouutisista (kummitustätiys ja onnistunu veitsen alta pääseminen) huolimatta mua ärsyttää ihan kauheesti teidän jutut. Mikä ihme mua vaivaa, oikein siis niin ku vituttaa! Muutamaa ketjua lukiessa mietin, että miks vitussa me ihmiset oikeesti tuhlataan minuutteja tällaseen ja oletetaan joitain muita juttumme kiinnostavan?

Huaaaaaaaaaaah, aika päiväkännien tai suklaapatukan. Kauan tätä paskafiilistä odotinkin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kahvia vai eikö kahvia, siinä vasta pulma.

miks vitussa me ihmiset oikeesti tuhlataan minuutteja tällaseen ja oletetaan joitain muita juttumme kiinnostavan?

Mua kiinnosti, välillä vaihteeks, vitussa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Fcuk kirjoitti:...mua ärsyttää ihan kauheesti teidän jutut. Mikä ihme mua vaivaa, oikein siis niin ku vituttaa!
Paha sanoa. Sain taudinkuvaasi sopivan tartunnan reilu viisi vuotta sitten, eikä rohtoja ole löytynyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Duck »

Höh. Kun teen mitä tahansa muuta kuin istun koneen ääressä, olen intoutunut ja täynnä tarmoa. Heti kun palaan koneen ääreen duuniin, mieliala lörtsähtää pohjamutiin ja olo on flegmaattinen. Taitaa olla jotain kuvaruuduntuijotusallergiaa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dokkaria väsätty niin, että napa ruskaa...ja ruskaahan se. Vitun homojännetupet kämmenessä oireilee. Whyyyyyy!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Fcuk kirjoitti:Mikä ihme mua vaivaa, oikein siis niin ku vituttaa!
Pitkällisen ja huolellisen ympäristön tarkkailun tuloksena sanon että PMS. Vaihtoehtoisesti kyse on sukupuolen peruspiirteisiin kuuluvasta piirteestä eli kyvyttömyydestä olla koskaan tyytyväinen mihinkään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pongasin tuolta emälaivan puolelta erään väkivaltaisen naisen, vanhan tutun..
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Fcuk kirjoitti:Tän ketjun ilouutisista (kummitustätiys ja onnistunu veitsen alta pääseminen) huolimatta mua ärsyttää ihan kauheesti teidän jutut. Mikä ihme mua vaivaa, oikein siis niin ku vituttaa! Muutamaa ketjua lukiessa mietin, että miks vitussa me ihmiset oikeesti tuhlataan minuutteja tällaseen ja oletetaan joitain muita juttumme kiinnostavan?

Huaaaaaaaaaaah, aika päiväkännien tai suklaapatukan. Kauan tätä paskafiilistä odotinkin.
Auttaisiko se, että kirjoittaa ja lukee vain itseä kiinnostavaa materiaalia?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstai on jo

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Mikä ihme mua vaivaa, oikein siis niin ku vituttaa!
Pitkällisen ja huolellisen ympäristön tarkkailun tuloksena sanon että PMS. Vaihtoehtoisesti kyse on sukupuolen peruspiirteisiin kuuluvasta piirteestä eli kyvyttömyydestä olla koskaan tyytyväinen mihinkään.
No etpä oo Geetsun juttuja kovin tarkkaan tarkkaillu jos PMS:ää veikkaat.

Onneks on jo torstai, ja viikonlopuks mennään sukuloimaan tätien herkkuja notkuvien ruokapöytien ääreen, kolmen eri tädin siis, nam! Lupasin kaverin juhlia kolmikymppisiään täällä mun kotona ilman mua, joten pitäis putsia ja kiillottaa kämppä pakkaamisen lisäksi. No, enköhän hanskaa ton..
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin