Huoleton torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen mukana, väännän taustalla Pirkanmaan vuorokausiraporttia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!

Jo toinen työpäivä mahtavaa koeaikaa menossa. (Siis johan se on korkea aika joutua koeajalle, ku on ollu melkein viis vuotta vasta talossa. Lisäksi pääsen kaikkiin ihaniin lääkärintarkastuksiin ja huumetesteihin.)

Kävin eilen pubikeikalla esiintymässä. 8) (Oisko joku voinu kertoa etukäteen että näin tulee käymään? Oisin voinu edes opetella biisin sanat.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Duck

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Nyt voi taas olla turvassa aprillipiloilta! Happy, people?
ninnithequeen

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päevee.

Eksä kävi taas eilen kylässä ja laitto pikkuelikon repimät verhot paikalleen sekä koitti korjata Nitan huoneen lamppua. Heittipä mut vielä ruokakauppaankin. Nitsku kyllä sekoo täysin aina ku isi on kylässä, voi sitä riemua :)

Pikkuelikko, Valkoinen Paholainen, Pikkupaskiainen, Tyhmä Pikkukolli aka Mitja täyttää tänään vuoden :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Mitjalle :)

Pirulauta.. meneepäs tää päivä hitaasti. Eilen taas oltiin töissä "valmiudessa", ovet lukossa, poliisit kierteli taloa jne. kun joku urpo oli tehnyt uhkauksen koskien koko sairaalaa.. Meille annettiin lupa lähteä kotiin jo klo 11, jos olotila käy ahdistavaksi; eipä sit lähdetty, olis vaan tullu shittiä niskaan tekemättömistä töistä tai joku töihin jäänyt raukka olis saanu sit ihan liikaa duunia.

Nyt mä kirjottelen psykiatriaa, interesting.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä.

Hassu fiiwis, kun ei tarvitse mennä tänään siwailemaan, vaan on vapaailta.. ja huomennakin on vapaata.. ja sitten alkaakin pieni loma siwailusta.

Huomenna varmaan vedän verkkareissa skumppaa ja kyyhötän jossain nurkassa peittoon kääriytyneenä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paskattaa taas.
Paras päivä ikinä.
1108

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:maanantai:

*valmistautuu henkisesti purkukatselmukseen kahden dementoituneen asukkaan huoneistossa*

Ei ole saatana helppoa minullakaan!!!
Viimeksi muokannut 1108, 02.04.2009 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Riemumieli kirjoitti:Paskattaa taas.
Käy pissalla. Ihan piruuttas. Silleen niinku tiiserinä...
ninnithequeen

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää lähetti just 2 työpaikkahakemusta. KÄÄÄÄÄK!
MGandhi

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:Tää lähetti just 2 työpaikkahakemusta. KÄÄÄÄÄK!
KÄÄÄÄK! koska saattaa joutua vaikka töihin?
ninnithequeen

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tää lähetti just 2 työpaikkahakemusta. KÄÄÄÄÄK!
KÄÄÄÄK! koska saattaa joutua vaikka töihin?
Töis mie oon nytkin. Tarvii vaan lisää töitä, ilta- ja viikonlopputöitä kato.

Ja KÄÄÄÄÄK siksi etten oo moisia eläessäni lähettäny...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt vasta kiinnostaakin
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lauantainen episodi Mikki Hiiri saa jäädä omaan arvoonsa. Jos vetää pienistä herneen nenään niin ei ole mun ongelma. Pelle Hermanni touhua. Neext :]

Eilinen, elämäni ensimmäinen, kehityskeskustelu meni mun mielestä aika hemmetin nappiin. Oisinpa voinut rupatella pidempäänkin kun sen kaksi tuntia mikä oli varattu. Huippuesimies mulla :h:
Ja tänään äireen luo murkinalle. Jei.
Duck

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tää ja eilinen olleet vähän omituisia työpäivä. Periaatteessa on ihan kauhea kiire, mutta käytännössä en ole oikein voinut tehdä mitään. Eilinen homma valmistui arveltua nopeammin, mutta jäi kesken koska yhden toisen pitää tehdä se viimeinen juttu. Sama tän päivän jutun kanssa. Iso, vaikea urakka josta tein oman osuuteni ja heitin pallon eteenpäin. Ja nyt pitää vaan odotella muita. :?
milli

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Höhöö, ihan perjantaifiiwis.. mahtavaa. Kohta ruokakaupan kautta kotiin... melkein tekisi mieli poiketa ostamassa alkosta jotain hyvää viiniä. Kehtaiskohan, mä kyllä nautiskelin jo eilen pari lasia punaviiniä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No aivan hyvä päivä kerrassaan, työmielessäkin! Väsäsin pizzat, joita nyt odottelemme vesi kielellä nam!

Illalla valot sammuu aikuisten oikeesti aikasin. Viikonloppu melkein jo jee! :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mun viikonloppu alkoi nyt.

Lekurin mukaan silmä oli kunnossa, mitä nyt nelisilmän linssiä pitää laittaa vähän uuteen uskoon. Josko ens viikolla rilliostoksille ja jättäis nää nykyiset Reiskat turvalaseiksi (kunhan ostan sankoihin sivusuojat).

Takka kuumana. Laukku pakattu. Auton keula mökkiä kohti ja vajaa 4h ajoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan maanantaifiilis kun meni tänään vasta ekaa kertaa viikolla töihin. Alkuviikko kului seminaariristeilyllä Tukholmaan. Ministeri Anne Holmlund avasi seminaarin maanantaina ja lehtiinkin tuli pieni maininta :] Mun uurastukseni palkittiin kyllä muutenkin kiitoksin. <toinen hymynaama tähän>
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Duck

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jouduin näytelmään. Ei perhana. Onneksi ei ole kauheasti vuorosanoja opeteltavana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huoleton torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sanonpa vaan ettei pyöräilykengät sovi juoksemiseen. Rääkkäsin silti mattoa 20 minsaa spinnin jälkeen. Ja voi jessus että voi koiranpentu olla söpö! :h: Sulo on aivan palasina, kun joku pikkunassikka on tullut sen hoodseille. Ja nylkyttääkin peijooni jo tossa iässä!

Aamulla Hullareille ja kynsihuoltoon, oi tätä naisen elämää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin