Syksyinen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No joo, kaljuus on vain päivän tekosyy. Silloin kun oli vielä hiukset päässä, tekosyy oli joku muu.

Päivän ohjelmassa olisi pakkaamista ja pakkaamista. Pitäisi käydä ostamassa lisää jätesäkkejä ja palauttaa samalla pulloja kauppaan. Ja milloinkohan ja miten aion viedä tuon kirppikselle menevien tavaroiden säkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Mä harkitsen alkoholia iltasuunnitelmiksi. Haluisko joku lähteä tänään illalla vaiks johkin baariin, jossa vois sekä vetää viinaa (=juoda 2-4 olutta) että pelata lautapelejä?
Viinanjuonti ei innosta, mutta lautapelit voisivat tänä sunnuntaina kutsua. Onko sulla jokin tietty paikka mielessä?
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mä harkitsen alkoholia iltasuunnitelmiksi. Haluisko joku lähteä tänään illalla vaiks johkin baariin, jossa vois sekä vetää viinaa (=juoda 2-4 olutta) että pelata lautapelejä?
Viinanjuonti ei innosta, mutta lautapelit voisivat tänä sunnuntaina kutsua. Onko sulla jokin tietty paikka mielessä?
Ainakin Annankadun William K:ssa on sekä pelejä, tilaa että monia kiinnostavia olutlaatuja. Ei tietysti olis ihan mahdotontakaan, että mä uhraisin puoli tuntia elämästäni imuroidakseni asuntoni ja tyhjentääkseni lattian kirja- ja paperipinoista, mutta mun tekis mieli kyllä poistua omista nurkista, kun nämä omat viime päivinä käyneet hyvinkin tutuiksi.
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Ainakin Annankadun William K:ssa on sekä pelejä, tilaa että monia kiinnostavia olutlaatuja. Ei tietysti olis ihan mahdotontakaan, että mä uhraisin puoli tuntia elämästäni imuroidakseni asuntoni ja tyhjentääkseni lattian kirja- ja paperipinoista, mutta mun tekis mieli kyllä poistua omista nurkista, kun nämä omat viime päivinä käyneet hyvinkin tutuiksi.
Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?
Niitäpä riittää! Mä tarkoitan sitä, mikä on iso ja tilava ja siinä aika lailla Iso-Roobertinkadun kulmassa. Pikkasen kulmasta sinne oisko Ratakadulle päin.
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?
Niitäpä riittää! Mä tarkoitan sitä, mikä on iso ja tilava ja siinä aika lailla Iso-Roobertinkadun kulmassa. Pikkasen kulmasta sinne oisko Ratakadulle päin.
Eli kuitenkin sitä Punavuoren puoleista! Aina parempi, sehän on ihan mun kotikulmilla. Jos saadaan peliporukka kokoon, tää tulis!
Edith

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Eli kuitenkin sitä Punavuoren puoleista! Aina parempi, sehän on ihan mun kotikulmilla. Jos saadaan peliporukka kokoon, tää tulis!
Laitoin tekstiviestin pertzille, mustaenkelille ja fawkesille. Nyt sitten vaan istun ja odottelen. Nymmä lähden hetkeksi Siwaan, mutta tulen tarkkailemaan porukan kertymistä ketjussa varsin pian.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vaola kirjoitti:Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.
Voisin hyvin ajatella kokeilevani... Tosin, sillon ko oma äippä ei oo läsnä, osaa lapsukaiset yleensä olla äärimmäisen herttasia, eikä se yleensä ole paras lääke vauvvakuumeeseen... :wink:
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.

Sitä paitsi havahduin tänään taas siihen, että kanssaihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja vaikeuksia. Mun säädöt on pientä siihen verrattuna. Mitähän pitäisi ajatella siitäkin, kun eräs ihminen totesi masentuneen tuttavansa itsemurhasta: "No sehän nyt oli odotettavissa". Empaattisena ihmisenä äärimmäinen tunnevammaisuus ärsyttää.

Mutta kohta tarjoilemme päivällisen, itse omin pikku pikku kätösin askarreltuja lihapullia ruskean kastikkeen sekä Rosamunda-perunasta tehdyn perunamuusin kera. Täysi maha, parempi mieli. Sitten hetki Semmareiden kuuntelua ennen iltapäivän kahvittelua ytimessä.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 23.10.2005 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla. Kohta tarjoilemme päivällisen, itse omin pikku pikku kätösin askarreltuja lihapullia ruskean kastikkeen sekä Rosamunda-perunasta tehdyn perunamuusin kera. Sitten hetki Semmareiden kuuntelua ennen iltapäivän kahvittelua ytimessä.

Elämä on liian lyhyt käytettäväksi murehtimiseen. :)
Totta! Minä puolestani laitoin juuri uuniin omin pikku räpylöin valmistamani puolukkapaistoksen. Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustaenkeli kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.
Voisin hyvin ajatella kokeilevani... Tosin, sillon ko oma äippä ei oo läsnä, osaa lapsukaiset yleensä olla äärimmäisen herttasia, eikä se yleensä ole paras lääke vauvvakuumeeseen... :wink:
Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa. Täti pääsee lepäämään. Ja aina saa tehdä suursiivouksenkin niiden jälkeen. Täytyy nostaa hattua kyllä noille ihmisille, minä en käsitä kuinka jaksavat sellaista hullunmyllyä ja meteliä ja sotkua ja unettomuutta.
Nowaysis

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

irmelianneli kirjoitti: Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa.
Ei se oo oikeeta vauvakuumetta jos se tollasella lähtee. Oikee vauvakuume on sellanen joka liittyy siihen omaan(tulevaan) vauvaan, fyysinen tyhjyys kun lähtee minkä tahansa vauvan luota, muistuttaa ettei ole omaa tuhisevaa pikku kääröä jota saa puunata ja pukea ja pusuttaa. Voi ei, onks mullakin jo se taas?? :oops:

Äh, ei vaiskaan, ei oikeesti. Ei mulla oo. (Nauttii vapaapäivästä :)
Pikku-Akka

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Gina kirjoitti: AAAAaaaRgGhHHH (huutomerkkejä)
Mua ei oikein vielä hymyilytä... ehkä ihan varovasti... :? Mä en ymmärrä miten sitä on niin pönttö että vetää itsensä tuohon kuntoon. Eikä ollu edes eka kerta. Viime juomalakon jälkeen kävi sama homma. Sitä luulisi että oppii virheistään? Mutta ei.
perkele....
Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...

Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu. :shock:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa.
Ei se oo oikeeta vauvakuumetta jos se tollasella lähtee. Oikee vauvakuume on sellanen joka liittyy siihen omaan(tulevaan) vauvaan, fyysinen tyhjyys kun lähtee minkä tahansa vauvan luota, muistuttaa ettei ole omaa tuhisevaa pikku kääröä jota saa puunata ja pukea ja pusuttaa. Voi ei, onks mullakin jo se taas?? :oops:

Äh, ei vaiskaan, ei oikeesti. Ei mulla oo. (Nauttii vapaapäivästä :)
Niin. Kyllä mä tiiän, ei mulla olekaan ollu oikeesti sellasta kuumetta, kun joskus parikymppisenä. Oikeammin olisikin voinut sanoa, että o r a s t a v a a n vauvakuumeeseen, ennaltaehkäisevää toimintaa :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:
Gina kirjoitti: AAAAaaaRgGhHHH (huutomerkkejä)
Mua ei oikein vielä hymyilytä... ehkä ihan varovasti... :? Mä en ymmärrä miten sitä on niin pönttö että vetää itsensä tuohon kuntoon. Eikä ollu edes eka kerta. Viime juomalakon jälkeen kävi sama homma. Sitä luulisi että oppii virheistään? Mutta ei.
perkele....
Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...

Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu. :shock:
Olihan hän päiväpeitteellä nätisti peitelty ;) uups.

Kanuunaa löytyy täältäkin, vaikka en baarissa juonut mitään.
aimohaiku

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.
Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.
No ei tämä mun nyt jo helpottanut ikävä niin negatiivista ole. Harmittaa vain sanomatta jättämiset. Sitä pitäisi sanoa mitä miettii eikä miettiä mitä sanoo, voi juna mennä ohitse ja jättää Aimon asemalle palelemaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aimohaiku kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.
Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.
No ei tämä mun nyt jo helpottanut ikävä niin negatiivista ole. Harmittaa vain sanomatta jättämiset. Sitä pitäisi sanoa mitä miettii eikä miettiä mitä sanoo, voi juna mennä ohitse ja jättää Aimon asemalle palelemaan.
Puhuminen se on vaikeeta mullekin. Kiertelen ja kaartelen, ja kuvittelen ilmeisesti toisen lukevan ajatuksiani. Se on helvetti vissiin niin, että suomalainen tuppisuunainen tarvii pullon kossua ennenku vakavamielinen juttu luistaa.
SikaMika

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vaola kirjoitti:
Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.
Tulen mielelläni kokeilemaan lapsen hankkimista kanssasi ihan milloin vain, kiitos tarjouksesta!! :)

Päätin eilen lähteä nollaamaan kolmen vuorokauden aikana suoritetut 38 työtuntia baarin puolelle. Muutama viime baarireissu ovat menneet liian alkoholi-orientoidusti, nyt päätin ottaa hieman iisimmän taktiikan. Toimi. Suosittelen.

Tuli sitten taas vaihteeksi nukuttuakin kunnolla, heräsin tunti sitten. Karpulamenyyssä on tänään itse tekemiäni, vitullisen hyvänmakuisia, lämpimiä voileipiä. Hyvin maistuvat, edellisestä ruokailusta onkin vierähtänyt jo lähes vuorokausi...

Loppuilta mennee elokuvia katsellen, joko kotosalla tai kylässä. Ugh!
tonttu8

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

:grr:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja martza »

Moi
Täällä jossakin KITYN foorumissa oli pari hyvää videopätkää lentokoneiden vaarallisista laskeutumisista kentälle.
Tietääkö kukaan missä foorumissa nämä linkit oli?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Aito_Johanna

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Noita Vaolan mietteitä lukiessa tulee taas mieleen, että pitäisi aina muistaa viidakon vanha sanonta: KANNATTAA NAUTTIA SINKKUELÄMÄSTÄÄN NIIN KAUAN KUIN SITÄ KESTÄÄ eikä synkistellä sitä, kuinka mikseimullaketään ja onniinyksinäistäbyäääh *viittaa moneenkin KITY-ketjuun takavasemmalla*. Omat hyvät puolensa siinäkin...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Voi rähmä.

Yöllä tapahtui näköjään kaikenlaista.... muistikuvat hatarat, mutta ilmeisesti minut on lyöty lekalla päähän, kustu suuhun ja ryöstetty... tai ainakin mun setelit on vaihdettu kolikoiksi. Olo on mitä paskin. :evil:

Jatkakaa!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Noita Vaolan mietteitä lukiessa tulee taas mieleen, että pitäisi aina muistaa viidakon vanha sanonta: KANNATTAA NAUTTIA SINKKUELÄMÄSTÄÄN NIIN KAUAN KUIN SITÄ KESTÄÄ
Ei makeaa mahantäydeltä, eihän sitä hattaraakaan siedä määräänsä enempää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Terveisiä Hurghadan Colona Diving Centeristä. Tultiin just maihin viiden pvän safarilta. Saldo:

- 16 sukellusta, joista syvin 59.1 metriä
- vesi tasaiset + 27 astetta pinnasta pohjaan
- laatikollinen Sakaraa
- litran leka Grantsia

Kaunis maa, mutta vittu mikään ei toimi. Menepä ostamaan yksi kalja baarista, niin siihen kaljan myymiseenkin tarvitaan kaksi ihmistä ja laskun kirjoittamiseen puolisen tuntia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Syksyinen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumari kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: No mut olihan sovittu et Prodigyn jatkot on täällä Treella!
Onnea valitsemallasi tiellä!
Kiitti, se olikin hyvä tie! Prodigyn musiikki on aika... hmm... inspiroivaa. :)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin