Keskari keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Shoppaan tänään?

Visa vinkuu
3
15%
Visa ei vingu
5
25%
Oon köyhä
12
60%
 
Ääniä yhteensä: 20

Rouva Pupu

Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lähen tänään shoppaamaan. Lappeenrannan kaupat: TUTISKAA!!!
milli

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Jos shoppaisin, niin Visa ei vingu, koska en halua ostaa velaksi, mutta electornia voisi höylätä top tenissä :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä voisin vingauttaa kans vähän pankkikorttia tänään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pankkikortti vähän inahtaa. Purkki maitoa ja pussi xylitol-purkkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oon köyhä. Mut shoppasin silti antibiottikuurin ja maitoa. Näillä mennään ja yritetään saada keuhkoputken- ja poskiontelontulehdus helevettiin.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Mitä meinasit hankkia?
Tarvitsen valkoiseen pukuun istuvan yläosan. Lauantaina on ristiäiset nimittäin. Pikkuisellekin voisin ostaa jotain söpöä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

On pistäny visan karenssille, ei se toimi, säästän väkisin! :twisted:
Viimeksi muokannut Niba, 15.04.2009 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei ole Visaa, ainoastaan Masteri. :( Sitäkin olen käyttänyt vasta kerran, tein erään 25 euron ostoksen netissä viime viikonloppuna. :( :(

Mutta eiköhän se tästä vielä iloksi muutu kun kesä tulee namz. :)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Nehemiah James

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mä olen aina sanonut, että Visa se on reilu kaveri, kun aina maksaa kaiken. Itse tykkään käyttää käteistä jos vain suinkin ehtii automaatilla poikkeamaan. Visa tosin osti mulle taas levyjä viime viikolla :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Mä olen aina sanonut, että Visa se on reilu kaveri, kun aina maksaa kaiken.
Mulla maksaa Master *köh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Nehemiah James

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mulla maksaa Master *köh*
No kysyppä siltä maksaisko se mulle Thaimaan matkan. Veivät kurjat multa lomarahat ja en oo vielä ehtinyt Visan kanssa juttelemaan, että voisko se hoitaa kustannukset.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:No kysyppä siltä maksaisko se mulle Thaimaan matkan. Veivät kurjat multa lomarahat ja en oo vielä ehtinyt Visan kanssa juttelemaan, että voisko se hoitaa kustannukset.
Se joutuu kyllä ensin maksamaan sen mulle. Mut voin mä kysyä sopivalla hetkellä.. ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei ole Visaa, ainoastaan Masteri. :( Sitäkin olen käyttänyt vasta kerran, tein erään 25 euron ostoksen netissä viime viikonloppuna. :( :(
No ei mullakaan ole Visaa, Masteri vaan. Et ole yksin surusi kanssa. Tänään vingutan visa electronia. Mine en dikkaa pankkikortista. Electronilla menee heti varaukseen, joten pysyy hollilla siitä mitä tilillä on käytettävissä.
milli

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Tämä tyttö meinaa lisätä urheilua ... tein eilen pyhän päätöksen liittyä paikalliseen kuntoklubiin. Toivottavasti tällä kertaa käyn siellä useammin kuin pari vuotta sitten jossain Lady Linessa.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:Mä olen aina sanonut, että Visa se on reilu kaveri, kun aina maksaa kaiken. Itse tykkään käyttää käteistä jos vain suinkin ehtii automaatilla poikkeamaan. Visa tosin osti mulle taas levyjä viime viikolla :)
Heti kun sä tuut hollille niin tän palstan täyttää zekzuaalinen energia <3 Se on silleen ihan käsinkosketeltavaa. Puss!
Nehemiah James

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Heti kun sä tuut
Sen täytyy johtua siitä, että mä tuun niin monta kertaa vuodessa. Pusssss ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Heti kun sä tuut hollille niin tän palstan täyttää zekzuaalinen energia <3 Se on silleen ihan käsinkosketeltavaa. Puss!
Hitto, ajattelin ihan samaa. Mullakin kostu heti pikkarit!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

FK, olen lainannut ainakin kaksi viestiäsi. Miksi et huomioi niitä???????
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:FK, olen lainannut ainakin kaksi viestiäsi. Miksi et huomioi niitä???????
Se on norannut sut. Ja ND mut :(
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:FK, olen lainannut ainakin kaksi viestiäsi. Miksi et huomioi niitä???????
Se on norannut sut. Ja ND mut :(
;( Mine en ala jos niin on!! Mun pitää saada päivittäinen annos FK:ta!!1 Edes yksi kuitti, pliiiiiiiiiis.
MGandhi

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti: Heti kun sä tuut hollille niin tän palstan täyttää zekzuaalinen energia <3 Se on silleen ihan käsinkosketeltavaa. Puss!
Tekemäni empiirinen tutkimus varatun miehen kiinnostavuudesta naisten silmissä saa Kitinässä selvästikin puoltoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Tekemäni empiirinen tutkimus varatun miehen kiinnostavuudesta naisten silmissä saa Kitinässä selvästikin puoltoa.
Hei, ei voi olla ihan paska jätkä jos muillekin kelpaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

MGandhi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Heti kun sä tuut hollille niin tän palstan täyttää zekzuaalinen energia <3 Se on silleen ihan käsinkosketeltavaa. Puss!
Tekemäni empiirinen tutkimus varatun miehen kiinnostavuudesta naisten silmissä saa Kitinässä selvästikin puoltoa.
Älä nyt, te ootte elcon kanssa nyt ja aina niitä ykkösiä. Kaljupäisiä ja turvallisesti varattuja <3

Nyt on ilmassa semmosta aggressiivista testosteroonia.
MGandhi

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
Kröhöm....
Mitä tarkoitat tällä?
Rouva Pupu

Re: Keskari keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti: Kröhöm....
Pitää pertsallekin antaa hiukka huomioo, ettei ihan yksinäiseksi oloaan tunne <3
Vastaa Viestiin