Nightwish erotti laulajansa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
SingleMalt

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

http://www.tarjaturunen.com/fi/tarjankirje.html


Tuollaisen vastineen jälkeen ei voi kuin todeta, että tervemenoa argentiinaan.

Edit


Äh, eihän se mikään virallinen vastine ollutkaan..

Mutta mutta.. Mielenkiintoisia lukuja iltiksessä:

Tarja Turusen omat verotettavat tulot vuonna 2003 oli n. 31 000 egeä ja Tuomas Holopaisen 235 000 egeä

Ei mikään ihmekään, jos Tarja on kaipaillut lisää massia myös itselleen.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 25.10.2005 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tykkään joskus katsella TT:n kuvia ja vetää kuivat. Lisäksi TT:llä on hyvä... :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

"Konsertin päätteeksi lavalla itkin ilon kyyneliä. Ilon kyyneliä siitä, että sain tehtyä parhaani, vaikkakin olin sairas. Ilon kyyneliä siitä, että meidän pitkä kiertue sai parhaan mahdollisen päätöksen ja ilon kyyneliä siitä, että sain parhaimman kiitoksen mitä artisti voi toivoa saavansa tekemästään työstä: suuret aploodit ja monet hymyilevät kasvot edessäni."

Toi lainaus tarjan sivuilta kertoo mun mielestä kaiken tarvittavan ja sen, että pojat teki täysin oikein.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
SingleMalt

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ei helvetti minkä näköinen ukko Marcelo on. Kävisi ihan Hobitista.

http://kity.kicks-ass.net/album_pic.php?pic_id=633
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

SingleMalt kirjoitti: Mutta mutta.. Mielenkiintoisia lukuja iltiksessä:

Tarja Turusen omat verotettavat tulot vuonna 2003 oli n. 31 000 egeä ja Tuomas Holopaisen 235 000 egeä

Ei mikään ihmekään, jos Tarja on kaipaillut lisää massia myös itselleen.
Eipä nuo luvut paljoa hämmästytä, Tuomashan kaikki biisit on bändissä rukannut alusta lähtien, ja kerännyt sitten niitä teosto ym. maksuja.

Vaatiahan aina saa, mutta eipä Tarjan luulisi paljoa urputtavan kun ei edes bänditreeneissä ikinä käynyt, ja aina sai tulla ns. "katettuun pöytään" -> kiekasee osansa ja sitten promokuvien kautta pois.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Starflare kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti: Mutta mutta.. Mielenkiintoisia lukuja iltiksessä:

Tarja Turusen omat verotettavat tulot vuonna 2003 oli n. 31 000 egeä ja Tuomas Holopaisen 235 000 egeä

Ei mikään ihmekään, jos Tarja on kaipaillut lisää massia myös itselleen.
Eipä nuo luvut paljoa hämmästytä, Tuomashan kaikki biisit on bändissä rukannut alusta lähtien, ja kerännyt sitten niitä teosto ym. maksuja.

Vaatiahan aina saa, mutta eipä Tarjan luulisi paljoa urputtavan kun ei edes bänditreeneissä ikinä käynyt, ja aina sai tulla ns. "katettuun pöytään" -> kiekasee osansa ja sitten promokuvien kautta pois.
Jos ei tee muutakuin laula niin nuo summat ovat täysin oikein.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
gullible

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja gullible »

Dumari kirjoitti: Ottihan Holopainen hirvittävän riskin erottaessaan Tarjan, joka oli jo saanut tähti-statuksen. Tuskin Nightwish vetää enään Tarja-faneja keikoille, joten luulen että kaikki tulee häviämään tässä sotkussa.
Niinno. Keikkatulot ovat varmasti rojalteja merkittävästi suurempi tulonlähde. Rojaltit vain menevät ymmärtääkseni yhteen taskuun kun taas keikkatulot jaetaan luultavasti enemmän tai vähemmän tasan.
SingleMalt

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Starflare kirjoitti:Eipä nuo luvut paljoa hämmästytä, Tuomashan kaikki biisit on bändissä rukannut alusta lähtien, ja kerännyt sitten niitä teosto ym. maksuja.
En sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä, ettei ole mikään ihme jos Tarja massia haaveilee itselleenkin lisää, kun Tuomas vetää kahdeksankertaisen palkan häneen verrattuna.
Siitä nyt ei ollut kyse, että olisko lisämassi ansaittua vai nou.

Teostot maksetaan biisien säveltäjille, sanoittajille, sovittajille ja tuottajille. Gramexit taas maksetaan äänitteellä esiintyville artisteille eli laulajille ja soittajille. Vielä gramexeista puolet kuittaa äänitteen tuotantoyhtiö.

Holopainen saa lakien perusteella teosto- ja tod.näk. myös gramex-korvauksia (jotka maksetaan äänitteelle soitettujen raitojen perusteella) enemmän kuin muu bändi.

Tottakai Holopainen ansaitsee enemmän. Hänhän koko "lafkan" omistaakin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Ymmärtääkseni myös säveltäjä-sanoittaja-sovittaja saa oman osuuden livenä soitetusta musiikista........ Osaako kukaan kertoa tarkemmin? jos noin menee kuten olen muistaakseni lukenut jostain niin se tarkoittaa myös sitä, että TH saa enemmän massii soitetuista konserteista kuin TT.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Aito_Johanna

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:Ja aihetta käsitellään jo tänään Hesarin pääkirjoitussivullakin. Pakko siis osallistua keskusteluun, nottei ihan friikiksi itseään tuntisi, vaikkei mitään juuri mielipidettä olekaan.
Suomalaiset ovat aina ihan kohtuuttoman tohkeissaan, kun joku suomalainen menestyy ulkomailla.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt Tarja on vastannut ja otti heti säälikortin käteen. "Älkää pilkatko avutonta aviomiestäni, jota rakastan, byää." Ukkohan on Turusen manageri ja totta kai se otetaan silloin mukaan keskusteluun. Ei Yokonkaan aviosiippaus paljon painanut, vaikka oli sentään nainen, eikä kuumaverinen latinomies.
Paras päivä ikinä.
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Jos jollakulla on tunnukset iltalehden/sanomien nettiversioon niin voisi postata ne jutut tänne.
Dumari

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tarja vastaa nettisivullaan:

Hyvä yleisö,

Viime sunnuntaiaamusta lähtien olen saanut lukuisia vaatimuksia eri median tahoilta vastata tilanteeseen. Lehdiltä, radioasemilta, TV-asemilta, faniklubeilta ja faneilta Suomesta sekä joka puolelta maailmaa. Minun on sula mahdottomuus vastata miljooniin vaatimuksiin jokaiselle yksitellen. Päätin kirjoittaa nyt omille nettisivuilleni pienen kirjoituksen, jota mediakin voisi käyttää hyväkseen.
Tämä on surun ja tuskan hetki ja minun on hyvin hankala puhua tästä.

Olen tällä hetkellä Argentiinassa. Toivon, että voitte ymmärtää, kuinka tämän järkyttävän, ennalta-arvaamattoman elämänmuutoksen jälkeen en voinut jäädä yksin kotiimme Suomeen. Mieheni oli varannut lentolippunsa Argentiinaan jo useita kuukausia sitten, joten minä päätin viime hetkellä matkustaa hänen kanssaan. Mutta fakta, että olen Argentiinassa ja että täältä on pitkä välimatka Suomeen, ei tietenkään ole mikään syy siihen etten voisi kommentoida tilannetta ja tapahtunutta. En vain itsekään vielä käsitä sitä enkä sitä, miksi pojat tekivät näin.

Viime perjantai 21. lokakuuta oli päivä, jota koko bändi oli odottanut kauan.

Harjoitukset alkoivat aikaisin aamusta. Olin hyvin kipeä ja jännittynyt, koska en ollut edes kyennyt laulamaan harjoituksissa. Hermostuneisuuttani lisäsi se, että konserttiohjelma oli pidempi mitä normaalisti Nightwishin konserteissa. Lisäksi me esiinnyimme vieraan taiteilijan kanssa, minulla oli huomattavasti enemmän vaatevaihtoja konsertin aikana ja ensimmäistä kertaa käytimme suuria screenejä sekä yleensäkin suurempaa lavaproduktiota. Ei pidä tietenkään unohtaa faktaa, että kaikkien edellisten muutoksien lisäksi konsertti taltioitiin.

Kaikki me bändin 5 ihmistä teimme mahdolliseksi sen, että vihdoinkin soitimme Hartwall Areenalla konserttimme.

Vaikkakin jokainen meistä tiesi, että konsertti oli etukäteen loppunmyyty, vasta lavalla ollessamme huomasimme, että jokaisen paikan täytti kasvo. Tunne oli uskomaton.
En tule koskaan unohtamaan, miten ihanalta tuntui upean suomalaisen yleisön kannustus ja vastaanotto.

Konsertin päätteeksi lavalla itkin ilon kyyneliä. Ilon kyyneliä siitä, että sain tehtyä parhaani, vaikkakin olin sairas. Ilon kyyneliä siitä, että meidän pitkä kiertue sai parhaan mahdollisen päätöksen ja ilon kyyneliä siitä, että sain parhaimman kiitoksen mitä artisti voi toivoa saavansa tekemästään työstä: suuret aploodit ja monet hymyilevät kasvot edessäni. Sillä hetkellä en tiennyt, että joudun vuodattamaan surun kyyneliä hyvinkin pian.

Konsertin jälkeen pojat kutsuivat minut takahuoneeseensa ja pyysivät minua halaamaan kaikkia heitä yhdessä. Sillä hetkellä halaus tuntui odottamattomalta, sillä tradiitioksi muuttunut halaus oli samanlainen, jonka olimme tottuneet tekemään ennen jokaista konserttia. Traditio, joka oli jäänyt pikku hiljaa lisääntyneiden riitojen jäädytettyä välimme.
Välitön tunteeni halatessani heitä oli kiitos, jonka sanoinkin ääneen, saamatta siihen keneltäkään vastausta. Tämän jälkeen he antoivat minulle kirjeen, jonka pyysivät minun lukevan seuraavana päivänä. Tämä kirje on sama kirje, joka nyt on julkaistu avoimesti julkisuudessa.

Luin kirjeen ja järkytyin. En tiennyt mitä ajatella, enkä oikeastaan vieläkään nyt kirjoittaessani näitä rivejä.

Aistin suurta vihaa kirjeessä. Ajatukseni ovat todella sekavat ja on mahdoton ymmärtää tapahtunutta, mutta en halua vastata tähän vihaan vielä suuremmalla vihalla. Yksityisasiat eivät missään nimessä pitäisi tulla mainituiksi julkisesti. Olen pahoillani, että pojat ovat tulkinneet meitä noin väärin. En tunnista itseäni siksi, jota kirjeessä kuvaillaan.

Olen varma, että tämä on surullinen hetki meille kaikille, pojille myös.

Kun kuitenkin olisi ollut niin monta eri tapaa ja mahdollisuutta ilmaista tämä asia minulle, en tule koskaan ymmärtämään tapaa jonka he valitsivat. Kirjeessä he syyttivät minua useista pahoista asioista. Mutta sillä, että he ottivat Marcelon, minun aviomieheni, mukaan tähän sotkuun, he ylittivät rajan. Marcelo on mies, jota rakastan. Hän on ystäväni ja hän on ollut suurin tuki minulle viime vuosina.

Me olimme olleet bändikavereita 9 vuoden ajan. Noiden vuosien aikana koimme hyviä hetkiä sekä välillä hieman huonompia hetkiä. Minä luulin tunteneeni nämä ihmiset, mutta olin väärässä. Toki tiesin jo minun ja mieheni suhteen alusta lähtien etteivät bändin jäsenet hyväksyneet häntä. Se oli helposti luettavissa jatkuvasti heidän kommenteistaan ja käyttäytymisestään. Mistä se johtui? Siitä, että hän on syntynyt Etelä- Amerikassa? Siitä, että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä? Siitä, että olen ainut nainen bändissä eivätkä bändin jäsenet koskaan ottaneet minua vakavasti. Mieheni oli se, joka auttoi saamaan ääneni kuuluviin?


Joka tapauksessa kaikki tämä jo tapahtunut ei tee heistä minun silmieni edessä paholaisia. Nyt on aika rauhoittua ja ajatella tapahtunutta. Minun täytyy laittaa tunteeni kokoon taas, mutta lupaan palata julkisuuteen tässä asiassa pian. Aion ilmoittaa lehdistötilaisuudesta, jossa tulen kertomaan tulevaisuuden suunnitelmistani. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että käyttäisin tilaisuutta aseena tai vastaiskuna ketään vastaan. On todella vaikea miettiä rajaa henkilökohtaisten yksityisasioiden ja sen välillä, mitä kaikki ovat omista tuntemuksistani ja näkökulmastani oikeutettuja kuulemaan.

Upeata musiikkia mitä teimme yhdessä, ei voi mikään eikä kukaan hävittää tai tuhota.

Kiitos kaikille ihmisille jotka kannustavat minua läpi tämän raskaan ajan. Perheeni, ystäväni, kollegani sekä lukuisat fanini. Rakastan teitä ja tunnen syvästi, etten ole teitä koskaan pettänyt.

Tarja


www.TarjaTurunen.com
tuulenpuiska

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Tulee vain mieleen, että minkä takia NW vs. TT riitaa pitää ruotia julkisuudessa? Tyh-mää. Henkilökohtaisten erimielisyyksien nostaminen koko kansan silmille ei voi poikia mitään hyvää. Tässä jutussa ei taida olla kuin häviäjiä. Shit hits the fan, and everyone gets it.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

tuulenpuiska kirjoitti:Tulee vain mieleen, että minkä takia NW vs. TT riitaa pitää ruotia julkisuudessa? Tyh-mää. Henkilökohtaisten erimielisyyksien nostaminen koko kansan silmille ei voi poikia mitään hyvää. Tässä jutussa ei taida olla kuin häviäjiä. Shit hits the fan, and everyone gets it.
Jooh. Jätin iltapäivälehden tänään aamulla ostamatta ihan pelkästään etusivun takia. Muistutti enemmän surkeaa seiskaa kuin uutislehteä.
Ihan kuin maailmassa ei muuta tapahtuisi, voi hyvä isä.
Ei sinänsä että asia ei kiinnostaisi, mutta asiauutisointi pitäisi erottaa skandaaliuutisoinnista.
Kiinnostava ilmiöhän tuo on, samalla tavalla kiinnostuisin HIM:in vastaavasta tilanteesta, vaikken musiikista nyt niin hulluna ole.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
killkill

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gulli-Setä, palstan epävirallinen rock-historioitsija kun on, kiteytti koko sopan aika hyvin. Itse kuulin koko sopasta myöhään eilisiltana ja ensimmäinen fiilari oli "perhana, olipa erinomaisen hyvin rakennettu pr-peliliike".

NW:issa on kyse kuitenkin jo kohtuullisen suurista rahoista. Jos Eagleskin kykeni tekemään cumbackin huomattavasti ennen Helvetin Jäätymistä, ei se liene ylivoimaista tälle yritämme-päästä-The Rock II:sen-soundtrackille-hanszimmeriksi-hanszimmerin-paikalle -tilitalityttyy-orkesterille.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tokihan taiteeseen kuuluuvat räiskyvät toimenpiteet ja näyttävät vedot. Suuressa maailmassa räiskitään aseilla ravintoloissa, Suomessa tyydytään hieman hillitympiin menettelyihin. Hyvää peeärrää totta kai, vaikka totta on sekin, että paremminkin asian olisi voinut tehdä. Toisaalta bändin jäsenet varmaan tiesivät, että jos fudut annetaan, asia täytyy ilmaista mahdollisimman hienovaraisesti. Jos Tarja olisi ollut Tarmo, avointa kirjettä ei olisi joko julkaistu tai sitten sisältö olisi ollut tiukkaa tavaraa, eikä lässytystä niin kuin nyt.

Oli miten oli, vahvasti epäilen Turusen olennaisuutta bändissä, vastaavia esiintyjiä varmasti löytyy. Ei hän mikään Bruce ole, joka vei ilmahälytysäänellään Maidenin maailmanmaineeseen, pudotti sen alas poistumalla kuvioista ja toi orgastisen elämyksen takaisin palatessaan kokoonpanoon. Klassisia ääniä löytyy vähän joka läänistä, omaperäisiä rock-tyyppisiä paljon vähemmän.
Paras päivä ikinä.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Suvinen kirjoitti: Holopainen itse teki jutusta julkisen julkaisemalla avoimen kirjeen. Tätä olen itsekin ihmetellyt, miksi?!
Todella epäreilulta tuntuu. Ja tottakai Tarja on aviomiehensä puolella. Eikö jokainen teistä olisi? Ihan oikein, että sen myös julkisesti kertoo.
Villi veikkaus että Nightwishin laulajan vaihtuminen olisi jossain vaiheessa ylittänyt uutiskynnyksen, viimeistään ensimmäisellä keikalla uuden solistin kanssa. Yhtä villi veikkaus on että huhumylly tapahtuneen syistä olisi ollut taivaissa ennen ensimmäistä kertosäettä.

Tokihan Tarja on aviomiehensä puolella, niin kuuluukin olla, mutta ainakaan Holopaisen Ilta-Sanomille antaman lausunnon mukaan kukaan ei syytäkään aviomies-Marceloa vaan manageri-Marceloa. Miten nämä sitten erottaa toisistaan, voikin olla Tarjalle hiukka hankalampaa.

Mutta on Tarja silti mun pikkupikkuserkku, wuu-fucking-huu.
SingleMalt

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Suvinen kirjoitti:Holopainen itse teki jutusta julkisen julkaisemalla avoimen kirjeen. Tätä olen itsekin ihmetellyt, miksi?!.
Siksi, että toimimalla näin, bändi jäi henkiin ja meno jatkuu uuden solistin hakemisella. Jos Tarja olisi ilmoittanut eroamisestaan, olisi ykköskeulakuvan poistuminen tulkittu bändin hajoamiseksi ja kaikki huomio olisi kiinnittynyt vain Turuseen.

Hassua kyllä, että tämä asia kiinnostaa näin paljon. Itse en ole bändistä ikinä erikoisemmin pitänyt ja musiikkikin on mennyt vain ihan taustalla. Nyt tänä aikana olen bändiin tutustunut enemmän, kuin aikaisemmin yhteensä. Mahtoiko se olla homman tarkoituskin?
mustanikki

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Toisaalta lainattua...

Olipa kerran ihan oikea...
Kirjoittanut: prinsessa? 24.10.2005 klo 16.05

Ja prinsessalla bändi.

Tämän TÄYSIN KUVITTEELLISEN bändin levy-yhtiö sai oudon onnittelu-faxin eteläisestä, kaukaisesta maasta:" onneksi olkoon, olette myyneet perkeleesti levyjä maassamme ja tulisimme tekemään juttua ja ottamaan kuvia".

Levy-yhtiön kirjanpidon mukaan levyjä tuossa maassa oli myyty vain muutamia kymmeniä tuhansia, joten paljastuikin hassu asia: bändiä lähellä oleva Alfredo olikin myynyt toista sataa levyä omaan piikkiinsä oman levy-yhtiönsä kautta ja "unohtanut" jokusen satatuhatta levyä.

Noloa kaikinpuolin, mutta koska rakkaus on sokea, Alfredon rakastettu piti tämän puolta loppuun asti. Tiukasti yhteen kasvaneeseen bändiin kehittyi nyt kaksi leiriä ja tilanne vain paheni maailmankiertueen aikana. Alfredo supatteli rakkaansa korvaan tämän olevan bändille korvaamaton ja lopulta supattelu nousi päähän. Viimeisen sovitun keikan jälkeen muu bändi teki ratkaisunsa, jota oli ilmeisesti kypytellyt jo vuoden päivät. Yhteishenkeä pilaavat ainekset on vaihdettava riskien uhallakin.

Bändi ei enää ikinä olisi entisensä, mutta voisi olla jopa parempi? Se jää nähtäväksi...

Sen pituinen se.
------------------------------------------------

ps. tämähän oli vain satua ja mahdolliset yhtymäkohdat oikeisiin ihmisiin ja tapahtumiin vain lukijan oman mielikuvituksen tuotetta.
gullible

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja gullible »

Lyön toisen euron vetoa siitä, että Nightwish julkaisee Greatest Hits-pläjäyksen vuoden kuluessa "uuden vokalistin kanssa työstettävää uutta albumia odotellessa".
Dumari

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti:Lyön toisen euron vetoa siitä, että Nightwish julkaisee Greatest Hits-pläjäyksen vuoden kuluessa "uuden vokalistin kanssa työstettävää uutta albumia odotellessa".
Eikös ne just julkaisseet kokoelman "Highest Hopes - The Best Of Nightwish " :wink:
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
gullible kirjoitti:Lyön toisen euron vetoa siitä, että Nightwish julkaisee Greatest Hits-pläjäyksen vuoden kuluessa "uuden vokalistin kanssa työstettävää uutta albumia odotellessa".
Eikös ne just julkaisseet kokoelman "Highest Hopes - The Best Of Nightwish " :wink:
Jep, juuri pukkasivat pihalle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

gullible kirjoitti:Lyön toisen euron vetoa siitä, että Nightwish julkaisee Greatest Hits-pläjäyksen vuoden kuluessa "uuden vokalistin kanssa työstettävää uutta albumia odotellessa".
Tottahan vanhoja hyviä aikoja on muisteltava. Maideniltakin tuli jos jonkinlaista kokoelmaa (A Real Dead ja Live One, Best of the Beast ja edelliset kaksi yhdistelmänä. Lisäksi kaikista levyistä tehtiin enhanced-versiot). Silloin on taottava, kun rauta on kuumaa, kun tulevaisuudesta (jatkuuko menestys) ei koskaan tiedä.
Paras päivä ikinä.
WanhaPervo

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Riemumieli kirjoitti:
gullible kirjoitti:Lyön toisen euron vetoa siitä, että Nightwish julkaisee Greatest Hits-pläjäyksen vuoden kuluessa "uuden vokalistin kanssa työstettävää uutta albumia odotellessa".
Tottahan vanhoja hyviä aikoja on muisteltava. Maideniltakin tuli jos jonkinlaista kokoelmaa (A Real Dead ja Live One, Best of the Beast ja edelliset kaksi yhdistelmänä. Lisäksi kaikista levyistä tehtiin enhanced-versiot). Silloin on taottava, kun rauta on kuumaa, kun tulevaisuudesta (jatkuuko menestys) ei koskaan tiedä.
Deep Purple kasattiin uudelleen 80-luvulla. LP-levyssä luki "kohtalo toi heidät takaisin yhteen". Joku (ehkä ex-jäsen, joka ei innostunut tai ei otettu mukaan) kommentoi kuitenkin "pankkitilien ylitys toi heidät jälleen yhteen".
Vastaa Viestiin