Nightwish erotti laulajansa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KGrilli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Miksi hankkia sitten uutta laulajaa kun bändistä löytyy jo mitä kovimman tason raskaan musiikin laulajamestari?
ei mun mielestä tarja ole hyvä muuta kuin niissä oopperalaulua muistuttavissa falsettiosuuksissa. normaaliäänellä, normaalitekniikalla se on aika tavis. sori, mun mielipide.
Tarkoitin Marcoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Muillehan riidat ja erimielisyydet tulevat usein yllätyksenä
oli sitten kyse bändistä tai joidenkin avioliitosta, sillä ei näistä
asioista anneta väliraportteja että nyt alkaisi olemaan merkkejä
hajoamisesta. Itse ajattelin että minkä ihmeen takia heidän
piti erottaa Tarja, mutta sitten tietysti älysi että kai he nyt sen
parhaiten tietävät. Kyllähän bändeistä on ennenkin erotettu
ja monet ovat hajonneet.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
kyyppo

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Luin tuosta laulajan erottamisesta Ylen teksti-tv:n kotimaan uutisista. Mitä vittua? Ei taida tässä maassa paljon tapahtua, jos jonkun rokkipumpun kiekujan erottaminen ylittää uutiskynnyksen. Vai onko kaikki suomalaiset yötoivefaneja? Paskaahan se on, helvetti. Ei tosin ihan niin paskaa kuin esim. juuri Evanescence, mutta kuitenkin.
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kyyppo kirjoitti:Luin tuosta laulajan erottamisesta Ylen teksti-tv:n kotimaan uutisista. Mitä vittua? Ei taida tässä maassa paljon tapahtua, jos jonkun rokkipumpun kiekujan erottaminen ylittää uutiskynnyksen. Vai onko kaikki suomalaiset yötoivefaneja? Paskaahan se on, helvetti. Ei tosin ihan niin paskaa kuin esim. juuri Evanescence, mutta kuitenkin.
Oletko ihan tosissasi? vastahan tässä joku päivä lööpeissä luki kissan kokoisin otsikoin että "Riitta itki". Ensin ihmettelin että mitä vittua, mutta toinen lööppi oli jo niinkin informatiivinen pläjäys että kyse oli kymppitonnin viimeisestä jaksosta jossa Riitta ulisi.

EDIT: Olenko muuten ainoa jonka mielestä tuo Nightwishin kaupallisuus on jotenkin ryöstäytynyt käsistä? levyn yhdestätoista kappaleesta ainakin viisi julkaistaan sinkkuina joista on sitten tehty jewelcase, digipak, dvd ja 7" versiot.
Viimeksi muokannut Starflare, 23.10.2005 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
guyatone
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 15.08.2005 11:06
Paikkakunta: jynkkylä

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja guyatone »

ei vittu, hyvä että on päästy itketämästä mitätöntä asiasisältöä kun aletaan ulostamaan offtopikia oikein urakalla. hyvin te vedätte.

en mikään fani ole mutta muutama ihan kunnon fiilistely biisi porukalta löytyy. jos Tarja on sellainen diiva minkä em. avoin kirje antaa ymmärtää, olen iloinen äijien puolesta. vaatii ihan vitusti pokkaa erottaa suosittu, nousussa olevan bändin keulakuva. itse lähinnä kiinnittänyt huomiota Tarjaan, onhan hän pumpun keulakuva, mutta nyt heräsi kiinnostus itse kokonaisuutta kohtaan. ulkomailla äijät luultavasti naulitaan kulukusista seinille. fanitushan on siellä (ilmeisesti myös täällä)jäänyt anaalivaiheeseen. tai näin olen antanut itseni ymmärtää.
If you want to fuck with eagles, you better learn to fly.
Aito_Johanna

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

En tiedä muusta, mutta minusta Tarja Turunen on aina ollut jotenkin ärsyttävä. Enkä siitä laulustakaan tykkää. Ja sillä oli ruma puku Linnan juhlissa, vaikka Ilta-Sanomat (vai olikse MeNaiset) rankkasikin sen jollekin top tyylikkäimmät -listalle. En itke, jos koko Nightwish näin katoaa maailmasta. :on:
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

guyatone kirjoitti:ei vittu, hyvä että on päästy itketämästä mitätöntä asiasisältöä kun aletaan ulostamaan offtopikia oikein urakalla. hyvin te vedätte.

en mikään fani ole mutta muutama ihan kunnon fiilistely biisi porukalta löytyy. jos Tarja on sellainen diiva minkä em. avoin kirje antaa ymmärtää, olen iloinen äijien puolesta. vaatii ihan vitusti pokkaa erottaa suosittu, nousussa olevan bändin keulakuva. itse lähinnä kiinnittänyt huomiota Tarjaan, onhan hän pumpun keulakuva, mutta nyt heräsi kiinnostus itse kokonaisuutta kohtaan. ulkomailla äijät luultavasti naulitaan kulukusista seinille. fanitushan on siellä (ilmeisesti myös täällä)jäänyt anaalivaiheeseen. tai näin olen antanut itseni ymmärtää.
Kiitos, kyllä kityssä pienestä huomautuksesta osataan leipoa oikein verevä nujakka.

Itse aiheesta olen melkolailla samaa mieltä kanssasi, mutta en koe että bändi olisi nousussa, vaan enemmänkin suosionsa huipulla. Itse en ole koskaan tajunnut tuota keulakuva härdelliä, sillä jos musiikki ei kiinnosta, siinä ei auta mitkään keulakuvat tai imagot, ja ainakin itsellä sama menee myöskin toisin päin.

Ja kyllä Tuomaksen e-mail loota on luultavasti jo täynnä hatemailia.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Aivan oikein jos muija on diiva paska joka antaa pelastaja miehensä sanella kaiken niin FUCK OF :lol: ovi on tulla eikä täydy tulla takas.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dumari

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:En tiedä muusta, mutta minusta Tarja Turunen on aina ollut jotenkin ärsyttävä. Enkä siitä laulustakaan tykkää. Ja sillä oli ruma puku Linnan juhlissa, vaikka Ilta-Sanomat (vai olikse MeNaiset) rankkasikin sen jollekin top tyylikkäimmät -listalle. En itke, jos koko Nightwish näin katoaa maailmasta. :on:
Olen täysin eri mieltä, tosin siitä linnan puvusta en tiedä.
Olen tykännyt Nightwissistä 3-4 vuotta, tuskin mielipiteeni tulee muuttumaan vaikka Tarja pändistä ulos potkittiinkin. Toki jos musiikillinen suuntaus kääntyy päälaelleen, niin sitten voi olla etten pidä enää.

Offtopikkailuun: Minäkään en tajunnut Gingstonin ensimmäistä antia tähän ketjuun. Jos topikin otsikkona on jokin tietty asia, niin oletan että puhutaan SIITÄ KYSEISESTÄ asiasta, eikä YLEISELLÄ TASOLLA sen suuntaisista asioista. Toki tällä palstalla MELKEIN kaikki sortuvat ennen pitkää offtopikkailuun, en näe asiaa natsismina, jos siitä huomauttaa tai kysyy mikä oli pointti.

btw: Starflaren kirjoituksissa en ole havainnut haukuttavaa.
Geetzu

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ootte te kyllä urpoja tarttuessanne tuohon Gingstonin heittoon. aimon avauksessa kun ei juurikaan muuhun kai pyritty kuin tiedottamaan tästä viikonlopun hitti-uutisesta porukkamme ensimmäisenä. Niin, ja vähän toki aloteltiin pohdintaa siitä kuka Tarjan tilalle tulisikaan. Meinattiin alkaa pohtimaan. Se hymppä oli hyvä. Mitä Tarjaan tulee niin lisädiivamaisuutta kaivelin hänestä irti vain fantasioissani, vähän turhan "lame" noinkin päheeksi naiseksi. Mahtaa muuten vituttaa kun ei päässyt aviomiehen välittämänä postaamaan avointa erokirjettä.

edit: Tehkää vittu noille lainauksillenne jotain.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yleishuomiona: voisitteko kiihtymykseltänne kuitenkin lainata vähän siistimmin, ei tarvinne aina kaikkea paskaa sisällyttää vastaukseen.

Voin helposti uskoa ettei Tarjalle Nightwish ole ollut kuin mahdollisuus julkisuuteen ja diivailemaan, musiikillisesti tämmöisen poppibändin keulakuvailu tuskin on antanut klassiselle laulajalle mitään haastetta.

Jos kyse olisi normaalista työstä, laittaisin huonon pomon syyksi koko jupakan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RolloTomasi

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumari kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:En tiedä muusta, mutta minusta Tarja Turunen on aina ollut jotenkin ärsyttävä. Enkä siitä laulustakaan tykkää. Ja sillä oli ruma puku Linnan juhlissa, vaikka Ilta-Sanomat (vai olikse MeNaiset) rankkasikin sen jollekin top tyylikkäimmät -listalle. En itke, jos koko Nightwish näin katoaa maailmasta. :on:
Olen täysin eri mieltä, tosin siitä linnan puvusta en tiedä.
Dumaria komppaan.

AJ, olisin ollut yllattyneempi, jos olisit sanonut jotain positiivista Nightwishista tai Tarja Turusesta. Hienoa kuitenkin, etta linjasi pitaa.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.10.2005 5:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Oli aika katkeraa tilitystä Tuomaksen kirje. Näittekö seitsemän uutisten haastattelun? Sanoi, että nimenomaan näin tekivät, että saisivat oman äänensä ENSIN kuuluviin.
Tätä itsekin arvelin, hieman pr-maailmaa tuntevana. Tällä tempulla yhtyeellä voi vielä ollakin tulevaisuutta. Tarjan aktiivisuus olisi johtanut suoraan pelkkiin hajoamispuheisiin, nyt suuri yleisö on lähinnä odottavalla kannalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RolloTomasi

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:
Oli aika katkeraa tilitystä Tuomaksen kirje. Näittekö seitsemän uutisten haastattelun? Sanoi, että nimenomaan näin tekivät, että saisivat oman äänensä ENSIN kuuluviin.
En nahnyt, enka vain siksi, ettei minulla ole televisiota. Sanoivatko he mitaan muuta oleellista, mita kirjeessa ei ollut?
kyyppo

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Starflare kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:Luin tuosta laulajan erottamisesta Ylen teksti-tv:n kotimaan uutisista. Mitä vittua? Ei taida tässä maassa paljon tapahtua, jos jonkun rokkipumpun kiekujan erottaminen ylittää uutiskynnyksen.
Oletko ihan tosissasi? vastahan tässä joku päivä lööpeissä luki kissan kokoisin otsikoin että "Riitta itki". Ensin ihmettelin että mitä vittua, mutta toinen lööppi oli jo niinkin informatiivinen pläjäys että kyse oli kymppitonnin viimeisestä jaksosta jossa Riitta ulisi.
No mut, kyllähän iltapäivälehtien lööpit on kuitenkin ihan eri asia kuin Ylen uutiset. Ei kai Yle sentään Riitan vollotusta uutisoinut? Ainakaan Nykäsen Masan tempauksista ko. pulju ei tiedota yhtään niin runsaasti kuin iltapäivälehdistö.
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kyyppo kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
kyyppo kirjoitti:Luin tuosta laulajan erottamisesta Ylen teksti-tv:n kotimaan uutisista. Mitä vittua? Ei taida tässä maassa paljon tapahtua, jos jonkun rokkipumpun kiekujan erottaminen ylittää uutiskynnyksen.
Oletko ihan tosissasi? vastahan tässä joku päivä lööpeissä luki kissan kokoisin otsikoin että "Riitta itki". Ensin ihmettelin että mitä vittua, mutta toinen lööppi oli jo niinkin informatiivinen pläjäys että kyse oli kymppitonnin viimeisestä jaksosta jossa Riitta ulisi.
No mut, kyllähän iltapäivälehtien lööpit on kuitenkin ihan eri asia kuin Ylen uutiset. Ei kai Yle sentään Riitan vollotusta uutisoinut? Ainakaan Nykäsen Masan tempauksista ko. pulju ei tiedota yhtään niin runsaasti kuin iltapäivälehdistö.
Jooh, ei onneksi, menee vähä omat ja muitten uutisoinnit sekaisin kun tulee niin ihmeellisiä otsikoita välillä :wink: .

Tämä olikin uusi tieto että Marcelo oli puhelinhaastikseen saatu, olikohan Tarja ollut niin shokissa ettei itse kyennyt? Tässä on hieman sekava olo kun on sen kirjeen lukenut, ja sitten saa kuulla että Tarja itkee ja on shokissa ja kohta luultavasti alkaa se mmolemminpuolinen syyttely :roll: .

Hieman ahdistaa kun ei noita uutisia nähnyt, toivottavasti huomenna vielä jaksavat kertoa.
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Tämä olikin uusi tieto että Marcelo oli puhelinhaastikseen saatu, olikohan Tarja ollut niin shokissa ettei itse kyennyt? Tässä on hieman sekava olo kun on sen kirjeen lukenut, ja sitten saa kuulla että Tarja itkee ja on shokissa ja kohta luultavasti alkaa se mmolemminpuolinen syyttely
Varmaan Tarja harkitsee nyt kunnolla millaisen tiedotteen antaa julki. Varmasti uutisia aiheesta tulee, ja syvempääluotaaviakin artikkeleita jahka aikaa kuluu.
Varmasti, ellei jopa ihan jotain PR henkilöä palkkaa hommaan. Syväluotaavia juttuja saadaan luultavasti lukea alan mediassa, ja seiskassa :D .
RolloTomasi

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:
Kiitos.
Starflare

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:Jahas, Turunen on ilmoittanut pitävänsä lehdistötilaisuuden marraskuun alussa.

EDIT: Ylen uutiset kertovat että toukokuussa olisi tulossa Nightwish-kirja, jossa ruodittaisiin tätä tapahtunutta tarkemmin.

EDIT2: Heh, niinpä näkyy olevan, olit muuten oikeassa, kyllä se Tarja valmistautuu oikein kunnolla tähän, mutta tuleekohan sieltä mimmoinen vasta-isku?
Viimeksi muokannut Starflare, 24.10.2005 1:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
HellBell

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jos yhtye kaikille muille yhtyeessä olijoille on aikas elintärkeä juttu ja sitten yhdelle se onkin jotain "josta voisi lähteä koska tahansa"..
Niin erotuspäätös oli ehkä molemmille osapuolille se paras ratkaisu - Turunen voi jatkaa sooloilua soolona ja yhtye yhtyeenä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Luulemani mukaan Tarjan viimeisin asuinsija on ollut Suomessa Kuusankoski, jos muut on Kiteellä asuneet, voi olla pieniä katkoksia tiedonvälityksessä?
Okei parasta mikä Nightwishin nimellä julkaistiin oli Nighrwish-olut, jota varmaan parhaiten saa kiteeltä ellei ole jo kaikkea mahan kaadettu, onnistuin tuota olutta löytämään Helsingista itäkeskuksen K-marketista, joten kippasin Nightwishin muistolle jo hieman etukäteen elokuussa..:twisted:

Ei tähän maailma kaadu, sillä olutta vielä varmasti pannaan Suomessa! :lol:

www.nightwish.com
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Olen lukenut jokusen Tarjan haastattelun ja pari viimeistä on jättänyt negatiivisen maun tyyliin, kuka toi narttu luulee olevansa? No, nyt hommaan tuli hieman lisätietoa. Hieno veto Nightwishilta mielestäni, tuollainen hallittu hajoaminen voi mahdollistaa menestyksekkään jatkon. Useinhan veriset riidat jättävät molemmat osapuolet rammoiksi, joten oli hyvä viheltää peli poikki vielä kun järki vähän hillitsee sanomisia.

Turuselle veikkaan puoliskoista heikompaa tulevaisuutta, sillä kyseessä ei ole mikään Karita Mattila. Viihdepuolella Tarja rinnastuu lähinnä Linda Lampeniukseen ja klassisella puolella voi irrota vakipaikka kansallisoopperasta.

Tarjan korvaajan löytäminen voi osoittautua todella helpoksi, koska klassisessa laulussa tyyli ja persoonallisuus vaikuttaa vähemmän kuin tyypillisessä pop-touhussa. Persoonapuolellakin Tarjan viehätys on perustunut lähinnä oikean nätin laulajan hengaamiselle hevi-piireissä, eikä niinkään henkilökohtaisiin ominaisuuksiin.
bedlam

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onpahan taas yksi bändi poissa siitä joukosta, jonka musiikkia kuullessaan täytyy kiroillen juosta vaihtamaan kanavaa. Tämä minulle ensimmäisenä uutisen kuullessani tuli mieleen. Vai saakohan täällä tällaista ajatusta sanoa?
Dumari

Re: Nightwish erotti laulajansa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:Onpahan taas yksi bändi poissa siitä joukosta, jonka musiikkia kuullessaan täytyy kiroillen juosta vaihtamaan kanavaa. Tämä minulle ensimmäisenä uutisen kuullessani tuli mieleen. Vai saakohan täällä tällaista ajatusta sanoa?
Miksei sais sanoa? Ja paskanjauhannan puolella löytyy topikki, jos haluaa keskustella, mikä kirjoittelu on sopivaa tähän tähän ketjuun.

edit: elikä jos tekee mieli jatkaa, niin laita lainauksien kera viestisi vaikka sinne t: Pikku-Hitleri :wink:
Viimeksi muokannut Dumari, 24.10.2005 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin