Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
hanneriina

Esittely

Viesti Kirjoittaja hanneriina »

Olen pahasti nettiriippuvainen, mutta vasta nyt chatin ihmeellisen maailman uudelleen löytänyt haaveilija ja tyhjäntoimittaja. Kiinnostuksen kohteita on vähän turhankin paljon vakavista yhteiskunnallisista asioista kaiken maailman taiteisiin. Tykkään ihmisistä ja tulen yleensä niiden kanssa juttuun. Useimmille miehille olen kuitenkin vähän liian... jotain.
Viimeksi muokannut hanneriina, 10.02.2006 11:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Painostani yllättävän suuri osa muodostuu hiuksista. Tykkään silti ajatellakin joskus. Mistä löytää useimmiten: eksyksistä.

http://www.city.fi/kayntikortti/view.php?n=-hermine-
Avatar
Pirjo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 16.10.2005 16:23
Paikkakunta: HeLLsinki

mina

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

aiempin jo Cityssä lähinnä lueskelin, seurasin tietysti hyvää (??!!) seuraa Kityyn ja taas löysin itseni täältä.

puhua pulputan paljon, naurankin satunnaisesti, yritän valmistua koulusta ja vakuuttua siitä että Suamikin on ihan jees paikka olla. sillä täällähän sitä taas ollaan.

kohtalaisen toivoton, epätoivoinen ja säälittävä tapaus. jaksa olkoon kannssanne että minua jaksaisitte.
coldheart cynic
that's what's become of me
coldheart cynic
that's what you've made of me
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ujo, hiljainen, introvertti.

Hävytön rääväsuu, hillitön flirtti, vähissä vaatteissa.

Sarkasmia, itseironiaa, mustaa huumoria.

Järkevä, asiallinen, jalat maassa.

Hassu hupakko, joka ei pidä ihmisistä, mutta rakastaa teitä kaikkia. Tai melkein kaikkia. Entinen kalju, nykyinen semi-absolutisti. Legendaarisen tissin omistaja.
Viimeksi muokannut Lolita, 12.08.2006 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Tulinpahan vain kokeileen tätäkin palstaa josko täällä tulisi
juttuun ja on täällä yksi live-tuttukin, moro vaan hänellekin. Kityyn
tutustuin silloin kun heitä alko näkökulmalle tunkeutua. Näkökulma taustan
takia saattaa kestää jonkin aikaa ennenkuin sopeudun kity kulttuuriin, jos ollenkaan. En ole vaihtamassa palstaa, vaan hakemassa uusi palstoja
entisten rinnalle.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
Pikku-Akka

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Niin, täällä sitä nyt ollaan. Kiitos Ginan.

27-v naikkonen. Perhettä ja velkaa on. Harrastuksina erinäiset urheilumuodot, leffat ja siivoilu. Sitähän riittää.
Niin, työ haittaa pahasti harrastuksia eli mitään ei taho ehtiä harrastaan.

Varsinainen räpätäti, tosin kiltti sellainen.
1108

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aine: 1108

Merkki:
Äijä, Urpo, Kuuluu metalliryhmään.

Keksijä:
Selvittämättä, mysteeri

Atomipaino:

72 kilon tietämillä, noin 395,604 g/cm

Esiintyy:

Harvinainen. Ainoa tunnettu keskittymä aineelle löydettiin Tampereelta vuonna -77. On havaittu aineen liikkuvan seudulla vielä tänä päivänäkin. Tehty yksittäisiä havaintoja ympäri Suomea. Ainetta havaittu myös rajojen ulkopuolella, tutkimukset kesken. Epäillään kyseessä olleen Tampereelta löydetyn keskittymän.

Fyysiset ominaisuudet:
Melko neutraali. Korkea kiehuntapiste. Omaa aineryhmänsä komeimman ulkomuodon.

Kemialliset ominaisuudet:
Pystyy absorboimaan suuria määriä alkoholipitoisia nesteitä. Hakeutuu aineen Nainen läheisyyteen, tutkijat pitävät tätä ominaisuutta mysteerinä. Aineena Nainen yleensä pyrkii hylkimään ainetta 1108. On kumminkin havaittu että aine Nainen pyrkii oikeissa olosuhteissa aineen 1108 läheisyyteen. Optimaalisissa olosuhteissa ja oikeassa lämpötilassa aineet 1108 ja Nainen yhdistyvät toisiinsa herkästi.

Käyttötarkoitukset:

Aineena 1108 on sangen metka. Tutkijat ovat havainneet aineelle ominaisina ilmiöinä muun muassa: huumorin, hyväntuulisuuden. Käyttötarkoitusta rakennusteknisten tehtävien parissa tutkitaan kliinisesti parasta aikaa.

Tunnistetaan seuraavilla kokeilla:
Helpoin tapa tunnistaa aine 1108 oikeaksi, on käyttää houkuttimena aineen metalliryhmälle ominaista kykyä reagoida oikeantyyppisiin ääniin. Aine hakeutuu helpolla seuraavien äänilähteiden pariin : Kotiteollisuus, Mokoma, Dark Throne, Bathory, Mustan Kuun Lapset, ...And Oceans, Combichrist, Slayer, Sentenced, Danzig ja Misfits eräitä mainitaksemme.

Varoitukset:
Reagoi huonosti seuraavien aineiden kanssa, Sivari, Pissis ja Trendiperse. Tuloksena aineiden reaktiosta on nouseva desipelitaso. Välitöntä vaaraa reaktioissa ei ole havaittu.
Sonia
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 25.10.2005 8:45
Paikkakunta: landet

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Sonia »

24-vuotias iki-espoolainen nyt muualle muuttanut tyttönen. Päivät kuluvat lähes maaseutumaisessa miljössä eläinlauman, poikani ja naiseni kanssa. Joskus cityn ja kityn selailua aamuteen ajan, addismia ei havaittavissa. =)
Viimeksi muokannut Sonia, 04.11.2005 9:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä en tajuu enää mitään
tuijotan vaan
jokin sussa pudottaa mut tosiaan
DeliriumTremens

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

entinen Prozac79 :)
Viinikumi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Viinikumi »

Joskus Cityn palstoja lueskellut ja sinne hiukan kirjoitellutkin. Ei ole aika riittänyt kirjoitella tänne, mutta ehkä vielä siihenkin ehdin. Wanha ikinuori mies, ikää 28 vuotta fyysisesti.
Avatar
Pulmuset
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 29.10.2005 20:38

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Pulmuset »

Ihan vaan tultiin sanoon hyvää iltaa.
DeliriumTremens

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

laiska, tyhmä ja saamaton...

26vee, vantaalta, punamustahiuksinen sairaanhoitajaopiskelija, wannabe-lääkäri, avoliitossa maailman ihanimman miehen kanssa, ja omistan maailman ihanimman oranssin kissan




:on: :tiistai:
Avatar
Tiberia
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 03.11.2005 23:26

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Tiberia »

Hei...

Tiberia, viilee ja vaalee, sisältä jotain ihan muuta. Cityssä lueskelin ja erilaisilla nickeillä joskus kirjoittelinkin, nyt tulin katsomaan tänne että mitäsmitäs. Kirjoittelen ja lueskelen kohtuuttoman paljon, joskus jopa nostelen puntteja ja aerobiccailen. Yli-opiskelen. Olen omanlaiseni kumma möykky, mielettömän onnellisesti seurusteleva ja 3-vuotiaan pienen pojan ilkeä osa-aika-äitipuoli :wink:
...sanoi Kettu.
Neitsyys43
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 06.11.2005 18:39
Paikkakunta: Varkauden alhot

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Neitsyys43 »

Se olen minä.
slam

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja slam »

Neitsyys43 kirjoitti:Se olen minä.
it´s juu really... naur

Minä, maailman omistaja, ja entiseltä nimeltään enterbrise. Entinen ujo ja nykyinen kiimaisena kirmaava ihminen. :lol:
Avatar
JohnnieD
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 07.11.2005 7:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja JohnnieD »

Moi. Tämän nimimerkin takaa löytyy mieshenkilö pohjoisesta, joka huolestui tilastaan aiemmin tänä vuonna huomatessaan eksyvänsä yön pimeinä tunteina yhä useammin ja useammin ensiksi Cityn ja myöhemmin Kityn keskustelujen maailmaan. Aikansa lueskeltuaan ja ahmittuaan toisten kirjoituksia hän uskaltautui nyt lopulta itsekin avautumaan tällä foorumilla.

Tämä Johnnie tykkää rokista, matkailusta, pallon perässä juoksemisesta ja nörtteilystä (enimmäkseen huvin, mutta välillä myöskin työn merkeissä), ja paljastaa tuntevansa nykyisistä ja entisisistä kityaddikteista ennestään jopa yhden tapauksen - ja vieläpä ihan livenä. Pitää kaksimielisistä jutuista sekä avarakatseisista ja rehellisistä ihmisistä. Välttelee vittumaisia. Innostuu roolileikeistä ja osoittaa mielellään kiinnostusta mm. japanilaisia koulutyttöasuja tai korsetteja kohtaan.
They spun a web for me.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja mozart »

Olen neljännesvuosisadan saavuttanut hyvin tavallinen erikoisuus. Joskus mieheksi luultu, naiseksi tituleerattu henkilö, joka kirjoittaa harrastuksekseen sekä ammatikseen. Rengastettu sekä nimettömään että keskivartalon seudulle, en ole syntynyt siis hukkumaan.

Huoh. Toinen silmä auki, kahvia rinnuksilla ja pas*an maku suussa. Huomenta kaikille!

:twisted:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..no niin täällä sitä sit ollaan ja en tiedä ees lähteekö tämä viesti jonnekin fakin bittiavaruuteen vai minne, mut siis täällä ollaan ja onko tämä se haeven, jos on niin missä on sitten sitä ihanaa piparia, siis semmoista silkkistä namua..

..no ja sitten ala mennä asiaan, oukeiDos vähän niinku naisen selkänä luontevasti..elikäs murmelinuzzukka Gee mut tänne sitten vihdoin ja viimein plokkasi ja halusinhan mä vähän tulla, koska halusinhan nähdä tuon niin kivan tytön kuvan, mutta vituiksi siis meni..jo 5 min ettinyt ja ihmettellyt esim Miss Manankin sepostuksia joistain max bitti määristä mistä lie ulkoavaruusjutuista liittyen ko-kuvastuksiin tms..elikäs siis halusin, mä haluun, nähdäKin Nouwein naumuskan kuvan..ei näy eikä kuulu joten ei tää ooooosiiis sittenkään heaven, hitsi mua on taas kusetettu..minä menen pois.....:(
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Ex-Cityaddikti, vasta totuttelemassa tähän uuten kityyn. Olin pois melkein vuoden ja en ole yhtään varma haluanko taas koukuttua..

Ruskeat silmäni tarkkailevat jälleen kityä.
nami nami
AugieM

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja AugieM »

Morjens!
Minä vai?
Friikki, uniikki, taivaanrannan maalari, tuurijuoppo, litran kolpakko, vesipullo, maalainen, kaupunkilainen silti maailman kansalainen, pelto, apulanta, sähkölanka, lehmänläjä, koivu, tähti ja ranta, kallio, betoni, kerrostalo, kirjahylly, tietokone, kynttilänvalo, suora katu, raiteet ja raitiovaunu, nuori, ikivanha, matkustaja, kuljettaja, huoltoasema, yömaja, ja ties mitä
Itseäni en enää ota vakavasti, miksi siis ketään muutakaan.
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Lapsellinen (kirjaimellisesti), vanha, kyyninen, pitkäjalkainen, äärimmäisen huonon huumorin ystävä jolla on keijukaisen ruumis mutta leijonan ego.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Ruthlessboy coming back from the dead...
superkaratemonkeydeathcar
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 20.11.2005 18:27
Paikkakunta: 75

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja superkaratemonkeydeathcar »

Hei!

Olen uusi asiakirjoittaja.
Jouduin tyytymään kuvien kauniisiin naisiin
ElanorRaven

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä olen tietääkseni ihminen. Tapasin Manalan tsätissä ja pitkän - hmm - mielenkiintoisen keskustelun jälkeen törmäsin sitten tänne. Opiskelen englantia kidutuslaitoksessa nimeltä Turun yliopisto ja teen vapaa-ajalla puutarhalla töitä. Elämäni työ, uskokaapa vain.

Niin, ja tykkään pitkätukista. :P
MarthaFocker

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mä olen Martta enkä pidä sinusta.
Se ei ole sinun syysi varsinaisesti, koska en pitäisi sinusta vaikka olisit maailman siistein tyyppi.

Minut tunnetaan myös Lahen kovanaamana, Ainoana Lapsena tai sitten vaan sinä lahen pissiksenä, jolla on hyvät tissit.

Jos sinulla on ongelma, minua ei kiinnosta.
Valehtelen, huijaan, urinoin silmillesi ja kaadan saaveittain pashaa niskaasi.

Jotkut munapäät ovat väittäneet, että teflonpinnoitteeni alta löytyisi kissimirrin herkkä sydän. Ne olivat paskanpuhujia.
Vastaa Viestiin