Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
isohaara

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kakskytäkolmevuatias Tampereelta (Ritakadun ghetto), opiskelija (AMK) ja melkein kauppias (Hitlerin Siwa). Metalliveli.
Lolitaa pidempi ja hiuksetkin lyhyemmät.

Kyllästyin "erikois"foorumeihin, mieli tekee jauhaa ihan yleistä sittiä ja asiaa.
pehmopöllö
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 24.02.2006 0:30

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja pehmopöllö »

Pöllö.
Ja pehmo.
killkill

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ka soattaapa olla että oun ihtestäin jottain riähkässy, mutta pannaampa kerta kiellon piälle:
- mijes, ikkee kolomekymmentä ja kuus vuotta
- assuu akan kanssa
- ei ou kyöriä jalloissa pyörimässä
- nyplyttellöö komputterloita työkseen
- kun ei uo töissä, lutajaa vetessä, tykkee ertyissesti luolasukeltoo
- laittaa mielellään savolaesta perinneruokoo, vaikka kyllä tämä Tampperreen perinnemakkarakkii maestuu makosalta
- Irene Partanne leippoo parraat kukot. Siihe ei uo siulla mittään vastaansanommista, tiijä se!
Tsaari

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Minä, Tsaari, olen jäykkä ja kulmikas. Puhun harvoin ja silloinkaan en asiaa. Olen jokaäidin unelmavävy, tosin jo pariutunut ja tuplasti lapsellinen. Mittarilukema on selkeästi suurempi kuin suurimmalla osalla Kity-kirjoittelijoista.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jos vaikka viimein esittaytyisi.
Eli 30 vuotinen enemmankin satunaiskavija jonka nappaimistolla on krooninen skandimerkkien puutos.
Aikanaan Citya seurasin ahkerammin ja muutamaan mielenkiintoiseen keskusteluun jopa osallistuinkin. Taman paikan bookmarkkasin kun se perustettiin mutta unohdin sen enka kaynyt vahaan aikaan kunnes eraana paivana loysin taas tanne ja loin jopa profiilin.
Nyt jonkin aikaa seurattuani paikkaa voin kohtapiaan alkaa jopa sanoakkin jotakin.

- Perhetta ei ole viela joten sinkkuna asutaan paakaupunkiseudulla.
- Aatemaailma on oikealle kallistuva (myos liberalismin suuntaan).
- Sisalla hyvin paketoituna asuu vanha romantikko joka ei kyllla yleensa paase pinnalle paitsi kahden kesken.

No, eipa tassa muuta tallakertaa.
segma

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Minä olen:

Tällä hetkellä kaksikymppinen tyhjänpanttirunopoju, jolla on vinksahtanut maailmankuva. Yksin (oikeasti kämppiksen kanssa) Oulun pahamaineisessa Toppilassa asustava (tällä hetkellä) ensimmäisen vuoden yliopistokemisti, jonka harrastuksiin kuuluu urheilun (sulkapallo ja ns. akrobatia) lisäksi elektroonisen musiikin vääntäminen, valokuvailu (satunnaisesti) föytöyshöppäily (satunnaisesti) ja muu sinne suuntaan viittaava. Pakkaus sisältää myös epätavallisen huumorintajun, ruman, alati kasvavan letin ja traagisen hippilaukun, joka kulkee mukana liki joka paikkaan.

Jos minut näet, pysy kaukana, sillä minulla on mystinen taito kuivattaa kanssaihmisten silmät päähän jutuillani.
Durasel

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Durasel on uusi(s), parempi, raikkaampi versio ex-Dumarista.
Elä kysy nimimerkistä, keksin sen alle minuutissa.
Geetzu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gwyneira viipyi hetken, poksu.

Geetzu on 20+ (jouska hiljaa siellä!!11) neitonen stadista. Lapsellinen (vm. 05) ja miehekäs (since '99), nykyään jo rouvashenkilönäkin tunnettu typeryyksiä lähinnä tänne ja parille muulle ääliöfoorumille kirjoitteleva ihQ harakka. En pidä ilkeistä ihmisistä ja inhoan liian läpinäkyvää pyllynnuolentaa, siedän saada piiskaa jos joskus jompaan kumpaan itse syyllistyn. Netissä ilkeyden kyllä antaa helpommin anteeksi, täällä kitinässäkin kaipaa silloin tällöin ärsyttävää provoilua ja eripuraa...
Viimeksi muokannut Geetzu, 22.05.2006 20:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Sponge Bob's pet snail G
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2006 11:47

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Sponge Bob's pet snail G »

Sponge Bob's pet snail Gary - päähänpälkähdys ja niin ollen nikkini täällä miinus ary, joka ei mahtunut laatikkoon. Joku tuntee minut Gilraenina.

Olen nainen, 30+, lapsellinen ja hiljattain tupakoinnin lopettanut. Tykkään viinasta, miehistä ja tupakoinnista, mutta kun mikään edellämainituista ei sopinut reitille sohva - jääkaappi - lähikauppa - hiekkalaatikko (eikä budjettiini... JA ovat lisäksi epäterveellisiäkin!), olen toistaiseksi luopunut niistä kaikista.

Koiria mulla on kolme. Belgianpaimensellaisia, mustia.
Netissä kirjoittelen, kun on tylsää ja laiskottaa. Ellei sitten laiskota niin paljon, etten jaksa kirjottaa. (Oho! Nyt just se tapahtu! En - enää - jaksa - kirj...)
Avatar
aplari
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 08.04.2006 22:23
Paikkakunta: Soooooooonalahti

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja aplari »

Ör :mrgreen:
Piti tulla tutkimaan mikä paikka tää on.
Kotoa löytyy kissoja muutama ja yks koira, muualla mut tunnetaan aplarina ja appelsiinina sekä yhessä paikassa oon nappi. Jos joku nyt tunnistaa :wink:
Ebola

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Ebola »

http://www.hi.helsinki.fi/virus/zoo3.html

Taas aitona ja alkuperäisenä.
eX-Filovirus.
menhir

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja menhir »

Tulen, näen ja kitisen minäkin.

Case: Omituinen täti-ihminen länsirannalta. Sukkulan juoksu, tuulen humina puiden latvoissa, aaltojen iskut rantakiviin, villan tuoksu, pieni käsi kaulalla, soinnut korvissani, sanoja paperilla -ei minulta mitään puutu?

Ach niin, lisää olutta. Tummana, kiitos!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Saz »

Parisen viikkoa taustalla heilunut 27-vuotias naisihminen Helsingistä.
Eron jälkeen pyhittänyt elämänsä työlle, kahdelle kissalle, ystäville, urheilulle sekä itsehemmottelulle.
Mitä luultavimmin laiskahko keskustelija, mutta iloinen tervehdys kaikille! :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Poistuin joskus (en muista milloin) ja nyt tulin takaisin huvittamaan itseäni työpäivän ratoksi. Sen pituinen se.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Iltaa kaikille.Sain inspiraation liittyä seuraan ex-tempore.Aika tuli kruunu päässä valtaistuimella pitkäksi eikä hovinarrikaan osaa naurattaa jutuillaan.

Ikää on siunaantunut tarpeeksi,sitä paitsi sehän on vain numeroita ei sillä nyt ole niin suurta merkitystä kunhan tutustuu mielenkiintoisiin persooniin.

Luonteeltani olen vakaa,positiivinen,avoin (joskus iloinenkin)

Katsotaan nyt,kauanko jaksan täällä viihtyä :wink:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
silsakenraali™

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Moi, mä oon ex-nypari, mut lähdin aikoinaan kun Manala kiusas... tai niin mä jostain oon lukenut. Äiti käy edelleen joka päivä tekemässä mulle ruokaa, kun oon aina niin väsynyt työpäivän jälkeen, et en voi kuin vikertää äipälle tulikomentoja soffan pohjalta. Mä näen mieluummin tilanteeni hyvänä, koska just nyt mulla ei oo böönaa, ei kato laihdu kun käyn kuiteski heittään pundiksella settii.

Mulla on uus auto ja mut löytää perjantai-iltaisin varmimmin parkeilta. Sielt saa joskus tsiksii ihan huolella. Kerran pääsin koittaa yhtä Ritvaa "sieltä" enkä pessyt sitä koitinsormeeni sit ku vasta sain uudestaan koittaa. Kyseessä on tapahtumasarja eli vuosi ysbäviis ja heti perään nollaviis.

Sit jotku haukkuu mua whinettäjäksi, mut ne on ite ihan kliinisen pyöreitä ja sit liukkaita. Emmä saa oikein tatsii niihin. No just se mana joskus yrittää jotain säätöö ja sit yks anna on eri kiva ku se ymmärtää mun huumorii.

Voishan tässä kaikenlaista, mut mä luotan mun bäkraundosastoon, niin ei mun sit kato tartte mainostaa. Noi muut voi sit vaik munki edestä.
Leila

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ehkäpä minunkin on aika esittäytyä. Herran vuonna 2003 oli hyvin hiljainen kesä töissä. Aikani kuluksi kävin lukemassa City-lehteä ja osuin sitten keskustelupalstalle (suurimman vaikutuksen teki nimim. Poikuus41).

Olen 28-vuotias perheenäiti. Käyn päivätyössä ja viikonloppuisin hommailen miehen firmassa. Harrastuksia ei juuri ole; luen, neulon ja lenkkeilen kun vaan ehdin. Pidän lehmistä ja kissoista. IRL olen puhelias, vilkas ja kovaääninen, täällä pyrin olemaan rauhallinen ja kirjoittamaan harkiten.
RuNkkuTonttu

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vanhan Cityn kautta Kityyn (ja Kitinaan) tähän omituiseen nettiyhteisöön jämähtänyt melkein 3-kymppinen runkkari. Riippuvuus lähti eron ja vuorotyön aiheuttamasta unettomuudesta, mutta viimeinen tikki oli se "kuuluisa Koffin puiston" miitti ja oivallus, että netin kautta voi tutustua ihan hauskoihin ihmisiin, joihin ei muuten törmäisi.

Koska verbaaliset kykyni ovat rajalliset eikä kovin vahvoja mielipiteitäikään ole, niin tyydyn satunnaisesti viljelemään jotain pieniä aivopieruja turhimpiin topiceihin. IRL mukavampi jja hauskempi kaveri kuin virtuaalisesti, uskon ma...
Chantal
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2005 13:49

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Chantal »

Hop!

Kolmenkympin kriisin kanssa tatamilla tiukasti vääntävä hameväen edustaja, joka on vaklannut yhteisöänne jo pidemmän aikaa: hurjan viihdyttävää, aika-ajoin jopa naurettavaa. Kovin aktiiviseksi ei liene voida haukkua, sillä tänä ajanjaksona olen kommentoinut peräti viidellä (?)viestillä. Siispä en ole kovin tuottavaista sorttia, mutta liekö se aakkosista virkkaaminen kohta innostaisi...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En kaipaa esittelyjä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ajoittainen misantrooppi.
Mielipuuhaa vittuilu ja seksi.
Peräänantamaton väliinputoaja.
Haaveissa päästä pitkälle elämässä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Lucky paljastaa kaiken!

"Olen löytänyt sisältäni oikeusfilosofisen periaatteen: Jokainen meistä on joskus ollut nuori."
- Jyrki Lehtola

Yksinkertaisesti sanottuna, olen huomiota kaipaava nuori nainen. Samaistun kovasti Clint Eastwoodin ja Charles Bronsonin western-hahmoihin. Yksinäiset, rujot sikarihuulet (toscano-sikarit toki) kuvaavat jotain sellaista, mihin syvin sisimpäni kiteytyy. Olen pinnallinen itsensärakastaja, joka kuvittelee olevansa erityinen myös muiden silmissä. Usein toistuvina järjen ja älyn hetkinäni kuitenkin tajuan, että olen vain tavallinen, hyvälihainen herkkuorja.

Yleisesti ottaen kykenen olemaan elämässäni hyvin onnellinen. Lukuunottamatta niitä ohikiitäviä hetkiä, jolloin tunnen itsestäni suorastaan ylpeyttä:

19:53:24 [Heidissa] sä vaikutit luci kyl liian hyvältä mieheksi...toivun tässä hetken

What a beautiful world!
MadameDeMeloni

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Hälpälpää. Stalkkaan pakon uhalla. Ai niin, olen savolaistunut meloni.
mustakikkeli

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olen lukittuna pieneen pimeään huoneeseen, ainoana yhteytenä ulkomaailmaan tämä tietokone. Auttakaa! Osoite on Hernepalkokuja 5 A 28, Espoo. Löytöpalkkio.
saika

Tulin takas.

Viesti Kirjoittaja saika »

Uudesta työpaikasta ei pääse sättiin eikä sähköpostiin. Joten tulin sitten tänne siks aikaa kun oppivat bannaamaan.

25 vee tuunaajatyttö, sydän rikottu, ehjätty ja viety taas. Että sillai.
Viimeksi muokannut saika, 20.07.2006 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin