Jääkiekon MM-kisat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Suomen sijoitus

kulta
4
21%
hopea
4
21%
pronssi
2
11%
4.
3
16%
5.-6.
4
21%
7. tai huonompi
2
11%
 
Ääniä yhteensä: 19

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paha Keisari kirjoitti:Kanadan maalinteko on jää-tä-vää. Joka virheestä rangaistus.
Onkohan jossain tilastoa kisoista, jossa olis vedot/maalit? Musta on pidemmän (eli aina mömmärikisoissa) aikaa tuntunut, että Kanada killuu kärjessä ja Suomi lilluu loskassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Kanadan maalinteko on jää-tä-vää. Joka virheestä rangaistus.
Onkohan jossain tilastoa kisoista, jossa olis vedot/maalit? Musta on pidemmän (eli aina mömmärikisoissa) aikaa tuntunut, että Kanada killuu kärjessä ja Suomi lilluu loskassa.
En mä tiedä, mutta rajulla prossalla nikkarit viimeistelee.

Kyl mä edelleen laittasin roposeni tuon Kanadan puolesta, vaikka Venäjällä on omat huikeat yksilönsä jotka voivat intoutuessaan tehdä mitä tahansa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paha Keisari kirjoitti:Kyl mä edelleen laittasin roposeni tuon Kanadan puolesta...
Okka. Todennäköisesti mennään pienellä marginaalilla eli korkeintaan maalin voitto. Kertoimet ovat muuten Veikkaus/(Ladbrokes) Kanadalle 2,1(2,0) vs. Venäjän 2,7(2,6). Kanukit ovat siis lieviä suosikkeja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Olipas jännittävä finaali, viimeiseen asti. Venäjän veskari oli huikea ja toinen maali kertakaikkiaan kaunis. Ansaittu voitto.

Jotenkin on sellainen fiilis, että tätä finaaliparia nähdään lähivuosina aika usein vastakkain.. pelaavat ihan eri tasolla kuin muut.
elco

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuka on salaperäinen pyllistäjä?

Kai sen nyt joku missi ainakin tunnistaa?
Paha Keisari

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

elco kirjoitti:Kuka on salaperäinen pyllistäjä?

Kai sen nyt joku missi ainakin tunnistaa?
Ja oliko se perse karvattu?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM-kisat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ironista, että Kanada kompastui eilen maalinteko-ongelmaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin