Osaatko flirttailla?

Yleinen lätinä jä kitinä
NuoriD

Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ilmeisesti aika odotusarvoisesti ajatellaan, että ihminen osaa flirttailla.

Itselläni tuota kykyä ei ole juuri lainkaan.

Uskoakseni se johtuu siitä, että en riittävästi luota omaan viehätysvoimaani flirttaillakseni.
elco

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja elco »

Spontaanisti aika helvetin huonosti. Hymyily vaatii tietoista yritystä ja ponnistusta eikä varattuna jaksa. Yrittämällä kai saa piperrettyä jotakin.
Nehemiah James

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^^ En usko. Kuljetko esimerkiksi kaupan kassan ohi muristen, sanomatta kassaneidille esimerkiksi tyyliin "oikeen hyvää viikonloppua"?

OT: Uskoakseni osaan, ainakin näin minulle on kerrottu :)
bliss

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä en tiedä osaanko.
Ainakin harrastan kyseistä toimintaa hyvin, hyvin vähän enkä sitäkään vähää tietoisesti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Osaan jotenkin, mutta vanhemmiten ei paneta riittäväksi, jotta flirtti tulisi luonnostaan. Ja vittuako sitä parisuhteessa ollessaan kenellekään flirttaa, sehän olisi lähinnä sairasta, pettämistä vähintään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nehemiah James kirjoitti:^^ En usko. Kuljetko esimerkiksi kaupan kassan ohi muristen, sanomatta kassaneidille esimerkiksi tyyliin "oikeen hyvää viikonloppua"?

OT: Uskoakseni osaan, ainakin näin minulle on kerrottu :)
Toki olen peruskohtelias, mutta ymmärtääkseni se ei ole flirttailua.
Nehemiah James

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

NuoriD kirjoitti:Toki olen peruskohtelias, mutta ymmärtääkseni se ei ole flirttailua.
No ni. Jos saat hymyn takaisin vastatoivotuksin, niin eikös se ole siinä? Nyt tietenkin jonkun pitäisi määritellä flirtti, mutta kyllä jo hymy sopivassa kohdassa on minusta flirttiä jos se tavoittaa vastapuolen ja aiheuttaa positiivisen vastareaktion. Ei sun tissejä tartte heti alkaa kehumaan ja ylistämään ;)
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:Kyllä tosiaan flirtin sekä flirtin osaamisen määritelmää tässä kaivattaisiin.

Eli mikä on flirttiä ja milloin sen osaa?
Luulen että flirtti jotenkin on "enemmän" kuin pelkkä kiitos kaupan kassalla. Kertokkee te, jotka tiedätte!

Itse olen siis hyvin asiallisen peruskohtelias.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vappuna tuli todiste, että osaan jopa tietämättäni !

edit: o->u
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 04.05.2009 12:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itse olen siis hyvin asiallisen peruskohtelias.
Jos itsetuntosi on yhtä huono kuin kirjoittelusi antaa ymmärtää voit olla tietämättäsi oikea heruttajien kuningas. :)
Öh..

Kuten jo aiemmin kirjoitin, en luota omaan zeksuaaliseen viehätysvoimaani niin paljoa, että lähtisin flirttailemaan.

Uskoakseni flirttailun yksi edellytys on se, että uskoo, että vastapuoli mahdollisesti haluaisi pöksyihisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.
Okei, no sit mä en osaa.
NuoriD

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Kertokkee te, jotka tiedätte!
Tämä on helppo. Heität daamille hyvän läpän ja koleen hymynkareen sekä nikkaat salamannopeasti silmää. Jos viiden sekunnin sisällä daamin mekon alta kuuluu lemmenmahlan kohinaa kun mahlatus raivaa tietänsä pitkin sisäreiden sänkeikköä, on kyse flirtistä. Taasen jos tytsi kovasta yrittämisestäsi huolimatta antaa pelkkää pakkasta, on kyse kohteliaisuudesta.
Okei, no sit mä en osaa.
Ai toi on flirttailua?? Kyllä mä siinä tapauksessa flirttailen joka päivä.
Rouva Pupu

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No tota osaan.
Stinky

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kyä ne on joskus mua aikamoiseks flirttailijaks haukkuneet. Taidan tehdä sitä välillä ihan tiedostamatta.
nastamuumio

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

En. En tiiä, missä tilanteissa sellaista ees tekisin. Sen oon kyllä hämmästyksekseni huomannut, että katseeseeni vastataan ja takaisin hymyillään ihan arkielossa jalkakäytävälläkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen rento kuin rautakanki seurassa. Mua pitää lämmitellä ensin ja sitten mä ehkä alan vaikuttaa ystävälliseltä ja puhua jotain. Flirtti onnistuu muutaman kuukauden seukkaamisen jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Onslow

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Osasin kun olin sinkku. Nyt varattuna en edes enää muista mitä flirtti on.
bedlam

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En osaa yhtään, mutta harvoinpa olen tuota puutetta harmitellut sen kummemmin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Osaan, mutta kun teen sitä tietoisesti ja ns suunnitelmallisesti, siitä tulee tönkköä, ei ole sulavaa.

Joskus huomaan kesken flirtin että perkele, miehän lirttaan, sillon se on aika hauskaaki eikä yhtään tönkköä.

Ei se oikeen noin yleensä istu mun imagoon se flirttaus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vapusta päätellen mitä ilmeisemmin flirttaan silloinkin kun en flirttaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mulle flirtti on automaatio kun 'sopivat flirttikemiat' kohtaavat. Silloin ei ole kyse siitä onko hyvä flirttaamaan vaan enemänkin siitä, pitääkö juuri kyseinen vastaflirttaaja tavastasi flirtata. Toiselle toimii toinen ja toiselle toinen. *toteaa itsestäänselvyyksiä*

Jos pitää ruveta flirttailemalla flirttailemaan, niin se menee sitten jo enemänkin pokailun puolelle. Tai sitten ei. Itselläni flirtti ei mene jotenkin 'pois päältä' seurustellessani kuten jollain papoilla tälläkin palstalla. Eihän flirtti mikään sinkkujen yksinoikeus ole ffs...
prosessi

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä en tiedä, osaanko. Kovin usein ihan sellainen ohimenevä katsekontakti kyllä johtaa siihen, että minun kanssani aletaan jutella mukavia, mikä on ihan hauskaa, mutta se ei ole täysin sukupuolisidonnaista, vaan naisetkin harrastavat sitä jossain määrin, joten ehkä se ei täytä flirttailun tunnusmerkkejä. Näin vanhemmiten olen myös oppinut suhtautumaan kohteliaisuuteen vastaanottavammin, olen korvannut neutraalinkuuloiset kiitokset oikeilla hymyillä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Osaatko flirttailla?

Viesti Kirjoittaja milli »

Taidan olla välillä kovakin flirttailemaan :) Kassalla tulee flirttailtua paljonkin asiakkaiden kanssa.. hmm.. ja muutenkin varmasti.
Vastaa Viestiin