Tiistai jälkeen happaman voiton

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään.
Pahaa pelkään myös että korkealle mennään. Ei siinä vaiheessa paljoa pankin vaihtoa enää viitsi miettiä..
Chap

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Chap »

Onslow kirjoitti:
elco kirjoitti:Ihmettelen kyllä, jos pääsette alle 0,5%:n missään.
Pahaa pelkään myös että korkealle mennään. Ei siinä vaiheessa paljoa pankin vaihtoa enää viitsi miettiä..
Itse zekkasin joulukuussa millaista guumaa energyä olisi OP:n kanssa. Lopputulos oli tyly: marginaali 0,5 % (nyt minulla 0,3 %) ja silloin ehtona olisi ollut huomattava lisävakuus. Joulukuussa työkaverille tarjottiin Nordeasta 0,7 % marginaalia eikä sen suhteen ollut mitään neuvotteluvaraa. Vähän epäilen, että tänään ei saa edes noin "hyvää" tarjousta.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

elco kirjoitti:ja parveke.
Vittu mä sanon kanssa, saatana! Eihän noita parvekkeellisia ole kuin jossain fucking pasilassa ja arabiassa. Yhtä hyvin voisi muuttaa jonnekin Vaasaan asumaan. Kissalle pitää kuulemma olla parveke! Tajuaako se vitun eläin, että se parveke, mikä sille ostetaan maksaa sata tonnia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pukkas pikku probleemaa... nimittäin kipeytin eilisissä säbälöissä oikean nivuseni, eikä se ehdi huomiseen futispeliini millään kuntoutua. Oma peli alkaa huomenna klo 20 ja Suomen peli klo 21:kö se oli. Valmentaja ei varmasti osta selitystäni. Saan ikuisen sluibailijan maineen ja muut vievät viimesetkin jämäminuuttini :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Jaahas, täällä taas Dave ja tytöt katselemassa kenkiä.

Perkele. Sitten kun viiihdoin järjestyy duunit edes jotenkin niin heti ei ole yhtään asuntoa myynnissä, joka kelpaa. Haussa vimosen päälle rempattu kaksio tai kolmio 001*-postinumeroalueelta (Katajanokka ja Ruoholahti varauksin), jossa taloyhtiön rempat tehty ja parveke. Tavoitehinta 270ke. Ensimmäisen kelpaavan pyynti on sinänsä tylyt 385k. Jos siitä tarjoaisi 302k niin sittenhän se mahtuisi melkein budjettiin.
Ei kestä kiittää:
http://www.etuovi.com/kohde/7037294
http://www.etuovi.com/kohde/7007864
Rumiahan nuo ovat, mutta mitäs annat noin viitasaarelaiset speksit.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: http://www.etuovi.com/kohde/7037294
http://www.etuovi.com/kohde/7007864
Rumiahan nuo ovat, mutta mitäs annat noin viitasaarelaiset speksit.
Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16629
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
Joo. Ajattelin, että spekseilläsi äärimmäinen hätä tulee vastaan ikäänkuin välittömästi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Ööö, Ruoholahti on sivussa ja kelpaa vain äärimmäisessä hädässä. Punavuoren kämpässä tulee mukana putkiremonttipommi.
Joo. Ajattelin, että spekseilläsi äärimmäinen hätä tulee vastaan ikäänkuin välittömästi.
No nii-i, mutten silti ole väkisin ostamassa mitään, mistä en diggaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ Kaipaa v*tunmoista pintaremppaa. Toi punavuori oli putkiremppaa lukuunottamatta kiva, kaasuliesikin! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hammaslääkäri jätti mut henkiin teidänkin kaikkien harmiksi :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitäiskin käydä suuta katsastuttamassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin tapaamassa uraneuvojaa työvoimatoimistolla. En viisastunut tai valaistunut yhtään, mutta tottahan se on, että itse mun on omat valintani tehtävä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vesper kirjoitti:^^ Kaipaa v*tunmoista pintaremppaa. Toi punavuori oli putkiremppaa lukuunottamatta kiva, kaasuliesikin! :h:
mä en oo ikinä oikeen ymmärtäny, että kuinka kännissä pitää arkkitehdin olla jotta siitä on hyvä idea että vessaan kuljetaan keittiöstä.
edit. eikun kappas, sähän puhuit tosta toisesta punavuoresta.

Mulla on uskomattoman tylsää.. tyyyyllsäää...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Onslow

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Jopas oli pankkikeikka.

Lähtömarginaali 1,5% ja tingittynä 1.0% Sen alemmas jos yrittää, pitää viedä johtokunnan kautta.

Ei vaihtunut pankki.
Paha Keisari

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Mitä sä enää edes mietit? 70 donaa sinne tänne.
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kattelin noita linkkejänne ja on teillä saatana kallista tuo asuminen! Itte mietiskelin just aamulla, että tää ois kiva, mutta vähän hintava.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ai hintava :D Halpa verrattuna jopa mun periferiakämppään. Kivat lattiat, mutta muut pinnat ja keittön kaapit niin umpirumia, etten vois asua ilman sitä (surullisen kuuluisaa) pintaremppaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Niinpä.

Meilläpäin speksit eivät ihan täyttyisi http://www.etuovi.com/kohde/158502
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vesper kirjoitti:^ Ai hintava :D Halpa verrattuna jopa mun periferiakämppään. Kivat lattiat, mutta muut pinnat ja keittön kaapit niin umpirumia, etten vois asua ilman sitä (surullisen kuuluisaa) pintaremppaa.
Itte taas pysähyin tuon kohdalla siksi, kun keittiö näytti kerrankin siltä ettei tartte vaihtaa kaapinovia eikä tarvis tehdä minkäänlaista pintaremppaa muuta kuin maalata olkkarin seinät :D Itte tykkään tuollasesta yksinkertasen modernista tyylistä, että tasaset yksiväriset ovipinnat ilman mitään pintakuviota. Pikkuledit vielä yläkaapistojen alle niin jees.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä en tykänny niistä ovista, ärsytti ne alahommelit. Omani on täysin sliksit ja valkoiset, reelinkivetimillä. Keittiön kaakelit ihan jees. Kylppäri yök, ja erityiseti (olikohan se) makkarin seinä yök. Ja ne beiget tapetit yööök.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vesper kirjoitti:^ Mä en tykänny niistä ovista, ärsytti ne alahommelit. Omani on täysin sliksit ja valkoiset, reelinkivetimillä. Keittiön kaakelit ihan jees. Kylppäri yök, ja erityiseti (olikohan se) makkarin seinä yök. Ja ne beiget tapetit yööök.
Paremmat noi ovet minustakin ois ilman niitä tummia reunuksia, mutta ei ne niin pal häirihtis että alkasin vaihtaa. Sitäpaitsi tuo emäntä ei taas mun unelmakeittiöstä varmasti innostuis, toi on sopivan neutraali.

Ja seinien maalaaminenhan kuuluu joka tapauksessa asiaan. Varmaan niitä maalailisi, vaikka värit olisivatkin valmiiksi jo suhtkoht kohdallaan.
elco

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti:Itte mietiskelin just aamulla, että tää ois kiva, mutta vähän hintava.
No onhan toi aivan käsittämätön hinta siitä, että pitäisi asua jossain Oulussa.

Jos ton verran maksettaisiin niin voisin asua 6kk.
bedlam

Re: Tiistai jälkeen happaman voiton

Viesti Kirjoittaja bedlam »

elco kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Itte mietiskelin just aamulla, että tää ois kiva, mutta vähän hintava.
No onhan toi aivan käsittämätön hinta siitä, että pitäisi asua jossain Oulussa.

Jos ton verran maksettaisiin niin voisin asua 6kk.
Niin no kun se on nääs että mistä tykkää. Itte en taas Helsingissä viihtyisi, vaikka ilmasen kämpän saisin.
Vastaa Viestiin