Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

KKK kirjoitti: 14.10.2023 22:07 Yksi asia joka minua ei lakkaa ihmetyttämästä. Ihminen on valjastanut ydinfission ja fuusio on vuorossa seuraavana. Matkannut toiselle taivaankappaleelle ja suunnittelee toisen planeetan asuttamista.

Miksi ei vieläkään ole mahdollista osoittaa ihmisen omille valkosoluille että "syöpäkasvain on vihollinen, hyökkää sen kimppuun ja tuhoa se!" Vähäisen ymmärrykseni mukaan ihmisen immuunipuolustus on täysin sokea syöpäkasvaimille.

Tällä tavalla syöpää voitaisiin torjua luonnollisesti. Varmastikin murto-osalla niistä sivuvaikutuksista jotka nykyiset sytot aiheuttavat.
Olen alun perin fyyskko, jadda jadda. Fissio on hyvin tunnettu ja teknisesti aika yksinkertainen juttu.

Onham syövän täsmähoitooon ties miten paljon projekekteja, esim geenisiirto jolla juuri valkosolut tunnisavat syöpäsolut:
https://www.duodecimlehti.fi/duo14476

Esim. levinnyttä melanoomaa hoidetaan kai nykyään muulla kuin sytostaateilla.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Esim. veljeni tutki Tanskassa teknillisen fysiikan post-docina syövän havaitsemista elävästä kudoksesta. Edistyminen voi olla tuskallisen hidasta. Nykyään hän on kuvantamisen labrainssi HY:llä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: 14.10.2023 22:07 Yksi asia joka minua ei lakkaa ihmetyttämästä. Ihminen on valjastanut ydinfission ja fuusio on vuorossa seuraavana. Matkannut toiselle taivaankappaleelle ja suunnittelee toisen planeetan asuttamista.

Miksi ei vieläkään ole mahdollista osoittaa ihmisen omille valkosoluille että "syöpäkasvain on vihollinen, hyökkää sen kimppuun ja tuhoa se!" Vähäisen ymmärrykseni mukaan ihmisen immuunipuolustus on täysin sokea syöpäkasvaimille.

Tällä tavalla syöpää voitaisiin torjua luonnollisesti. Varmastikin murto-osalla niistä sivuvaikutuksista jotka nykyiset sytot aiheuttavat.
Mun käsittääkseni ihmisen oma immuniteetti kyllä tappaa suurimman osan syöpäsoluista ennen kuin aiheuttavat vahinkoa. Eli suurin osa syöpäsoluista tapetaan heti alkuunsa ja kliinistä tautia ei koskaan kehity. Eli varsinainen tauti kehittyy sitten niistä soluista, jotka osaavat naamioitua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Paha, PAHA riita.

Pariterapia on viimeinen kortti tai tää oli tässä.

Juuri nyt olen niin kuohuksissani ja vihainen itselleni että tuntuu kuin halkeaisin.

Hauskinta tässä on että 2000-luvun alussa kun tavattiin - oli varsin hullu elämänjakso takana - sisäien ääni sanoi kolmansien jälkeen "ei taida olla kuitenkaan sun tyyppiäs". Nyt reilut 20v myöhemmin, tässä sitä ollaan. Kaksi vihaista ja onnetonta ihmistä, vitunmoisissa stresseissä, minulla syöpä ja yyteet, hänellä omat ristinsä. Kommunikaatio-ongelmia on yritetty N kertaa ratkoa mutta ei pysyiä tuloksia.

Oliis pitänyt uskoa vaistoa eikä tyytyä "ihan jees". Mutta tuolloin olin niin rikki siihen älyttömään deittirumpaan ja mitä sekalaisempaan seurakuntaan että haksahdin.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Veikkaan, et iltanuotionkin jälkeen jatkatte yhdessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Mm, mun mielestä 20 vuotta yhdessä on sen verran upea saavutus, että on turha sanoa 'olisi pitänyt arvata, että'. Varsinkin kun olette olleet niin onnellisia yhdessä, että lapsiakin on useampi (?). :!: Jos lapsia olisi vain yksi, yhdessäolovuosia vain muutamia tai max. kymmenen, voisi sanoa että 'olisi pitänyt väistää luoti'. Mut noin pitkä aika yleensäkin muuttaa ihmisiä, joskus ihminen kasvaa samaan suuntaan, joskus eri suuntiin ja se on vain hyväksyttävä. Kuitenkaan KUKAAN ei ole yhdessä vuosikymmeniä, jollei mitään hyvää ole, tai jollei se hyvä ole se päälimmäinen tunne tai keskiarvo suhteessa. Taaskaan, en tunne sua tai puolisoasi KKK, mutta vaikuttaa aika... tylyltä lytätä koko suhteenne sen vuoksi, että olette viime vuosina kasvaneet erilleen. Ja edelleenkin, kuten sanoin n. vuosi sitten kommentoidessani purkaustasi - kannattaa erota jos on noin vittumaista. Antaa paskan kuvan lapsille parisuhteesta ja toisen ihmisen kohtelemisesta, kun näkevät riitoja ja halveksuntaa ilmassa, vaikkette heidän edessä riitelisikään.
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Töissä jälleen yyteet. Vaimon kanssa pariterapeutin ensimmäinen tapaaminen ensi viikolla.
En tiedä mitä tästä tulee. Olis varmaan ollut liikaa pyydettyä että syöpä-ykkösen jälkeen olis sitä helppoa taivalta ollut vähän pisempään.
No, harvat meistä saavat mitä haluavat ja vielä harvemmat sitä mitä ansaitsevat.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kerberos I kirjoitti: 03.02.2024 13:04 Varsinkin kun olette olleet niin onnellisia yhdessä, että lapsiakin on useampi (?). :!:
No onhan niitäkin, jotka vaan lisääntyy vaikka suhde korisee viimeisillään. Ehkä sen lapsen saamisen jotenkin ajatellaan mystisesti parantavan suhdetta, mutta aika usein tulos on päinvastainen. Ottamatta nyt kantaa kenenkään suhteisiin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin