Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ ei vielä, mutta jos nykyisenkaltainen meno jatkuu niin lähimmän kymmenen vuoden sisällä on. Säästäähän valtio ja eläkevakuutusyhtiöt reippaasti kun ei paskasakki eurojaan kinua.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen nukkumaan mennessä alkoi äkisti veljen itsemurha (josta kohta 20 vuotta) ahdistaa voimakkaasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Yllättävän paljon tuntuu ja loukkaa tämä kahtiajako ja puolten valinta jota eron jälkeen on ilmennyt. Odotettuja kaikkoamisia kavereista, siitä huolimatta vituttaa. Kyllähän se tuntuu kun joku kenestä aidosti pidit vain häviää elämästä ilman selityksiä. Voisin kuvitella miten kamalaa on jollain uskonnollisesta yhteisöstä karkoitetulla.,jos jo muutaman läheisen katoaminen tuntuu näin ahdistavalta. Tulee todella masentava ajatuksia siitä että en ole jonkun ystävyyden arvoinen omana itsenäni. Tulee myös halu vetäytyä kaikesta ja olla luottamatta keneenkään.

Vihan tunne suuntautuu pääosin eksään, joka on myös etäännyttänyt itsensä puhumattomuuden taakse. Näen joka yö painajaisia joissa huudan hulluna kaikille ja rikon paikkoja. En tiedä mihin tätä voisi terveellä tavalla purkaa.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Voisin kuvitella, että tilanteesi ja tunteesi ovat melko yleisiä. Lähipiirin ja tuttavankin ero aiheuttaa ihmisissä tunteita, joissa puoli helposti valitaan ja joita ei osata osapuolia syyllistämättä käsitellä. Ajan kuluessa tilanne ihan itsestäänkin helpottuu, kun ihmisillä on muuta ajateltavaa ja asiat ovat jäsentyneet heidän mielissään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suviselle tsemppiä! Oman eron aikaan etäännytin ehkä myös itse itseäni "yhteisistä kavereista" ja jatkoin yhteydenpitoa vain niihin, jotka tekivät itse aloitteen. Ei ollut kovin montaa heitä. Tiesin, että exsä suorittaa laajoja mustamaalausoperaatioita enkä halunnut lähteä sille kentälle kilpailemaan, joten luotin siihen, että ne joita kiinnostaa mun näkökulma tulevat kysymään itse. Tavallaan tuntui ihan loogiseltakin, että jos pitää valita, niin ihmiset kääntyy sen puoleen, joka dramaattisesti huutaa ulos karmeaa kohtaloaan eikä sen, joka menee tilanteessa mykäksi, kylmäksi ja pakittaa taka-alalle. Jälkikäteen ei ole harmittanut, vaikka silloin tietysti tuntuu pahalta. Onneksi oli myös niitä "omia" ystäviä, joiden kanssa ei tarvinnut edes miettiä mitään puolien ottamista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen hiljaksiin vähennellyt lääkitystä ja aluksi meni ihan jees. Olen siis tosi hitaasti laskenut annostusta ja nyt melko pienellä jo, mutta on alkanut tulla niitä raivotautioireita, joita on tosi vaikea hallita. Toistaiseksi olen joten kuten pystynyt hallitsemaan, mutta odotan räjähdystä. Niitä siis oli ennen lääkitystäkin ja lääkkeet ovat auttaneet niihin samoin kuin karseisiin ahdistuskohtauksiin. Nyt nekin on tullu takas. Olen tätä nyt seuraillut vähän aikaa, mut pahemmaksi menee. Musta tulee kohta samanlainen kuin olin ennen. Kai se pitää nostaa annosta. Ei kyl millään jaksais, lekuriin en jaksa mennä enkä ole edes kertonut sille mitään näistä hommeleista. Tuo jotenkin turvaa, kun on iso nappivarasto kaapissa. Mute tekis mieli tappaa joku muukin kuin itsensä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^miksi vähennät lääkitystä, jos voit lääkkeiden aikana paremmin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^En mä tiedä. Kuvittelin, että voisin olla lääkkeetön. Lisäksi ehkä hieman huolettaa, millaisia vaikutuksia lääkkeillä on pitkällä aikavälillä. Mähän on vetänyt lääkkeitä yhteen menoon jo yli seitsemän vuotta. Mut kai se täytyy nostaa takas ja jatkaa vetämistä, kun ei tässäkään ole mitään järkeä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei koko aikaa jaksa töitäkään tehdä, joten poikkesin selailemaan hahmojen kuulumisia.
Viimeksi muokannut KKK, 27.06.2016 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuulostaa hienolta! Olen iloinen sun puolestasi.

Mites aviopuoli? Asunto myynnissä? Lusikat jakoon?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KK :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti:Mites aviopuoli? Asunto myynnissä? Lusikat jakoon?
Bändi edelleen kasassa :komp: Isompiin puitteisiin vaan olis tarve kun loppuu tila.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mites aviopuoli? Asunto myynnissä? Lusikat jakoon?
Bändi edelleen kasassa :komp: Isompiin puitteisiin vaan olis tarve kun loppuu tila.
Sittenhän kaikki menee erinomaisesti. Heino homma!

:jee:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mites aviopuoli? Asunto myynnissä? Lusikat jakoon?
Bändi edelleen kasassa :komp: Isompiin puitteisiin vaan olis tarve kun loppuu tila.
Fuck. Yes.

Pelkästään tuo yksi rivi paransi mun päivää kovasti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

(EDIT)
Viimeksi muokannut KKK, 27.06.2016 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Hiljaista hakua kehiin, Linked kuntoon ja silleen. Aina voi kokeilla naapurin ruohon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Mitä syöt?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^Voxra 300mg
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ok. Mulla ei ole tietoa, aiheuttaako tuo lopettamisoireita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Samaa lanttumaakari sanoi. Pari kertaa on kuitenkin käynyt niin että napit päässeet loppumaan. Seurauksena levottomuutta, lievä hedari ja keskittymisvaikeuksia sekä puhdittomuuden tunnetta.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Siis mulla ei ole tietoa aiheuttaako vai eikö aiheuta. Jos tulee tuntemuksia, niin tod. näk. aiheuttaa.

Kannattaa vähitelleen nakertaa tabletista yhä pienempiä osia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2458
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Tuoteselosteen mukaan "negatory", koska vähitellen vapauttava tabu. Ymmärsin että jos ton pilkkoo niin tulee nopeet nousut ja sit on loppupäivä hiljaisempaa.

Tosin "nopeat nousut" ei ole koskaan ollut mulle suoranaisesti kirosana, joten voisihan tuota harkita :twisted:
Amazing shit happens!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lauantaina (eilen) aloitettu lääke aiheuttaa karsean olon.

Kai se menee ohi. Toivottavasti menee. Mielellään äkkiä...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Perjantaina on mummun hautajaiset. Pienimuotoiset, koska äidin puolelta suku on pieni ja pirstaleinen. Niin pieni, että minä ja enoni (eikä enostani olisi varmaan ollut kantajaksi) olisimme olleet ainoat arkunkantajat suvun puolesta ja suvun ulkopuolelta olisi ollut tarjolla kaksi kantajaa. Äiti päätti ottaa kantajat hautaustoimiston kautta. Itse tarjouduin joukkoon, koska aivan erikseen halusin, mutta äiti oli eri mieltä. Jopa tyttäreni tarjoutui kantoapuun.

Yleisesti ottaen helpoimmat hautajaiset mihin osallistun. Mummu eli pitkän ja terveen elämän. Olen neljä raskasta arkkua kantanut hautaan. Mummun arkku olisi ollut sellainen jonka olisin halunnut kantaa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4301
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Itsekin olen varsin pätevä tuohon hommaan, koska sain armeijassa ruumiinkantajan koulutuksen.
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.