Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Kyllä tää tilanne vähän surulliseksi vetää.

Kaikki on varmaan ulospäin ihan hyvin, arki sujuu jne - mutta kun se vähäkin kipinä on kateissa. Voisinhan mä tietenkin jäädä tähän, mutta sitten kyllä kuolisi se vähäkin sielu joka mulla kenties on vielä jäljellä.

Ei tämä varmaan lapsiperheissä hirveän harvinaista ole, että arki polkee kaiken muun alleen. Olisin kyllä toivonut, että yksi vituiks mennyt avioliitto olisi mun kohdalla riittänyt. No, aina ei mene asiat niinkuin toivoo. Olisi pitänyt kuunnella vaistojani jotka sanoivat jo seurusteluvaiheessa, ettei tämä ihminen ole sinulle The Oikea. Silloin vaan olin muuten niin fucked-up, että luulin kuvittelevani koko jutun. Ajattelin, että "kyllä se intohimo sieltä aikanaan tulee" jne. Ei sit kuitenkaan tainnut tulla.

Ei vaan aina jaksa olla tärkeysjärjestyksessä viidentenä työn, huushollaamisen lasten ja koiran jälkeen.

On a more positive note - nyt on puhelimessa kiva soittoääni. Crank-leffasta, sama mikä päähenkilö Chev Chelioksella.
Mitä tarkoitat intohimoni puutteella? Että ei paneskella kuin pujussit vai jotain laajempaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoitat intohimoni puutteella? Että ei paneskella kuin pujussit vai jotain laajempaa?
En toki voi vastata KKK puolesta, mutta itse ainakin näen intohimon huomattavasti laajempana kokonaisuutena kuin paneskeluna. Kyllä se liittyy vahvasti myös tuohon jumbosijalla olemiseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoitat intohimoni puutteella? Että ei paneskella kuin pujussit vai jotain laajempaa?
En toki voi vastata KKK puolesta, mutta itse ainakin näen intohimon huomattavasti laajempana kokonaisuutena kuin paneskeluna. Kyllä se liittyy vahvasti myös tuohon jumbosijalla olemiseen.
Kokemus on, että intohimottomuus voi tulla myös jaksoina joissa ei vaan jaksa olla intohimoinen kun koettaa pitää konetta pyörimässä. Se ei (kkk:n tapaukseen puuttumatta) välttämättä tarkoita, että se tila jäisi sellaiseksi ikuisiksi ajoiksi.
Mä en usko tohon jaksamiseen muuten kuin oikeasti masennustapauksissa. Kaikkea jaksaa jos vaan haluaa ja viitsii nähdä vaivaa. Se, että illalla vaikka istuu sohvalla käsikkäin/sylissä/jalkahieronnassa auttaa jo pitämään fiilistä yllä. Kosketukset, katseet ja se puspus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Kaikkea jaksaa jos vaan haluaa ja viitsii nähdä vaivaa. Se, että illalla vaikka istuu sohvalla käsikkäin/sylissä/jalkahieronnassa auttaa jo pitämään fiilistä yllä. Kosketukset, katseet ja se puspus!
Ja tuokin vaatii sen intohimon ja yhteyden toisieen, että se toimii. Kyllähän sitä voi panna vaikka päivittäin tavan/tottumuksen/velvollisuudentunteen vuoksi täysin ilman intohimoa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Kaikkea jaksaa jos vaan haluaa ja viitsii nähdä vaivaa. Se, että illalla vaikka istuu sohvalla käsikkäin/sylissä/jalkahieronnassa auttaa jo pitämään fiilistä yllä. Kosketukset, katseet ja se puspus!
Ja tuokin vaatii sen intohimon ja yhteyden toisieen, että se toimii. Kyllähän sitä voi panna vaikka päivittäin tavan/tottumuksen/velvollisuudentunteen vuoksi täysin ilman intohimoa.
No toki, jos sitä ei alunperinkään ole ollut, niin ei se tuollakaan automaattisesti syty.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Meillä ei intohimoa (fyysistä tahi henkistä) kauheasti ole, mutta en koe sitä ongelmana. Vaimosta en tiedä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Meillä ei intohimoa (fyysistä tahi henkistä) kauheasti ole, mutta en koe sitä ongelmana. Vaimosta en tiedä.
Kunhan vaimo ei joka ilta itke itseään uneen kun on niin hemmetin intohimotonta.
En usko.

Tietystihän nämä yleensä päättyy siihen, että vaimo jonain päivänä karkaa runoilijan kanssa ja mies ihmettelee, että mikä sille nyt tuli :)

Aprikos, tunteista.

Mulla on sisäpalveluohjesääntönä, että kerran viikossa voin nauttia kuusi annosta etyylialkoholia. Välillä venytän sen kahdeksaan. Nyt olin juuri viime pe nauttinut ko. kuusi annosta, kun kaveri soitti mökiltä kaasussa. Istuskeli laiturin päässä ja otti huikkaa. No eihän sitä voi kuunnella, jos ei itsekin ota jotain. Vaimo meni nukkumaan, kun join ylimääräiset 2 annosta, eli siinä vaiheessa limiitti olisi ollut täynnä, koska kokonaisannos oli 8 annosta. Vaimo oli piilottanut kaikki alkoholit, mutta löysin kuitenkin pullollisen 21%:sta glögiä, jota sitten nautin kun juttelin kavarin kanssa. Oli muuten pahaa, mutta olihan siinä alkoholia. Vaimo sitten jossain vaiheessa heräsi ja löysi mut kodinhoitohuoneesta glögin kanssa. Otti pullon ja kaatoi sen päälleni. Että näin.

Yritin seuraavana päivänä esittää, että hän olisi käyttäytynyt huonosti. Suostui myöntämään, mutta korosti, että minä aloitin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Toi on kyllä mahdollisesti parempi kuin Ylermin vaatteita pihalle nakkeleva vaimo. Erityisen ansiokkaana pidän myös sitä, miten ylläpidät jo osittain kadonneita kansallisia perinteitä juopottelemalla salaa vaatekomerossa vai mikä lie kodinhoitohuone se olikaan. Mitä ne sanoo, että Audikuskit eivät olisi kiinnostuneita paikallishistoriasta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sanattomaksi vetää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Daven kertomuksen perusteella hän on juoppo ja vaimo mahdollistaja. Joko Valvira on ottanut Daven valvontaan?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Daven kertomuksen perusteella hän on juoppo ja vaimo mahdollistaja. Joko Valvira on ottanut Daven valvontaan?
Mä taas olen varma, että isodee sais seesteisemmin juoda perjantaihiivansa, jos tekis edes inan kotitöitä. Nykynainen haluaa pohjimmiltaan olla joka asiassa tasa-arvoinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä taas olen varma, että isodee sais seesteisemmin juoda perjantaihiivansa, jos tekis edes inan kotitöitä. Nykynainen haluaa pohjimmiltaan olla joka asiassa tasa-arvoinen.
Noilla tuloilla ja kotiin kannetuilla rahasäkeillä ei tarvitse kotitöitä tehdä, jollei vaimo tee samoin, ja käytettävissä olevan tiedon mukaan ei tee. Mutta muuten pysyn kannassani.
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Daven kertomuksen perusteella hän on juoppo ja vaimo mahdollistaja. Joko Valvira on ottanut Daven valvontaan?
Jaa-a. En oikein kyllä näe, miten tuo kertomus liittyisi työkykyyni. Toki se hammastahnaepisodi oli oma juttunsa, mutta siitä olen ottanut opiksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Daven kertomuksen perusteella hän on juoppo ja vaimo mahdollistaja. Joko Valvira on ottanut Daven valvontaan?
Mä taas olen varma, että isodee sais seesteisemmin juoda perjantaihiivansa, jos tekis edes inan kotitöitä. Nykynainen haluaa pohjimmiltaan olla joka asiassa tasa-arvoinen.
Ei mun vaimo halua olla tasa-arvoinen. Se on itse kertonut, että olisi mieluiten kotirouva. Ja sehän aika pitkälti onkin, kun tekee vähemmän kuin puolipäivätyötä.

Ei mun tarvitse kotitöitä tehdä, koska vaimo tekee niin vähän palkkaduunia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei mun vaimo halua olla tasa-arvoinen. Se on itse kertonut, että olisi mieluiten kotirouva. Ja sehän aika pitkälti onkin, kun tekee vähemmän kuin puolipäivätyötä.

Ei mun tarvitse kotitöitä tehdä, koska vaimo tekee niin vähän palkkaduunia.
Poliisi oli jälleen kerran hakoteillä. Ylermi Ruotsiin Palmen murhaa selvittämään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

On toki mahdollista että tää kyllästyminen《》masennus.

Ei minua seksin vähyys häiritse niinkään vaan se että minun pitää vittu aina olla aloitteentekijä kun
A) jotain selvittämättömiä asioita
B) seksin tai halipusimisen tarvetta

Asiasta olen puhunut vuosikaudet. Kysyin mitä minun pitää itsessäni muuttaa ja parhaani mukaan olen muuttanut ne asiat. Ei vaikutusta.

Tässä on kaksi kämppäkaverusta joilla on lapset ja asuntolaina. Millähän ihmeellä tähän jotain intohimoa loihdit? Ei itseään eikä toista saa rakastumaan nappia painamalla.

Daven vaimo on kyllä something else. Ei millään pahalla mut tuu hyvä mies sieltä tossun alta pois.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Teillä on vielä koulimista noissa rouvissanne. Viimeksi kun olin yksin lähdössä kaupungille baariin, niin vaimo lykkäs kortsupaketin käteen ja toivotti hauskaa iltaa :mrgreen:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
Ei millään pahalla mut tuu hyvä mies sieltä tossun alta pois.
Mä varmaankin jollain tavalla myös haluan tuota kontrollia. Olen ulkoistanut vastuun. Ehkä. Enkä mä pidä oikeutta ryypätä niin suurena asiana, että jaksaisin siitä lähteä tappelemaan. Varsinkin kun alkoholin suhteen on kuitenkin lopulta mulle parempi, mitä vähämmän sitä juon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä varmaankin jollain tavalla myös haluan tuota kontrollia.
Eikä sillä, mikä minä olen määrittelemään mikä järjestely puolisoiden välillä on oikea ja hyvä. Jos molemmille käy master-sub -järjestely, niin go right ahead. Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Ei oo vielä naapurin sedälle antanut, mutta naapurin rouva...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.

Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, muistin kyllä, et deen vaimo oli sinut kotitöidensä kanssa. Kokeilin vain kepillä, olisiko tilanteeseen tullut uusia mausteita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
KKK kirjoitti: Kirjoituksistasi päätelleen et vaan ole täysin tyytyväinen tilanteeseen.
No eihän siihen täysin tyytyväinen voi olla.

Mutta olen vahvasti sitä mieltä, että ongelmani pääsäntöisesti (hih hih) sijaitsevat pään sisä- eivätkä ulkopuolella.
Mä ymmärsin, että esim. tässä glögikeississä ongelman ydin oli nimenomaan glögin suuntautuminen sekä pään sisä- että ulkopuolelle.

Mutta muuten saan kyllä vähän erilaiset vibat kuin KKK. Vähän kuin Ylermi omasta pirttihirmustaan, sinäkin tunnut jotenkin kertovan näitä tarinoita ainakin osin esimerkkeinä jonkinlaisesta sävyltään myönteisestä välittämisestä, tunteikkuudesta ja kiihkeydestä. Pertin mukaan ihminen tottuu kaikkeen. En tiedä siitä, mutta monen asian se ainakin selittää itselleen parhain päin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 18.10.2013 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja huima »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Vaihdoitteko vielä ulko-ovella high-fivet tai brofistit naapurin sedän kanssa vahtia vaihtaessa? :)
Ei oo vielä naapurin sedälle antanut, mutta naapurin rouva...
:komp: :komp: :komp: :cheer: :ohyeah: :jee: :jee: :jee: