Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

KKK kirjoitti:mutta jos oletetaan että triggeri oli pullo, miksi paska lensi tuulettemineen reilun vuorokauden viiveellä?
Because that's how it works. Ihmisen aivokemia on niin monimutkainen juttu, että sitä on aivan turha yrittää tulkita jollain suoranaisella yhden komponentin "lisää ja odota aina samaa tulosta X" -kaavalla. Ehkä sulla oli toisella kerralla kassit 30% täydemmät kuin toisella, olit syönyt eri ruokaa, tai jotain muuta vastaavaa merkityksettömältä kuulostavaa.

Varovaisesti komppailen ylläolevaa: sun ei todella olisi hyvä juoda viinaa mun mielestä tollasessa tilanteessa ollenkaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^Hmjoo. Totta tuo, että ihminen ei ole mikään tietokone, jossa muuttujien A+B tulos on aina C.
Amazing shit happens!
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Varovaisesti komppailen ylläolevaa: sun ei todella olisi hyvä juoda viinaa mun mielestä tollasessa tilanteessa ollenkaan.

:komp:

Lopettaisin läträämisen kokonaan ja keskittyisin terveellisiin elämäntapoihin. Huomaan ainakin itsellä että mieli on paljon positiivisempi jo parin viikon tipattomuuden, ahkeran liikunnan ja terveellisen ruokavalion jälkeen.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Nyt luultavasti mun kaikki piilotetutkin voimavarat on käytetty loppuun.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Voi pee, en osaa muuta sanoa, vaikka haluaisin. :boohoo:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko sulla ajatusta, mitä teet nyt?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko sulla ajatusta, mitä teet nyt?

Keskityn pysymään hengissä enkä piittaa pskaakaan siitä miltä elämä näyttää ulospäin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja saira »

^Vaikeaa sanoa mitään. Ainoastaan voi toivoa voimia sinulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Tsemppiä lie tuskin on oikein toivottaa, mutta toivon sulle voimaa arjen jaksamiseen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Shrinkillä käyty. Aika antoisa sessio. Hoksasin yhden jutun, joka ollut koko ajan silmieni edessä, mutten vaan ikinä tajunnut kahden asian liittyvän toisiinsa.

Seuraavan käynnin yhteydessä tarkoitus keksustella, vaatiiko nää aallonpohjat tasaantuakseen jotain troppia. Aloittelin myös Nowan aikaisemmin suosittelemaa itsehoito-opusta. Ei sekään hullummalta vaikuta, jonkin verran sulateltavaa.
Amazing shit happens!
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kiukkutipu kirjoitti:Keskityn pysymään hengissä enkä piittaa pskaakaan siitä miltä elämä näyttää ulospäin.
Tervetuloa Stigaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiukkutipu kirjoitti:

Keskityn pysymään hengissä enkä piittaa pskaakaan siitä miltä elämä näyttää ulospäin.
Fiksu veto keskittää voimat siihen tärkeinpään.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:^Hmjoo. Totta tuo, että ihminen ei ole mikään tietokone, jossa muuttujien A+B tulos on aina C.
Mä olen. Otin pe tärpättiä rankalla kädellä, tänään huonompi fiilis kuin vko sitten ma :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Se on muuten jännä, että kun henkisestä kapasiteetista on käytetty 150%, alkaa fysiikka pettää, yksi asia kerrallaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sä et ehkä halua neuvoja, mutta ei kait toi voi noin jatkua?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei se jatkukaan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

exPertti kirjoitti:Yleisesti vielä disasterpiecen tunnelmiin, että blaablaa
No mitä vittua nyt oikeesti. Sanoit toisessa ketjussa, että "minulla ei ole oikeita ongelmia". Jos parisuhteen päättyminen ja perheen hajoaminen ei ole sinusta "oikea ongelma", mutta joku vaimosi spermankurlaustiheys sellainen on, niin minulta oikeasti loppuu sanat. Pliis, lopeta nyt jo.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

exPertti kirjoitti:^ SEN semantiikkaan keskittyneen kommenttisi perusteella sinulla ei olisi ongelmia. En nyt ihan koko viestihistoriaasi tai persoonaasi kommentoinut tai ollut lukenut.
Juu, mutta kun seuraavien kommenttiesi perusteella muistit kyllä ongelmani. Kuittasin omasta mielestäni huumorilla, mutta piti aloittaa se jaarittelu taas.
exPertti kirjoitti:Aika syvällä kynnät.
En itse asiassa kynnä. Kämpillä illat ovat kuluneet ihan rattoisasti uudelleensisustaessa, kuntoillessa ja elokuvia katsellessa. Tänään lapsen luo illaksi kyläilemään ja viikonlopuksi haen kotio pulkkailemaan ja touhuilemaan. Kyllä tää tästä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti: En ikinä ehdottanut, että a) kenenkään pitäisi ottaa mälliä suuhun
Pitäiskö ehdottaa?!
Jatketaan täällä, leffan katselijoitten iloksi.

Niin, tuossa ketjussa en ehdottanut moista enkä kyllä nykyiseltä kumppanilta muutenkaan siis. Ehkä elämän aikana joskus olen moista toivonut jopa ääneen. :)

Yleisesti vielä disasterpiecen tunnelmiin, että parisuhteessa olevat murheet tuntuvat pieneltä vs. parisuhteen päättyminen. Näin voi nopealla vilkaisulla olla, mutta miksi ihmeessä seksielämäänsä ja muutenkin parisuhteeseensa tyytyväiset ihmiset sitten pettäisivät/jättäisivät? Vai olisiko sittenkin niin, että siinä kohtaa kun on vielä se parisuhde parisuhteen kipukohtiin voisi puuttua. Ts. yrittää kääntää kurssia ennen jäävuorta.

Haluan lisätä, että joskus puolison pettäminen tulee ns. puun takaa, joten en nyt siis tarkoita yllä olevalla, että hän olisi tehnyt tai jättänyt tekemättä jotakin erityisen raskauttavaa suhteen aikana joka olisi edes osasyynä parisuhteen nykytilaan. Jotkut ihmiset ovat vaan mänttejä.
Jos muistan oikein, niin harmitusta aiheutti, että puoliso ei halua ottaa lastia suuhun? Muistaakseni hän kuitenkin ottaa peeniksen suuhun. Nyt kerrot, että et ole puutteen alaista asiaa koskaan puolisolta pyytänyt. En ymmärrä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tsaigologi ehdotti että kokeilisin Voxraa. Vaikuttava aina bupropionihydrokloridi, muistaakseni noradrenaliinin ja jonkun toisen välittäjäaineen erittäjä/takaisinoton estäjä. Sama douppi, jolla autetaan polkupyörän pahinta vihollista (ketjupolttajaa) luopumaan pahasta tavastaan. No kokeillaan kuukauden kuuri.

Eka nappi aamukuudelta. Naamaa kutittaa ja suu kuiva. Ehkä 10% virkeämpi olo kuin yleensä päivystysyön päälle - voi olla hyvin lumevaikutustakin. Varsinaisen hoitovasteen pitäisi näkyä parissa viikossa.

Käyttäjien nettikeskusteluissa listaamat sivuvaikutukset vaihtelevat nollasta sataan - osalle ei sovi ollenkaan. Jos saan sivuvaikutuksista valita, niin vähentynyt ruokahalu ja lisääntynyt libido tänne, kiitos!

Hauskinta tässä on, että täähän on periaatteessa jonkinlaista spiidiä. Vaimo suhtautui kiitettävästi - lupasi antaa imurin käteen, jos ukko alkaa oikein sauhuta.

Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Kokemuksia näistä tropeista ainoastaan SSRI-ryhmän tuotteesta, jonka lopetin melko nopeasti kun minihameenhelmat muuttui silmissäni burkhiksi ;)

Hetkeäkään en usko, että mikään nappi yksinään parantaa depiksen tai poistaa muita päänväkevyyksiä. Jubailua ja kelailua tarvitaan myös.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Haittoihin. Siitä on aikaa, mutta taisi mennä niin että haitat tuntuivat heti ennen vastetta. Eli lääketyypin mahdollisesta hyödyllisyydestä en osaa lausua mitn.
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ En minä huonoksi niitä tuomitse. Eivät vaan sopineet minulle siinä elämäntilanteessa. Kokeilen nyt tätä yhtä rauhassa ja mietitään sit jatko.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mulla lähti seksihalut about puoleksi vuodeksi SSRI-lääkkeiden takia. Jos joskus haluttikin, niin ei tullu vaikka olis päällään seisonu. Tätä siis kesti puolisen vuotta, nykyään värkki toimii niin kuin ennen.

Tosin olen alkanut miettiä onko näistä lääkkeistä mitään apua enää, kun paskat kaudet vain pitenee ja hyviä ei ole ollut aikoihin. Olen joko zombie tai ahdistunut paskaläjä, joka pelkää ihmsiä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Oon syönyt näitä samoja putkeen about viisi vuotta. Ne auttoi joskus aikoinaan ihan oikeasti (erityisesti siis ahdistukseen, mikä mulla oli tosi paha), mutta tuntuu että nykyään pysyy vain ahdistus poissa, mutta masennus uusii koko ajan ja pahempana.

Lekuri ei tiedä, kun en ole jaksanut puhua sen kanssa. Tarttis varmaan ensi kerralla kertoa jotain. Jotenkin vain mietin, että mitä väliä voiko mikään lekuri auttaa. Jos vain löis hanskat tiskiin. Toisaalta enää ei ole mitään menetettävää, jos olisi joku muu lääke. En tiedä, pelottaa vaan ne edelliset lääkekokeilut, jotka menivät aina pieleen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."