Kevyttä kinastelua autonrenkaista

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Re: Kevyttä kinastelua autonrenkaista

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä en jaksa kuunnella nastojen rapinaa. Nykyään ärsyttää jo vieressä ajavienkin nastojen rapina :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 06.02.2025 14:58 Eikös etelässä nasta kuitenkin kulu nopeasti ja silloin ominaisuudet heikkenevät? Lisäksi TM testissä kitkat päihittivät nastat, kun painotettiin ominaisuuksia asfaltilla.
Kyllä varmaan, mutta kestää kauan ennenkuin sliksien...eikun kitkojen tasolla. Mulla taitaa olla 8 vuotta vanhat Hakkapeliitta seiskat alla.
Vagabondo kirjoitti: 06.02.2025 15:04 Mä en jaksa kuunnella nastojen rapinaa. Nykyään ärsyttää jo vieressä ajavienkin nastojen rapina :oops:
Mulla on ratissa nappi, jota kun hakkaa niin Elvis alkaa huutaa ämyreistä kovempaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vagabondo kirjoitti: 06.02.2025 15:04 Mä en jaksa kuunnella nastojen rapinaa. Nykyään ärsyttää jo vieressä ajavienkin nastojen rapina :oops:
Jooh, nastarenkailijat ovat melu- ja ilmansaastenatseja.
Subscriptions are through the roof. People want their biases confirmed. They want to be cocooned in feedback that they were always right.