Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Yleinen lätinä jä kitinä
Nehemiah James

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

exPertti kirjoitti:Ketäpä ei hedelmällisessä iässä oleva Milffi kiinnostaisi. :D
Niin no. Miksi aina pitää ensimmäisenä ajatella nylkyttämistä? Miksi ei vaan nauttisi sen hetken efekteistä ja jatkaisi matkaa? Päätään kääntämättä.
Paha Keisari

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:
Paha Keisari kirjoitti:Olis ehkä kivempaa jos olis xSpeden tapainen ajatuksenjuoksu. Kaikkialla hillitöntä houkuttelua ja syöjätärseireeniä. Varsinkin kesäkuumalla, naisten tyrkkyys sen kun moninkertaistuu säiden lämmetessä.
Ehum, mahdatkohan edes muistaa sitä mitä alunperin kysyin? :)

Se oli ihan oikeasti pohdinta siitä mikä saa naisen käyttäytymään noin. Ei siitä voi edes juristi tehdä tuollaisia pohdintoja.
Muistan:

"Jos tuo asuvalinta ei ollut huomionhakua niin mitä sitten?"

Tämä on se kysymys mihin minä vastasin. Sinun oletusvastauksesi oli "huomionhaku." Oletan, että oletusvastauksesi oli myös oletuksesi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Siksi tuntuu niin hullulta lukea näitä ääliömäisiä, aivovammaisen typeriä (kyllä, tarkoitan juuri teitä) kommentteja siitä, että esimerkiksi kaltaiseni nainen pukeutuisi kuten pukeutuu vetääkseni teidänlaistenne urpojen huomion puoleeni. Niin vaikeaa kuin se onkin teistä käsittää, tarkoitukseni oli juurikin päinvastainen. Pyydän syvästi anteeksi.
Saat anteeksi. Nimittäin sun seepramekko-pukeutuminen paljasti mm. hyvät sääret ja hyvän perseen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:
Tykkään pukeutua niin, että näytän mielestäni mahdollisimman hyvältä. En koe rintojani lisäarvoksi, vaan peiteltäväksi asiaksi, jota vastaan pitää nimenomaan taistella. Siksi tuntuu niin hullulta lukea näitä ääliömäisiä, aivovammaisen typeriä (kyllä, tarkoitan juuri teitä) kommentteja siitä, että esimerkiksi kaltaiseni nainen pukeutuisi kuten pukeutuu vetääkseni teidänlaistenne urpojen huomion puoleeni. Niin vaikeaa kuin se onkin teistä käsittää, tarkoitukseni oli juurikin päinvastainen. Pyydän syvästi anteeksi.
:think:

Elämä on siitä outoa, että ne, jotka saavat huomiota, kokevat sen ongelmaksi. Samoin ne, jotka eivät saa huomiota, kokevat sen ongelmaksi.
Nehemiah James

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

exPertti kirjoitti:Sanoinko nylkyttämisen olevan päällimmäisenä mielessä.
No mitä tuo milffi sitten edustaa? Minä ymmärrän sen liittyvän jotenkin panemiseen.
Paha Keisari

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

NuoriD kirjoitti:Elämä on siitä outoa, että ne, jotka saavat huomiota, kokevat sen ongelmaksi. Samoin ne, jotka eivät saa huomiota, kokevat sen ongelmaksi.
Taas osin eri mieltä. Ongelmaksi koetaan vain se, jos saa huomiota asioista joista ei halua saada huomiota tai tahoilta joilta ei sitä haluaisi saada. Esim. kaupan kassa tuskin haluaa keski-ikäisen perheenisän tuijotushuomiota ja kommentteja, mutta voi olla että sama kassa avaa yhden napin enemmän huomatessaan komean ridgeleukaisen mysteerimiehen kassajonossa.

Samahan pätee kyllä miehiinkin. Sinusta on luultavasti imartelevaa jos nuori hottis keimailee vastaanotollasi sinulle, mutta kurttuisen mummelin ehdotus spontaanista sisätutkimuksesta luultavasti saisi sinut miettimään lähintä pakotietä ja kirjoittelemaan yleisönosastolle hävyttömistä ahdistelijamummoista ja lääkärintyön vaaroista.

Ongelma on siis enemmänkin se, että erityisesti miesten tilannetaju sen suhteen, että milloin sitä huomiota halutaan ja milloin ei, on liian zekzuaalisvärittynyt ja keskimäärin liian optimistinen ja tapa antaa sitä ei-haluttua huomiota on lisäksi usein melko tökerö.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä luulen, että naiset eivät tajua vittuaankaan.
Tai jos tajuavat, naisen logiikan oikeudella ottavat vapauden olla kuin eivät muka ymmärtäisi.

Ihan anekdoottina, jolla ei ole todellisuuspohjaa, Ally McBealin jakso, jossa firman miehet alkoivat ihmetellä, oliko ihan korrektia Allyn tulla oikeusistuimeen asianajajajana siinä mineistä mineimmässä roiskeläpässään. Ally vetosi ties mihin mukavuuteen, johon joku mies: "No sittenhän minäkin voisin tulla pelkissä Speedoissa tuomarin eteen." Sitten lopulta Ally perinaisellisesti hetkeksi tunnusti ja kohta unohti: "Haluan heidän ajattelevan sääriäni".

No tietysti naiset ovat kauniimpia kuin miehet. Ja naiset sekundääriset sukupuolitunnukset ovat kiinnostavampia kuin miehen. Jospas nyt kuitenkin lakkaisivat bullshittaamasta, että niiden paljastelu ei ole nimenomaan seksuaalisuutta? Ja vaikka olisi muka kyse "kateuden herättämisessä kanssasiskoissa", sekin on nimenomaan seksuaalista kilpailua.

Josta minä en siis ollenkaan moralisoi ja valita, päinvastoin ihkutan!!

Mutta sekin on kohtalaisen perseestä, että miesten pitäisi jotenkin telepaattisesti tietää, onko juuri se mies, joka saa nämä naisen puolipaljastetut herkut huomioida vai ei. Jos nainen näyttää, antakoon sitten kaikkien rumien runkkarienkin tuijottaa!

Itse en ole kuin kerran nähnyt uimarannalla Yläosattoman pystytisumisun. Ei muka olisi saanut tuijottaa, vaikka itse näytti sellaista, jota ei muissa olosuhteissa julkisesti näyttäisi? (Siis ei hän itse mulle sanonut, kaukaa katsoin ja vanhempani ne varoitti :D )

Sitten kuulemma muutama vuosi sitten oli muotia, että jotkut naiset menivät Ihan Nakuna uimaan jopa julkisilla uimarannoilla!! Vieläkö sitä esiintyy? Tai en tiedä, onko tuo totta, JuhaniTurbo se kertoi nähneensä. Ja valitti, että naiset silloin loukkaantuvat, jos heitä Katsoo. Miksi loukkaantuvat, kun itse ihan tahallaan Alastomaksi kaikkein nähden heittävät?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti:Se mikä kenenkin mielestä on seksikästä on tietenkin katsojan silmässä.
Tässähän tämä koko ajattelun juju onkin. Ette tajua toistenne näkemyksiä, koska kukin muodostaa oman seksikkyysmääritelmän ihan itse. Se, että jokin on seksikästä ohikulkija x:n mielestä, ei tee siitä asiasta yleisesti ja yksiselitteisesti seksikästä. Tai päin vastoin.

Esimerkki: Isotissinen nainen pukeutuu ihomyötäiseen paitaan aamulla töihin lähtiessään, kuten tavallista. Hänellä on vaatekaapissaan vastaavia hyvin hänelle istuvia ja kehon parhaita puolia korostavia neuleita tusina. Vaikka hänelle joku on joskus viheltänyt kuppilan peräpöydästä ja tj on pikkujouluissa nousuissa rohkaissut paitaa kehumaan, ei nainen silti aktiivisesti ajattele olevansa seksikäs ja varsinkaan juuri siinä hänen tavallisessa työvaatteessaan. Ei hän todellakaan useimmiten ajattele aamulla, että taas tänään, 13 vuoden jälkeenkin räjäytän duunipaikan ATK-nörttien tajunnan kyrpien kolahdellessa näppäimistötasoihin pelkästään siksi, että laittaa normaalin kivan neuleensa ylle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aah, ihana keskustelu ja yllättävän monta hyvää pointtia, jopa miehiltä ;)
Kuten täällä on jo moneen kertaan ilmennyt, isotissinen näyttää aina auttamattoman läskille, eikä voi siis senkään takia pukeutua telttaan, vaan aika usein siihen ihonmyötäiseen paitaan. Ja jos haluaa sen paidan istuvan myös vyötäröltä, on se melko usein pinkeä rinnan kohdalta. Se ei silti tarkoita, että rintoja tyrkytetään vaan on ns. pakon sanelemaa, ellei halua näyttää sille sotanorsulle.
Mä luulen että monen miekkosen ja mimminkin mielestä olen jatkuvasti ns. tyrkyllä, pukeudunhan korkeisiin korkoihin ja 6/7 päivistä hameeseen/mekkoon. Usein myös lyhyehköön (polvimitta) ja hyvin istuvaan. Se ajatus ei sitli ole itsellä ensimmäisenä mielessä, pääasiassa mukavuus (hame on sata kertaa mukavampi kuin housut) ja jo työssä vaadittu huoliteltu ja siisti olemus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Esimerkki: Isotissinen nainen pukeutuu ihomyötäiseen paitaan aamulla töihin lähtiessään, kuten tavallista. Hänellä on vaatekaapissaan vastaavia hyvin hänelle istuvia ja kehon parhaita puolia korostavia neuleita tusina. Vaikka hänelle joku on joskus viheltänyt kuppilan peräpöydästä ja tj on pikkujouluissa nousuissa rohkaissut paitaa kehumaan, ei nainen silti aktiivisesti ajattele olevansa seksikäs ja varsinkaan juuri siinä hänen tavallisessa työvaatteessaan. Ei hän todellakaan useimmiten ajattele aamulla, että taas tänään, 13 vuoden jälkeenkin räjäytän duunipaikan ATK-nörttien tajunnan kyrpien kolahdellessa näppäimistötasoihin pelkästään siksi, että laittaa normaalin kivan neuleensa ylle.
:lol:
Sulla on piileviä kykyjä.
Onslow

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Olenkohan minä ihan hakoteillä jos veikkaan milffijuttujen tähtäävän muuhunkin kuin panemiseen? :tymä:
Et ole. Se tähtää äitiin, sinuun ja haluun.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Vaatetta kannattaa katsella myös eri asennoissa,
esimerkkinä viimekesältä eräs nuori (~15-17v) neiti istuskeli hampurilaisravintolassa paidassa joka varmaan oli hyvin mukava ja tyylikäs silloin jos seisoo pystyasennossa, sen sijaan jos istuu tuolissa hartiat eteenpäin oikein mukavasti ja rennosti lytyssä, mikä tuntuu olevan joillakin tapana, ei välttämätä ole huomattu että kaulaukosta näkyy ohikulkijoille aivan kaikki napaan saakka. Mukavuussyistä ei tietenkään ollut edes liivejä laitettu päälle joten ihan mukavat oli näkymät kun sattui seisomaan lähimaastossa.
Paha Keisari

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

exPertti kirjoitti:Tarkoittaako huomionhaku "hillitöntä houkuttelua ja syöjätärseireeniä. Varsinkin kesäkuumalla, naisten tyrkkyys sen kun moninkertaistuu säiden lämmetessä."?
Ei vieläkään mene jakeluun? Minä väitän, että kyllä sen normaalisti huomaa jos nainen on pukeutunut hakeakseen huomiota. Uskallan väittää, että juuri kukaan ei pukeudu kaupan kassalle mielessään huomion hakeminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti: Mä luulen että monen miekkosen ja mimminkin mielestä olen jatkuvasti ns. tyrkyllä, pukeudunhan korkeisiin korkoihin ja 6/7 päivistä hameeseen/mekkoon. Usein myös lyhyehköön (polvimitta) ja hyvin istuvaan. Se ajatus ei sitli ole itsellä ensimmäisenä mielessä, pääasiassa mukavuus (hame on sata kertaa mukavampi kuin housut) ja jo työssä vaadittu huoliteltu ja siisti olemus.
Älähän sinäkin jauha paskaa.
Korkeat korot ovat tälle lajille erittäin huono, epäkäytännöllinen ja epäterveellinen tapa kävellä. Ei evoluutio tai Lentävä Spagettihirviö meille niin korkeita kantapäitä tehnyt. Käytät korkeita korkoja vain, koska ne saavat (paljaat) sääresi näyttämään pitemmiltä, ja se liittyy vähemmän persjalkatammoja tykkäävien miesten seksuaalivalintaan.

Ja jos hame on "Mukavampi kuin housut", niin miksi miehet, nuo maailman valtiaat, eivät ole käyttäneet hametta sitten antiikin? Ja hameen, varsinkin lyhyen hameen, epämukavuuden huomaat heti siitä, että hameessa et voi istua niin luontaisen ihmismäisen mukavasti kuin housuissa, reidet vaikka levällään tai nilkka söpön reitesi päällä. Koska pikkarisi tai pillusi näkyisi. Koko asuvalintasi on miehiä himottamaan tarkoitettua sexualiteettia!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Koko asuvalintasi on miehiä himottamaan tarkoitettua sexualiteettia!!
Okei, okei, luovutan! Elämäntehtäväni on vain ja ainoastaan miesten viisarien väräyttely.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Koko asuvalintasi on miehiä himottamaan tarkoitettua sexualiteettia!!
Okei, okei, luovutan! Elämäntehtäväni on vain ja ainoastaan miesten viisarien väräyttely.
No OK: Myönnän.
Syy miksi hame sopii naisille paremmin kuin miehille, on yksinkertaisesti:
Naiset eivät voi pissata seisaaltaan. Tai vaikeaa se on. Pikkupöksytkin oli myöhäinen keksinto, ennen naiset vain pissasivat suoraan hameen alta. Sensijaan luultavasti jo germaanimiehet keksivät sepaluksen, että Jortikan saattoi ottaa esille kokonaan riisumatta ja pissata suunnatusti. Johon naiset eivät kykene, vajakit.

Saanko nyt Nobelin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Saanko nyt Nobelin?
Nobelin ehkä, pillua tuskin. Ha-haa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Nobelin ehkä, pillua tuskin. Ha-haa!
Lollero.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nainen, tuo viaton nymfi vai laskelmoiva syöjätär?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:"Voi vinnu, kun pitää taas lähteä pihalle kaikkien haluttavaksi" :)
Story of my life.

Eiku!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin