Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Edith

Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tähän kaikki tosikertomukset asiasta. Puretaan myytti ja otetaan selvää. Viisastutaan ja laajennetaan kokemuspiiriämme.

Minut on kerran mitä todennäköisimmin yritetty iskeä kirjastossa. Pasilassa. Todella oudosti naurava erittäin huonohampainen epäsiisti mies hihitteli ja hirnui ja hermostuneena esitteli minulle Juho Juntusen sarjakuvia. Ja nimen omaan varsinkin sellaista ruutua, jossa pohdittiin, mahtuuko flyygeli äijän takamukseen vai ei.
Nowaysis

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No joo, minäkään en kohdannut kumppaniani kirjastossa MUTTA huomasin viime talvena että siellä usein vierailemallani arkkitehtuuri- ja designosastolla hengaili varsin usein oikein mukavan näköisiä vaihtaripoikia :roll: . Että juu, ties mitä siitä olisi voinut kehkeytyä oikeissa olosuhteissa dot dot dot
Aito_Johanna

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Entinen luokkakaverini tapasi 13-vuotiaana ensimmäisen poikaystävänsä kirjastossa. Naama- mutta ei mitenkään muuten tuttu 17-vuotias saman koulun poika tuli juttelemaan; jotain ihan normaaleja, "moi, mitä kuuluu, mikä sun nimi on, oon joskus nähnyt sut koulun pihalla" jne. Siitä se sitten lähti. Tapasin tytön viimeksi silloin, kun olimme 18-vuotiaita. Silloin pariskunta asui avoliitossa ja heidän ensimmäinen lapsensa oli vauva. Sen jälkeen en ole heistä kuullut; toivottavasti liitto on kestänyt.

Lisäksi tiedän, että miespuolinen kaverini oli (itse kertoi) nipistänyt kirjastossa ventovierasta naista perseestä ja kommentoinut, että hyvä perse. Hyi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen joskus tapaillut poikaa, joka oli töissä kirjastossa. Sain kaikki sakkomaksutkin aina anteeksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:Olen joskus tapaillut poikaa, joka oli töissä kirjastossa. Sain kaikki sakkomaksutkin aina anteeksi.
Mun sisko teki saman Hobby Hall:n varastomiehen kanssa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen ollut töissä kirjastossa.
Vain pari tyyppiä tuli "iskemään" :D
Edith

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
ninnithequeen

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
Ne on sivareita. Aina.
Edith

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: Ne on sivareita. Aina.
Nii-in. Mutta miten sellaisen saa mukaansa kotiin?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
Ne on sivareita. Aina.
Saatana sivariHÅMÅT :evil: sellaset pitäis ampuu :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Turbohaltija

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

joo....
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 25.10.2005 8:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Olen joskus tapaillut poikaa, joka oli töissä kirjastossa. Sain kaikki sakkomaksutkin aina anteeksi.
Mun sisko teki saman Hobby Hall:n varastomiehen kanssa.
Apua, antaako Hobby Hall:kin nykyään sakkoja? :shock:
hermine

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kirjastosivari oli onkinut siskoni yhteystiedot lainausjärjestelmästä ja pyysi tätä kaljalle. Valitettavasti kävi vaan niin, että ko. kirjastosivari sattui seurustelemaan ja vielä järjettömän mustasukkaisen tytön kanssa jotenka ei mennyt kauaakaan kun tappouhkauksia alkoi sadella. Poika oli tainnut saada tauluunsa joku kerta ihan siitä hyvästä, että moikkasi siskoani kaupassa. Sisko siis ei missään vaiheessa ollut edes kiinnostunut koko pojasta muuten kuin kaverina.
Exsat

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

hermine kirjoitti:Kirjastosivari oli onkinut siskoni yhteystiedot lainausjärjestelmästä ja pyysi tätä kaljalle.
Ei taida olla ihan laillista tuollainen?
hermine

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joo ei.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kohtasin kerran paremmasta maailmasta unelmoivan amerikkalaisen mustan miehen kirjastossa. Hän katsoi minua intensiivisesti ja rupesi juttelemaan. Eihän siinä kauaa kulunut, kun hän oli jo tehnyt treffit kanssani. Kävimme kävelyllä ja vein hänet kotiinkin, ihan vanhempien luo ja sitä rataa. Hän maisteli simaa, mutta ei juonut paljon, koska sokeri kuulemma ei tehnyt hyvää hänen iholleen.

Hän olisi halunnut minusta varmaan tyttöystävän, mutta minua esti lähinnä kaksi asiaa. Ensinnäkin, hänen henkensä haisi aivan hirvittävältä ja toiseksi, olin aika sekaisin eräästä aikaisemmasta ikävästä tapahtumasta (olin harrastanut hirveässä kännissä seksiä ja pelkäsin, että en olisi huomannut jos kortsu olisi hajonnut ja olin aivan kauhuissani taudin mahdollisuudesta, sairaalloisen neuroottinen kun silloin vielä olin ja ajattelin, etten voi koskea kehenkään ennen kuin olen odottanut varoajan ja käynyt kaikissa mahdollisissa testeissä.) Eli minusta ei ollut hänen tyttöystäväkseen. Hän muistaakseni haukkui minua rasistiksi, vaikka en vain pitänyt hänen henkihajustaan.

Noh, pääsin kyllä sitten jossain vaiheessa vähäh näpäyttämään, kun näin hänet kaupungilla ja kerroin meneväni tapaamaan tummaa eksääni (no ei se nyt niin kauhean tumma ollut, mutta puoliksi arabi joka tapauksessa, mikä sopi hyvin tarkoitusperiini). Hän aivan siitä riemastui ja kehotti hankkimaan uuden samanlaisen. Tietäisipä vaan, millaisesta tummasta pienestä ukosta tällä hetkellä haaveilen..

Suosittelen kirjastosta pokaamista.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

ninnithequeen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
Ne on sivareita. Aina.
Ja?

..tästä pääsisikin aasin siltaa pitkin kätevästi uuteen aiheeseen.. mutta ehkä sille pitäisi avata ihan oma otsikonsa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
nokkaelain

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Itse en ole kohdannut kumppaniani kirjastossa tai muuallakaan.

Tätini sen sijaan löysi miehensä kirjastossa muutama vuosi sitten. Kun taideala ei oikein tahtonut elättää, hän hankki kirjastonhoitajan koulutusta. En tiedä onko hän enää ollut kirjastossa töissä, mutta naimisiin he myös ehtivät ja lapsenkin tätini sai nyt nelikymppisenä.
slam

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
Ne on sivareita. Aina.
Nuoremmat 19-20. vee kaverit on varmaankin sivareita elleivät ole luuttu kädessä ja siivoa... kait varsinaiseen virkaan valmistumiseen tarvitaan yliopostopohjainen koulutus.

...............

Tällä viikolla kävin Tampereen kirjastossa ja lähinnä katsomassa naisia. Kävin runokirjahyllyllä, mutta kirjojen nimet ajoivat pois luotaan. Yhteen naiseen törmäsin kaksi kertaa. Ensin ulko-ovella ja sitten sisällä. Se näytti jotenkin innokkaalta siellä kirjastossa. Kahteltiin toisiamme silmiin, mutta ei mitenkään liian pitkään... :lol:

jotenkin sellainen lutuisen ja kiimaisen... sekoitteinen brunetti... XD
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

AarneAnkka kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Olen joskus tapaillut poikaa, joka oli töissä kirjastossa. Sain kaikki sakkomaksutkin aina anteeksi.
Mun sisko teki saman Hobby Hall:n varastomiehen kanssa.
Apua, antaako Hobby Hall:kin nykyään sakkoja? :shock:
Laskuja sai anteeksi..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ainiin, kyllä mun mielestä vaan monet nuoren polven kirjastosedät on aika hottiksia. Yritin tuossa jo aiemmin tänä syksynä kysellä City-lehden Walter de Campin palstalta vinkkejä niiden viettelemiseksi, mutta eipä ole ainakaan toistaiseksi vastannut.
Ne on sivareita. Aina.
Tunnen yhden ikäiseni joka oli töissä kirjastossa jonkin aikaa, kun ei muuta työpaikkaa saanut. Hän sai vapautuksen armeijasta, kun on polvi leikattu jotain 5 kertaa, niin ei nää extreme lajit enää kiinnosta, ei huvita riskeerata.

tradenomin koulutus hänellä silloin oli, ja on tietty edelleen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Turussa oli kyl ihq kirjaston"setä" (btw ei sivari vaan ihan koulutettu ihminen). Kattelin sitä jonkun aikaa ja alotin sit jutun kysymällä miten mä löydän Sammakon kustantamia kirjoja (sitä ei kai oikeestikaan nähny asiakaspäätteltä, tai sit se oli vaan tekosyy). Se neuvo mua tietty avuliaasti ja juteltiin paljon lempikirjoista ja varsinkin -runoilijoista. Vähän vaan rasitti kun sen kirjamaku oli osittain ihan erilainen kun mun mut kiltisti raahasin kotiin sen suosittelemat kirjat ja väitin lukeneeni ja kehuin. :)
Sit se lähti mun kans kaljalle ja juteltiin vähän muustakin, no ikävä kyllä se oli kuiteskin varattu. :P Ei vaan aina voi voittaa, joten palattiin turvallisen kiltteihin kirjastotapaamisiin. Kyl se silti edelleen jemmaili mulle jotain just ilmestyneitä lemppareita tiskin alle, tota vois jo kutsuu palveluks. :)
(Mul on taas niiiiin ikävä Turkkusse. *sigh*)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Edith

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Suuri kiitos Lapitiille käytännön vinkistä!
Kreivitar

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Olin joskus kivikadella töissä kirjastossa. Sitä voisi äkkiseltään kuvitella, että se olisi mitä mainioin iskupaikka, kun jutustelu esim. kirjapalautuksen tai launauksen yhteydessä on varsin luontevaa aloittaa. Lisäksi kiinnostus kirjoihin saattaisi poikia keskustelunaiheita.

Omia henkilökohtaisia kokemuksia kirjastopokaamisesta ei ole. Ei syntynyt ihmissuhdetta sinä aikana, vaan enpä minä siellä siksi töissä ollutkaan :D
slam

Re: Näin kohtasin kumppanini kirjastossa.

Viesti Kirjoittaja slam »

Juu, kirjastoon baari, että pääsee estoistaan :lol:
Vastaa Viestiin