Minä tunnustan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lisää tavaraa: Olen ties kuinka monta kertaa pienenä a) tiputellut sillalta autojen päälle pikkukiviä ja hiekkaa, b) heitelly tiensivusta hiekkaa ohi ajavien autojen kylkeen, c) bussien kylkiin heiteltiin kivilumppareita.

Hahhhah!

Ja tärkein, en tietenkään jäänyt kiinni, koska minä osaan.
AarneAnkka

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nypari kirjoitti:Lisää tavaraa: Olen ties kuinka monta kertaa pienenä a) tiputellut sillalta autojen päälle pikkukiviä ja hiekkaa, b) heitelly tiensivusta hiekkaa ohi ajavien autojen kylkeen, c) bussien kylkiin heiteltiin kivilumppareita.

Hahhhah!

Ja tärkein, en tietenkään jäänyt kiinni, koska minä osaan.
Mä taas tunnustan että jäin pienenä kiinni tuosta samaisesta teNpusta. :oops: Se oli kiukkuinen kaljamahainen setä joka tuli ja otti niskasta kiinni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä tekstasin eilen ärsyttävälle eksälleni kaikki sen huonot puolet alkaen olemattomista esileikeistä limaisiin suudelmiin ja niin poispäin. Yksityiskohdat ketjusta Hauku eksääsi Suhteet-osastolla. Toivoisin jotain sellaista terapeuttista katumusharjoittelua tai armahdusta, sellaista, joka auttaisi minua kasvamaan ihmisenä. No, ehkä nuo kohta alkavat kuukautiset helpottavat.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, keppostelin ihan pikkasen vaan Jenkeissä eli lähdettiin kaverien kanssa autolla vähän koristelemaan kaverien ja opettajien pihapuita vessapaperilla. Kuvismaikan veskipaprupihasta joku otti kuvia ja toimitti vielä maikan pöydälle vaivihkaa. Yhdestä talosta taisi kerran lähteä joku vihastunut isukki aseen kanssa perään, mutta me eksytettiin se ajamalla ylinopeutta ja varmaan muutenkin vaarantamalla liikennettä. Typerää, mutta eihän sitä silloin tajunnut.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sotkin ja pysäytin Helsingin yliopiston postijärjestelmän 2 tunniksi, lähettämällä tekaistun viestin kokoomuksen nuorisojärjestön nimissä..
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

WanhaPervo kirjoitti:
AJ:n luettava viisi Ave Mariaa ja käytävä ensi sunnuntaina kirkossa, koska aloittaa avautumisketjun, mutta ei suostu itse avautumaan.
Avautumiskehotus ei luonnollisestikaan koske minua eikä Riemumieltä, koska me olemme KITYn moraaliset tiennäyttäjät, kirkasotsaiset oikeuden ja totuuden palvelijat ja siveyden sipulit, jotka eivät tee rikkeitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pelkästään tänäänkin olen rikkonut kaikkia paitsi yhtä kuolemansyntiä. Eikä se viimeisenkään rikkominen ainakaan yrityksen puutteesta johdu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En tunnusta, enkä kiellä!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Aito_Johanna

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

M-ojo kirjoitti:En tunnusta, enkä kiellä!
Tässähän olis ollut Nils Gustafssonillekin hyvä slogan.
AarneAnkka

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulli75 kirjoitti:Olen kuristanut poliisia, olen potkinut ja lyönyt poliisia, olen herjannut poliisia.
Olen ampunut poliisia.

Muovikuula-aseella (airsoft, siis). Perseeseen. Hänen pyynnöstään.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tunnustaminen kuulemma helpottaa ja vapauttaa mielen menneisyyden painolastista, täytyyhän sitä kokeilla.

Olen saanut maksun seksistä ja harrastanut seksiä ravintolan pöydässä, juottolan ollessa auki. Eri kerroilla kuitenkin nämä, vähentänee syntiä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Runkkis

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen töhrinyt seiniä.. (tai pommanut tageja, niinkun silloin ysärillä tehtiin

En uskaltanut näpistellä, joten yllytin kaverini näpistelemään mulle karkkia.

Varastanut yläasteen harjoittelupaikasta (kaupasta) kaksikymmentä tölkkiö olutta ja jäänyt kiinni. Onnistuin kuitenkin olemaan niin katuvan ja söpön näköinen, ettei poliisille eikä vanhemmille ilmoitettu.

Nuorena tuli muutamat autostereot varastettua (en edes tehnyt niillä mitään)

Tehnyt huorin.

Antanut vääräntodistuksen lähimmäisestä.

Lausunut turhaan Herran nimen.

Himoinnut lähimmäiseni huonetta, vaimoa, härkää, aasia, ja kaikkea hänen omaa..

Välittänyt alaikäisille alkoholia.

Käyttänyt laittomia päihteitä ja pitänyt niitä hallussani.

Räjäyttänyt yhden tyypin postilaatikon monta kertaa.

Pissanut kaverini kenkään.

Vaikka mielestäni olen hyvin kiltti, niin eiköhän tässä ole se hissi menossa sinne K666:n
Nowaysis

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Elppis kirjoitti:Mä puhuin tänään puhelimessa auton ollessa liikkeellä.
Mä puhuin tänään äitini kanssa puhelimessa harrastaessani seksiä. Näillä kahdella teolla ei ollut siis muuta yhteistä kuin ajotus.

Muilla teoilla en viitsi brassailla. En välittäisi joutua vankilaan. :wink:
Nowaysis

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

aasi kirjoitti: Kävelen muuten säännöllisesti päin punaisia. Minusta on vain täysin turhaa jäädä odottelemaan jonkun valon vaihtumista, kun pelkästään päätä pyörittämällä voi selvästi nähdä ettei autoja ole tulossa.
Anarkiaa!!!1
HellBell

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen tahattomasti neuvonut lukemattomia ihmisiä aivan väärille ajoteille/reiteille.
Hyvät ihmiset, elkee kysykö neuvoa minulta jos teidän on tarkoitus päästä perille johonkin paikkaan.
Kiittää hän.
Herra Manala

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Lisää tavaraa: Olen ties kuinka monta kertaa pienenä a) tiputellut sillalta autojen päälle pikkukiviä ja hiekkaa, b) heitelly tiensivusta hiekkaa ohi ajavien autojen kylkeen, c) bussien kylkiin heiteltiin kivilumppareita.
Kuolemanrangaistus tuosta pitäisi langettaa. Vitun idiootit.

Miksen minä ollut kakarana kaltaisenne aivoton typerys, jonka mielestä oli hienoa rikkoa ja vandalisoida toisten omaisuutta?
Runkkis

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:Lisää tavaraa: Olen ties kuinka monta kertaa pienenä a) tiputellut sillalta autojen päälle pikkukiviä ja hiekkaa, b) heitelly tiensivusta hiekkaa ohi ajavien autojen kylkeen, c) bussien kylkiin heiteltiin kivilumppareita.
Kuolemanrangaistus tuosta pitäisi langettaa. Vitun idiootit.

Miksen minä ollut kakarana kaltaisenne aivoton typerys, jonka mielestä oli hienoa rikkoa ja vandalisoida toisten omaisuutta?
Sinulla ei ollut kavereita joiden kanssa olisit moisia tyhmyyksiä tehnyt?
ninnithequeen

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ajanut autolla kännissä ala-ikäisenä ja poliisia karkuun vielä :oops:

Tuossa kai se pahin sitten olikin...
Dumari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No autolla olen jurrissa ajanut. Silloin olin vissiin 19v ja wappuna lähdettiin bileistä, olin hörppinyt "tarpeeksi". Nuorempi velimies pykälässä, tokaisin että minä ajan kun olen vanhempi. En saanut autoa pois parkkiruudusta, joten veli hyppäsi rattiin. Hän oli juonut ehkä vain
10-säkin... kuinka tyhmä sitä voi ollakaan :oops:
Herra Manala

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Runkkis kirjoitti:Sinulla ei ollut kavereita joiden kanssa olisit moisia tyhmyyksiä tehnyt?
Joo ei sellaisia kavereita. Minulla oli vain nörttikavereita, joiden kanssa leikittiin esimerkiksi etsivää. Ja sitten oli tyttökavereita joiden kanssa leikittiin lääkärileikkejä. Mutta idioottikavereita ei ollut.
Yönmustaritari

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:Lisää tavaraa: Olen ties kuinka monta kertaa pienenä a) tiputellut sillalta autojen päälle pikkukiviä ja hiekkaa, b) heitelly tiensivusta hiekkaa ohi ajavien autojen kylkeen, c) bussien kylkiin heiteltiin kivilumppareita.
Kuolemanrangaistus tuosta pitäisi langettaa. Vitun idiootit.

Miksen minä ollut kakarana kaltaisenne aivoton typerys, jonka mielestä oli hienoa rikkoa ja vandalisoida toisten omaisuutta?
Aika kultaa muistot. Älä ala elää menetettyä nuorutta uudestaan.
Herra Manala kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Sinulla ei ollut kavereita joiden kanssa olisit moisia tyhmyyksiä tehnyt?
Joo ei sellaisia kavereita. Minulla oli vain nörttikavereita, joiden kanssa leikittiin esimerkiksi etsivää. Ja sitten oli tyttökavereita joiden kanssa leikittiin lääkärileikkejä. Mutta idioottikavereita ei ollut.
Eikä kun sulla oli ne sama homokaverit, joiden kanssa vieläkin leikit niitä vastaavia lääkärileikkejä.

:on:

Olen yläluokilla sanan varsinaisessa merkityksessä koittanut murhata opettajani.
Runkkis

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Herra Manala kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Sinulla ei ollut kavereita joiden kanssa olisit moisia tyhmyyksiä tehnyt?
Joo ei sellaisia kavereita. Minulla oli vain nörttikavereita, joiden kanssa leikittiin esimerkiksi etsivää. Ja sitten oli tyttökavereita joiden kanssa leikittiin lääkärileikkejä. Mutta idioottikavereita ei ollut.
Niin täytyy muistaa, että joukossa tyhmyys tiivistyy...

Jouko oli mun paras kaveri...
Aito_Johanna

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jäätiin eilen kahden työkaverin kanssa työpaikalle hengaamaan, lojumaan opehuoneen sohvalla ja juomaan kahvia. Jossain vaiheessa joku keksi ruveta leikkaamaan saksilla ihmisten kasvokuvia pöydällä lojuvista kuvalehdistä, sitten toinen sai idean, että liimataan kuvat sinitarralla opehuoneen seinään, ja sitten kolmas, että tehdäänpä niille puhekuplat. Kuvakollaasista tuli oikein hieno. Puhekuplista osa oli vittuilua muille työkavereille, osa muuten vaan hölmöä läppää.
Tänään oli kova arvuuttelu siitä, kuka konnantyön on tehnyt. Joidenkin mielestä kollaasi oli hauska, mutta osa veti herneen nenään. Emme myöntäneet mitään. Onnistuin täysin vakuuttavasti esittämään mistään mitään tietämätöntä.
WanhaPervo

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Aito_Johanna kirjoitti:...
:p:
killkill

Re: Minä tunnustan

Viesti Kirjoittaja killkill »

- murrosiässä nostin faijan seinälle ja lupasin puukosta jos vittuilu ei lopu
- 18 -vuotiaana ajoin votkapullon juotuani omalla autolla yksityistiellä kokeillakseni miltä se tuntuu. Ihme ja kumma kottero pysyi tiellä
- olen pettänyt useampaa kuin yhtä tyttöystävääni

Ei vittu. Nämähän ovat tylsiä tunnustuksia. En ole myymälävarastanut, pöllinyt autoja enkä tehnyt mitään muutakaan mielenkiintoista, putkaankaan en ole päätynyt. Samasta mopoporukasta pari kaveria päätyi sentään linnaan keikkojensa takia.

Minulla on ollut selvästikin tylsä nuoruus. Antaisikohan pomo viikoksi virkavapaata, jos ottaisin pienen pussikalja-nostalgiatripin? Voisi aluksi pölliä tuon vittumaisen naapurin Vyper-kopion ja ajaa sen kännissä Hämeensillalle paskaksi :D
Vastaa Viestiin