Vittu:

EDIT: Vittu sä katot outoa kamaa...
Kiitos. Arvasinhan, että Sinä salaa Rakastat minua, halipusi.Nergal kirjoitti:Gat palasi.
Vittu:![]()
Miten niin? Minusta on niin viatonta tuo nuorten naisten alastomuus, kuin Eedenin puutarhassa. Parempi ettei ole jotain rivoa äijää siinä päällä röhkimässä. Se on sitten eri juttu, hyväilenkö itseäni joskus tuollaisia katsoessani. Mikä on sekin kaunis asia... tai tarkemmin miettien ei olekaan niin nättiä.Nergal kirjoitti:EDIT: Vittu sä katot outoa kamaa...
Toisaalta olet oikeassa, nyt kadun edellistä tekstiä yllä. Viisas nainen olet. Kun noin sata vuotta sitten olin Tangerin rannalla, olihan siellä paikallisia naisiakin. Mutta siweellisesti Profeetan määräämillä asuilla peitettyinä. Gigolot eli rantakäärmeet jahtasivat sitten länsimaisia puolialastomia turistinaisia, jotka melkein-alastomuudestaan päätellen todella ovat huoria ja vapaata riistaa miehiä syntiin houkuttelemassa. Lisäksi vielä tuo, että mahdollisesti alaikäisetkin voivat turmella ja houkutella miehiä Syntiin paljaudellaan. Musulmaanit ovat tässä ihan oikeassa: Naiset riettaine elimineen vaarantavat miesten kuolemattoman sielun, joten ne Belialin narssut täytyy kätkeä säkkiin.Suvinen kirjoitti:Tänäkin kesänä niqabissa, oikein hellepäivänä saatan vaihtaa burkaan. Muksuni luonnollisesti puen turkishaalariin pedobearien ja 50+ aurinkovoiteeseen ihosyövän varalta.
Mä en kyllä naisena ikimaailmassa uskaltautuisi musulmaanimaassa hotellin ulkopuolisille rannoille ilman kokovartalopukua. Tai siis en uskaltautuisi ollenkaan.nowaysis kirjoitti:Minusta musulmaanimaissa länkkärihotellialueiden ulkopuolisilla paikallisten täyttämillä rannoilla on ihan luontevaa uida vähän peitetymmin, tai paljonkin. Tyyliin biksujen päällä t-paita ja shortsit. Saa parempaa kohtelua.
Joo, siellä Marokossa näin kun mies vei peräti neljä naista uimaan mereen. Liekö omia vaimojaan, korkean moraalin mies. Kaikilla naisilla oli ihan kaapu päällä.nowaysis kirjoitti:No toki riippuu kuinka tiukasti musulmaanilakia ko. maassa/alueella noudatetaan. Tuo esimerkki vapaahkolta alueelta. Tiukkispaikoissa "uimakaapu"+ pitkät trikoot+huivi jota paikallisetkin käyttää lienee viisaampi valinta. Niin tiukkaan paikkaan en oo tosin vielä eksyny.
Mitäs hittoa, oletko sä ollut ulkomailla?!Gat kirjoitti:Joo, siellä Marokossa näin kun mies vei peräti neljä naista uimaan mereen. Liekö omia vaimojaan, korkean moraalin mies. Kaikilla naisilla oli ihan kaapu päällä.nowaysis kirjoitti:No toki riippuu kuinka tiukasti musulmaanilakia ko. maassa/alueella noudatetaan. Tuo esimerkki vapaahkolta alueelta. Tiukkispaikoissa "uimakaapu"+ pitkät trikoot+huivi jota paikallisetkin käyttää lienee viisaampi valinta. Niin tiukkaan paikkaan en oo tosin vielä eksyny.
Täysin off-topic, mutta alan miehenä (tarkoitan tietenkin korkeaa ikääsi!) muistatko kuka se poikkeava hetero niistä oli? "Poliisi", "Bikeri", "Intiaani" vai "Rakennustyömies"? Minä itse olin silloin niin viaton poika, että kun luin että ovat "gay"-yhtye, luulin että se viittaa vain biisien kuten In the Navy ja YMCA "iloisuuteen"!NuoriDaavid kirjoitti: Tämä oli melkein yhtä paha järkytys, kuin Village Peoplen heterojäsen!
Ymmärrän, että sinusta on tuskallista ajatella tyttäriesi neitsyyden menetystä.NuoriDaavid kirjoitti:En halua tässä kontekstissa keskustella esittämistäsi kysymyksistä.
Sivu ehti vaihtumaan, mutta viittaat edelliselle sivulle postaamaani Iltatyttöön.MrM kirjoitti:Säälittävä rääpäle, menis syömään.
No on nämä Gatin preferenssit sikäli kiinnostavia, että sellaisia miehiä ja naisia paheksutaan aika yleisesti tavattoman luonnottomista arvostuksista, jotka tykkäävät katsella vaikkapa silikonista luomusti tavaoittamattomiin sfääreihin muotoiltuja barbieita tai pumpattuja miehiä, joiden kroppa edellyttänee täysipäiväistä työtä oman ulkonäön hiomiseksi sellaiseksi, joka ei omalle ulkonäölleen omistautumattomille vain ole mahdollista.MrM kirjoitti:Säälittävä rääpäle, menis syömään.
exsu kirjoitti:Mun aamun paras hetki oli, että Urpsu on kirjoittanut erotiikkaosastolle. Hain ihan kahvia tätä varten, että saisin paneutua rauhassa. Vaikka olen samaa mieltä tulkinnan kanssa, olen hieman pettynyt kokonaisuuteen. Edes sivulauseessa ei ollut mitään mainintaa siitä, minkä tyyppinen pyrstö miellyttää urpiaista itseään.
Onko urpiainen missään vaiheessa tuonut esiin onko hän ylipäätään kiinnostunut pyrstöistä? Käsittääkseni on teoreettisesti mahdollista, että suuri keltainen nokka aiheuttaisi pyrstöä voimakkaamman reaktion.NuoriDaavid kirjoitti:exsu kirjoitti:Mun aamun paras hetki oli, että Urpsu on kirjoittanut erotiikkaosastolle. Hain ihan kahvia tätä varten, että saisin paneutua rauhassa. Vaikka olen samaa mieltä tulkinnan kanssa, olen hieman pettynyt kokonaisuuteen. Edes sivulauseessa ei ollut mitään mainintaa siitä, minkä tyyppinen pyrstö miellyttää urpiaista itseään.
Daah? Tietenkin mahdollisimman iso!
exsu kirjoitti:Mun aamun paras hetki oli, että Urpsu on kirjoittanut erotiikkaosastolle. Hain ihan kahvia tätä varten, että saisin paneutua rauhassa. Vaikka olen samaa mieltä tulkinnan kanssa, olen hieman pettynyt kokonaisuuteen. Edes sivulauseessa ei ollut mitään mainintaa siitä, minkä tyyppinen pyrstö miellyttää urpiaista itseään.
Mä en nyt tiedä, olenko enemmän pahoillani aiheuttamastani pettymyksestä vai aamusi ilmeisestä ankeudesta, jos "paras hetki" oli tuo. Pahoitteluntarvettani ei myöskään vähennä se, että nämä vaihtoehdot tuntuvat vain syventävän toistensa pahoittelutarvetta laukaisevaa ulottuvuutta.exsu kirjoitti:Mun aamun paras hetki oli, että Urpsu on kirjoittanut erotiikkaosastolle. Hain ihan kahvia tätä varten, että saisin paneutua rauhassa. Vaikka olen samaa mieltä tulkinnan kanssa, olen hieman pettynyt kokonaisuuteen. Edes sivulauseessa ei ollut mitään mainintaa siitä, minkä tyyppinen pyrstö miellyttää urpiaista itseään.
Daah? Tietenkin mahdollisimman iso![/quote]NuoriDaavid kirjoitti:Edes sivulauseessa ei ollut mitään mainintaa siitä, minkä tyyppinen pyrstö miellyttää urpiaista itseään.