KITINÄPEPPU-kilpailu!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Ihmisperse

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Hmm..odotan innolla kuulevani itsekin vihdoin, kuka _oikeasti_ olen.
Oikein tutkimusmatka omaan itseen, sano.

Meanwhile, otin sunnuntai-illan ajankuluksi ja Teidän iloksenne, arvon kitisijät, hienon goatse-henkisen avatar-kuvan itsestäni. Enjoy!
Rouva Pupu

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:D Mutta mun huumori onkin aika perseestä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihmisperse kirjoitti:Hmm..odotan innolla kuulevani itsekin vihdoin, kuka _oikeasti_ olen.
Oikein tutkimusmatka omaan itseen, sano.

Meanwhile, otin sunnuntai-illan ajankuluksi ja Teidän iloksenne, arvon kitisijät, hienon goatse-henkisen avatar-kuvan itsestäni. Enjoy!
Hei Stadinarska-pelleturska. Olet paljastunut. Ja lisäksi norattu. Ihan vahingossa luin tämän, ihan vaan vahinko. Nyt olet taas norattu. :x

Terveisin Stadinarska
NuoriD

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stadinarska kirjoitti:
Ihmisperse kirjoitti:Hmm..odotan innolla kuulevani itsekin vihdoin, kuka _oikeasti_ olen.
Oikein tutkimusmatka omaan itseen, sano.

Meanwhile, otin sunnuntai-illan ajankuluksi ja Teidän iloksenne, arvon kitisijät, hienon goatse-henkisen avatar-kuvan itsestäni. Enjoy!
Hei Stadinarska-pelleturska. Olet paljastunut. Ja lisäksi norattu. Ihan vahingossa luin tämän, ihan vaan vahinko. Nyt olet taas norattu. :x

Terveisin Stadinarska
No nythän tämä alkoi kiinnostamaan ihan uudella tasolla.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gat kirjoitti:Ei vaan kaikkien kitinämisujen peput tänne, unohdetaan se yksi-yhteen!
Tämän ketjun eka ja tähän mennessä ainoa naispeppu oli sellainen 10+, että ei tähän enää yksinkertaisesti ilkeä enää omaansa lisätä.
Äiti ei tiedä
Ihmisperse

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Stadinarska kirjoitti: Hei Stadinarska-pelleturska. Olet paljastunut. Ja lisäksi norattu. Ihan vahingossa luin tämän, ihan vaan vahinko. Nyt olet taas norattu. :x

Terveisin Stadinarska
Täh?
Olen aidosti hämmentynyt kirjoittajan kommentista.
Not a clue. Harmi jos turskanarskan joku noraa hienon peppuni vuoksi (vai takia?).
Tai mistä sitten olikaan kysymys. Pahoitteluni, olen kitinäneitsyt, enkä vielä oikein osaa etikettiä.
Zeb

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tämä ketju on jakomielitautinen ja surrealistinen yhtäaikaa. En ymmärrä, selittäkää!
NuoriD

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:Tämä ketju on jakomielitautinen ja surrealistinen yhtäaikaa. En ymmärrä, selittäkää!
Ilmeisesti Arskan perse on alkanut kirjoittaa palstalle ilman lupaa?
Zeb

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Niin tuo minustakin oli tulkittavissa. Melko skitsoa. Korjatkoon selväjärkisempään tulkintaan päätyneet.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihmisperse kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Hei Stadinarska-pelleturska. Olet paljastunut. Ja lisäksi norattu. Ihan vahingossa luin tämän, ihan vaan vahinko. Nyt olet taas norattu. :x

Terveisin Stadinarska
Täh?
Olen aidosti hämmentynyt kirjoittajan kommentista.
Not a clue. Harmi jos turskanarskan joku noraa hienon peppuni vuoksi (vai takia?).
Tai mistä sitten olikaan kysymys. Pahoitteluni, olen kitinäneitsyt, enkä vielä oikein osaa etikettiä.
Voi uloste sentään. Tai karvapeppu. Mä en nyt kyllä ymmärtänyt tuossa kirjoituksessa itseäni yhtään. Mitä minä tuossa vastauksessani tarkoitan? Osaako joku sanoa ja tuntea mut paremmin?
Sen minä sanon, että minulla ei ole läheskään niin ruma pehva kuin Gatilla. Hän pelaa kurjaa pudotuspeliä. Mielestäni hänen takapuolikuvansa kuuluu lähinnä kauhufilmimateriaaliksi.

SA
todellinen ihminen ja moninkertainen kloonimestari
kaunispeppuinen aina valmis oleva värimestarimme
Zeb

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^No puhu nyt suomea niin että tyhmempikin tajuaa, oletko sä siis Ihmisperse?
Rouva Pupu

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Arska päätti sitten kerralla piristää kitinää. Sinänsä huolestuttavaa, ettei perseenkuvat saa juuri mitään reaktiota aikaan. Ehkä, ehkä se loppu tosiaan on ovella!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:^No puhu nyt suomea niin että tyhmempikin tajuaa, oletko sä siis Ihmisperse?
Zeb hyvä! :)

Kun kerran pyydät niin puhun selkeästi! Katsos, Arska toimii kuten käsketään!

1. Minä en ole Ihmisperse
2. Minä leikittelin tekstissäni, että olin Ihmisperse
3. Koska en ymmärtänyt mitään itse Ihmisperseen jutusta niin vitsailin etten ymmärrä itseäni

Olen papukaijamerkkipäällä! Annatko minulle papukaijan merkin koska olen näin kiltti ja selkeä vastaaja?
Nyt menen yöpuulle ja nukun kuin pieni lapsi. Vailla huonoja ajatuksia. kenties näen Zebin unessa. Olisi muuten kiva tietää minkänäköiseltä näytät! Näin sanoessani en koeta suinkaan iskeä sinua tai muuten udella asiaa. Totuus on, että olen vain ihmisistä kiinnostunut ja utelias. Mutta tokihan siinä on aina Bonusta jos kunnianarvoisa Zeb vastaa! Kuinkas odotus sujuu? Eikös se ole niin, että lääkäri ymmärtää asioista enemmän ja tieto lisäisi tuskaa? Siis onko sinulla raskauteen liittyviä pelkoja?

Ja Ihmisperse! Voitko vahvistaa, että sinä olet minä et.
Ihan totta Zeb. vannon kautta kiven ja turkulaisen kannon etten ole Ihmisperse.
Miten sen voisin enää todistaa? Ihmisperse ei pysty värittämään tekstiä!!!

Lämpöisin vihrein Zephyr-terveisin toivoo STADINARSKA
Ihmisperse

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

Stadinarska kirjoitti: Ja Ihmisperse! Voitko vahvistaa, että sinä olet minä et.
Parahin Stadinarska! :)
Voin vakuuttaa, että olemme molemmat, mutta emme tokikaan sama. Tiedän sen varmaksi siitä, että emme edes ole samassa paikassa.
Ja jos arska olisi eri paikassa kuin perse, mutta silti sama, niin sepä nyt vasta olisikin surrealistista ja jakomielitautista ja ties mitä muutakin epäilyttävää ja hämmentävää. Huh.
Stadinarska kirjoitti: Miten sen voisin enää todistaa? Ihmisperse ei pysty värittämään tekstiä!!!
Totta, mutta osaan kyllä värittää juttujani melkoisesti, katso vaikka! :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tässähän alkaa oma avatar ihan hävettään, ku joku lyö noin tyylikkään tiskiin. =(
Pitäsköhän vaihtaa...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Perskeletor

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Perskeletor »

On aivan perseestä, että näkyy enemmän naamoja kuin perseitä. Perseet olalle tai ainakin avattareksi!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

exPertti kirjoitti:*tarkisti varmuuden vuoksi lapitiin gallerian*
Mahtoi pelottaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Perskeletor kirjoitti:On aivan perseestä, että näkyy enemmän naamoja kuin perseitä. Perseet olalle tai ainakin avattareksi!
:jouden:
Nehemiah James

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Perskeletor kirjoitti:On aivan perseestä, että näkyy enemmän naamoja kuin perseitä. Perseet olalle tai ainakin avattareksi!
No jos toi on sun pylly, niin voit tulla koska vaan kuvamaan mun pyllyn jotta saadaan siitä avatar aikaiseksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Perskeletor kirjoitti:Perseet olalle tai ainakin avattareksi!
Molemmat houkuttelevia, mut jos näistä on pakko valita, niin voisin ottaa ekan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tämä on parasta mitä G on koskaan saaanut aikaan ja onhan tuo ihana alkukuva todella hyvä. Onnittelut myös Gattacalle myös tuosta PetriF torjunnasta. Georginan aiheeseen palaan ,koska joitain siitä tiedän kunhan toinnun tästä flunssasta. Olen koittunut välttää tätä Kitinä addiktiota mutta hetkeksi ainakin täytyy antaa periksi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Odottelemme vielä SikaMikan lupaamaa paljastusta. Ei siis perseensä (vaikka mikä nottei sekin... tosin kaikkihan sen on varmaan jo nähny), vaan Ip:n tuplanickin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ROFL. Itselläni on ollut ties kuinka monta kuukautta päällä tauoton anaali-/ pissa ja kakkavaihe. Suosittelen kaikille ketjuun kuvansa lähettäneille Paskakirjaa...

http://www.paskakirja.fi/paska_tarinaesimerkit.htm

...koska perseet ja anaalit voittaa ainoastaan paska. <3
Ihmisperse

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja Ihmisperse »

-Superior- kirjoitti:ROFL. Itselläni on ollut ties kuinka monta kuukautta päällä tauoton anaali-/ pissa ja kakkavaihe. Suosittelen kaikille ketjuun kuvansa lähettäneille Paskakirjaa...

http://www.paskakirja.fi/paska_tarinaesimerkit.htm

...koska perseet ja anaalit voittaa ainoastaan paska. <3
Hmm..jostakin syystä paska ei vain sytytä, edes vessahuumorin tasolla, vaikka muuten perseet ovatkin lähellä sydäntä.
Kiitos linkistä, thou.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: KITINÄPEPPU-kilpailu!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kokeile koproterapiaa, niin ei tarvitse ajatella huumorin kautta. Esimerkiksi palohaavoja paska suojaa tulehtumiselta.
Vastaa Viestiin