Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Olen
0
Ei ääniä
En
13
93%
En osaa sanoa
1
7%
 
Ääniä yhteensä: 14

NuoriD

Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Petri kertoo olevansa onnellinen

Onnellisuus on tila, johon käsitykseni mukaan kaikki ihmiset pyrkivät. Petri on saavuttanut tuon tilan.

Oletko kateellinen hänelle?

Itse en ole kateellinen Petrille, koska mielestäni hänen elämänkatsomuksensa perustuu harhakuvitelmiin.

Tietysti voi kysyä, onko sillä väliä, miten onnellisuus on saavutettu. Itse en haluaisi uskoa satuolentoihin, vaikka se tekisikin minut onnelliseksi. Tietysti voi sanoa, että jos uskoisin kuten Petri, niin nuo harhakuvitelmat olisivat minulle tosia.

Jos minulla olisi mahdollisuus painaa nappulaa ja muuttua onnelliseksi hihhuliksi, en kuitenkaan painaisi tuota nappulaa.

Painaisitko sinä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Jos minulla olisi mahdollisuus painaa nappulaa ja muuttua onnelliseksi hihhuliksi, en kuitenkaan painaisi tuota nappulaa.

Painaisitko sinä?
Blue pill, red pill...En taitaisi painaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja elco »

Olisi käytännössä mahdotonta olla painamatta, jos tuollainen nupi olisi ulottuvilla.
Fcuk

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä haluan olla onnellinen hihhuli! Mulla on myös joku tarve olla silloin tällöin onneton hihhuli, joten nappia en uskaltaisi ottaa. Tai siis painaa.

En muista koska olisin ollut kateellinen jollekin jostain. Petrille en ikinä mistään. Hyvä kun olet onnellinen! Maailmassa on liikaa muuta.
Viimeksi muokannut Fcuk, 20.08.2009 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Olisi käytännössä mahdotonta olla painamatta, jos tuollainen nupi olisi ulottuvilla.
Ota yhteyttä Petriin ja kokeile onneasi!
NuoriD

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Fcuk kirjoitti:
En muista koska olisin ollut kateellinen jollekin jostain.
Kateus oli huonosti valittu sana. Tarkoitin, olisitko valmis tulemaan onnelliseksi Petrin tavalla.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Korean niemimaan pohjoisosissakin ihmiset ovat kuulemma onnellisia, olisikohan kyseessä sama tilanne?

Ei, en vaihtaisi nykyistä olotilaa noilla ehdoilla, sama efekti tuolla olisi kun jos kiskoisi lääkkeitä tai viinaa. Mikään ei varsinaisesti muutu mutta ei sillä itseasiassa olekkaan enää väliä kun kivaa on muuten vaan.
Suurin ongelma on ehkä se että muutoshalu parantaa (tai ylläpitää nykyistä) olotilaa puuttuu koska kaikki on hyvin omasta mielestä niin kuin se tällähetkellä on.
Fcuk

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

NuoriD kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:
En muista koska olisin ollut kateellinen jollekin jostain.
Kateus oli huonosti valittu sana. Tarkoitin, olisitko valmis tulemaan onnelliseksi Petrin tavalla.
Juu en... Mut myönnän, että se helppoutensa vuoks joskus houkuttelee. Helppous? No hitto onhan se jotenkin liian hyvää kun on selkeät rajat ja säännöt kaikelle, joku muu sanelee miten tehdään... Jep, kyllä se vaikeina aikoina houkuttelee tuo tuommonen.

Ihailen sitä johonkin syvästi uskomista. Mulla on aina ollut hakusessa, en ole koskaan uskonut riittävästi oikein mihinkään ja varsinkaan itseeni.
bliss

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Varmasti en.
elco

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Ota yhteyttä Petriin ja kokeile onneasi!
Emmä Petriä halua vaan namiskuukkelin, jossa lukee: "ÄLÄ PAINA TÄTÄ NAPPIA! Jollet halua tulla hulluksi siis."
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En ole kateellinen kellekkään. Enkä muista olleeni.
Tosin en usko löytäväni onnellisuutta PFB:n onnelliseksi tekevään tapaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Oletko kateellinen PetriFB:lle?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin