BB2009 alkaa, katsonko?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kerro lisää!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Nehemiah James

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Kauhee puheripuli, enkä voi sitä täysin tyydyttää kun mies yrittää kirjoittaa väikkäriä ja kuulemma ei kuule omia ajatuksiaan jos pälätän kokoajan. Pitää sit jutella ittensä kanssa, mikä on toki jeesh!

Mulla olisi mielenkiintoinen tarina (ainhan mulla kuten tiedät!) Pupusta ja eräästä nyt jo entisestä Hunksista. Mut kaikkia tarinoita ei vaan oo tehty kerrottaviks!

- Pupu with Breezer -
Soita niin vastaan. Lupaan kuunnella väitöskirjailijan puolesta. *huoh*
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:
Soita niin vastaan. Lupaan kuunnella väitöskirjailijan puolesta. *huoh*
Tuo *huoh* tuossa lopussa oli aika vakuuttava :D No, ei tarvinnut uhrautua, mies teki kunnon naudan sisäfilee pihvit. Ruokki ja juotti. Nyt talossa on joku naistanssiryhmä ja Aitolehti laulamassa!

Aasi, ei saa olla utelias!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yritän vain kannustaa Kitinään sopivan viihdemateriaalin tuottamisessa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

24/7 mixkamerassa mokattiin :D Onneksi olin jotenkin hollilla!

Jos oikein ymmärsin niin slummi/paratiisi tehtävä kestää ehkä koko kauden. Slummilaiset ei saa äänestää häätöehdokkaita. Kisaavat joka viikko oikeudesta antaa ääni, ilmeisesti yksi saa. Paratiisissa elellään lunkisti, siellä asuu myös talon päällikkö. Päällikköasemasta kisataan joka viikko, päälliköllä on koskemattomuus häätöäänestyksessä. Päällikkötittelistä kisaa koko talo. Päällikkö heittää slummiin aina yhden asukkaan.
Nehemiah James

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:...

Taasko se isäntä häärää väikkiksen kimpussa?
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Janin juonto talossa, moka joka aiheutti juonipaljastukset:
http://www.youtube.com/watch?v=co6gjbNZ_zI

NJ: älä huoli, saan rutkasti huomioo :) Ehkä liikaakin kun tosiaan sen pitäisi tehdä hommia vähän enemmän, että saa valmiiksi pian. Mutku on kaikkee muuta kuten perheily ja sulostelu!!
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään saattaa lempi leiskua, kuulemma eilen on saattanut jotain käsitöitä tapahtua. En tosin voi raportoida tänne itselleni tapahtumia, koska pitää katsoa leffa ja kokkailla. Kun mies tapaa unimatin, saatan hipsiä tiirailemaan. Silloin luonnollisesti raportoin itselleni tänne. Näemmä tosiaan olen ainoa noulaiffi, joka tätä katsoo!
Fcuk

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä katon tänään kymppikoosteen kyllä, eilen jäi näkemättä kun piti syödä ja nussia. Tänään ei tartte ku eilen piti, niin. Jää aikaa oleelliselle!
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jäi kooste näkemättä, katottiin juuri silloin elokuvaa. Eikä edes kovin hyvää sellaista. Nyt olen taas hollilla, valitettavasti. Nämä Tuijan terveystiedot on vähän siinä rajalla, että nauraisiko vai itkisikö :) Mutjoo, nukutin miehen suuhoidolla, jotta voin keskittyä oleelliseen! Kyttäämiseen!
Nehemiah James

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyttäämiseen!
Kyylä!! Mee nukkumaan!
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lisää inhokeita eilisen jälkeen: Kätlin ja Tuija. AAARGH!!!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kenet äänestäisitte himaan? Mulla menis: 1. Terttu(epäaito ja raskas) 2. Esa A(ok tyyppi mutta väärässä paikassa)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi Esa A on kyllä juu ihan ulkopuolinen tuolla...muilla sentään viihdearvoo.
Fcuk

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ei missään nimessä Esa A:ta pois. Odotan kuulevani jotain letkautuksia, johan se huoritteli vahingossa jonkun niistä lutkista ekoissa pileissä. Jelena melena jotain?

Terttu on melko raskas tosiaan, sellanen ihminen, jota en naamatusten kestäisi kahvikupposta pitempään. Sellanen muka-raikas eläkeläinen, jollaiseksi en halua ikinä kasvaa. Toki paljon hyvää hänessäkin mut niinhän kaikissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Siis ei tietenkään EsaAaa pois, just sillähän sitä viihdearvoo onkin kun on niin eri maailmoissa. =)

Terttu ja Tuija joutaa lähtee välittömästi, ei jaksa kuunnella kumpaakaan harakkaa enää yhtään. Ei jaksais kyl Ninoakaan, mutta siitä sentään lienee vielä jotain hupia.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Se oli hauskaa, kun akat istui vuoronperään paskalla ja keskustelivat henkevästi panisivatko sitä toista Esaa. Ja muutenkin koko ajan pippeli-pimppaläppää. Tosin niin minullakin täällä, mutta nuohan ovat ihan vakavissaan.

Muutenhan tuo sarja opettaa minulle jotain omasta tilanteestani. Voin olla väärässä, mutta pysyvä ennakkoluuloni on ollut, että valtaosa baareissa kävijöistä on juuri BB-tasolla, ainakin kännissä. Ja pillua saati vaimoväkeä ei enää aikoihin ole löytänyt muuten kuin baareista, juuri tuollaisten ihmisten keskuudesta. Ja koska nykytyyli perustuu ah niin sosiaalisuuteen, pillua/vaimoväkeä saadakseen täytyisi olla niin kaveria tuollaisten ihmisten kanssa. Itse asiassa pitemmän aikaa, olla luontevasti osa porukkaa ja vasta sitten saisin pillua ilmaiseksi. Valitettavasti en osaa tuollaista teeskennellä, Ei ole edes piparin arvoista sellainen vaivannäkö, kun taas heillähän tuo viihtyminen käy luonnostaan, teeskentelemättä.

Vahvistuu myös ennakkoluuloni, että nykyään niin korostettu "sosiaalisuus" on tyhjä arvo. Siinä tyhjät joukot saavat nautintoa tavatessaan muiden tyhjien kanssa, mitään muuta sisältöä siinä ei ole.

Tavallaan helpottavaa todeta, että ovat ihan eri eläinlajia. Joten ihan asiaankuuluvaa, että minulla ei ole pariutumis- tai edes parittelumahdollisuuksia.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulla ei ole vielä inhokkeja, outoa. Mensa Esaa ei pois, sillä on kortteja vielä käyttämättä. Oikeastaan, nyt on aika mielenkiintoinen lössi kasassa. En tiedä kuinka hyvin tämä tulee esiin koosteissa. Siltä osin tämä jako tavallaan harmittaa.
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

27/4 palvelussa on se huono puoli, että tällä hetkellä tunnen Tuijan pimperon anatomian paremmin kuin omani. Oh well.
Fcuk

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Se pimperotuija rupes muuten jo vituttamaan astetta enemmän ku terttutorttu... Huoh. Kattelen koosteita, 24/7 ois liian raju lapsille.
EvaPeron

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Esa J on just ihku, kunnollisen miehen oloinen! Ne muut äijät on aika ällöjä.
Rouva Pupu

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

EvaPeron kirjoitti:Esa J on just ihku, kunnollisen miehen oloinen! Ne muut äijät on aika ällöjä.
Se on pantava. Siinä on kuitenkin hyvin paljon sellaisia piirteitä (käytös,puhe,eleet), etten suhteilisi. Ei olisi kaunista katseltavaa. Alttarille lemppaamiseen saattaapi olla painavat perusteet.
EvaPeron

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

En mäkään nyt suhteeseen minkään BB-ihmisen kanssa alkais. Mutta on se ainoa miehekäs mies koko talossa. Hitsi ku 24/7 ei näy töissä!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voishan tota vöyrästä.

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: BB2009 alkaa, katsonko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jessus se Lotta on muuten tyhmä blondi...onko tollasii ees olemassa???