Jaa narttuilusi/kolleilusi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kyllä te arvaatte, miten minua vituttaa ja katkeroittaa nuo juttunne. Noin arkipäivää paneskelut teille. Kilteiksi tytöiksi luulemanikin paljastuvat turmeltuneiksi lutkiksi. Ei minun siis tarvitse tuon enempää sanoa.

Mikä olisi tuhminta mitä minä olen tehnyt?
Olen hiplannut vieressäni nukkuvan naisen pillua salaa, lyhyesti ja pikkarien läpi tietenkin. Sikamaista!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti: Olen hiplannut vieressäni nukkuvan naisen pillua salaa, lyhyesti ja pikkarien läpi tietenkin. Sikamaista!
Eikä äitisi herännyt?

Eikö sulla ollut jotain opiskelijatypyjä kaikki herkut tyrkyllä? Entäs se kaupallinen nainen, jonka joku maksoi? Eikö niissä ollut mitään kovempaa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti: Olen hiplannut vieressäni nukkuvan naisen pillua salaa, lyhyesti ja pikkarien läpi tietenkin. Sikamaista!
Eikä äitisi herännyt?

Eikö sulla ollut jotain opiskelijatypyjä kaikki herkut tyrkyllä? Entäs se kaupallinen nainen, jonka joku maksoi? Eikö niissä ollut mitään kovempaa?
Niin siis vastasin "tuhmuudesta" tai siis "kolleilua" kysytään, en normaalista soveliaasta sekstailusta. Mainitsemani hiplattu nainen ei ollut äitini, ja samat pikkarit olin häneltä ihan luvan kanssa riisunut aikaisemmin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:
Gat kirjoitti: Olen hiplannut vieressäni nukkuvan naisen pillua salaa, lyhyesti ja pikkarien läpi tietenkin. Sikamaista!
Eikä äitisi herännyt?

Eikö sulla ollut jotain opiskelijatypyjä kaikki herkut tyrkyllä? Entäs se kaupallinen nainen, jonka joku maksoi? Eikö niissä ollut mitään kovempaa?
Niin siis vastasin "tuhmuudesta" tai siis "kolleilua" kysytään, en normaalista soveliaasta sekstailusta. Mainitsemani hiplattu nainen ei ollut äitini, ja samat pikkarit olin häneltä ihan luvan kanssa riisunut aikaisemmin.
Ollaanko me muuten sovinnossa toistemme kanssa, vai olemmeko riidoissa? Joskus keskustelimme kun olit Poikuus.
KUSTAS sinä sait bannia joskus?

Etkö ihan tosissasi muka ole ikinä saanut?
SANO NYT kerrankin, että mikset mene soittoruokalaan ja juttele naisten kanssa ja pyydä jatkoille ja saa?
Uskooko sua tosian joku tuossa saamattomuudessasi?
Minä olen mies kuten sinäkin ja jos vain haluan ja olen aktiivinen niin pikkuisella vaivalla san. Käyttämättä siis edes juurikaan rahaa. Ja olemalla ihan vaikka juntti. Mutta se naisen laatu on ihan eri asia. Mulla ongelma on juuri siinä, etten aina pääse irti kun olen liian kiltti sielu.
SIKSI en aina viitsi metsästää kun koen sen jopa hiukan tylsäksi vaiheeksi. Mutta kun tiedän itse olevani syyllinen puutteeseeni joskus, se on helppo sietää.
Mutta upeinta on, jos tosiaan molempien intressit yhtenee. Ja tärkeää on omistaa YYA-nainen tai naisia. Silloin ei tarvitse ikinä metsästää. Vain näiden naisten lomalla. En ihan voi kuvitella ettei mies saa koskaan. Eikö se tee hyvin ahdistuneeksi. Ymmärrän että keinona on masturbaatio. Toki se auttaa pahimpaan tuskaan?
Mutta alkuperäiseen kysymykseeni? Olemmeko me kavereita? Jos ei olla niin ollaanko nyt kuitenkii? Mitä varten me olisimme kavereita, olisiko siitä mitään hyötyä? Onko meissä mitään yhtäläisyyksiä paitsi parrankasvu ja kolme jalkaa? Molemmat kyllä tykkää tisseistä! Siinähän se on! Mulla ehkä on jo aikuisempikin maku, mutta kyllä terhakkuus on aina arvossaan! :)

Ole! :P

StadinArska
Oikeasti myös Ihmisarska
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arska hyvä.
Emme ole riidoissa.
Pyydän anteeksi etten ole sinulle paljoa vastaillut.
Se taas johtuu omintakeisesta ja ehkä nerokkaastakin kirjoitustyylistäsi, joka vaatisi vastaavaa verbaaliakrobatiaa. Jota en suinkaan aina jaksa yrittää.

Muihin kysymyksiisi en kommentoi.
Nimittäin tuollaisista lipsautuksista kuin yllä minulta menee huolella rakennettu netti-imago. :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Arska hyvä.
Emme ole riidoissa.
Pyydän anteeksi etten ole sinulle paljoa vastaillut.
Se taas johtuu omintakeisesta ja ehkä nerokkaastakin kirjoitustyylistäsi, joka vaatisi vastaavaa verbaaliakrobatiaa. Jota en suinkaan aina jaksa yrittää.

Muihin kysymyksiisi en kommentoi.
Nimittäin tuollaisista lipsautuksista kuin yllä minulta menee huolella rakennettu netti-imago. :roll:
Hienoa. Sitä mieltä minäkin olen, että olemme ihan sovinnossa. OLE!! :)

Eihän meidän tarviii enää Mussukastakaan välittää kun se meni muille maille. Ollaan luuserit, suorastaan samikset!

Nimenomaa olin itse suorastaan järkyttyä tuosta edelläolevasta lipsahduksesta. Minulla kokemuksesi aiheutti melkoista värinää tuolla jännässä paikassa.

Kiitän kauniista sanoistasi ja tyydyn näihin vastauksiin. Sekin on jo tosi taito sinulla kun joskus tyydyn vastauksiin! :roll:

Nyt tuota osin hiusmurtunutta imagoasi paikkaamaan äkkiä jollain hauskalla teinisaamattomuudella!

Se on nyt niin, että se oli nyt vaan niin. Mutta pääasia että se oli ja on....nimittäin...

...STADINARSKA!!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Anteeksi nyt vaan maalaisuuteni, tai ehkä tämä johtuu vain siitä että en ole jokapäiväinen kitisijä. Mutta siis, en tajunnu.
Elppis kirjoitti: Työskentelin jenkeissä koulun ohella pieneläinklinikalla, jossa oli high school- opiskelijoiden lisäksi töissä kaksi "aikuista", Amy ja Chris. Nämä vanhemmat ollen siis pariskunta, noin 25-vuotiaita. Silmäpelin, pepun nipistelyn ja flirttailun tuloksena yhtenä viikonloppuna päädyttiin sitten koirien ruokahuoneessa erinäisten asentojen painiin kutittelumielessä, lopuksi vaattet roikkuivat siellä täällä ja tilalla kaksi hikistä eläintenhoitajaa.
Okei, siis Amy ja Chris oli kaksvitonen pariskunta. Niin kuka nipisteli ketä ja kuka päätyi kenenkin kanssa painiin? Vai sinä päädyit Amyn ja Chrisin kanssa kolmestaan? Mutta jäljelle jäi vain kaksi eläintenhoitajaa. Ei vaan mee perille.
Elppis kirjoitti: Tätä jatkui melkein vuoden, yllättäen oltiin aina kahdestaan viikonloppuvuorot, ja sunnuntaina, kun ei ollut edes eläinlääkäriä paikalla, vain me hoitajat ja eläimet, testattiin jokainen eläinlääkärin vastaanotottohuone, vastaanottotiski, pomon tuoli jne. Kiva ;)
Niin ketkä oli kahdestaan?
Elppis kirjoitti: Eläimet tuli hoidettua. Amyn kanssa seurustelu loppui aika pian.

Chris lopetti seurustelun Amyn kanssa? Tästä voi vetää sen johtopäätöksen että sulla oli sutinat ja rutinat sen Amyn eksän, sen Chrisin kanssa ja sen kans päädyitte painiin ja olitte aina kaksistaan viikonloput töissä. Aika näppärää jättää ratkaiseva henkilöesittely ihan tarinan loppuun, ja sittenkin tehdä esittely niin että lukija jää ihmetteleen että mitä kukahä :D

Mut ei siinä, hyvä tarina. Elukoita, lääkäreitä ja paneskelua salassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä tajusin niin et Chris ja Amy seukkas, Elppa nussi salaa Chrisiä joka sit lopuksi jätti Amyn Elpan takia. Tai paree mennä näin, se on sitä kunnon narttuilua!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä tajusin niin et Chris ja Amy seukkas, Elppa nussi salaa Chrisiä joka sit lopuksi jätti Amyn Elpan takia. Tai paree mennä näin, se on sitä kunnon narttuilua!
Näihä se meni... Ei mun mielestä ollenkaan epäselvää.

Olisinpa vielä saanut palan sitä Amya, mutta ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kaksi naista saman päivän aikana on kauheinta mitä olen koskaan tehnyt (aamulla lähtiessäni toisen luota eräs vp laittoi tekstaria haluanko tavata illalla). En seurustellut silloin kummankaan tai kenenkään kanssa koska omaan korkeat moraaliarvot.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
tuulenpuiska

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Frederik Krueger kirjoitti:Kaksi naista saman päivän aikana on kauheinta mitä olen koskaan tehnyt (aamulla lähtiessäni toisen luota eräs vp laittoi tekstaria haluanko tavata illalla). En seurustellut silloin kummankaan tai kenenkään kanssa koska omaan korkeat moraaliarvot.
Aika hyvä vitsi.
Nehemiah James

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Ah! Sammuin kerran yhden böönan päälle ehtimättä suorittaa yhtään mitään, mutta sain kuitenkin eliökunnan edustajia muistoksi hyvästä yrityksestä :)
tuulenpuiska

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Nehemiah James kirjoitti:Ah! Sammuin kerran yhden böönan päälle ehtimättä suorittaa yhtään mitään, mutta sain kuitenkin eliökunnan edustajia muistoksi hyvästä yrityksestä :)
Muuten et ois muistanut?
Nehemiah James

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

tuulenpuiska kirjoitti:Muuten et ois muistanut?
Kyllä mä sain sinällään ihan hyväntuulista palautetta aamulla kun narttu tarjoili kahvia. En juonut, ei oikein maistunut.
Zeb

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nehemiah James kirjoitti:Ah! Sammuin kerran yhden böönan päälle ehtimättä suorittaa yhtään mitään, mutta sain kuitenkin eliökunnan edustajia muistoksi hyvästä yrityksestä :)
:D Vituttiko? Mutta voi tässä ajatella sillä lailla positiivisesti, että jos olisit ehtinyt etenemään niin olisit voinut saada vielä useamman eliökunnan edustajia huollettavaksesi.
NuoriD

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En tiedä, mitä tämä oli, mutta laitetaan nyt sos.pokettamiseksi;

Seurustelin naisen A kanssa, kun tapasin tulevan vaimoni.

Tuleva vaimoni oli luonani, kun nainen A soitti ravintolasta kertoakseen olevansa tulossa yökylään luokseni.

Tilanne oli hankala. Yritin ehdottaa tulevalle vaimolleni, että hän poistuisi, koska tyttöystäväni on tulossa. Hän kieltäytyi. Rest is history.
Rouva Pupu

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^tuliko se ex?
NuoriD

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rouva Pupu kirjoitti:^tuliko se ex?
No ei se tullut, kun kerroin, että valitettavasti tilanne on nyt tämä, että et voi tulla, kun täälllä on toinen nainen :oops:

En ole ylpeä tuosta episodista.

Eikun mitenköhän se meni? Olisiko ollut niin, että menin sitten alaovelle vastaan ja selitin siellä tilanteen.

Tämä oli ennen kännykkäaikaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:Hän kieltäytyi.
Asiallinen daami!
Zeb

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Joo, aika päättäväinen :D Pisteet ND:n vaimolle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zeb kirjoitti:Pisteet ND:n vaimolle.
Pisteet parisuhteen rikkojalle? Oi joi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Katsos kun mä en ylläkään moraalissa ollenkaan monien palstalaisten tasolle.
Nehemiah James

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Zeb kirjoitti::D Vituttiko? Mutta voi tässä ajatella sillä lailla positiivisesti, että jos olisit ehtinyt etenemään niin olisit voinut saada vielä useamman eliökunnan edustajia huollettavaksesi.
Olet asian ytimessä. Olin kovin tyytyväinen suoritustasoni olemattomuudesta kuullessani jälkeenpäin mitä muuta mukavaa olisi ollut tarjolla. Voisi jopa sanoa, että huojentunut. Ei juurikaan vituttanut :)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^^Pisteet siitä, että pakotti ND:n käyttäytymään rehellisesti. Ja vähän siitäkin, että alfasti otti sen, minkä itselleen halusi. Vähän tarkemmin olisi kyllä voinut harkita, kuinka paljon kannattaa moista häntäheikkiä tavoitella, mutta makuasiat on makuasioita. Kohtuu hyvä suoritus joka tapauksessa.
Tiski

Re: Jaa narttuilusi/kolleilusi

Viesti Kirjoittaja Tiski »

NuoriD kirjoitti:Hän kieltäytyi. Rest is history.
Sulla on nainen omassa kodissasi, ja hän kieltäytyy poistumasta pyynnöstä. Siitä se tohvelin alle jääminen sitten lähti. Voi lolz.
Vastaa Viestiin