Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tää on kyllä ehdottomasti tän vuoden paras keskiviikko. :h:
MarthaFocker

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Pitäisiköhän opetella nukkumaan normaalien ihmisten aikoihin...
Kouluun kasiin, mutta kukun edelleen kahden tunnin päikkärien ansiosta...huoh.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hahaa... eipä pääse talvi tätä autoilijaa yllättämään. Mä kun yllätin sen ekaks. :perse:
Vaikka se kaikkensa yritti ja yöhön tulonsa ajoittaa...
...mut eipä tienny et mä oonki unirytmivammanen :P


Mut vittu, nyt pitää auto harjata :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
huima

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Päivän oppitunti.

Jos et itse tee jotain itse ja tarkista että se toimii, se menee vituiksi.

Nimimerkillä keskellä yötä korjaamaan viritystä.
aimohaiku

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Tänään ei aamu-urheilua, meriselityksenä huono sää. Ja laiskuus. Kiva keskiviikko, vielä yksi päivä ja sitten jälleen vapaapäivä. Ja Kirjamessut.
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka TPK, koiran ilma ulkona. Kaffia ja nopeesti!!!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Paska keskiviikko, kouluhommat painavat päälle ja räntää sataa vaakasuorassa. Otti jo melkein päähän lähteä kouluun aamulla.
Ack.

Väsyttää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Faghag

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

aimohaiku kirjoitti:Huomenta!

Tänään ei aamu-urheilua, meriselityksenä huono sää. Ja laiskuus. Kiva keskiviikko, vielä yksi päivä ja sitten jälleen vapaapäivä. Ja Kirjamessut.
Käyppä sit moikkaamassa messuilla. Olen siellä joka pvä töissä klo 10-18. Muthan nyt sit tunnistaa tosta kuvasta, että ihan saman näköinen peikkopää edelleen, vaikka tuo galleriakuva on otettu vuosi sitten samaisilta messuilta :-D
tuulenpuiska

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Kas olen hereillä. Pitäisi joskus nukkua? Jokatapauksessa 1. turhanpaikankirjoittaja ylhäällä ja (lähes) pirteänä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lapiohommia mökillä, heti kunhan valkenee. Tottumaton saattaapi olla aika väsynyt illalla..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Toka TPK! Ja mitä yleiseen vireystilaan tulee, tää on paskin keksiviikko pitkiin aikoihin. Valvoin sit jostain syystä suurimman osan yötä, ei hyvä.
Huomenta kuiteski kaikille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Takaisin arkeen. Matka oli muuten onnistunut, mutta faaraon kosto tavoitti kaikista varotoimenpiteistä huolimatta. Suomeksi sanottuna tullivapaana tuliaisena reipas paskaripulitauti.

EDIT:
Jotain kuvia reissusta galleriassa - nämä tosin vasta DVD:ltä kaapattuja. Lisää myöhemmin.
Viimeksi muokannut killkill, 26.10.2005 9:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Huomenta kk! Oletko jo tullut kaapista?

http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=120&start=50
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja alja »

kolmas tpk.
autoilu sux, nukkumattomuus sux, nämä yhdistettynä tästä päivästä voi tulla vielä MielenKiiiiintoinen..... :?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

WanhaPervo kirjoitti:Huomenta kk! Oletko jo tullut kaapista?
Muah! Taidan sitkistellä vielä hetken, täällä on aika mukavaa - voi tirkistellä ovenraosta mm. Wanhaa Perwoa silkkialusvaatteisillaan :)
WanhaPervo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Huomenta kk! Oletko jo tullut kaapista?
Muah! Taidan sitkistellä vielä hetken, täällä on aika mukavaa - voi tirkistellä ovenraosta mm. Wanhaa Perwoa silkkialusvaatteisillaan :)
:p:
Exsat

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jos yhtään lohduttaa, niin mä en ole ollut kovinkaan taipuvainen enneuniin. :wink:


Iho tuntuu kivalta eilisen saunaturvehunajan jäljiltä. Tälle päivälle ei jäänyt edes mitään siivottavaa, mitenhän sitä tappaisi aikaa tuonne neljän tietämiin? Ihan pöljää kun ihmisellä ei ole tarpeeksi töitä. Täällä sitä vaan odottelee kotona, josko jotain tekemistä keksisi. Blaah.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Jos yhtään lohduttaa, niin mä en ole ollut kovinkaan taipuvainen enneuniin. :wink:
Rupesin ihan oikeasti miettimään, kuinka yleistä on tulee ulos kaapista tai että seksuaalinen suuntautuneisuus kääntyy heterosta homoon vasta reippaasti yli kolmikymppisenä.. ei kai kovin? Tilastoa, anyone? FH?
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta täältä vesisateisesta helsingistä!
Meinas ruveta jo masentaa mutta soitto työhaastatteluun piristi kummasti :D
Ei voi mitään, mutta matkailualalla näyttää sen verran huonolta, että just ny koulutus tuntuu turhalta ja tää täti pääsee toivottavasti taas ees rättien myyjäks..
Kotona istuminen tympii jo pahasti!
Muuten menee hyvin ja rakkaus kukoistaa..
Dumari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No nyt löyty Ö-kupit ja vielä suomesta, luulisin vielä että ovat luomut!

edit: laitetaas se linkki vielä! (perkeleen asiakkaat kun häiritsevät kityilyä! :D )

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=488934
Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:No nyt löyty Ö-kupit ja vielä suomesta, luulisin vielä että ovat luomut!
Aikamoiset...
Kyllä mun pienet ja sirot o paaaljon nätimmät :hymiö joka näyttää kieltä silmät kierossa:
Lilo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dumari kirjoitti:No nyt löyty Ö-kupit ja vielä suomesta, luulisin vielä että ovat luomut!

edit: laitetaas se linkki vielä! (perkeleen asiakkaat kun häiritsevät kityilyä! :D )

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=488934
Mä olen joskus ajatellut että noista ö-kupin rintsikoista sais näppärästi pari hattua. :shock:

Että huomenta vaan. :wink:
WanhaPervo

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Dumari kirjoitti:No nyt löyty Ö-kupit ja vielä suomesta, luulisin vielä että ovat luomut!

edit: laitetaas se linkki vielä! (perkeleen asiakkaat kun häiritsevät kityilyä! :D )

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=488934
Piilotapas tuo linkki, ennen kuin Aarne saapuu paikalle ja saa sydänhalvauksen.
Exsat

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:No nyt löyty Ö-kupit ja vielä suomesta, luulisin vielä että ovat luomut!

edit: laitetaas se linkki vielä! (perkeleen asiakkaat kun häiritsevät kityilyä! :D )

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=488934
Jessus! Voikohan tuollaisten kanssa uida, vai nousevatko ne kainaloihin kellukkeiksi?

Mä muistan joskus viime talvena, kun olin Tampereen stockalla ja siellä joku hoikka tyttö (näin vain takaapäin) kävi kysymässä myyjältä liivejä kokoa 70F. F!! Mä en edes tiennyt että niin suuria valmistetaan. Ja sille vielä löytyi sieltä sellaiset. Jonkun aikaa jaksoin kuikkelehtia siellä alusvaatehyllyjen seassa kurkkimassa jos se vaikka kääntyisi ja näkisin, että minkäkokoiset ovat F-kupin rinnat, mutta sitten luovutin.

Mikähän luonnonoikku sekin oli, rinnanympärys niin pieni, että ylimääräistä rasvaa ei voinut olla muualla lainkaan, ja sitten sellaiset ryntäät. No, ehkä ne oli jälkiasennettu tai jotain.
killkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aikamoinen matami. Tyttö näemmä oivaltanut, että tuolla naamalla on pakko julkaista tissikuvia, jos haluaa katsojia/postia.
Vastaa Viestiin