Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin melko kaksinaismoralistista ensin peuhata varatuksi tiedetyn miehen kanssa ja sen jälkeen kieliä asiasta sen toiselle puoliskolle. Aikamoista moraalisen vastuun siirtoa ulkopuolelle.
Kyllähän se moraalinen vastuu kuitenkin on suhteessa olijoilla ja siihen sitoutuneilla, ei sen ulkopuolisilla ihmisillä. Mun ukkoa esmes saavat kaiken maailman vosut vikitellä vaikka millä keinoilla (ja vikittelevätkin), ei haittaa. No tai silloin se haittaa, jos miehen reaktio on mielestäni jollakin tavoin epäterve. Mutta siis haitta määrittyy suhteessa olevan osapuolen toiminnan kautta - ei ulkopuolisten tekojen mukaan.
Jos sä oikeasti olisit huolissasi kyseisten ihmisten liiton laadusta, sä et kyseisiin liittoihin sekaantuisi alunperinkään...
Parantaisiko tämä sekaantumattomuus jollakin tavoin kyseisen liiton laatua, vai voisiko olla että ukkeli vain hyppäisi seuraavaan avonaiseen kukkaan? Sen kyllä ymmärrän pidättäytymisen motiivina, että petetystä osapuolesta tuntuu todennäköisesti vielä pahemmalta, jos pettäminen on tapahtunut oman kaverin kanssa. Mutta ei kaverin kieltäytyminen kyllä siihen parisuhteeseen vaikuta.
...joten herää hieman kysymys, että mahtaako sulla olla ns. oma lehmä ojassa, ja suunnittelet kielimistä ainoastaan saadaksesi kyseisen hepun itsellesi?
Niin, pettäjäksi tiedetyn ukonhan täytyy olla sen verran kuumaa valuuttaa, että Vesper ei kerta kaikkiaan voi sellaista vastustaa.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Niin no, ennen tapahtumia en tuntenut pariskuntaa erityisen hyvin, enkä tiennyt esim. edessä olevista asuntokaupoista ja yhteenmuuttamisista. Tämä tieto minulle valkeni viikon kuluessa, ja se lisäsi tätä narautushalua. Samoin se, että useista mahdollisuuksista huolimatta kundi ei ollut halukas rehellisyyteen, enkä toivoisi sellaista kumppania edes pahimmalle viholliselleni. Minulla kun on melko rankka historia näiden pettäjien ja valehtelijoiden suhteen.
Niin kai voisin väittää itselläkin asiasta olevan henkilökohtaista kokemusta. Silti en ymmärrä, sillä:

1) Miten ihmeessä ulkopuolinen ihminen voi arvottaa toisten ihmisten parisuhteen arvoa ja "pettämissallittavuutta" asuintilanteen tmv. perusteella?

2) Miten ihmeessä ulkopuolinen ihminen voi mennä osaksi pettämisskenaariota ja vaatia sen jälkeen avointa rehellisyyttä kaikkien osapuolien kesken?

Ei nyt vain toimi, vaikka klitta olisi ollut kenen huulessa tahansa. Ei sillä ole mitään merkitystä kumpi sitä naamaansa kumman haaroväliin tunki.
SikaMika

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Arvaan, että tässä Vesper-keississä pariskunta jatkaa Ison Riidan jälkeen kimpassa ja Vesperin kaverilista hupenee yhdellä. Varmistan vielä ruksimalla myös vaihtoehdon että pariskunta ei jatka Ison Riidan jälkeen kimpassa ja Vesperin kaverilista hupenee yhdellä.

Itse tuskin kyseisessä tilanteessa kertoisin kenellekään mitään. En tosin kykene näkemään kuinka sellaiseen pääsisin ajautumaan kun ei ole ollut edes pahimpina pillurallipoikavuosina tapana syödä kavereiden kuormasta. Kukin tyylillään.

Jos joku mun kavereista tulisi tunnustamaan moista, niin edessä olisi lähtö sille ja daamille. Pallotan kuitenkin nihkeästi, että haluaisin tietää jos tällaista vispilänkauppaa olisi tapahtunut, saisinpahan pari paskakärpästä ympäriltä pyörimästä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Vaikka Vesper olet tavallaan oikeassa siinä, ettei hyvään suhteeseen kolmas osapuoli pääse sorkkimaan, niin hyvissäkin suhteissa voi olla syystä tai toisesta hyvin huonoja vaiheita.
Mun mielestä hyvä suhde on sellainen, jossa pystytään luovimaan rakentavasti niiden huonojenkin vaiheiden läpi. Joten suhde, jota on ikävässä tilanteessa mahdollista jatkaa ainoastaan valehtelemalla, ei ole hyvä suhde. (Tässä on siis huomioitava, että arvostan rehellisyyttä - kuvio ei päde niihin, jotka eivät arvosta.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:1) Miten ihmeessä ulkopuolinen ihminen voi arvottaa toisten ihmisten parisuhteen arvoa ja "pettämissallittavuutta" asuintilanteen tmv. perusteella?
Vesperhän sanoi tietävänsä, että petetty haluaisi tietää (= arvostaa rehellisyyttä senkin uhalla, että se sattuu). Tästä voi päätellä, että hän ei halua elää parisuhteessa valehtelijan kanssa. Silloin on reilua kertoa hänelle asiaan liittyvä olennainen tieto riippumatta siitä, onko itse toiminut tilanteessa täysin ihanteellisesti vai ei. Jos ei kerro, se vain pahentaa tilannetta petetyn näkökulmasta.
2) Miten ihmeessä ulkopuolinen ihminen voi mennä osaksi pettämisskenaariota ja vaatia sen jälkeen avointa rehellisyyttä kaikkien osapuolien kesken?
Tässähän toimitaan sen pohjalta, mitä se petetty osapuoli odottaa - ei niinkään Vesperin "vaatimusten" pohjalta.
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:Kyllähän se moraalinen vastuu kuitenkin on suhteessa olijoilla ja siihen sitoutuneilla, ei sen ulkopuolisilla ihmisillä. Mun ukkoa esmes saavat kaiken maailman vosut vikitellä vaikka millä keinoilla (ja vikittelevätkin), ei haittaa. No tai silloin se haittaa, jos miehen reaktio on mielestäni jollakin tavoin epäterve. Mutta siis haitta määrittyy suhteessa olevan osapuolen toiminnan kautta - ei ulkopuolisten tekojen mukaan.
Mä taas mietin tätä asiaa varmaan jotenkin sen kautta, kun omassa suhteessa on ollut erossa olon vaihekin. Silloin oli varmaan periaatteessa sallittua naida vaikka koko lääniä, mutta en siltikään haluaisi nähdä silmissäni vaikkapa "frendiä", joka olisi ottanut tilaisuudesta vaarin. En tiedä haluaisinko edes kuulla tapahtuneesta.

Pointti oli kai olevinaan, ettemme kai ulkopuolisina voi tietää mikä vaihe tuossa Vesperin tyypin suhteessa oli menossa, ja kuka teki siinä mitä häh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Halleluja että joku edes tajuaa.

Ja korjattakoon vielä ettei kyseessä ole ystävä, lähinnä tuttu. Kundin tapasin ensimmäistä kertaa ko. päivänä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Onko siis niin, että sun motiivi kertoa on ensisijaisesti vaientaa omatuntosi kolkutus vai ymmärsinkö taas väärin?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Pointti oli kai olevinaan, ettemme kai ulkopuolisina voi tietää mikä vaihe tuossa Vesperin tyypin suhteessa oli menossa, ja kuka teki siinä mitä häh.
Kyllä varmaan mies olisi keskustelun aikana tullut maininneeksi asiasta, jos tuollainen vaihe olisi ollut päällä. Sehän kun voisi olla ihan hyvä syy jättää kertominen sikseen. Juuri tämmöisten juttujen vuoksi olenkin sitä mieltä, että ennen kuin säntää petetylle kertomaan, kannattaa rauhallisesti keskustella asiasta pettäjän kanssa.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

EveryWoman kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin melko kaksinaismoralistista ensin peuhata varatuksi tiedetyn miehen kanssa ja sen jälkeen kieliä asiasta sen toiselle puoliskolle. Aikamoista moraalisen vastuun siirtoa ulkopuolelle.
Kyllähän se moraalinen vastuu kuitenkin on suhteessa olijoilla ja siihen sitoutuneilla, ei sen ulkopuolisilla ihmisillä. Mun ukkoa esmes saavat kaiken maailman vosut vikitellä vaikka millä keinoilla (ja vikittelevätkin), ei haittaa. No tai silloin se haittaa, jos miehen reaktio on mielestäni jollakin tavoin epäterve. Mutta siis haitta määrittyy suhteessa olevan osapuolen toiminnan kautta - ei ulkopuolisten tekojen mukaan.
Periaatteessa olen aika pitkälti samaa mieltä, mutta en silti osaa nähdä itseäni vaatimassa kaiken selväksipuhumista ja kolmisuuntaista rehellisyyttä, jos olisin itse tietoisesti varattuun jollain tavalla sekaantunut. Moraalinen vastuu on toki itse pettämisestä pitkälti suhteessaolevalla, mutta silloin sen vastuun myös pitäisi pysyä jälkipyykinkin osalta suhteessaolevan hartioilla eikä tulla ulkopuoliselta, hommassa mukanaolleelta kolmannelta osapuolelta. Jos ei ota alunperinkään moraalista vastuuta pettämistouhuista, on sitä mielestäni turha alkaa vaatimaan muiltakaan osapuolilta jälkeenpäin.
Parantaisiko tämä sekaantumattomuus jollakin tavoin kyseisen liiton laatua, vai voisiko olla että ukkeli vain hyppäisi seuraavaan avonaiseen kukkaan?
Voi olla että hyppäisi, jos kolmas osapuoli on suhteellisen triviaali. Jos vespa taas on joku suhteenaikainen once in a lifetime -ihastuminen joka ei koskaan edennytkään minnekään, voi olla että suhteeseen sekaantumattomuus olisi tehnyt parhaimmillaan eron nyt mahdollisesti rikkoutuvan parisuhteen ja loppuelämän kestäneen liiton välillä, jossa pettäminen ei olisi koskaan konkretisoitunut fyysiselle tasolle.
Niin, pettäjäksi tiedetyn ukonhan täytyy olla sen verran kuumaa valuuttaa, että Vesper ei kerta kaikkiaan voi sellaista vastustaa.
Joo oon kato niin romanttinen, että ajattelin heti sellasta vastustamattoman guumaa energyy vespan ja paskiaisen välillä, ettei ne vaan voi pitää näppejään erossa toisistaan.

Ja nyt sä sitten sanotkin että se olikin vaan ihan triviaalia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Zeb kirjoitti:^Onko siis niin, että sun motiivi kertoa on ensisijaisesti vaientaa omatuntosi kolkutus vai ymmärsinkö taas väärin?
Ensisijainen motiivini on se, että minä tein virheen, kundi teki vähän isomman virheen. Molempien virheet loukkasivat kolmatta osapuolta, joka erinäisten keskustelujen perusteella on ilmaissut ehdottomasti haluavansa tietää jos tällaista tapahtuisi. Ja koska tiedän ettei asia tule pysymään salassa, haluan tuoda sen julki nyt, eikä sitten kuin se sattuu vielä enemmän. Toissijaisena omatunto. Enkä syytä edes humalaa, vaikka promillet oli järkyttävät.

Mutta ihanaa arvostelua täydellisiltä ihmisiltä. Minä tein virheen ja olen valmis myös kantamaan vastuuni.
Viimeksi muokannut Vesper, 09.09.2009 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:
Ja korjattakoon vielä ettei kyseessä ole ystävä, lähinnä tuttu. Kundin tapasin ensimmäistä kertaa ko. päivänä.
No tää muuttaa vähän tilannetta. Poikamiehenä voisin tietyssä mielentilassa ajautua ajelemaan jonkun naapurin kaiman eukkoa. Jos kyseessä ei näin ollen olisi ystävä vaan joku puolituttu, en välittäisi paskan vertaa mitä ko. pariskunta parisuhteeltaan hakee ja kuinka se toimii ja kuka pettää ketäkin, ts. jättäisin edelleen kertomatta koko tapauksesta.
Tiski

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Ajatus: jos on tehnyt väärin jotakuta kohtaan tämän tietämättä, onko suoraselkäisempää kertoa siitä ja pyytää anteeksi vai olla hiljaa ja katua sen pelossa, että itselle tulee negatiivisia seuraamuksia? Voisiko katumus olla motiivi?

Onko teistä kaikista paras skenaario, että mimmi ei koskaan saa tietää millaisen häntäheikin kanssa styylaa?

Tilanne ei ole miellyttävä ja todennäköisintä on, että äijä selittelee että se vietteli mun, en ees pannu ja ei ees tuntunut hyvältä -> siirtää syyn Vespalle. Miesten kesken yleinen ohjeistus tuntuu olevan, että jos petät, niin vaikka jäisit kiinni, kiistä kaikki. Vespa saa nyt ne selkärankapropsit. Kaveri ei kerro itse, koska ei usko jäävänsä kiinni. Hän se nyt kuitenkin enemmän väärin teki?
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Jos vespa taas on joku suhteenaikainen once in a lifetime -ihastuminen joka ei koskaan edennytkään minnekään, voi olla että suhteeseen sekaantumattomuus olisi tehnyt parhaimmillaan eron nyt mahdollisesti rikkoutuvan parisuhteen ja loppuelämän kestäneen liiton välillä, jossa pettäminen ei olisi koskaan konkretisoitunut fyysiselle tasolle.
Hyvä pointti tässäkin. Ei kai se ihan täysin fantasiamaailmassa elämistä ole sekään, että voi olla mahdollista, että joku lähes petettyään tai petettyään ottaa opikseen, eikä vastaavaa enää halua kokea, vaan elää uskollisena ever after.

Mä en usko tuohon kerran pettäjä aina pettäjä -juttuun. Patologiset sarjapettäjät tietty stoori erikseen.
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:Mutta ihanaa arvostelua täydellisiltä ihmisiltä. Minä tein virheen ja olen valmis myös kantamaan vastuuni.
Jos minuun viittasit, niin yritin tuossa juuri aiemmin sanoa, ettei tarkoitus ole moralisoida eikä siis arvostella. Ja olen kaukana täydellisestä. Tarkoitukseni on ehkä ennemminkin miettiä miten tuollaisessa tilanteessa ylipäätään voi päästä eteen päin mahdollisimman vähin vahingoin, ei nimenomaan miettiä juuri sinun keissiä.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jokaisella on omat syntinsä kannettavinaan, ja jokaisella on oma tapansa hoitaa syntien jälkipyykit. Onneksi harva meistä on puhdas pulmunen, joten mitä sitä moralisoimaan. Sinänsä, eipä tässä ketjussa sitä moralisointia juuri olekaan.
SikaMika

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vesper kirjoitti:
Mutta ihanaa arvostelua täydellisiltä ihmisiltä. Minä tein virheen ja olen valmis myös kantamaan vastuuni.
Ei ollut tarkoitus arvostella sinua, ilmoitin vain että tekisin ehkä jotkin asiat tapauksessasi toisin. Saat ehdottomasti propsit rohkeudesta ja rehellisyydestä tapahtuneiden jälkeen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Periaatteessa olen aika pitkälti samaa mieltä, mutta en silti osaa nähdä itseäni vaatimassa kaiken selväksipuhumista ja kolmisuuntaista rehellisyyttä, jos olisin itse tietoisesti varattuun jollain tavalla sekaantunut.
Niin, olisihan se paljon kivempi silleesti, ettei tarttisi sen petetyn vihaa ja tuskaa kohdata vaikka tulikin vähän suihkittua menemään (tai mitä nyt tulikaan tehtyä).
Moraalinen vastuu on toki itse pettämisestä pitkälti suhteessaolevalla, mutta silloin sen vastuun myös pitäisi pysyä jälkipyykinkin osalta suhteessaolevan hartioilla eikä tulla ulkopuoliselta, hommassa mukanaolleelta kolmannelta osapuolelta. Jos ei ota alunperinkään moraalista vastuuta pettämistouhuista, on sitä mielestäni turha alkaa vaatimaan muiltakaan osapuolilta jälkeenpäin.
Vastuun ottaminen tapahtuu, kun valitsee tehdä teon. Tekoja ilman vastuuta ei ole. Teon paljastumista (ja vastuun kantamista) voi pyrkiä viivyttämään, mutta itse en haluaisi sellaiseen osallistua, koska kokemukseni mukaan se useimmiten vain pahentaa tilannetta (eli kielteiset seuraukset vain paisuvat mitä kauemmin ikäviä juttuja panttaa).

Jokainen voi ottaa vastuun vain omasta toiminnastaan. Pettäjä pettämisestä, petoskumppani petoskumppanina toimimisesta (joka siis on eri asia kuin pettäminen), ja asiasta tietävä sen kertomisesta sille, joka haluaisi ja jonka kuuluisi siitä saada tietää. Jos näen ihmisen olevan kävelemässä suoraan sammalmättäälle, ja satun tietämään että mättään alla on viritetty miina, pidän moraalisena velvollisuutenani varoittaa henkilöä - riippumatta siitä, onko miina minun virittämäni vai jonkun muun.
Parantaisiko tämä sekaantumattomuus jollakin tavoin kyseisen liiton laatua, vai voisiko olla että ukkeli vain hyppäisi seuraavaan avonaiseen kukkaan?
Voi olla että hyppäisi, jos kolmas osapuoli on suhteellisen triviaali. Jos vespa taas on joku suhteenaikainen once in a lifetime -ihastuminen joka ei koskaan edennytkään minnekään, voi olla että suhteeseen sekaantumattomuus olisi tehnyt parhaimmillaan eron nyt mahdollisesti rikkoutuvan parisuhteen ja loppuelämän kestäneen liiton välillä, jossa pettäminen ei olisi koskaan konkretisoitunut fyysiselle tasolle.
Niin, pettäjäksi tiedetyn ukonhan täytyy olla sen verran kuumaa valuuttaa, että Vesper ei kerta kaikkiaan voi sellaista vastustaa.
Joo oon kato niin romanttinen, että ajattelin heti sellasta vastustamattoman guumaa energyy vespan ja paskiaisen välillä, ettei ne vaan voi pitää näppejään erossa toisistaan.

Ja nyt sä sitten sanotkin että se olikin vaan ihan triviaalia.
Olen seurustellut henkilön kanssa, joka tapasi suhteemme aikana elämänsä rakkauden (jonka kanssa on nyt naimisissa). Tältä pohjalta en pidä uskottavana, että joku jota käydään sutaisemassa kertomatta asiasta mitään sen hetkiselle kumppanille, olisi jonkinlainen poikkeuksellinen elämää suurempi rakkaus. Samasta syystä en pidä todennäköisenä sitäkään, että suhde jossa toiselle osapuolelle ei kerrota noin merkityksellisestä ihastumisesta mitään, voisi tapauksen jälkeen kestää ehyenä ja tarkoituksenmukaisena loppuelämän (viittaan edellä esittämääni hyvän suhteen määritelmään). Mahdollista se voi olla, mutta elämässä joutuu pelaamaan todennäköisyyksien varassa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tiski kirjoitti:Vespa saa nyt ne selkärankapropsit.
No todellakin! (Jos tää siis ei muuten jo tullut selväksi.)
NuoriD

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Onko tieto 100% varmaa?

Älä kerro mitään muuta kuin varmat havainnot juuri sellaisena kuin ne tapahtuivat - ei siis mitään oletuksia.
Itse toisena osapuolena olleena tieto on 100% varmaa.
Haetko vain itsellesi puhdasta omaatuntoa?
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriD kirjoitti:
Haetko vain itsellesi puhdasta omaatuntoa?
Eikös tätä ole jo tässä ketjussa meinattu tai kysytty noin tziljoona kertaa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Dave on tärkeä ja kiireinen henkilö, ei sillä ole aikaa lukea muita kuin omiin postauksiinsa tulleet vastaukset.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Tiski kirjoitti: Onko teistä kaikista paras skenaario, että mimmi ei koskaan saa tietää millaisen häntäheikin kanssa styylaa?
Pointti ei tässä kuitenkaan ole se tieto. Pointti kun on tässä se patzin osasyyllisyys, jollaisena mennään sitten kertomaan uhrille, että on muuten paska mies sulla - jätä se sika. Ehkä omalla kohdallani sitten kuitenkin saisin itse mieluummin petturin kiinni vasta seuraavalla kiekalla (koska sehän sieltä patzin kannattajakunnan mukaan aina ja joka tapauksessa väistämättä tulee, mitä itse pidän luultavana, mutten kuitenkaan varmana). Ja tähän ei pidä sotkea sitä kysymystä, että "etkö sitten ollenskaan haluaisi tietää": tuohon kysymykseen vastaus on toki kyllä.

Näen, että tässä on kyseessä jonkinmoinen väärällä motiivilla oman omantunnon parantelu eikä mikään rehellisyys tai muu positiivinen kulma. Tuli sössittyä eikä hyviä vaihtoehtoja ole. Fiksu ottaa opikseen.
Vesper kirjoitti: Mutta ihanaa arvostelua täydellisiltä ihmisiltä. Minä tein virheen ja olen valmis myös kantamaan vastuuni.
Kohta yksi: emme minä tai muut kokemasi arvostelijasi tässä casessa mitään väärää ole tehneet. Kohta kaksi: itsepähän niitä sanamuotoja kyselit.
Viimeksi muokannut elco, 09.09.2009 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

EveryWoman kirjoitti:^Dave on tärkeä ja kiireinen henkilö, ei sillä ole aikaa lukea muita kuin omiin postauksiinsa tulleet vastaukset.
Oot vekkuli, tykkää susta <3
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Rouva Pupu kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:^Dave on tärkeä ja kiireinen henkilö, ei sillä ole aikaa lukea muita kuin omiin postauksiinsa tulleet vastaukset.
Oot vekkuli, tykkää susta <3
Hei, tässähän on ilmiselvästi flirttiä!
Vastaa Viestiin