Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Rouva Pupu kirjoitti:mun mielestä toimit täysin oikein lähettäessäsi sen mailin.
Mut kai tästä eri mieltäkin saa olla ilman et tuomitaan ikäväksi moralisoijaksi joka varattomasti kiillottaa kilpeään?
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Manaaja kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:mun mielestä toimit täysin oikein lähettäessäsi sen mailin.
Mut kai tästä eri mieltäkin saa olla ilman et tuomitaan ikäväksi moralisoijaksi joka varattomasti kiillottaa kilpeään?
Toki saa olla, enkä tässä ketjussa sinänsä nähnyt moralisointia kovinkaan paljon vaan lähinnä asian pyörittelyä monelta eri suunnalta ja kantilta.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:Joten itse asiassa kilvenkiillottajilla ei ole kauheasti varaa, mistä se kiillottelu tod. näk. osittain johtuukin.
Tämä on kyllä kovasti yllättävä tämä "jos sanoo toista on ite"-mantrasi. Jo toista kertaa parin päivän sisään. Tulee ihan fredikrugerin koirat ja kalikan kalahdukset mieleen.

Kandeisi ehkä vähän kelata, että onkohan se nyt aina ihan just noin.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Minä olen näissä asioissa yksioikoisempi, en flirttaile niin työpaikalla kuin keskustelupalstoillakaan.
Saanen kysyä ilman flirtin häivääkään, että oletko noin muuten flirttaileva persoona ts. onko se vahva osa persoonaasi?
Nehemiah James

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Rouva Pupu kirjoitti:Äh, kukaan meistä ei ole puhdas pulmunen (no ainakaan minä), ja mun mielestä toimit täysin oikein lähettäessäsi sen mailin.
*pus*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Tämä on kyllä kovasti yllättävä tämä "jos sanoo toista on ite"-mantrasi. Jo toista kertaa parin päivän sisään. Tulee ihan fredikrugerin koirat ja kalikan kalahdukset mieleen.
Nauroin!
elco kirjoitti:Kandeisi ehkä vähän kelata, että onkohan se nyt aina ihan just noin.
FYI, mä kelaan oikeasti ihan naurettavan paljon about kaikkea sanomaani (jos huomasit, niin mm. tuossa äsken sanoin "osittain", enkä "ihan just"). Joidenkin mielestä varmasti jopa säälittävän paljon. Etenkin väittämiä esittäessäni mietin ensin ja sanon vasta sitten. Se, että joitakin juttuja sanotaan suht' usein, ei tee niistä sen epätodempia. Tunnistan kyllä senkin ilmiön, jossa jotakin yleisesti tunnettua lausahdusta toisellaan ihan vaan lämpimikseen, ja tämän ilmiön olemassaolon vuoksi voisi olla järkevääkin pitäytyä itse käyttämästä näitä kuluneimpia läppiä. Mut itse olen valinnut olla sensuroimatta itseäni tällä perusteella.

Tällä kertaa ei siis kylläkään kalikka oikein kalahtanut.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Äh, kukaan meistä ei ole puhdas pulmunen (no ainakaan minä), ja mun mielestä toimit täysin oikein lähettäessäsi sen mailin.
*pus*
* puss puss *
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Mut kai tästä eri mieltäkin saa olla ilman et tuomitaan ikäväksi moralisoijaksi joka varattomasti kiillottaa kilpeään?
Saa olla. Tulkinnat muodostetaan muilla perustein. Ja sanotaan ääneen vain, jos siitä arvellaan olevan hyötyä. Leimaamisesta ja tuomitsemisesta puolestaan on hyötyä vain harvoin (jos koskaan), joten rauha maassa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Saanen kysyä ilman flirtin häivääkään, että oletko noin muuten flirttaileva persoona ts. onko se vahva osa persoonaasi?
No totta munassa! Jossain vanhassa flirttikeskustelussahan todettiin flirttailun olevan pohjimmiltaan aivan viatonta toimintaa, joten minä flirttailen paljon varsinkin koiranpentujen, pikkuvaavien ja puhelinpylväiden kanssa. Paitsi en tietenkään silloin jos olen parisuhteessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No olishan se nyt kumma jos seurustelevalle ei edes e-flirtti olisi sallittua. Onko joku muka tosissaan tätä mieltä?
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:No olishan se nyt kumma jos seurustelevalle ei edes e-flirtti olisi sallittua. Onko joku muka tosissaan tätä mieltä?
Ainakin ex-tyttöystäväni. :dumb:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Zeb kirjoitti:No olishan se nyt kumma jos seurustelevalle ei edes e-flirtti olisi sallittua. Onko joku muka tosissaan tätä mieltä?
Kaikki mistä puoliso ei pahastuisi saatuaan tietää on tietenkin sallittua. Toisaalta jotkut pahastuvat jos kassatyttö rupeaa liian tuttavalliseksi omalle miehelle, varatut työkaverit flirttailevat lämpimästi keskenään tms. Kai se on veteen piirretty viiva minkä kukin kokee sopimattomaksi toiminnaksi.

Olen pahoillani jos olen koskaan pahoittanut kenenkään mieltä, tai tulen joskus vielä pahoittamaan. Anteeksi jo näin ennalta. *ryhmävoimahali*
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Aha. Kauhean tiukkaa, mut jonkunlainen epäluottamuslause se mun mielestä on.
NuoriD

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaikka olenkin kiireinen ja tärkeä henkilö, käytin aikaani koko keskustelun läpikäymiseen. Mielessäni on edelleen se, että Vesperin tärkein motiivi saattaa lopulta olla oman omantonsa puhdistaminen katumusharjoituksen avulla.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:Toisaalta jotkut pahastuvat jos kassatyttö rupeaa liian tuttavalliseksi omalle miehellejoskus vielä pahoittamaan.
Hei!!! Mä olin silloin raskaana ja rakko täynnä pissaa. Ei siinä oo aikaa kiimasille kassatytöille. Nyt olen taas antanut sen kuolata miestäin ihan rauhassa. Maistuis varmaan sillekin.
Nehemiah James

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Frederik Krueger kirjoitti:Anteeksi jo näin ennalta. *ryhmävoimahali*
Et saa. Homo!!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Hei!!! Mä olin silloin raskaana ja rakko täynnä pissaa. Ei siinä oo aikaa kiimasille kassatytöille. Nyt olen taas antanut sen kuolata miestäin ihan rauhassa. Maistuis varmaan sillekin.
Tarkoitat siis että flirtti muiden kanssa on ok, paitsi silloin kun se ei ole? Harvinaisen selvää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nukkumaanmenoaika :]
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ei vielä nukkumaan. Ensin pesen astiat, laitan pari paperia kuntoon, tilaan lentoliput, ja huomiset kamppeet kasaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Hei!!! Mä olin silloin raskaana ja rakko täynnä pissaa. Ei siinä oo aikaa kiimasille kassatytöille. Nyt olen taas antanut sen kuolata miestäin ihan rauhassa. Maistuis varmaan sillekin.
Tarkoitat siis että flirtti muiden kanssa on ok, paitsi silloin kun se ei ole? Harvinaisen selvää.
Ei mun mies flirttaa, se ei ole sen luonteinen ihminen. Mun puolesta kyllä saisi. Mutta siis meidän kassatyttö kyllä kovasti yrittää ja yhden kerran annoin pahaa silmää kun hidasteli, että voi tuota herkkuani katsella kauemmin. Mutta kun raskaus ja rakko!
Nehemiah James

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mua vähän harmittaa toi suamen peli. Ei nyt toimi.

Flirttailin muuten pohjanmaalla tällä viikolla. Silleen puskan takaa yllättäen. Kävin sellasesta pikku pizzeriasta lounasta. Kävelin sisään ja heti tuli tunne, että tolle pitää antaa jotain spessua. Sellanen fiftarin oloinen parikymppinen friidu. Huomasin ensimmäisenä hiukset ja sitten silmät. Päätin että fleda. Oli vähän otettu ja sanoi, että ei ole koskaan hiuksia kehuttu. Eli osui ja upposi. Oli kiva jutella ja huomioida erilainen ihminen. Ja Freddielle tiedoksi, ettei vaihdettu puhelinnumeroja, vaikka olisin kyllä voinut vaikka pannakin.
Dumis

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oli paska peli. Kakkapaskakakka.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Saanen kysyä ilman flirtin häivääkään, että oletko noin muuten flirttaileva persoona ts. onko se vahva osa persoonaasi?
Sanoisin, et fredi jopa loivasti vaivaantuu flirtistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Litti on edelleen Suomen paras futaaja. Kolkka oli jälleen yyperpaska, jeremenkon veljekset myös kohtalaisen surkeita. Hirveä määrä laaduttomia keskityksiä, liian hienoja syöttöyrityksiä, kamalasti turhia pallomenetyksiä. Ratkaisevat syötöt puiston puolelle. Voi ahdistus maksimus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper, ootko hengissä?
Vastaa Viestiin