Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Miten täs nyt Vesper on käyny? Ja minkä päivän ketju tää nyt olikaan...
En uskalla ottaa kantaa itse vittupää-aiheeseen, koska se - ylläri ylläri - herkistää liikaa. Ja ketju täys miehiä, joiden kans jauhanu samoist vidun juduist viimeseen tippaan asti... Huoh. Pus! Kaikki about ok?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti: Kaikki about ok?
Mulla kaikki on, siitä parisuhteesta en tiedä. En ole nyt kuullut viimeisimpiä käänteitä armaalta kätyriltäni, mutta viime tietojen mukaan kämppä ostetaan. Se, kuka sinne muuttaa ja kenen kanssa, on edelleen epäselvää. On tässä jo väläytelty jotain lapsiakin ym. täysin käsittämätöntä. Mutta kattellaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti: Kaikki about ok?
Mulla kaikki on, siitä parisuhteesta en tiedä. En ole nyt kuullut viimeisimpiä käänteitä armaalta kätyriltäni, mutta viime tietojen mukaan kämppä ostetaan. Se, kuka sinne muuttaa ja kenen kanssa, on edelleen epäselvää. On tässä jo väläytelty jotain lapsiakin ym. täysin käsittämätöntä. Mutta kattellaan...
Onhan meitä naisia vallan monelaisia. Dipadapaduu.

Hyvä kun sulla!
tuulenpuiska

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti: Älä oo noin hellyyttävän herkkä.
lol
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taitaa olla vielä major denial päällä. Voi kun tyttönen selvittelis vähän aikaa päätään ennen minkään isomman päätöksen tekoa!
Vastaa Viestiin