Toimintatorstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaipasko joku sossupokee?

Here we go.

Eilisiltaiset känniset "mä tapan sut, mä tapan itteni"-viestit on muuttuneet kännisiksi "ihana kuulla shun ääntä"-viesteiksi. Totesin että juo se vinkkupullo rauhassa siellä pusikossa dokukavereittes kans ja soittele ens viikolla ku oot selvinpäin.

Elämä on ehanaa....
Rouva Pupu

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaahans, onhan se tosiaan tullut äitiinsä huomaan. Viestistä näyttää löytyvän XXX ja dad, fiksu englantia taitava Vin Diesel fani. Nice!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Kaipasko joku sossupokee?

Here we go.

Eilisiltaiset känniset "mä tapan sut, mä tapan itteni"-viestit on muuttuneet kännisiksi "ihana kuulla shun ääntä"-viesteiksi. Totesin että juo se vinkkupullo rauhassa siellä pusikossa dokukavereittes kans ja soittele ens viikolla ku oot selvinpäin.

Elämä on ehanaa....
Totean sulle, että miksi vastaat puheluihin ylipäätään? Ihan siis uteliaisuudesta. Mä poistaisin numeron ja tarpeen tullen heittäisin puhelimenkin pensaaseen ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaipasko joku sossupokee?

Here we go.

Eilisiltaiset känniset "mä tapan sut, mä tapan itteni"-viestit on muuttuneet kännisiksi "ihana kuulla shun ääntä"-viesteiksi. Totesin että juo se vinkkupullo rauhassa siellä pusikossa dokukavereittes kans ja soittele ens viikolla ku oot selvinpäin.

Elämä on ehanaa....
Totean sulle, että miksi vastaat puheluihin ylipäätään? Ihan siis uteliaisuudesta. Mä poistaisin numeron ja tarpeen tullen heittäisin puhelimenkin pensaaseen ;)
Pakko vähä tarkastaa missä se menee. Ens viikolla rosis.
bliss

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kaipasko joku sossupokee?

Here we go.

Eilisiltaiset känniset "mä tapan sut, mä tapan itteni"-viestit on muuttuneet kännisiksi "ihana kuulla shun ääntä"-viesteiksi. Totesin että juo se vinkkupullo rauhassa siellä pusikossa dokukavereittes kans ja soittele ens viikolla ku oot selvinpäin.

Elämä on ehanaa....
Totean sulle, että miksi vastaat puheluihin ylipäätään? Ihan siis uteliaisuudesta. Mä poistaisin numeron ja tarpeen tullen heittäisin puhelimenkin pensaaseen ;)
Totean samaa.
Dumis

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
bliss kirjoitti: SM-liigaa niinq. Ja Veikkausliiga yksinoikeudella ens vuonna.
Jaa, mää lyylin että sä seuraat vaan narrien tuloksia Txt-teeveestä :P
Veikkausliiga tosin yllätti enempi.
Mikä olis parempi tapa kuluttaa ylimääräistä aikaa kuin katsoa futista? :P
Uuh <3 Ton kun sain koulutettua votakankin nuppiin, ellu voisit vähän jeesaa :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Uuh <3 Ton kun sain koulutettua votakankin nuppiin, ellu voisit vähän jeesaa :wink:
Ai cän trai!! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Uuh <3 Ton kun sain koulutettua votakankin nuppiin, ellu voisit vähän jeesaa :wink:
Ai cän trai!! :D
Käytä jotain salakavalaa houkuttelujuttua esim hottisten kuvia tai jotain vaatejuttuij, voisin vaik ostaa sille jonkun veskan joka olis punainen :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Uuh <3 Ton kun sain koulutettua votakankin nuppiin, ellu voisit vähän jeesaa :wink:
Ai cän trai!! :D
Käytä jotain salakavalaa houkuttelujuttua esim hottisten kuvia tai jotain vaatejuttuij, voisin vaik ostaa sille jonkun veskan joka olis punainen :D
Joku Cole tmv. Chelseasta vois kääntää sen pään ;) Mä voisin joku kerta koukata sen mukaan meille katsomaan matsia niin, että hihitetään juustonaksujen ääressä rintakarvoja ja pyrin olemaan naismainen hetken :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ai cän trai!! :D
Käytä jotain salakavalaa houkuttelujuttua esim hottisten kuvia tai jotain vaatejuttuij, voisin vaik ostaa sille jonkun veskan joka olis punainen :D
Joku Cole tmv. Chelseasta vois kääntää sen pään ;) Mä voisin joku kerta koukata sen mukaan meille katsomaan matsia niin, että hihitetään juustonaksujen ääressä rintakarvoja ja pyrin olemaan naismainen hetken :P
Jos sä ilmoitat sille etukäteen matsista, niin ei toimi. Hän lähes tulkoon vihaa fudista ja ei suostu kattomaan. Must be cunning! Sulle se tuskin uskaltais sanoa niin suoraan kuin mulle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Jos sä ilmoitat sille etukäteen matsista, niin ei toimi. Hän lähes tulkoon vihaa fudista ja ei suostu kattomaan. Must be cunning! Sulle se tuskin uskaltais sanoa niin suoraan kuin mulle.
Haaste, vaativuusluokka 3.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Just. Ihanasti. Uusien hommien opettelua tänään ihan kahdessa eri työpaikassa. Kiirettä pitää.. Onneks mä handlaan asiakaspalvelun ja oon hiton hyvä puhuun paskaa vaikka mistään en mitään tiedäkkään. Sillä pärjää jo pitkälle ja varsinki sillä (kun on näin upee kun minä ja) jos myöntää että "tää on mun eka päivä tässä" :]
Manaaja

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Mikä olis parempi tapa kuluttaa ylimääräistä aikaa kuin katsoa futista? :P
- Nukkua
- Harrastaa seksiä
- Syödä
- Siivota
- Tehdä ruokaa
- Maksaa laskuja
- Käydä suihkussa
- Käydä salilla
- Käydä lenkillä
- Käydä ajelulla
- Masturboida
- Tehdä töitä
- Harrastaa
- Nettailla
- Katsoa televisiota
- Pestä lattioita
- Tupakoida
- Kännätä
- Kuunnella musiikkia
- Saunoa
- Pelata biljardia
- Tehdä musiikkia
- Sairastaa
- Käydä kaupassa
- Ajaa partaa
- Pestä hampaita
- Lukea lehtiä
- Käydä kakalla
- Jutella puhelimessa
- Kirjoittaa sähköpostia
- Käydä leffassa
- Käydä kahvilla
- Pelata ND:n kanssa tekkeniä

Mitään muuta ei ihan heti tullut mieleen.
bliss

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mikä olis parempi tapa kuluttaa ylimääräistä aikaa kuin katsoa futista? :P
vitunmoinen lista
Ylimääräistä aikaa, ystäväiseni, ylimääräistä aikaa.
Manaaja

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mikä olis parempi tapa kuluttaa ylimääräistä aikaa kuin katsoa futista? :P
vitunmoinen lista
Ylimääräistä aikaa, ystäväiseni, ylimääräistä aikaa.
Enhän mä noista mitään teekään ilman että mulla on ylimääräistä aikaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tais tulla kusipäälle kallis hiplailu...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:Tais tulla kusipäälle kallis hiplailu...
Noh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Noh.
Noh noh. Olivat tehneet eilen asunnosta tarjouksen, joka oli mennyt läpi...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Noh.
Noh noh. Olivat tehneet eilen asunnosta tarjouksen, joka oli mennyt läpi...
Ounou. Tuon varjolla saattavat jatkaa suhdetta, yrittää saada toimimaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Ounou. Tuon varjolla saattavat jatkaa suhdetta, yrittää saada toimimaan.
Löytyi muitakin valheita samalla tästä sopasta, en ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta.

OBS! Tarjolla ylimääräinen lippu illan EM-finaaliin, kiinnostaako ketään?? Mä lähden pelipaikoille nyt, mutta puhelimesta tavoittaa tarvittaessa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ounou. Tuon varjolla saattavat jatkaa suhdetta, yrittää saada toimimaan.
Löytyi muitakin valheita samalla tästä sopasta, en ennusta kovin ruusuista tulevaisuutta.
Että sellainen tapaus tämä mies, tässä valossa vielä parempi että toimit.
SikaMika

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tympii nämä taloyhtiön typerät säännöt. Viimeksi kiellettiin astianpesukoneen käyttö, otin käyttöön kieltoa seuraavana päivänä ja kas, nykyisin sellaisen saakin jo samaan asuntoon asentaa kunhan on kotivakuutus. Tällä kertaa aion toimia pioneerina parvekegrillaajana; sekin on kielletty vaikka asun ylimmässä kerroksessa, parvekkeessa ei ole edes kattoa ts. ilmanvaihto pelaa ja parvekkeella on kokoa sen verran ettei naapurin luulisi tarvitsevan vetää itseään (tai minua) jojoon jos ruoka joskus sattuisikin tuoksumaan parvekkeelleen. Hankin siis sähkögrillin ajaaksen lähinnä omaani mutta myös teidänkin pikku nibojen pallogrilliasiaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Heräsin just päikkäreiltä. En nukkunut ku 4,5 tuntia..
Jos tekis vaika duunia pari tuntia, sit vois taas nukuttaa.

Uus kovalevy pelittää hyvin ja on paljon vanhaa nopeampi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Yläkerrassa harrastetaan meluisaa seksiä :shock: :x
Stinky

Re: Toimintatorstai.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ihanaa että joku saa! Ollaan onnellisia niiden puolesta :]